zo zou je het ook kunnen zeggenquote:Op woensdag 8 mei 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
Ja, ik las het vanmorgen. Ze gaan nu zoeken in het Blunderbos. Dat bos is 144 hectare groot. Zet daar maar gerust een paar honderd agenten op. Op zijn minst.
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Blunderbos? Bunderbos zal je bedoelen.
Ah, Bunderbos it is.quote:
Jij bent nogal vreemd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ga terug en vind ze. foto's maken van de kindjes. op fok zetten. scoop!
fan van Jack White?quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:32 schreef Jellereppe het volgende:
Ja, ik las het vanmorgen. Ze gaan nu zoeken in het Blunderbos. Dat bos is 144 hectare groot. Zet daar maar gerust een paar honderd agenten op. Op zijn minst.
Daar pas ik voor.quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ga terug en vind ze. foto's maken van de kindjes. op fok zetten. scoop!
quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Nooit van gehoord als ik heel eerlijk ben. Waarom?
Ik ben er ook heel erg bang voor......quote:Op woensdag 8 mei 2013 19:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik denk dat ze wel dood zullen zijn anders had iemand al wel ff met de politie gebeld
Denk dat er wel van uit gegaan kan worden al hoop je toch ergens een positief berichtquote:
Yups. Er is natuurlijk nog wat hoop omdat ze nog niet zijn gevonden maar de tekenen wijzen er allemaal naar dat de twee jongetjes zijn overleden.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk dat er wel van uit gegaan kan worden al hoop je toch ergens een positief bericht
Wandelen er veel mensen? Of zijn daar echt plekken in dat bos waar maar eens in de paar dagen een mens passeert zeg maar?quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:01 schreef Prowl het volgende:
Als ze dat hele gebied van noord naar zuid moeten uitkammen zijn ze nog wel ff bezig met die hellingen
Oh en dan dat het daar nu zeiknat is, modderig en nog meer regen onderweg....
Tis geen standaard Nederlands bosje daar
Zijn veel wandelpaden en die worden ook veel gebruikt ja, tussen de wandelpaden in echter grote lappen bos waar je niet snel mensen zult zien...quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wandelen er veel mensen? Of zijn daar echt plekken in dat bos waar maar eens in de paar dagen een mens passeert zeg maar?
Lijkt me ook verschrikkelijk voor de moeder.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups. Er is natuurlijk nog wat hoop omdat ze nog niet zijn gevonden maar de tekenen wijzen er allemaal naar dat de twee jongetjes zijn overleden.
Die moeder is in een regelrechte nachtmerrie beland. Ik hoop echt dat ze vandaag worden gevonden zodat er voor haar duidelijkheid is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lijkt me ook verschrikkelijk voor de moeder.
Het blijft erg, maar voor die moeder te hopen dat ze vandaag iets vinden. Deze onzekerheid lijkt me echt killing
Dit dus.quote:Op woensdag 8 mei 2013 20:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Die moeder is in een regelrechte nachtmerrie beland. Ik hoop echt dat ze vandaag worden gevonden zodat er voor haar duidelijkheid is.
Blegh, ik kan hier ook met mijn pet niet bij hoe je je bloedeigen kinderen wat aan kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |