Geen idee, misschien heeft ze wel de hoop dat ze nog leven en wilt ze nog helemaal niet er aan denken dat ze dood gevonden worden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit dus.
Elk nieuws zal voor haar een soort van ... "positief" nieuws zijn. De opluchting dat je weet wat er dan is.
Ik gok dat de familierechercheur haar inmiddels toch echt wel op die mogelijkheid gewezen heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Geen idee, misschien heeft ze wel de hoop dat ze nog leven en wilt ze nog helemaal niet er aan denken dat ze dood gevonden worden.
Natuurlijk weet ze dat dat een mogelijkheid is, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat de mogelijkheid is waar ze nog niet aan wil denken.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:19 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik gok dat de familierechercheur haar inmiddels toch echt wel op die mogelijkheid gewezen heeft.
Uiteraard niet. Een moeder houdt hoop. Tot de laatste seconde.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ze dat dat een mogelijkheid is, maar ik kan me heel goed voorstellen dat dat de mogelijkheid is waar ze nog niet aan wil denken.
Dit dus!quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ben er echt beroerd van. Dat je toch leest in de nieuwsberichten dat de vooruitzichten somber zijn. Arme kleine mannetjes![]()
Moeizame scheiding las ik ook. Maar dan nog kan ik er niet bij dat je je kinderen dood maakt en weg stopt en zelf 200 km verderop doodgaat. Die arme kindjes zijn geen deel van die scheiding. Dat zijn op zichzelf staande wezens imho.
Ik hoop met heel mijn hart dat ze nog leven maar ik geloof nooit dat een vader twee jongetjes alleen en levend in t bos zou achterlaten (ik zou ze dood ook niet kunnen achterlaten trouwens) arme krummels.
zij maken geen ruzie toch? Of veroorzaken financiele problemen? Het zijn twee jongetjes die het ook maar moesten rooien met de situatie. En nu zijn ze slachtoffer van die scheiding. Of de uitzichtloosheid die de vader ervaarde. Door ze te verstoppen gaf ie voor mij (alarm! Hier volgt speculatie!) aan dat hij ze zelfs dood bij de moeder weg wilde houden.quote:
quote:De politie heeft aan de rand van het Bunderbos bij Elsloo al enkele spullen gevonden die mogelijk verband houden met de vermissing van Julian en Ruben.
Het is nog niet bekend waar de vondst uit bestaat, de spullen worden nog onderzocht.
Rond acht uur woensdagavond is de politie met hulp van de ME en mariniers aan het zoeken in het bosgebied tussen Elsloo en Geulle. De aanleiding voor de zoektocht is een tip die binnenkwam naar aanleiding van de media-aandacht voor de vermissing.
Juist ze zijn slachtoffer van de situatie dus ze hebben een heel groot deel van die scheiding. Ouders die maar hun kinderen van hier naar daar slepen omdat beide ouders het zo goed vinden om bij hun kinderen te blijven. Wat een kansloze situaties allemaal.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zij maken geen ruzie toch? Of veroorzaken financiele problemen? Het zijn twee jongetjes die het ook maar moesten rooien met de situatie. En nu zijn ze slachtoffer van die scheiding. Of de uitzichtloosheid die de vader ervaarde. Door ze te verstoppen gaf ie voor mij (alarm! Hier volgt speculatie!) aan dat hij ze zelfs dood bij de moeder weg wilde houden.
En ja, ik ga er inmiddels echt vanuit dat ze helaas niet meer leven.
En als de omgangsregeling wel goed is heb je nog de schok van het feit dat je ouders uit elkaar gaan.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Juist ze zijn slachtoffer van de situatie dus ze hebben een heel groot deel van die scheiding. Ouders die maar hun kinderen van hier naar daar slepen omdat beide ouders het zo goed vinden om bij hun kinderen te blijven. Wat een kansloze situaties allemaal.
Kom ze hier in de praktijk tegen; vader komt ze vrijdag avond ophalen meisje van 13 en een jongen van 7 (of 8) vader blijft in de auto wachten omdat hij zijn ex-vrouw niet wilt zien![]()
En dan die kinderen, kinderen noemen en ze niet eens mogen kiezen als ze meegaan want het is allemaal natuurlijk in de rechtzaal uitgevochten
Maar ze zijn nog zo jong, daar groeien ze wel overheenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als de omgangsregeling wel goed is heb je nog de schok van het feit dat je ouders uit elkaar gaan.
Kinderen zijn altijd slachtoffer van een scheiding.
mee eens. Ik bedoelde als deel meer dat ze nu als een bankstel of kast worden gebruikt. Een 'bezit' terwijl het mensen zijn. Ruzie tussen ouders zou niet uitgevochten moeten worden over de rug van kinderen. Op zeker dat ik vind dat ze altijd slachtoffer zijn van een scheiding. Maar geen partij erin. De scheiding en alles zou niets met hun te maken moeten hebben behalve twee adressen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:37 schreef xzaz het volgende:
[..]
Juist ze zijn slachtoffer van de situatie dus ze hebben een heel groot deel van die scheiding. Ouders die maar hun kinderen van hier naar daar slepen omdat beide ouders het zo goed vinden om bij hun kinderen te blijven. Wat een kansloze situaties allemaal.
Kom ze hier in de praktijk tegen; vader komt ze vrijdag avond ophalen meisje van 13 en een jongen van 7 (of 8) vader blijft in de auto wachten omdat hij zijn ex-vrouw niet wilt zien![]()
En dan die kinderen, kinderen noemen en ze niet eens mogen kiezen als ze meegaan want het is allemaal natuurlijk in de rechtzaal uitgevochten
Kinderen worden gewoon de speelbal van een scheiding;![]()
Soms wel, soms ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar ze zijn nog zo jong, daar groeien ze wel overheen![]()
Ja, heeft zich opgehangen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:41 schreef Dementor het volgende:
Hoe heeft de vader zelfmoorgd gepleegd, is dat bekend?
En die gelukkig maar weinig mensen hoeven mee te maken....quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:44 schreef xzaz het volgende:
Wat een drama weer
En die moeder, die moet uren doormaken die je niemand toewenst.
Ik denk dat aliens die kinderen heeft meegenomen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:45 schreef Elan het volgende:
Denk dat hij ze begraven heeft in De Ardennen om nooit meer gevonden te worden. Om die moeder extra pijn te doen.
Zieke man die Jeroen.
Kan ook.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:46 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik denk dat aliens die kinderen heeft meegenomen.
Als ze daar dus inderdaad zijn, was het een duidelijk vooropgezet plan.... Wist dat als hij ze daar 'dumpte' de kans klein is dat ze gevonden worden.....quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:47 schreef Crazy-M het volgende:
Wordt vermeld zeer moeilijk doordringbaar bos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |