PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
En je laat het iemand anders monteren. Dan is er niks meer van jouzelf, behalve de gameplay.quote:
Maar met Engels bereik je wel meer mensen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
En je laat het iemand anders monteren. Dan is er niks meer van jouzelf, behalve de gameplay.
Echte bazen formeren een team en delegeren de taken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
En je laat het iemand anders monteren. Dan is er niks meer van jouzelf, behalve de gameplay.
jonge gewoon gebruikt in een ander teamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
''..And he can score goals''
[ afbeelding ]
Engels moet wel echt beter.quote:
Doe gewoon in het nederlands andersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Engels moet wel echt beter.
Maar het idee enzo is niet heel slecht.
Kan het gewoon proberen ja en dat ik dan zelf aan mijn engels werk totdat dat goed is.quote:
Gewoon doen. Je concurreert die JoeydeKoala helemaal weg. Mark my words.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan het gewoon proberen ja en dat ik dan zelf aan mijn engels werk totdat dat goed is.
hij heeft dan ook maar 307 subs ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je concurreert die JoeydeKoala helemaal weg. Mark my words.
Daarom. En als je dan een mooi aantal goede vids hebt, jezelf aanmelden bij FifaNLD. Krijg je ook weer extra naamsbekendheid mee.quote:
Neem het niet zo serieusquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje mijn Engels afkraken terwijl dat mijn enige video was en ik kan 100x beterIk had laatst een YouTuber gevonden die echt een Nederlandse uitspraak had en daar moet ik altijd wel om lachen
ik kan er nog een 2e serie naast maken ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daarom. En als je dan een mooi aantal goede vids hebt, jezelf aanmelden bij FifaNLD. Krijg je ook weer extra naamsbekendheid mee.
Bij jouw video kon ik echt niet horen dat je een Nederlander bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Beetje mijn Engels afkraken terwijl dat mijn enige video was en ik kan 100x beterIk had laatst een YouTuber gevonden die echt een Nederlandse uitspraak had en daar moet ik altijd wel om lachen
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Bij jouw video kon ik echt niet horen dat je een Nederlander bent.
je moet een serie maken die jij leuk vind om te maken.. niet iets maken omdat je veel views wilt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
kijken veel mensen naar zon career mode serie ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |