PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
ThadCastle ook toen hij 5-1 achter stondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben ook een keer gequit tijdens een toernooi. Had het echt gezien toen ik met 8-0 achter stond
VIA DE FIFA KLUIS LEKKER JEZUSquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe upload je je fifa goals naar youtube ?
Je gaat naar herhaling en upload de clip naar EA Sports online. Daar kun je de video volgens mij vanaf halen/downloaden/opnemen en hem dan bewerken en uploaden naar Youtube.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:35 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoe upload je je fifa goals naar youtube ?
Thanks alleen dat er vanaf halen weet ik niet hoe dat moetquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je gaat naar herhaling en upload de clip naar EA Sports online. Daar kun je de video volgens mij vanaf halen/downloaden/opnemen en hem dan bewerken en uploaden naar Youtube.
Ik ook niet. Heb ik ook nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Thanks alleen dat er vanaf halen weet ik niet hoe dat moet
Ook niet doen gewoon, die kwaliteit is om te huilen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Thanks alleen dat er vanaf halen weet ik niet hoe dat moet
Hoe kan ik dan met goede kwaliteit filmpjes uploadenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ook niet doen gewoon, die kwaliteit is om te huilen.
PVR kopenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan met goede kwaliteit filmpjes uploaden
Elgato kopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan met goede kwaliteit filmpjes uploaden
Ik denk vanwege het schelden met het woord soepstengelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Puur door het gebruiken van caps lock of wat
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik denk vanwege het schelden met het woord soepstengel
Oh, verkeerd geïnterpreteerd. Sorry Thorbyquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
sorry vond die 2e wel leuk nou sorry fuszy
Om een zon filmpjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je hem niet zijn merry zien posten?
[ afbeelding ]
In zekere zin wel.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat de servers uitvielen tijdens die halve finale had ik het de halve finale + finale ineens heel makkelijk en dat met mijn slechtste team
nou ja zeg wat een gelukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Doordat de servers uitvielen tijdens die halve finale had ik het de halve finale + finale ineens heel makkelijk en dat met mijn slechtste team
Define slechste team? Die is waarschijnlijk beter als mijn bestequote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ja, ik wilde die tegenstander die zo irritant was nog bedanken maar dat heb ik toch maar niet gedaan.quote:
Nou, ik was met dit team nog nooit tot de finale gekomen laat staan dat ik een toernooi heb gewonnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:54 schreef Topiek het volgende:
[..]
Define slechste team? Die is waarschijnlijk beter als mijn beste
Dat zegt niets, dat heb ik ook nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde die tegenstander die zo irritant was nog bedanken maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
[..]
Nou, ik was met dit team nog nooit tot de finale gekomen laat staan dat ik een toernooi heb gewonnen.
Welke bronzen spelers heb je nou het meeste hekel aan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik wilde die tegenstander die zo irritant was nog bedanken maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
[..]
Nou, ik was met dit team nog nooit tot de finale gekomen laat staan dat ik een toernooi heb gewonnen.
ah, post eventjes johquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja, google fut 13 ea forum, kies een van de consoles en dan staat hij bovenaan (2 teams)
Alleen Slew, de rest maakt me niet zoveel uit. Het ligt ook aan de speler die de spelers bestuurt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Welke bronzen spelers heb je nou het meeste hekel aan?
Ik heb 3.5 miljoen te verneuken. Aan de andere kant dé gelegenheid om richting de 5 miljoen te gaan. Al zullen de consumables de komende 2 maanden niet echt veel duurder worden dan morgen met al die TOTS die er aan komen. Lastig lastig...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef Reemi het volgende:
Ik ga me morgen weer niet kunnen inhoudenIk wil helemaal geen pakjes kopen.
Okee, dan heb ik een beginnetje. Ga een bronzen team maken om mijn win-loss ratio wat beter te krijgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen Slew, de rest maakt me niet zoveel uit. Het ligt ook aan de speler die de spelers bestuurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |