jij hebt elke persoon voor de zelfmoord even gesproken?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:33 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Iemand die zelfmoord pleegt doet dat niet om 'mensen te stangen', die doet dat omdat-ie geen andere uitweg meer ziet.
Dus op basis van de verstrekte informatie kun jij wel de gedachtegang van de vader volgen en conclusies trekken maar alle overige fokkers niet. Het wordt steeds mooier.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:35 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Dat ging over het feit dat meneer het deed om zijn vrouw het leven zuur te maken. Er is onderzoek gedaan naar zelfmoord en daaruit kan geconcludeerd worden dat iemand die zelfmoord pleegt meestal psychische problemen heeft. De informatie die nu bekend is versterkt dit vermoeden.
Jij vindt 'iemand stangen/het leven zuur maken' een logische reden klinken voor zelfmoord?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
jij hebt elke persoon voor de zelfmoord even gesproken?
Nee ik volg geen gedachtegang. Ik stel alleen dat het erg waarschijnlijk is dat die man psychische problemen had.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:39 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dus op basis van de verstrekte informatie kun jij wel de gedachtegang van de vader volgen en conclusies trekken maar alle overige fokkers niet. Het wordt steeds mooier.
Graag.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:43 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Nee ik volg geen gedachtegang. Ik stel alleen dat het erg waarschijnlijk is dat die man psychische problemen had.
Ik zal de volgende keer de woorden 'erg waarschijnlijk' er eerder bijzetten.
waarom moet je een logische reden hebben om zelfmoord te plegen?quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:42 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jij vindt 'iemand stangen' een logische reden klinken voor zelfmoord?
Oja, vind ik begrijpelijk.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ondragelijk lijden? Zoals terminale kanker oid. Dan kan je heel weloverwogen besluiten dat je er zelf een eind aan maakt en niet de hele euthanasieprocedure afwacht.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 00:13 schreef arachide. het volgende:
Voor het eerst in tijden dat iets me de bibbers geeft. Godsamme zeg.
Als je dan dood wilt, laat je kinderen toch erbuiten
Anders wacht je eerst even verdere berichtgeving af, voordat je die vader al veroordeelt.quote:
bron: Telegraaf.quote:De vader heeft zich daarna verhangen in het Doornse Gat, een bosrijke omgeving bij Doorn, waar hij dinsdagochtend door wandelaars is aangetroffen. Het duurde uren voor de politie zijn identiteit kon vaststellen en voordat duidelijk werd dat zijn zonen vermist waren. De moeder van de kinderen, de Zeister brandweervrouw Iris van der Schuit, dacht dat haar kinderen bij haar ex waren. De huidige partner van de man was lange tijd telefonisch niet bereikbaar en kon zodoende ook niet om informatie worden gevraagd.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat die kinderen uit Vleuten en uit Zeist komen....quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:03 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo noemt de Telegraaf die vader Denis? Volgens mij begon zijn naam toch echt met een J.
Ik snap hem even niet?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat die kinderen uit Vleuten en uit Zeist komen....
Hun, dus die man had wel een nieuwe partner die lang telefonisch niet bereikbaar was? Raar!quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:51 schreef Jik32 het volgende:
Ik weet niet of iemand er al achter was, waarom het Amber Alert niet zo snel in werking werd gezet, maar hier een stukje duidelijkheid daarover.
[..]
bron: Telegraaf.
Lees net dat ze gestopt zijn met zoeken in het bos.
Dat is zijn achternaam.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:03 schreef Amarantha het volgende:
Hoezo noemt de Telegraaf die vader Denis? Volgens mij begon zijn naam toch echt met een J.
Ja ach iedereen is wel eens niet bereikbaar toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hun, dus die man had wel een nieuwe partner die lang telefonisch niet bereikbaar was? Raar!
Nee, zo bedoel ik het niet. Had gedacht dat hij geen nieuwe partner zou hebben. Lijkt me dat het de kans op dit soort acties kleiner maakt, toch?quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:09 schreef Jik32 het volgende:
[..]
Ja ach iedereen is wel eens niet bereikbaar toch?
In ieder geval is nu wel duidelijk waarom het Alert zo laat kwam.
Moeder is ook niet lelijk. Was ooit best een mooi gezinnetje zo samen volgens mijquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef Lpunt het volgende:
Knappe vader was dat wel. Lieve kindjes ook.
Want hij had zijn kinderen niet eerst thuis kunnen brengen. Daar gaat het me om. Of ze nou leven of niet. Die kinderen zijn ver weg gescheiden van hun moeder. Dood of niet. Het is gewoon een kutstreekquote:Op woensdag 8 mei 2013 10:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Anders wacht je eerst even verdere berichtgeving af, voordat je die vader al veroordeelt.![]()
Of de kinderen werkelijk zijn omgebracht, moet nog maar blijken.
Idd vreemd, die verkering moet iig al behoorlijk serieus geweest zijn, als zijn vriendin ergens uitsluitsel over moet geven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 11:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hun, dus die man had wel een nieuwe partner die lang telefonisch niet bereikbaar was? Raar!
aaahzoooquote:Op woensdag 8 mei 2013 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, zo bedoel ik het niet. Had gedacht dat hij geen nieuwe partner zou hebben. Lijkt me dat het de kans op dit soort acties kleiner maakt, toch?
Och, puur gespeculeer verder...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |