Dat vraag ik me ook af idd. 4 weken is echt een heel kort tijdsbestek.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe krijg je een fatsoenlijke bruiloft geregeld in 4 weken?.
Ik snap sowieso niet dat je eerder wil zijn dan... Wat zou nu de gedachte daarachter zijn?
Dat is toch geen drijfveer om te trouwen.
Ik krijg het gewoon niet gekoppeld aan jaloezie. Je schiet er toch absoluut geen hol mee op
.

Schoonzus is idd de evil onequote:Op zondag 19 mei 2013 11:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe krijg je een fatsoenlijke bruiloft geregeld in 4 weken?.
Ik snap sowieso niet dat je eerder wil zijn dan... Wat zou nu de gedachte daarachter zijn?
Dat is toch geen drijfveer om te trouwen.
Ik krijg het gewoon niet gekoppeld aan jaloezie. Je schiet er toch absoluut geen hol mee op
.

Ze is bijna uitgeteldquote:Op zondag 19 mei 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
En kan er geen andere reden achter zitten ? Een prille zwangerschap bijvoorbeeld ?
 maar ze heeft onze bruiloft altijd maar raar gevonden. Er is maar één soort bruiloft volgens haar en dat is een prinsessenbruiloft met alles erop en eraan.
  maar ze heeft onze bruiloft altijd maar raar gevonden. Er is maar één soort bruiloft volgens haar en dat is een prinsessenbruiloft met alles erop en eraan.  

en als ze hoogzwanger is kan ik er helemaal inkomen... Jullie hebben nog steeds de shine met je bruiloft, zoals ik het lees, terwijl zij snel een boterbriefje haalt voordat de baby arriveert en daardoor ook haar prinsessenbruiloftdroom opzij zet. Maar dat is zoals ik het lees he - maar ik heb het gevoel dat er meer achter wordt gezocht zo
 en als ze hoogzwanger is kan ik er helemaal inkomen... Jullie hebben nog steeds de shine met je bruiloft, zoals ik het lees, terwijl zij snel een boterbriefje haalt voordat de baby arriveert en daardoor ook haar prinsessenbruiloftdroom opzij zet. Maar dat is zoals ik het lees he - maar ik heb het gevoel dat er meer achter wordt gezocht zo  

maar fijn dat het leuk was! Ben benieuwd naar de foto's! Enne... Slaap lekker
 maar fijn dat het leuk was! Ben benieuwd naar de foto's! Enne... Slaap lekker  

.
 .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

OK, nooit van gehoord, maar ziet er geinig uit.. vooral Europa enzo.quote:Op maandag 20 mei 2013 00:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Www.elizawashere.nl maar die gaan niet naar mechico

je vrouwquote:Op maandag 20 mei 2013 00:21 schreef JK het volgende:
Ja weet ik veel joh, mn vrouw (jaja, mag ik nu zeggen) zag daar wat mooie resorts die op de datum dat we weg wilden alleen daar nog te krijgen waren.
En zo goedkoop is Arke nou ook weer niet, we zaten bijna tegen de 5000 euro aan voor 13 nachten. Maar die vliegtuigen zijn wel crisis en het hele bedrijf is een amateuristische bende vergeleken met wat ik gewend ben in Amerika.

quote:Op maandag 20 mei 2013 00:19 schreef bleiblei het volgende:
Nah van mij hoefde het al niet meer, maar he, je bent maar één keer getrouwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toevallig werkten er 2 Nederlandse meiden in dat resort die dat regelen, dus daar even naar binnen gestapt, het gesprek in het Engels begonnen maar toen ik al hoorde dat er ergens een Nederlandse klank in zat kon ik verder in het Nederlands (al is mijn Engels gewoon goed).
Gefrustreerd? Ik niet hoor... het was een relaxvakantie. En bovendien beter dat het na een week pas was, want we kwamen dankzij die klote Arke pas 's nachts om 2 uur aan ipv 21u de avond er voor. Dus dan was de jacuzzi koud, de taart en champagne warm en ik te moe om het nog mooi te vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |