PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
ThadCastle ook toen hij 5-1 achter stondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben ook een keer gequit tijdens een toernooi. Had het echt gezien toen ik met 8-0 achter stond
VIA DE FIFA KLUIS LEKKER JEZUSquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe upload je je fifa goals naar youtube ?
Je gaat naar herhaling en upload de clip naar EA Sports online. Daar kun je de video volgens mij vanaf halen/downloaden/opnemen en hem dan bewerken en uploaden naar Youtube.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe upload je je fifa goals naar youtube ?
Thanks alleen dat er vanaf halen weet ik niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je gaat naar herhaling en upload de clip naar EA Sports online. Daar kun je de video volgens mij vanaf halen/downloaden/opnemen en hem dan bewerken en uploaden naar Youtube.
Ik ook niet. Heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Thanks alleen dat er vanaf halen weet ik niet hoe dat moet
Ook niet doen gewoon, die kwaliteit is om te huilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Thanks alleen dat er vanaf halen weet ik niet hoe dat moet
Hoe kan ik dan met goede kwaliteit filmpjes uploadenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook niet doen gewoon, die kwaliteit is om te huilen.
PVR kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan met goede kwaliteit filmpjes uploaden
Elgato kopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan met goede kwaliteit filmpjes uploaden
Ik denk vanwege het schelden met het woord soepstengelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Puur door het gebruiken van caps lock of wat
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik denk vanwege het schelden met het woord soepstengel
Oh, verkeerd geïnterpreteerd. Sorry Thorbyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry vond die 2e wel leuk nou sorry fuszy
Om een zon filmpjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je hem niet zijn merry zien posten?
[ afbeelding ]
In zekere zin wel.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat de servers uitvielen tijdens die halve finale had ik het de halve finale + finale ineens heel makkelijk en dat met mijn slechtste team
nou ja zeg wat een gelukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat de servers uitvielen tijdens die halve finale had ik het de halve finale + finale ineens heel makkelijk en dat met mijn slechtste team
Define slechste team? Die is waarschijnlijk beter als mijn bestequote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, ik wilde die tegenstander die zo irritant was nog bedanken maar dat heb ik toch maar niet gedaan.quote:
Nou, ik was met dit team nog nooit tot de finale gekomen laat staan dat ik een toernooi heb gewonnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
Define slechste team? Die is waarschijnlijk beter als mijn beste
Dat zegt niets, dat heb ik ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde die tegenstander die zo irritant was nog bedanken maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
[..]
Nou, ik was met dit team nog nooit tot de finale gekomen laat staan dat ik een toernooi heb gewonnen.
Welke bronzen spelers heb je nou het meeste hekel aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde die tegenstander die zo irritant was nog bedanken maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
[..]
Nou, ik was met dit team nog nooit tot de finale gekomen laat staan dat ik een toernooi heb gewonnen.
ah, post eventjes johquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja, google fut 13 ea forum, kies een van de consoles en dan staat hij bovenaan (2 teams)
Alleen Slew, de rest maakt me niet zoveel uit. Het ligt ook aan de speler die de spelers bestuurt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke bronzen spelers heb je nou het meeste hekel aan?
Ik heb 3.5 miljoen te verneuken. Aan de andere kant dé gelegenheid om richting de 5 miljoen te gaan. Al zullen de consumables de komende 2 maanden niet echt veel duurder worden dan morgen met al die TOTS die er aan komen. Lastig lastig...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Reemi het volgende:
Ik ga me morgen weer niet kunnen inhoudenIk wil helemaal geen pakjes kopen.
Okee, dan heb ik een beginnetje. Ga een bronzen team maken om mijn win-loss ratio wat beter te krijgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen Slew, de rest maakt me niet zoveel uit. Het ligt ook aan de speler die de spelers bestuurt.
Verkoop je coins, heb je die bazenstoel al?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 3.5 miljoen te verneuken. Aan de andere kant dé gelegenheid om richting de 5 miljoen te gaan. Al zullen de consumables de komende 2 maanden niet echt veel duurder worden dan morgen met al die TOTS die er aan komen. Lastig lastig...
Ik heb me voorgenomen om de coins van 1 account naar eigen inzicht te verneuken en de andere coins te gebruiken om spelers te kopen die ik wil. Hopelijk lukt dat, ik denk het niet (vooral na zo'n schooldag).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb 3.5 miljoen te verneuken. Aan de andere kant dé gelegenheid om richting de 5 miljoen te gaan. Al zullen de consumables de komende 2 maanden niet echt veel duurder worden dan morgen met al die TOTS die er aan komen. Lastig lastig...
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, dan heb ik een beginnetje. Ga een bronzen team maken om mijn win-loss ratio wat beter te krijgen
Daar staat: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2382184.pagequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja, google fut 13 ea forum, kies een van de consoles en dan staat hij bovenaan (2 teams)
schooldag?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om de coins van 1 account naar eigen inzicht te verneuken en de andere coins te gebruiken om spelers te kopen die ik wil. Hopelijk lukt dat, ik denk het niet (vooral na zo'n schooldag).
Nee, morgen komen deze.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:05 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Daar staat: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2382184.page
Die, maar morgen komt toch juist die wel een if gehad hebben dit seizoen? zoiets dacht ik gelezen te hebben op twitter.
oke. tnxsquote:
Ewa morgen naar lidl energy drank en frikandelbroodje halen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh, verkeerd geïnterpreteerd. Sorry Thorby
Ik vind die van morgen helemaal niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Morgen gaan we zeker wel pakjes openen, ik hoop op wat leuks,
Hoe is het afgelopen met Silva?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Maver24 het volgende:
Bazenstoel komt 29 meiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Verkoop je coins, heb je die bazenstoel al?
Morgen is er TOTW, TOTY Most Consistent Gold en TOTY Most Consistent Brons + Silver. Als je packs wil halen wel een goed moment.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik vind die van morgen helemaal niet zo boeiend eigenlijk.
Succes Maverquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Maver24 het volgende:
En een paar bronzes waar ik er eigenlijk geen 1 van wil hebben. Vorig jaar had ik wel 2 TOTS bronzes in 400c packs, Akinfenwa en Shielsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:09 schreef ThadCastle het volgende:
Die van morgen is juist boeiend. Veel zilvere TOTSs
Ik Shiels, Akinfenwa en Zoetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En een paar bronzes waar ik er eigenlijk geen 1 van wil hebben. Vorig jaar had ik wel 2 TOTS bronzes in 400c packs, Akinfenwa en Shiels
Nog niks vernomen, heb nog contact gehad met Robb, bij EA hebben ze al mijn gegevens en gaat opgelost worden, het duurt alleen weer wat langer zoals altijdquote:
Ligt beetje aan de totw, die toty most Consistent vind ik vrij weinig tussen zitten die ik echt zou willen hebben. Bij de bpl wel dus wacht daar op denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Morgen is er TOTW, TOTY Most Consistent Gold en TOTY Most Consistent Brons + Silver. Als je packs wil halen wel een goed moment.
TOTW + TOTY BPL ook wel een goede. Die TOTY's zullen duurder zijn.
Ik weet er wel genoeg voor morgen die ik wil hebben, Arteta, Javi Martinez, Pelle, Lens, Nastasic, Jagielkaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt beetje aan de totw, die toty most Consistent vind ik vrij weinig tussen zitten die ik echt zou willen hebben. Bij de bpl wel dus wacht daar op denk ik.
Akinfenwa was te slechtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik Shiels, Akinfenwa en ZoetAkinfenwa paar potjes mee gespeeld
Silver Jumbosquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Akinfenwa was te slechtIk vrees dat morgen ook bronze en silver Jumbos uit gaan komen
Collinquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:15 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb vorig jaar die bronze mls speler gehad, Zusi, die was beest, ook nog die franse 74 CB uit de MLS, even zijn naam vergeten, Akinfenwa ook nog gekregen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ewa morgen naar lidl energy drank en frikandelbroodje halen?
Gobern CAMquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:15 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
RM was iemand anders. Akinfenwa 17 games 22 goals. Ings 57 40
Gobern 75 32
Lidl is bij mij tegenover toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
wat haha
Energy drank drink ik niet. Frikandelbrood eet ik wel
Ik eigenlijk alleen moisanderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik weet er wel genoeg voor morgen die ik wil hebben, Arteta, Javi Martinez, Pelle, Lens, Nastasic, Jagielka
Gobern was konko goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gobern CAMIngs was vorig jaar duidelijk beter, dit jaar heb ik totaal geen last van hem
Je console in het Nederlands.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:19 schreef Maver24 het volgende:
heb er zelfs nog screenshots van , hehe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ah je woont daar. Dacht iets meer richting die nieuwe huizen bij die rotonde.quote:
Ik woon naast die rotonde ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ah je woont daar. Dacht iets meer richting die nieuwe huizen bij die rotonde.
Hij was echt slecht op zijn pace na maar ik had hem op CM. Mijn team vorig jaar was denk ik wel beter dan dit jaar met Gardner en Livermore en Grabban die veel beter was.quote:
Wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Fifa in het nederlands zal je bedoelen, daar is toch niks mis mee
onze mercedes legt bumper er bijna van afquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je hem niet zijn merry zien posten?
[ afbeelding ]
Ben je een turk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
misschien wonen we wel in dezelfde straat![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
fuszy woont bij dat huis waar steeds een meisje achter de bosjes hem zit te bespieden
Dat is mijn moederquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
fuszy woont bij dat huis waar steeds een meisje achter de bosjes hem zit te bespieden
Dan houd ik het bij mandarijnen en aardbeienquote:
Da is ook fucking lekker G. Misschien nog wel beterquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan houd ik het bij mandarijnen en aardbeien
Vanwaar dat vraagteken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef Djeetje het volgende:
ik heb nog wel een leuk ideetje voor FUT vids
proberen divisie 1 te winnen met bronze daarna met silver en daarna met gold ?
Ik denk dat gold niet heel interessant is (en de volgorde andersom lijkt me logischer). Maak dan wel een toffe hybridquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:26 schreef Djeetje het volgende:
ik heb nog wel een leuk ideetje voor FUT vids
proberen divisie 1 te winnen met bronze daarna met silver en daarna met gold ?
Dan zou ik even moeten voelen.quote:
Ik hoop 70 pace, dan is hij helemaal niet meer af te stoppenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Maver24 het volgende:
hopelijk morgen gelijk Pelle aanschaffen voor een schappelijk prijsje
[ afbeelding ]
is wel een leuk idee toch ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat gold niet heel interessant is (en de volgorde andersom lijkt me logischer). Maak dan wel een toffe hybrid
ga over op nederlands.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef DePresident. het volgende:
Net het laatste filmpje van Djeetje gezien.
Zijn Engelse uitspraak.![]()
DarkSonic is er niks bij.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef DePresident. het volgende:
Net het laatste filmpje van Djeetje gezien.
Zijn Engelse uitspraak.![]()
Vast niet. Zit nog een redelijke afstand tussen. Daarnaast woont ze niet in waalwijk en komt ze oorspronkelijk ook niet uit de buurt.quote:
wacht dan juist even tot ie zakt johquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop ook wel minimaal 70 longshots en 99 shotpower.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Silver en brons wel, gold is minder bijzonder natuurlijk. Of doe non-shiny/75 rated teamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
is wel een leuk idee toch ?
of hebben andere nog leuke ideeën ?
Als ik hem gelijk voor 60K ofzo kan kopen dan koop ik hem gelijkquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Silver en brons wel, gold is minder bijzonder natuurlijk. Of doe non-shiny/75 rated team
Precies, ik ga ook niet zitten mierenneuken voor een paar coins dan, Blauwe Pelle is gewoon eindbaasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik hem gelijk voor 60K ofzo kan kopen dan koop ik hem gelijk
alleen omdat ik 15 ben verwachtte je dat ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
Djeetje ik had echt een piepstem verwacht dus het valt mee. De uitspraak van je Engels is wel boer Harm 2.0
Hij loopt niet weg johquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik hem gelijk voor 60K ofzo kan kopen dan koop ik hem gelijk
Nee aan je gedrag had ik je 11 geschat ofzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
alleen omdat ik 15 ben verwachtte je dat ?
ik stel alleen domme vragen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee aan je gedrag had ik je 11 geschat ofzo.
abonneer gewoon op zijn account jonge kutquote:
moeilijke keuzequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Djeetje doe gewoon wat je zelf leuk vindt.
neequote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Topiek het volgende:
Zijn de EA servers op de consoles ook offline?
dat snapte ik ook nietquote:
PCquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
nee
[..]
dat snapte ik ook niet
puush zit te kutten
2 windows?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:40 schreef MolFan het volgende:
Krijg laatste tijd op de pc steeds tegenstanders met 30 chem ofzo in de finale en die quitten dan instant en geen win/loss niets. soms wel 5x tegen dezelfde achterelkaar, mijn vraag hoe doen ze dit? Ctrl alt delete lijkt me niet want soms kom ik ze direct nadat ze quitten weer tegen. Vreemd in ieder geval.
Dus speler in mijn team plaatsen en dan wat gameplay laten zien van die speler ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:41 schreef vandermar het volgende:
Djeetje ga ook wat gameplay erbij doen dan. Laat bijvoorbeeld tackles van de CB zien, reddingen van de keeper en goals van de spits.
Doe voordat je een oordeel geeft over de spelers dus de gameplay van specifiek die spelers.
Deed Nepenthez ook wel regelmatig alleen verloor hij toen allesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef over_hedge het volgende:
Zag laatst iemand op youtube die alles op manuel speelt. is ook leuk, is weer wat anders dan de rest.
Ohquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Deed Nepenthez ook wel regelmatig alleen verloor hij toen alles
Jij wil over drie spelers een oordeel vellen, licht dan ook die drie spelers uit door middel van gameplay van die spelers.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus speler in mijn team plaatsen en dan wat gameplay laten zien van die speler ?
Waar spelen jullie op? Ik heb echt geen idee hoe die instellingen staan bij mijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef over_hedge het volgende:
Zag laatst iemand op youtube die alles op manuel speelt. is ook leuk, is weer wat anders dan de rest.
Alles op autoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar spelen jullie op? Ik heb echt geen idee hoe die instellingen staan bij mijMisschien dat ik daarom zo matig ben
oo alleen van die spelers ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij wil over drie spelers een oordeel vellen, licht dan ook die drie spelers uit door middel van gameplay van die spelers.
Uh, ik heb 4 controllers, volgens mij staat er geen 1tje het zelfde.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waar spelen jullie op? Ik heb echt geen idee hoe die instellingen staan bij mijMisschien dat ik daarom zo matig ben
Alleen van die spits goals en bijvoorbeeld van die verdediger als hij een goede kopper is. De sterke punten en zwakke punten visueel benadrukken, door middel van gameplay dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
oo alleen van die spelers ?
en dan geen goals aan het einde ?
Ja, maar ik ben dan ook slechtquote:
bedankt voor de tip nu nog even een 2e serie bedenkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen van die spits goals en bijvoorbeeld van die verdediger als hij een goede kopper is. De sterke punten en zwakke punten visueel benadrukken, door middel van gameplay dus.
Keep up the good workquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
bedankt voor de tip nu nog even een 2e serie bedenken
Iemand een idee? Echt vreemd in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:40 schreef MolFan het volgende:
Krijg laatste tijd op de pc steeds tegenstanders met 30 chem ofzo in de finale en die quitten dan instant en geen win/loss niets. soms wel 5x tegen dezelfde achterelkaar, mijn vraag hoe doen ze dit? Ctrl alt delete lijkt me niet want soms kom ik ze direct nadat ze quitten weer tegen. Vreemd in ieder geval.
Ja, dat switchen van spelers heb ik sowieso ook alleen op airballs. Sowieso krijg ik veel tegendoelpunten omdat ik dan een ander poppetje wil hebben, maar ik eerst 5x de verkeerde krijgquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uh, ik heb 4 controllers, volgens mij staat er geen 1tje het zelfde.Maar het meeste op semi of auto
en op airballs
Dat probleem heb ik ook altijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat switchen van spelers heb ik sowieso ook alleen op airballs. Sowieso krijg ik veel tegendoelpunten omdat ik dan een ander poppetje wil hebben, maar ik eerst 5x de verkeerde krijg
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
Mensen die op manuel spelen en winnen zijn opperbaas
nee. geen idee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
Iemand een idee? Echt vreemd in ieder geval.
Broertje van DSquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
hello ei em djeetje en dit is mijn spraikbeurt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:53 schreef Lindgren. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel stijl vindt. Gewoon posten die handel.quote:
auwquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel stijl vindt. Gewoon posten die handel.
Intro is op zich goed zat (niet iedereen heeft zieke skills daarin) alleen zn Engels is nog ondermaats maar wel tof in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Djeetje misschien kan je nog wat doen aan je intro er staan nu gewoon saaie letters over wat je gaat doen misschien kan je dat wat leuker maken
ik heb al een intro was er vergeten bij te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Djeetje misschien kan je nog wat doen aan je intro er staan nu gewoon saaie letters over wat je gaat doen misschien kan je dat wat leuker maken
Laat zienquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb al een intro was er vergeten bij te doen.
jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dat switchen van spelers heb ik sowieso ook alleen op airballs. Sowieso krijg ik veel tegendoelpunten omdat ik dan een ander poppetje wil hebben, maar ik eerst 5x de verkeerde krijg
Hekel aan skillvideos maar intro is prima hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
kijk maar begin van deze vid gewoon een intro
Zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:57 schreef Djeetje het volgende:
kijk maar begin van deze vid gewoon een intro
ik heb het niet zelf gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?Kan wel iets mooier
( ik ben 3der verdien ik ook mijn geld mee dus let er misschien extra op)
Ik ben 3der? Wtf betekent dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?Kan wel iets mooier
( ik ben 3der verdien ik ook mijn geld mee dus let er misschien extra op)
I give review.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Bedoelde dit het ziet er niet heel spectactulair uit
Ja, dat zou ik wel beter moeten kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik heb het niet zelf gedaan.
Maar jij kan het dus beter ?
Ik maak 3d omgevingen voor mijn werk. zoals dit:quote:
ja nu deed een vriend van me het.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel beter moeten kunnen ja.
Nep is begonnen als skiller.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:00 schreef MolFan het volgende:
Maar intro etc heb je niet nodig, zijn er genoeg die het zonder doen en 10.000 subs hebben minimaal Nepenthez is daarvan het grootste voorbeeld i guess. Gewoon kwaliteit uploaden en geen skillgoals, benader het wat realistischer. Teams maken, lullen over voetbal, vraagjes beantwoorden etc.
moest je toen ook niet een cafe maken ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik maak 3d omgevingen voor mijn werk. zoals dit:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik maak 3d omgevingen voor mijn werk. zoals dit:
[ afbeelding ]
Ja klopt, daar ben ik nog mee bezig. Kut werk met al die flessen die ik moet maken enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
moest je toen ook niet een cafe maken ?
Bedoel dus heeft geen introquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nep is begonnen als skiller.Met goede montages word je echt wel opgemerkt.
Ligt aan jouquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt dit aan mij, of klopt dit niet helemaal?
Altijd op console kijken of pc nooit op die sites, kloppen nooit heb ik het ideequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je wat meer videos en views hebt kan ik wel eens even wat makenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja nu deed een vriend van me het.
ik kan er helemaal niks van
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Altijd op console kijken of pc nooit op die sites, kloppen nooit heb ik het idee
Nogmaals.... De kennis hier van de PC markt is niet groot omdat niemand daar speelt. Als Udb zegt dat het zo is, en de grafiek bevestigt dat, dan zal het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ermahgerd, de oppertaalpurist maakt een foutquote:
Ik speel PC en prijs komt aardig overeen ja (net ff gecheckt)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals.... De kennis hier van de PC markt is niet groot omdat niemand daar speelt. Als Udb zegt dat het zo is, en de grafiek bevestigt dat, dan zal het wel zo zijn.
Dit dus.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Wauw!
Ik heb een lange dag gehad denk ik. Totaal overheen gelezen.
Die laatste screen was van de XBOX, als dat zo is, die had ik in een 2500 coin pakjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nogmaals.... De kennis hier van de PC markt is niet groot omdat niemand daar speelt. Als Udb zegt dat het zo is, en de grafiek bevestigt dat, dan zal het wel zo zijn.
Zal mijn best doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je wat meer videos en views hebt kan ik wel eens even wat makenIs eigenlijk kwestie van de belichting aanpassen en de goede rendersettings.
lucky fuckquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die laatste screen was van de XBOX, als dat zo is, die had ik in een 2500 coin pakje
Je bent binnenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Die laatste screen was van de XBOX, als dat zo is, die had ik in een 2500 coin pakje
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ook: je wordtDjeetje-achtige praktijken hier.
15.000 voor een uur?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Topiek het volgende:
Hmm... voor hoeveel en hoelang zal ik hem erop zetten? Jullie zijn veel beter in het handelen dan ik
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Topiek het volgende:
[..]
Kijk voor hoeveel de andere erop staan. search aanvaller aston villa zilver engelandquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:07 schreef Topiek het volgende:
Hmm... voor hoeveel en hoelang zal ik hem erop zetten? Jullie zijn veel beter in het handelen dan ik
Dat had ik met IF Ronaldo op PS3 tijd terugquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, hij haalt meteen de duurste NIF silver uit een pack
Que?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dit dus.
Ook: je wordDjeetje-achtige praktijken hier.
Staat er maar 1, 400kquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk voor hoeveel de andere erop staan. search aanvaller aston villa zilver engeland
375K startprijs en 400K bin ofzoquote:
Ik ook. Misschien nog wel minder. Hij gaat weer dalen als een mannerfakker.quote:
Uur voor 398 en buy now 399 en wanneer niet verkocht verlagenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien nog wel minder. Hij gaat weer dalen als een mannerfakker.
Nee hij krijgt wss een IFquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien nog wel minder. Hij gaat weer dalen als een mannerfakker.
Zodat ze denken dat dit altijd zo gaat en dan meer packs kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
Waarom krijgen de n3wbz en slechte spelers altijd de superloot uit hun packs?
Hehe dat idee had ik ookquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zodat ze denken dat dit altijd zo gaat en dan meer packs kopen
Dat idee had ik somsDat je met een nieuw account betere packs krijgt, is wel echt bullshit maar leek soms zo
Ga ik morgen eens proberen met mn sub accountsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zodat ze denken dat dit altijd zo gaat en dan meer packs kopen
Dat idee had ik somsDat je met een nieuw account betere packs krijgt, is wel echt bullshit maar leek soms zo
Wacht, er moet een nulletje af bij allebij, dit is veel te veel.quote:
Gast. Iets vragen oke. Maar je hebt nu al 10x antwoord gehad en nog durf je het niet zelf te doen. Zo leer je het nooit.quote:
Je gaat hem toch niet bijna 350.000 coins door de neus boren? Wel jammer dat Agbonlahor dan net ook weer 5 atb isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wacht, er moet een nulletje af bij allebij, dit is veel te veel.
Ja kom op zeg, hij heeft nu al 15 antwoorden gehad voor hoeveel hij hem er op moet zetten, als hij er nog in trapt, dan is 'ie wel behoorlijk domquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je gaat hem toch niet bijna 350.000 coins door de neus boren? Wel jammer dat Agbonlahor dan net ook weer 5 atb is
Zijn gewoon netjes.quote:
Neequote:
Heb je het thuisshirt gezien? Tering wat heeft Puma dat verkrachtquote:
Vind ik niet, het lijken meer trainingsshirtjes, en ze zijn sowieso lelijkquote:
?quote:
Plaats die foto eens?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind ik niet, het lijken meer trainingsshirtjes, en ze zijn sowieso lelijk
Liefde mimangquote:
ahh lol hard gegaan jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Toen ik een kwartier geleden keek was het 1-0 voor wigan
Ik ging nooit scoren, kut keeper.quote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 7 mei 2013 22:20 schreef pascal08 het volgende:
2x Thorbie pakkie gegeven met 10 man.
Ik verkocht net een Goossens voor 12k, die had ik voor 2,5k. Wil je me aanraken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dankzij MattHDGamer heb ik nu wel weer meer spelers om op te letten. Ook heb ik Pappa die LM was ipv LW verkocht voor 5.5k.
Matt is een baas maar zijn slis stem tilt mij en zijn faalgrappen heel vaakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dankzij MattHDGamer heb ik nu wel weer meer spelers om op te letten. Ook heb ik Pappa die LM was ipv LW verkocht voor 5.5k.
Uhm niet volgens VI Pannenkoek:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat zijn de trainingsshirtjes, pannenkoek![]()
Dat het zo mee zit heb ik maar zelden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik ging nooit scoren, kut keeper.
2x meer schoten, 2x een penal gemist, 2x pakt je keeper een sweaty, dat laatste potje 2 goals uit de kluts en dan ook nog tegen Chiellini, Ogbonna, Maicon, Abate en Zuniga.
Ik pak je wel weer als ik full gold heb.
de VI pannenkoeken hebben het foutquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm niet volgens VI Pannenkoek:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm niet volgens VI Pannenkoek:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |