Bandshirts zijn altijd zo.. zwart en altoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:24 schreef wietparkiet het volgende:
Ik draag meestal of bandshirts of basics. en op stage meestal overhemd over bandshirt
Klopt. maar ik vind zwart wel een mooie kleurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Bandshirts zijn altijd zo.. zwart en alto
Wat draag je er voor broeken en schoenen enzo onder? Kisten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Klopt. maar ik vind zwart wel een mooie kleur
Adidasjes en blauwe spijkerbroek?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat draag je er voor broeken en schoenen enzo onder? Kisten?
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:34 schreef wietparkiet het volgende:
Kisten![]()
je denkt ook vast dat ik zo'n emokapsel heb
SPOILER: emo alles enzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
Ik zie geen band shirt !!SPOILER: emo alles enzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud ben je?"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
Nee klopt vandaag draag ik een basic.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik zie geen band shirt !!
Hoe oud ben je?
ja had ik ook ff buiten en dan gaat het opeens regenequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:21 schreef Etsu het volgende:
Even een uurtje van de zon genoten, begint het opeens hard te plenzen. Daar sta je dan, met korte broek en zonnebril in de regen.Toen een regendansje gemaakt. Yolo.
Heyquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
Let niet op m'n vermoeide zondagsbakkes op deze fotoSPOILER: emo alles enzoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort kleding draag ik vaak, gewoon simpel
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Let niet op m'n vermoeide zondagsbakkes op deze foto
Hahah Link en ZeldaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit soort kleding draag ik vaak, gewoon simpel![]()
nice verder![]()
quote:
okequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Getekend door een vriendin laatst, vond t wel hard
Ik ben erquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:08 schreef Etsu het volgende:
stil hier
waar is ara? ezell? jordy? fokit? dv?
jeetje. ik ben vriendloos en sterf alleen.
Ik wil niet voelenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:07 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben weer geschoren
Glad als een baby, srs![]()
depression muchquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
http://everybodyshurting.tumblr.com/
Tering
wauw wat een kutsmaakquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:32 schreef Pastapipos het volgende:
Boys Noize![]()
The Prodigy
The Stranglers![]()
Netsky
Ik waardeer het niet minder door jouw meningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |