Schijnt amusement te zijnquote:Groep helpt bij grote dilemma's
In dit nieuwe hulpprogramma van RTL 4 schakelen mensen een groep van 35 personen in om hen van objectief advies te voorzien bij een persoonlijk dilemma.
De groep bestaat uit een dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking. Gedurende vier dagen volgen zij de hoofdpersoon op de voet. Thuis én op het werk. Daarbij krijgen ze de gelegenheid om uitgebreid met hem of haar te praten over het vaak emotionele vraagstuk.
Wanneer de groep een goed beeld heeft van de persoon in kwestie en het dilemma, komen zij samen tot een eenduidig advies. Het is aan de hoofdpersoon of hij of zij hier iets mee gaat doen.
Uhuquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:38 schreef egeltje1985 het volgende:
Alleen iets te laat ingeschakeld. Hun dochter is dus vermoord?
Hij praat raar inderdaad. 'Het dode lichaam van Nadine', wie zegt dat nou zo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een vreemde man. Ergens is het net alsof hij er wel van geniet.
Het is alsof hij een zaak presenteert.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hij praat raar inderdaad. 'Het dode lichaam van Nadine', wie zegt dat nou zo?
Dat vind ik juist wel leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
Alleen zou ik het wel boeiender vinden als het gewoon een gesprek met een psychiater zou zijn, die groep vind ik niks.
Misschien wel als het onderwerp minder zwaar is, nu is het zo'n huis-tuin-en keukenpsychologie.quote:
Zoiets heet overlevingsdrang, waarschijnlijk is de werkelijkheid te gruwelijk dat je je emotioneel afsluit , mijn conclusie , die man moet het niet doen want ik denk niet dat die het aan kan.quote:
Ik denk ook dat het niet verstandig zou zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zoiets heet overlevingsdrang, waarschijnlijk is de werkelijkheid te gruwelijk dat je je emotioneel afsluit , mijn conclusie , die man moet het niet doen want ik denk niet dat die het aan kan.
Sowieso een vreemd programma.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:06 schreef Broodboor het volgende:
Wat is dit voor raar gebeuren, me z'n allen in de kamer
Ja die Jack kan geen emoties uitenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:52 schreef Disana het volgende:
Ik vind het een vreemde man. Ergens is het net alsof hij er wel van geniet.
Dan kijk ik naar de halve finale van het songfestival ! Peter van der Vorst zei vandaag niet veel op Twitter dat zijn programma 800.000 kijkers heeft! Het wordt geproduceerd door Vorstmedia.quote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat een ontzettend vaag en raar programma... ik had ook nooit verwacht dat ze tot het advies zouden komen om met de dader in gesprek te gaan.....
En dat dilemma van volgende week, sorry hoor
Ja, ik ook, maar ik had het nu ook gekeken via rtlgemist... ik zal wel te weinig vertrouwen in de mensheid hebben, maar ik zou NOOIT zulke keuzes overlaten aan 35 onbekendenquote:Op woensdag 8 mei 2013 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan kijk ik naar de halve finale van het songfestival ! Peter van der Vorst zei vandaag niet veel op Twitter dat zijn programma 800.000 kijkers heeft! Het wordt geproduceerd door Vorstmedia.
Do tellquote:Op woensdag 8 mei 2013 17:14 schreef miss_dynastie het volgende:
En dat dilemma van volgende week, sorry hoor
Ze heeft een gehandicapt kind en twijfelt of ze hem nog wel thuis kan verzorgen. 'Moet ik m'n kind uit huis plaatsen? Weet je wat, ik vraag het een stel onbekendenquote:
Ik geloof niet dat dit programma een succes gaat wordenquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft een gehandicapt kind en twijfelt of ze hem nog wel thuis kan verzorgen. 'Moet ik m'n kind uit huis plaatsen? Weet je wat, ik vraag het een stel onbekenden![]()
'
Ik ook niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:01 schreef D. het volgende:
Ik geloof niet dat dit programma een succes gaat worden
Jep. Het origineel heet the audience.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:42 schreef davo1979 het volgende:
Is dit programma nagemaakt van een ander buitenlands programma?
Dank je ik kon het niet vinden 123, vind het wel een leuk concept!quote:Op zondag 12 mei 2013 12:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Het origineel heet the audience.
Komt uit Engeland zei Peter vd Vorst op twitter.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:42 schreef davo1979 het volgende:
Is dit programma nagemaakt van een ander buitenlands programma?
en dit inderdaad. En al HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAL niet op tvquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik had het nu ook gekeken via rtlgemist... ik zal wel te weinig vertrouwen in de mensheid hebben, maar ik zou NOOIT zulke keuzes overlaten aan 35 onbekenden
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:28 schreef Biancavia het volgende:
Het leek net een backfiretopic voor dat mens.
Geloof mij maar, dat mens is een enorme aandachtshoer. Het is daar zo smerig en vies binnen dat wil jij niet weten, alleen zij zien de smerigheid niet.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze heeft een gehandicapt kind en twijfelt of ze hem nog wel thuis kan verzorgen. 'Moet ik m'n kind uit huis plaatsen? Weet je wat, ik vraag het een stel onbekenden![]()
'
Ik zit het nu te kijken op RTL XL.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Geloof mij maar, dat mens is een enorme aandachtshoer. Het is daar zo smerig en vies binnen dat wil jij niet weten, alleen zij zien de smerigheid niet.
Dat zij haar zoontje gebruikt om overal in de belangstelling te staan is diep triest.
Tja dat vroeg ik mezelf jaren geleden al af, maar goed wees blij dat jij daar nog nooit binnen bent geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik zit het nu te kijken op RTL XL.
Als ik eruit zou zien zoals zij, wil ik echt geen aandacht trekken hoor, maar me verstoppen voor de buitenwereld. Hoe kan iemand zichzelf zo verwaarlozen?
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, wat een aandachtstroel zeg, pffff... en dan je ouders emotioneel chanteren om bij je te blijven wonen, je man afschilderen als een halve gare terwijl hij overduidelijk de zorg voor dochter doet. Ze komt over als ontzettend lui...
Tja, iemand zijn dagelijkse problemen uitvergroten en dat vervolgens uitmelken onder de noemer " behulpzaam zijn. "quote:
Hoe ken je haar dan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja dat vroeg ik mezelf jaren geleden al af, maar goed wees blij dat jij daar nog nooit binnen bent geweest.
Dat ga ik niet op FOK! zetten. Het is aan jou om mij te geloven of niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:21 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hoe ken je haar dan als ik vragen mag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |