PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
En je laat het iemand anders monteren. Dan is er niks meer van jouzelf, behalve de gameplay.quote:
Maar met Engels bereik je wel meer mensen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
En je laat het iemand anders monteren. Dan is er niks meer van jouzelf, behalve de gameplay.
Echte bazen formeren een team en delegeren de taken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
En je laat het iemand anders monteren. Dan is er niks meer van jouzelf, behalve de gameplay.
jonge gewoon gebruikt in een ander teamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
''..And he can score goals''
[ afbeelding ]
Engels moet wel echt beter.quote:
Doe gewoon in het nederlands andersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Engels moet wel echt beter.
Maar het idee enzo is niet heel slecht.
Kan het gewoon proberen ja en dat ik dan zelf aan mijn engels werk totdat dat goed is.quote:
Gewoon doen. Je concurreert die JoeydeKoala helemaal weg. Mark my words.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan het gewoon proberen ja en dat ik dan zelf aan mijn engels werk totdat dat goed is.
hij heeft dan ook maar 307 subs ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je concurreert die JoeydeKoala helemaal weg. Mark my words.
Daarom. En als je dan een mooi aantal goede vids hebt, jezelf aanmelden bij FifaNLD. Krijg je ook weer extra naamsbekendheid mee.quote:
Neem het niet zo serieusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje mijn Engels afkraken terwijl dat mijn enige video was en ik kan 100x beterIk had laatst een YouTuber gevonden die echt een Nederlandse uitspraak had en daar moet ik altijd wel om lachen
ik kan er nog een 2e serie naast maken ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daarom. En als je dan een mooi aantal goede vids hebt, jezelf aanmelden bij FifaNLD. Krijg je ook weer extra naamsbekendheid mee.
Bij jouw video kon ik echt niet horen dat je een Nederlander bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje mijn Engels afkraken terwijl dat mijn enige video was en ik kan 100x beterIk had laatst een YouTuber gevonden die echt een Nederlandse uitspraak had en daar moet ik altijd wel om lachen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij jouw video kon ik echt niet horen dat je een Nederlander bent.
je moet een serie maken die jij leuk vind om te maken.. niet iets maken omdat je veel views wilt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
kijken veel mensen naar zon career mode serie ?
Dat komt door mijn Amerikaanse accent. Nee, dat heb ik niet maar ik bedoelde toen ik dat zei dat ik sommige namen als een Amerikaan uitspreek.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij jouw video kon ik echt niet horen dat je een Nederlander bent.
Alles met fifa vind ik leukquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je moet een serie maken die jij leuk vind om te maken.. niet iets maken omdat je veel views wilt.
Probeer iets met je prof, misschien is dat origineel?quote:
zoiets heeft aa9skillz ook, maar dat ik een career begin met mijn prof ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Probeer iets met je prof, misschien is dat origineel?
Of met clubs, valt misschien best een leuke serie mee te makenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
zoiets heeft aa9skillz ook, maar dat ik een career begin met mijn prof ?
Bij offline carriere zit toch meer dat verhaal lijn er in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:55 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Of met clubs, valt misschien best een leuke serie mee te maken
Ik zelf zou NOOIT een offline iets kijken, clubs zou ik eerder volgenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Bij offline carriere zit toch meer dat verhaal lijn er in.
Zoals transfers, blessures etc.
Ik vind die compilaties wel leuk, maar dit soort dingen vind ik allemaal niet zo boeiend eigenlijk. Je denkt ook alleen maar aan bekend worden en geld verdienen steeds, maar dat gaat gewoon niet gebeuren in 99 van de 100 gevallen, dus doe het gewoon als je het leuk vindt en anders niet zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:55 schreef Djeetje het volgende:
Trading serie, road to glory of career moed serie maken ?
ik vind het allemaal leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind die compilaties wel leuk, maar dit soort dingen vind ik allemaal niet zo boeiend eigenlijk. Je denkt ook alleen maar aan bekend worden en geld verdienen steeds, maar dat gaat gewoon niet gebeuren in 99 van de 100 gevallen, dus doe het gewoon als je het leuk vindt en anders niet zou ik zeggen..
Dat is het belangrijkstequote:
HIJ WORDT FUCKING RIJK MET DEZE SHIT G, BILL GATES BERG JE MAAR BECAUSE DJEETJE IS TAKING OVER. YOU KNOW WHAT THEY SAY WHEN THE CAT IS AWAY THE MOUSE DANCE ON THE TABLE AND THE APPLE DOES NOT FALL FAR THE TREE.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind die compilaties wel leuk, maar dit soort dingen vind ik allemaal niet zo boeiend eigenlijk. Je denkt ook alleen maar aan bekend worden en geld verdienen steeds, maar dat gaat gewoon niet gebeuren in 99 van de 100 gevallen, dus doe het gewoon als je het leuk vindt en anders niet zou ik zeggen..
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
Stuur nog eens het filmpje van The Djeetje aub.
ja heb wel een intro vergeten in de vid te zettenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou met een paar vrienden/subscribers of weetikhetwat gewoon clubs gaan doen, valt miss ook wel een leuke intro mee te maken qua voorstellen van je clubgenoten
Sure, maar die kans is gewoon echt heel erg klein.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maar het kan nog leuker zijn als het goed aanslaat
JA MISSCHIEN EEN SERIE OVER DE FIFA KLUISquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik kan er nog een 2e serie naast maken ?
Je filmpje is wel vermakelijk je bent alleen nogal slecht in fifaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja heb wel een intro vergeten in de vid te zetten
Heb toch al 28 subs wat niet heel slecht is in zon korte tijd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar die kans is gewoon echt heel erg klein.
Wat is de quotering hiervoor?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar die kans is gewoon echt heel erg klein.
Zijn bijna allemaal van hier denk ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb toch al 28 subs wat niet heel slecht is in zon korte tijd.
ik ben niet slecht in fifa hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je filmpje is wel vermakelijk je bent alleen nogal slecht in fifaMisschien dat je daar beter aan kunt werken.
Hoe groot is de kans dat je een IF versie van Messi in een pack krijgt als je een gemiddeld aantal packs per jaar koopt?quote:
zei ik ook tegen hem tijdje terug..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef Kamikazie het volgende:
totaal gebrek aan inzicht, vraag me af of je in het echt wel voetbal speelt ...
Wie wil nou niet een ginger op youtube zien die fifa speelt ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans dat je een IF versie van Messi in een pack krijgt als je een gemiddeld aantal packs per jaar koopt?
Realisme is goed Djeetje. Daar leer je van en het helpt je groeien als mens en als youtuber.quote:
Heeft hij weer een pic van zijn zus gestuurd?quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij weer een pic van zijn zus gestuurd?
Die positie is al ingenomen als ik zo zoekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wie wil nou niet een ginger op youtube zien die fifa speelt ?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zei ik ook tegen hem tijdje terug..skillen leren is allemaal leukmaar als je de basis niet goed onder de knie hebt blijf je gewoon slecht
Hadden wij al een potje gedaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geen slechte records hoor.
En win gewoon van de meeste van dit forum.
Ik heb 100 overwinningen ...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ja heb nu een silver team dus als je in bent voor een potjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hadden wij al een potje gedaan eigenlijk?
Kom maarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja heb nu een silver team dus als je in bent voor een potje
Zie je ik ben echt niet zo slecht hoorquote:
quote:
hmmquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zie je ik ben echt niet zo slecht hoor
Ik speelde toen alleen echt met een team met 0 balans
Maarja in die video was mijn spel niet zo goed, omdat ik toen na een lange tijd weer gewoon speelde.quote:
Nice maar wie zouden die dislikes hebben gegevenquote:
paar van EA forum, omdat ik daar spamdequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nice maar wie zouden die dislikes hebben gegeven
Ooh okequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
paar van EA forum, omdat ik daar spamde
Ja, dat bedoel ik. Ik heb zelden een Nederlander (je bent toch een Nederlander?) met zo'n een Amerikaans accent gehoord. Ken jij toevallig een Matt? Hij is geboren in de VS en woont nu in Nederland.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat komt door mijn Amerikaanse accent. Nee, dat heb ik niet maar ik bedoelde toen ik dat zei dat ik sommige namen als een Amerikaan uitspreek.
Feyenoord aandeel is nog wat aan de magere kant. Je kan beter een voorbeeld nemen aan vandermarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef Maver24 het volgende:
mijn eerste aanzet tot mijn eerste zilveren team dit jaar, waar valt er nog iets te verbeteren
[ afbeelding ]
Ga jij nou Vandemar nadoen ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef Maver24 het volgende:
mijn eerste aanzet tot mijn eerste zilveren team dit jaar, waar valt er nog iets te verbeteren
[ afbeelding ]
Nee, die ken ik niet. Ik ben wel een Nederlander (nou ja, een Fries)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Ik heb zelden een Nederlander (je bent toch een Nederlander?) met zo'n een Amerikaans accent gehoord. Ken jij toevallig een Matt? Hij is geboren in de VS en woont nu in Nederland.
Hmm, oké, maar hoe kom je dan aan dat Amerikaanse accent? Heb je daar op geoefend?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, die ken ik niet. Ik ben wel een Nederlander (nou ja, een Fries)
In die video ging ik wel sommige namen bewust zo uitspreken maar ik heb er niet op geoefend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm, oké, maar hoe kom je dan aan dat Amerikaanse accent? Heb je daar op geoefend?
Ik denk als jij een beetje oefent, dat je dan helemaal niet meer te onderscheiden bent van een Amerikaan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In die video ging ik wel sommige namen bewust zo uitspreken maar ik heb er niet op geoefend.
wat is jou youtube kanaal ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In die video ging ik wel sommige namen bewust zo uitspreken maar ik heb er niet op geoefend.
www.youtube.com/user/DS9269 maar ik post nooit meer video's.quote:
Zeer zeker ja, maar ik heb geen reden om filmpjes te maken.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik denk als jij een beetje oefent, dat je dan helemaal niet meer te onderscheiden bent van een Amerikaan.
Ik ben bijna altijd serieus, net als jij (dat zei je net). Ik meen echt wat ik zei, alleen soms hoor ik nog net dat Nederlandse accentje, als je daar aan werkt kan je makkelijk net zoveel subs krijgen als Nepenthez enzo.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nu niet meer of iedereen serieus is of niet.
[..]
www.youtube.com/user/DS9269 maar ik post nooit meer video's.
Lol word flink gehaat op sommige vidsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik weet nu niet meer of iedereen serieus is of niet.
[..]
www.youtube.com/user/DS9269 maar ik post nooit meer video's.
Je lelijke ex.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zeer zeker ja, maar ik heb geen reden om filmpjes te maken.
Als er hier iemand een mongool is dan ben jij het wel.
Kutsitequote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom lach je om mij? Neem jij mij ook al niet serieus? Ik ban je van wefut hè.
1 dollar per 1000 vies ongeveer geloof ik. En dan nog sponsor dingen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
Hoeveel zouden Nepenthez en Matt hieraan verdienen
bij de LW, RW, RB, CCM en de RCB. Verder is het wel oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:11 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wefut gebruik ik voor squads.quote:
Dan verdient ksoiljidebt ongeveer 10.000 per maand ofzo:Pquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
1 dollar per 1000 vies ongeveer geloof ik.
Ik vind de stats van wefut wel briljant, vooral de boosts die IF spelers hebben t.o.v. de NIFquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Wefut gebruik ik voor squads.
Futhead voor stats, want Wefut vind ik minder overzichtelijk.
Prijsjes op ultimatedb.nl
Dus hup, maak de stats eens mooier.
Dat valt toch wel mee of mis ik nu iets?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lol word flink gehaat op sommige vids
Waar valt het op dan? Ik snap het niet helemaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:24 schreef pascal08 het volgende:
DS2, vooral je "O" en "E" vallen me toch op nu ik je video nog een keer goed beluister. Daar zou ik als eerste aan werken als ik jou was.
Hier ben ik het wel mee eens. Dave, jij hebt gewoon een Amsterdams accent, dat hoor je. Het is gewoon heel lastig om dat je accent te negeren. In tegenstelling tot DS2 is het dus voor jou veel moeilijker om aan je accent te werken, en daarbij heeft DS2 al een aardig voorsprong wat betreft zijn Amerikaanse uitspraak.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Deef gewoon Nederlands doen dan. Hoef je niet voor te lezen en is het wat spontaner (misschien). Verder geinig filmpje
Bedoel je de stats op de spelerspagina of de database?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef laucas het volgende:
[..]
Wefut gebruik ik voor squads.
Futhead voor stats, want Wefut vind ik minder overzichtelijk.
Prijsjes op ultimatedb.nl
Dus hup, maak de stats eens mooier.
ctrl+f5quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef el-blanchito het volgende:
Ik kan al een week helemaal niks op Wefut, geen spelers zoeken of teams maken... NIks
10 miljoen views in een maand... voor een gekke debiel...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan verdient ksoiljidebt ongeveer 10.000 per maand ofzo:P
Spelerspaginaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bedoel je de stats op de spelerspagina of de database?
Dat zou zomaar kunnen. Er is een gast die heeft 6000000 subsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan verdient ksoiljidebt ongeveer 10.000 per maand ofzo:P
Op een vid noemt iemand jou autist en dat je geen engels kanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee of mis ik nu iets?
[..]
Waar valt het op dan? Ik snap het niet helemaal
ik kom niet eens uit a'damquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Dave, jij hebt gewoon een Amsterdams accent, dat hoor je. Het is gewoon heel lastig om dat je accent te negeren. In tegenstelling tot DS2 is het dus voor jou veel moeilijker om aan je accent te werken, en daarbij heeft DS2 al een aardig voorsprong wat betreft zijn Amerikaanse uitspraak.
Wel een hele leuke video inderdaad.
Vooral bij het woord "video". Die "o" spreek je daar net iets te plat uit, alsof je iets in je mond hebt zeg maar. Snap je wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee of mis ik nu iets?
[..]
Waar valt het op dan? Ik snap het niet helemaal
Ja, +1 / +2 etc. is wel nice, maar ik vind dat het op 1 pagina moet staan zonder te klikken op skill oid.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de stats van wefut wel briljant, vooral de boosts die IF spelers hebben t.o.v. de NIF
ultimatedb.nl is wel onvervangbaar lijkt het.
O ja, dat kan wel eens kloppen. Ook zeg ik het woord deals best wel apart, dat klinkt als dealsssss.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vooral bij het woord "video". Die "o" spreek je daar net iets te plat uit, alsof je iets in je mond hebt zeg maar. Snap je wat ik bedoel?
Volgens mij heeft die gast van ultimatedb toegang tot alle trades via servers van EA. Hij heeft daar toch ook voor gewerkt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de stats van wefut wel briljant, vooral de boosts die IF spelers hebben t.o.v. de NIF
ultimatedb.nl is wel onvervangbaar lijkt het.
Hij heeft daar niet gewerktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gast van ultimatedb toegang tot alle trades via servers van EA. Hij heeft daar toch ook voor gewerkt?
Of zou hij een programma gebouwd hebben die alle trades registreert?
Hmm ja, dat is zo. Is dat het enige waarom je Futhead gebruikt ipv Wefut?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:30 schreef laucas het volgende:
[..]
Ja, +1 / +2 etc. is wel nice, maar ik vind dat het op 1 pagina moet staan zonder te klikken op skill oid.
Een beetje slisserig inderdaad. Op YouTube zijn vast wel wat video's te vinden van logopedisten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O ja, dat kan wel eens kloppen. Ook zeg ik het woord deals best wel apart, dat klinkt als dealsssss.
Gewoon zelf een tracker geschreven en die laten lopen op een EA account dacht ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die gast van ultimatedb toegang tot alle trades via servers van EA. Hij heeft daar toch ook voor gewerkt?
100 lees ik net 1 cent per view dus 1 euro per 100 vieuwsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
1 dollar per 1000 vies ongeveer geloof ik. En dan nog sponsor dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Jaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:33 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hmm ja, dat is zo. Is dat het enige waarom je Futhead gebruikt ipv Wefut?
Ja, dat heeft 'ie. Wij ook overigens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zet straks na de examens mijn xbox beneden, dan heb ik beter beeld. Heb wel veel goals ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef ThadCastle het volgende:
Thorben neem je clubs nog wel eens op?Jij hebt dadelijk gewoon een uur aan goals
Hij heeft wel iets voor EA gedaan. Volgens mij met het opsporen van hackers, cheaters enz.quote:
Ja maar hij werkt er niet voor. Dat deed hij uit zichzelf omdat het anders helemaal een tering bende wasquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij heeft wel iets voor EA gedaan. Volgens mij met het opsporen van hackers, cheaters enz.
Hoe kan een bush nou spreken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:17 schreef el-blanchito het volgende:
Ik dacht even dat ik Bush himself hoorde spreken inderdaad.
Ik kan geen spelers zoeken/teams maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
Mja, als er dus dit soort kleine dingen zijn waarom jullie een andere site prefereren boven Wefut, dan willen wij dat graag weten.
Ik DM je wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:36 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik kan geen spelers zoeken/teams maken.
ik ga vaak naar myfreecams, omdat daar meer tieten te zien zijnquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:35 schreef pascal08 het volgende:
Mja, als er dus dit soort kleine dingen zijn waarom jullie een andere site prefereren boven Wefut, dan willen wij dat graag weten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik ga vaak naar myfreecams, omdat daar meer tieten te zien zijn
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
100 lees ik net 1 cent per view dus 1 euro per 100 vieuwsGeloof ik weinig van. 1 vent per view is echt tering veelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Bedoelde channel viewquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van. 1 vent per view is echt tering veel
12.147quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bedoelde channel view
2.50 per 1000 vid vieuws
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ik denk dat ik die van dit jaar toch mooier vindquote:
Ben je partner ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
12.147
videoweergaven
Waar zijn mijn 30 dollar
dan moet YT miljoenen dollars per dag betalenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geloof ik weinig van. 1 vent per view is echt tering veel
Dit. Maar ik ga hem toch wel weer halen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik weet niet goed wat ik er van moet denken, ik denk dat ik die van dit jaar toch mooier vind
Waarom denk je dat YT zelf reclame's heeft?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan moet YT miljoenen dollars per dag betalen
Ja, kan het aanzetten geloof ik (dat ik er geld mee verdien door recalme). Niet dat ik ga doen. Heb niet zoveel viewsquote:
Als je dat had gedaan had je denk ik wel wat gekregenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, kan het aanzetten geloof ik (dat ik er geld mee verdien door recalme). Niet dat ik ga doen. Heb niet zoveel views
Zou kunnen. Maar het zijn vooral mijn showreels en wat animaties die ook op mijn portfolio site staan. Dus beetje irritant als je dat aan mensen wilt laten zien en ze eerst 15 sec reclame moeten gaan kijkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Als je dat had gedaan had je denk ik wel wat gekregen
Je bent wel 30 euro rijkerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar het zijn vooral mijn showreels en wat animaties die ook op mijn portfolio site staan. Dus beetje irritant als je dat aan mensen wilt laten zien en ze eerst 15 sec reclame moeten gaan kijken
Hoe heet jij dan op yt ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb wel een aantal filmpjes die al 100.000+ keer zijn bekeken, had ik denk ik nog wel wat mee kunnne verdienen
´Onweer opkomst 21 juni 2012´ heeft gewoon 2220 views.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb wel een aantal filmpjes die al 100.000+ keer zijn bekeken, had ik denk ik nog wel wat mee kunnne verdienen
het lijkt me sterk dat die reclames meer dan 1 cent per klik gevenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat YT zelf reclame's heeft?
yesquote:
Onweer opkomstquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:46 schreef Maver24 het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuquote:
Binnenkortquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef over_hedge het volgende:
Jullie spelen toch veel clubs samen? Staat dat niet op youtube
Ik zal er wel niet in voor komen. Laatste tijd weinig mee gedaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Binnenkort
En eentje van Rijst, maar dat is een hele wedstrijd.
Doen jullie dat lekker. En heel veel tijd in steken. Dan 1 keer per week hier het resultaat posten en dan weer weg. Doen we allemaal duimpje omhoog aanklikken. Beloofdquote:
Nou, een Reus-achtige kans mag ik wel zeggen. Wahahaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef zerokil het volgende:
Bestaat er een grote kans dat Reus in de TOTS komt?
Lol als we allemaal liken gaat t best hardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doen jullie dat lekker. En heel veel tijd in steken. Dan 1 keer per week hier het resultaat posten en dan weer weg. Doen we allemaal duimpje omhoog aanklikken. Beloofd
FIFA 12 nogquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zal er wel niet in voor komen. Laatste tijd weinig mee gedaan
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, een Reus-achtige kans mag ik wel zeggen. Wahaha
Vieze kut az'erquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jazeker!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:57 schreef zerokil het volgende:
Bestaat er een grote kans dat Reus in de TOTS komt?
Aids aan je ballen? Kan dat tegenwoordig ook al?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat , krijg jij aids aan je ballen met je tyfus PSV
Ik riep maar wat eigenlijkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Aids aan je ballen? Kan dat tegenwoordig ook al?
Alles kanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik wil zo revanche!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat , krijg jij aids aan je ballen met je tyfus PSV
Ik heb net zo veel zin in donderdag als toen ik 8 was en op schoolreisje naar de efteling gingquote:
Kom jij zo dan, ik stuur je kei hard het veld af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef ThadCastle het volgende:
Hugh en Mathijs die potjes tegen elkaar doendat zou wel echt een niveau zijn
Nee moet ff voor studie wat doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom jij zo dan, ik stuur je kei hard het veld af.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mathijs: "haha waarom doe je ribery in de spits die kan echt niet koppen"quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom jij zo dan, ik stuur je kei hard het veld af.
Lol die zit overal te hatenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk RoyPSV. Anders zou ik het niet weten.
Kom jij dan. Ik maak iedereen af.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs: "haha waarom doe je ribery in de spits die kan echt niet koppen"
*Thorb scoort de winnende door een kopbal met Ribery*
Thorb: "hahaha"
Mathijs: "oprotten met je kut lach"
even een hamburger makenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mathijs: "haha waarom doe je ribery in de spits die kan echt niet koppen"
*Thorb scoort de winnende door een kopbal met Ribery*
Thorb: "hahaha"
Mathijs: "oprotten met je kut lach"
Succesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom jij dan. Ik maak iedereen af.
Goed gespeeld hugo
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb net zo veel zin in donderdag als toen ik 8 was en op schoolreisje naar de efteling ging
als ode aan de grootste baas van dit topic hequote:
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga jij ook? Dan doe ik die vuist op je gezicht als ik je zie
Die durft echt geen H2H tegen mij hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
he mathijs ga eerst maar tegen ds2 ik kom later vanaaf wel
Word leuk gereageerd op je vidquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Djeetje het volgende:
Als mijn spelers toch eens hun kansen afmaakte
Het was maar een grapje. vak RR zit ik, 2e ring achter de goal. Te herkennen aan een rood shirtjequote:
normaal scoor ik wel met die corners vooral met Mirandaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:13 schreef Reemi het volgende:
GG djeetje
Maar doe jezelf een plezier en stop met die achterlijke corners.Je hebt er geen enkele keer uit gescoord, terwijl ik een stuk of 6 goals had uit normale corners.
Lucius is dan ook wel een extreme baasquote:
On kool we have kostiel dont boy himquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja wat zei hij ? die reactie is al verwijderd haha.
Dat klopt, ik speel liever tegen iemand die niet sweaty speelt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die durft echt geen H2H tegen mij hoor
godverquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef Reemi het volgende:
Een auto in de stijl van het nieuwe uitshirt![]()
[ afbeelding ]
Je durft niet. En die ene keer dat we speelde, was ik toen sweaty?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik speel liever tegen iemand die niet sweaty speelt.
Nu in ieder geval wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je durft niet. En die ene keer dat we speelde, was ik toen sweaty?
Huch is idd slechtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Lul niet. Je bent gewoon slecht. En je kunt niet tegen je verlies.
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nog een lb-y goal en ik ga een statement maken.
Heb ook al ooit tegen je gespeeldquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:23 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Jij speelt alleen cod.
Haha dan was ik wel nu in dashboard geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zelfs de beste kunnen leaven, DarkSonic is ook weleens gequit tegen fokkers.
Gelijk morgen 1 halen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:20 schreef Reemi het volgende:
Een auto in de stijl van het nieuwe uitshirt![]()
[ afbeelding ]
Ik ga met je mee. Hij is laag genoeg om op ons schip te takelen, toch?quote:
Gewoon voor erbijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:30 schreef Kamikazie het volgende:
Als een mercedes koopt koop je toch niet zoiets?![]()
Heb je echt geen smaak en stijl.
Ik denk wel dat we een andere kraan moeten hebben, maar dat zien we daar wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ga met je mee. Hij is laag genoeg om op ons schip te takelen, toch?
Toen ging je ook LB+Y doen en pace abusen ja. En ik wil niet niet omdat ik niet durf maar omdat ik ook plezier in FIFA wil hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je durft niet. En die ene keer dat we speelde, was ik toen sweaty?
Verkoop je coins en koop een elgato, kun je nog meer plezier hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ging je ook LB+Y doen en pace abusen ja. En ik wil niet niet omdat ik niet durf maar omdat ik ook plezier in FIFA wil hebben.
net als ikquote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Verkoop je coins en koop een elgato, kun je nog meer plezier hebben
Leugenaar!!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 20:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ging je ook LB+Y doen en pace abusen ja. En ik wil niet niet omdat ik niet durf maar omdat ik ook plezier in FIFA wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |