Best ernstig dit...quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Misschien uit angst gevlucht? Net als dat Simba deed na de dood van zijn vader.
Ik denk dat de vader niet zo'n lievertje als die leeuw uit de Lion King was..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
ik moest een beetje lachen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Hyaenidae het volgende:
Dan ga je toch wel het ergste vrezen..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ze zijn dus al sinds vanmorgen vermist.
Ze zijn vangistermorgen voor het laatst gezien. Wie weet waar die vent ze heeft achtergelaten voor ie zich op ging hangen... ze kunnen wel op Texel of in België zitten bij kennissen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Alles kanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn vanmorgen voor het laatst gezien. Wie weet waar die vent ze heeft achtergelaten voor ie zich op ging hangen... ze kunnen wel op Texel of in België zitten bij kennissen?
Gisterenmorgen zelfsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
De oudste is negen. Dan kom je toch wel op het idee om je moeder te gaan bellen waar je uithangt, niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze zijn vanmorgen voor het laatst gezien. Wie weet waar die vent ze heeft achtergelaten voor ie zich op ging hangen... ze kunnen wel op Texel of in België zitten bij kennissen?
Geen idee. Had dat idd ook al zien staan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil geen oud wijf uithangen, maar op de Facebook van de moeder staat ook dat een huis te koop staat.
Ouders zijn toch niet net gescheiden ofzo?
quote:UTRECHTSE HEUVELRUG - De politie zoekt met man en macht naar twee vermiste broertjes Ruben en Julian (9 en 7 jaar) in Doorn. Ze waren bij hun vader, maar hij is dood aangetroffen in recreatiegebied Het Doornse Gat. De man heeft zichzelf van het leven beroofd.
Niemand weet waar de broertjes nu zijn. Maandagochtend zijn ze voor het laatst gezien. De politie zoekt onder meer met een helikopter en honden. Ook agenten op paarden hebben het gebied afgespeurd.
Drie vrachtwagens met mariniers zijn bij de zoekplek aangekomen om mee te helpen met zoeken. Ook nu het donker is, gaat de zoektocht door.
De vermiste jongens hebben een mager postuur en donkerblond haar. Hun moeder, die uit Zeist komt, heeft op Facebook een oproep gedaan, waarin ze mensen vraagt uit de kijken naar haar 'kleine mannetjes'.
RTV Utrecht heeft inmiddels gesproken met een tante van de broertjes. Zij laat weten dat de familie in grote spanning zit en wil verder niets kwijt over privézaken.
Zo zat ik ook al te denken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik wil geen oud wijf uithangen, maar op de Facebook van de moeder staat ook dat een huis te koop staat.
Ouders zijn toch niet net gescheiden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |