PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe eens een poging.
http://wefut.nl/squad/1194
Bajic = Bajequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Ik weet alleen niet wie Janssen,Bajic en die CAM zijn
voornaam van janssenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Bajic is baje denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Janssen: VDM maar hij wordt dus vervangen door Maierhofer (ook is VDM helemaal niet dik maar hij heeft dat 1x gezegd en dat hebben jullie 1337x herhaald)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Nu een team met normale posterts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
Ik zocht een zwaarlijvige speler en ik zag die foto van Theo, maar dat is nu dus Stefan Maierhofer.
Verder klopt alles wat jullie zeiden wel denk ik.
Tis gewoon een mongooltjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]jij begint ook steeds triester te worden.
Je hebt er inderdaad niks aan, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
Voor Kevin, Reemi en andere geïnteresseerden, http://www.cito.nl/Onderw(...)2013/vwo_ce_tv1.aspx , staat per examen hoeveel open en gesloten vragen en hoeveel in totaal. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.quote:
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad niks aan, maar toch bedankt.
Heb ik niet,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.
[..]
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).
Ja, dat is ook een open vraag lijkt me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.
[..]
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).
Examen Fries.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
Voor Kevin, Reemi en andere geïnteresseerden, http://www.cito.nl/Onderw(...)2013/vwo_ce_tv1.aspx , staat per examen hoeveel open en gesloten vragen en hoeveel in totaal. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch
Had je die in een pack dan? Die zal op de PC wel duur zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:10 schreef Topiek het volgende:
Ik word er ook al mee geconfronteerd op tenues dat XBOX beter is
[ afbeelding ]
Ja, maar is niks waard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je die in een pack dan? Die zal op de PC wel duur zijn.
Waarom zoveel dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox 2k en op de PS3 waarschijnlijk ook minder.
Omdat er Xbox op het shirt staat. In FUT11 was dat nog bijzonder en toen waren de kits veel duurder.quote:
Zou zomaar kunnen ik heb er ook een van Uruguay en Liverpool thuis dit jaar met zijn naam en nummerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar een Suarez shirtje halen? Zien er goed uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]Ziek lelijk, ik zou het gratis niet eens dragen
Die Adidas kits van Lpool waren mooi.
Zet iemand hem er ineens heel vaak op?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef el-blanchito het volgende:
Opeens een hele zooi Kalas'en voor 500c ongeveer, ook in 41212
Jep, hij had een hele zooi met sp 150, buy now 2500quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zet iemand hem er ineens heel vaak op?
Echt 50 jaar terug in de tijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]Ziek lelijk, ik zou het gratis niet eens dragen
Die Adidas kits van Lpool waren mooi.
Kk lelijk vriend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe het eruit ziet, niet echt modern! Snap je? Beetje oostblok stijl.
Dat filmpje met die beer en aap vond ik om zelf te kijken helemaal niet leuk maar gister ging ik helemaal stukquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat filmpje met die beer en aap vond ik om zelf te kijken helemaal niet leuk maar gister ging ik helemaal stuk
De zon is net weg hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zit iedereen nu buiten ofzo? Ik wel met de laptop
Zit jij in de zon te smleoppe?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is al een weekje of 2 aan de gang, maar morgen begint wel het toppunt ja.quote:
Heb je erop geanticipeerd eigenlijk? Qua verkopen van spelers ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is al een weekje of 2 aan de gang, maar morgen begint wel het toppunt ja.
Word Messi betaalbaar ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is al een weekje of 2 aan de gang, maar morgen begint wel het toppunt ja.
Volgens mij is hij nog geen coin in waarde afgenomen, nog steeds zo'n 1.3 miljoen als goedkoopste optie.quote:
Neymar word ook alsmaar duurderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog geen coin in waarde afgenomen, nog steeds zo'n 1.3 miljoen als goedkoopste optie.
Hij is beter en zijn naam speelt ook wel een rolletje ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Jorwol het volgende:
Waarom is Balotelli eigenlijk zoveel duurder dan Jovetic? Puur omdat hij iets sneller is en een baas in het echte leven? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik vind het steeds lelijker wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Reemi het volgende:
Wel leuk dat futhead inspiratie haalt uit wefut
viel mij ook al op ja..nu kan je je marktaandeel helemaal vergetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Reemi het volgende:
Wel leuk dat futhead inspiratie haalt uit wefut
wacht maar met fifa 14quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
viel mij ook al op ja..nu kan je je marktaandeel helemaal vergeten
Speciale Barton kaart van Barton voor Barton door EA.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet dit voorstellen ?
Staat ie weer te koop? Of ben je gewoon ouwe plaatjes aant bekijken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste maar ik vroeg me af waarom fifa dit soort rare kaarten uitbrengtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat ie weer te koop? Of ben je gewoon ouwe plaatjes aant bekijken?
Staat ie weer op de markt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Toch leuk als beroemdheden Fifa spelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat laatste maar ik vroeg me af waarom fifa dit soort rare kaarten uitbrengt
Is eenmalig, en alleen voor de speler zelf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat laatste maar ik vroeg me af waarom fifa dit soort rare kaarten uitbrengt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ooh omdat Barton Fifa speelt mag die zon kaart
Is hij nieuwe transfer ofzo ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ferdinand had ook zo'n kaart en Guthrie ook. Vorig jaar hadden o.a. Gary Gardner en Jose Enrique er 1.
Deze kaart is voor jou gereserveerd:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ooh omdat Barton Fifa speelt mag die zon kaart
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze kaart is voor jou gereserveerd:
[ afbeelding ]
natuurlijk wel even dik afrekenen met EA voor zon speciaal kaartje he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zijn veel maar dan ook veel meer die fifa spelen alleen vragen die niet om een speciale kaart
Hij is al een tijdje uit. Ik verbaas me erover dat hij zo goedkoop is want zijn stats + traits zijn goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is hij nieuwe transfer ofzo ?
[ afbeelding ]
Die stats zijn echt lompquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Pace 104quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Usain Bolt zou wel leuk zijn in fifa bij manutd
Martina bij Feyenooitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Usain Bolt zou wel leuk zijn in fifa bij manutd
In de winkelquote:
Niemand vraagt zicht dat af hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom dat pack winstgevend is: Martins Indi is 4-3-3
Oei, die is wel duurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom dat pack winstgevend is: Martins Indi is 4-3-3
1 jochiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
Feyenooit zeggen ipv Feyenoord en vervolgens huilen als er met één vinger richting Ajax wordt gewezen
Trieste jochies
Generaliseren is leukerquote:
Vieze gloryhuntersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef over_hedge het volgende:
Ik kom echt bijna alleen nog maar bundesliga teams tegen laatste tijd
Kan je een team verzinnen met hem en Thorgan Hazardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje uit. Ik verbaas me erover dat hij zo goedkoop is want zijn stats + traits zijn goed
Jordan Lukaku drbijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je een team verzinnen met hem en Thorgan Hazard? UP versie
Wat voor formatie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je een team verzinnen met hem en Thorgan Hazard? UP versie
Maak me niet uit zolang de spitsen lekker spelenquote:
Is een Martins Indi 433 voor 1500 SMLENO en De Vrij voor 2100 ook SMLENO?quote:
Hier Iwan, het muziekje van gister + filmpje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maak me niet uit zolang de spitsen lekker spelen
Is het vandaag woensdag?quote:
Ja. Al is De Vrij niet meer zo duur de laatste tijd, er staat ook 1 op in 4-3-2-1 voor 1k die niet verkoopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is een Martins Indi 433 voor 1500 SMLENO en De Vrij voor 2100 ook SMLENO?
Er is echt iets mis met die gastenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hier Iwan, het muziekje van gister + filmpje.
Zooooo, felle zon heb jij daarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel was nog best goed, maar met zulke teams kan je gewoon nooit winnen als je tegenstander ook maar enigszins kan nadenken. Quit bij 6-2 ofzo
Ik ben zelf het zonnetje in huis.quote:
Maar Balotelli is best goed voor CB. Snel en sterkquote:
Eigenlijk best een geniaal ideequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar Balotelli is best goed voor CB. Snel en sterk
IF Denisquote:
CDM. Hij had wel keurig alle kaarten om optimale chem te halen met deze spelers en zoals gezegd was hij ook best goed. Met een normaal team had hij best kunnen winnen. Snap echt niet dat mensen hieraan beginnen..zo duur, zo kutquote:
Dan kun je iedere spits die snel en sterk is wel op CB zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar Balotelli is best goed voor CB. Snel en sterk
Wil je een potje tegen mij?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CDM. Hij had wel keurig alle kaarten om optimale chem te halen met deze spelers en zoals gezegd was hij ook best goed. Met een normaal team had hij best kunnen winnen. Snap echt niet dat mensen hieraan beginnen..zo duur, zo kut
Van 5atb merk je ook niets als je deze spelers hebt.
Balo heeft dezelfde workrates als Donkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kun je iedere spits die snel en sterk is wel op CB zetten.
Ja, maar waarom zou dat niet kunnen? Richards was vorig jaar ook RB, maar een uitstekende rechter CB in 3-5-2.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
RB's kunnen verdedigen, spitsen niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou dat niet kunnen? Richards was vorig jaar ook RB, maar een uitstekende rechter CB in 3-5-2.
Zit nu niet achter de xbox en ga zo een biertje doen..foto was van gisteren maar kwam hem net tegen op mijn telefoonquote:
Ok, weer een gemiste kans om te soggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit nu niet achter de xbox en ga zo een biertje doen..foto was van gisteren maar kwam hem net tegen op mijn telefoon
Een dezer dagen lijkt me wel leuk om weer een keer te spelen though..je hebt nog een rematch tegoed
Agbonlahorquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
dan zou je dus wel met IF sissoko op CB kunnen spelen. die gozer is sowiesoquote:
Ik zet alleen een RB of LB op CB als er in een competitie bijna geen goede opties zijn. Vorig jaar zette ik Salcido op CB terwijl hij LB was en dat ging prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar waarom zou dat niet kunnen? Richards was vorig jaar ook RB, maar een uitstekende rechter CB in 3-5-2.
FF LEKKER BATSEN NOUquote:
In fifa hoef je alleen maar er langs te rennen en dan tegen de speler aan te lopen. Alsof je echt moet verdedigenquote:
1 speler op 7 chem maakt ook geen fuck uit, maar de neuroot in mij wil toch gewoon overal 9 chem. 2 jaar geleden had ik nog gewoon Maggio op RB en Vermaelen op LB en dat speelde ook prima.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zet alleen een RB of LB op CB als er in een competitie bijna geen goede opties zijn. Vorig jaar zette ik Salcido op CB terwijl hij LB was en dat ging prima.
Pardon?quote:
En voor schieten hoef je alleen maar op B te drukken. Toch merk je echt wel of iemand 20 tackling heeft of 80. Net zoals er een verschil is tussen 20 shooting en 80.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In fifa hoef je alleen maar er langs te rennen en dan tegen de speler aan te lopen. Alsof je echt moet verdedigen
IK HEB EEN NIEUWE BA(D)(TS)SLET JE EAUMAquote:
Teveel kleurstoffen op jongen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK HEB EEN NIEUWE BA(D)(TS)SLET JE EAUMA
Bij een CDM boeien die verdedigende stats echt weinig ja..zie Ibarbo. Groot en sterk en dan win je die standing tackles gewoon. Achterin is het wellicht lastiger omdat je dan toch wel erg vaak een duel aan moet gaan en het qua percentage vaker net fout zal gaan (of te lomp).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In fifa hoef je alleen maar er langs te rennen en dan tegen de speler aan te lopen. Alsof je echt moet verdedigen
Lees eens een boekquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
IK HEB EEN NIEUWE BA(D)(TS)SLET JE EAUMA
Sliding tackels maak ik toch zelden, dus het is gewoon een beetje in de weg lopen vooral. Dat kan Balo ook welquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij een CDM boeien die verdedigende stats echt weinig ja..zie Ibarbo. Groot en sterk en dan win je die standing tackles gewoon. Achterin is het wellicht lastiger omdat je dan toch wel erg vaak een duel aan moet gaan en het qua percentage vaker net fout zal gaan (of te lomp).
Na even puzzelen is dit wat je probeerde te zeggen denk ik.quote:
Marking is ook irritant met je aanvallers, maar ga je gang als je denkt dat het werktquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sliding tackels maak ik toch zelden, dus het is gewoon een beetje in de weg lopen vooral. Dat kan Balo ook wel
Maar med/low is ook niet ideaal. Hij was zelden achterin te vinden in ieder geval. In de duels met Mlapa deed hij het wel best aardig.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sliding tackels maak ik toch zelden, dus het is gewoon een beetje in de weg lopen vooral. Dat kan Balo ook wel
Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te fifa'enquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Marking is ook irritant met je aanvallers, maar ga je gang als je denkt dat het werkt
HOE GAAT IE MET JOUquote:
Redelijk kut.quote:
Dat gebeurt mij vaak genoeg. Ik zal zometeen de bronze halve finale en finale spelen voordat het hier gaat onwerenquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij vaak genoeg. Ik zal zometeen de bronze halve finale en finale spelen voordat het hier gaat onweren
Dit was echt lelijk omdat ik echt veel beter was 4-1 voor stond en toen begon EA me opeens te naaien en konden mijn spelers opeens niet meer verdedigen en ik kon niet meer scoren.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij vaak genoeg. Ik zal zometeen de bronze halve finale en finale spelen voordat het hier gaat onweren
Is dat Guzan links? Die staat er ongemakkelijk bijquote:
Guzan ja, die krijgt nog een TOTY waarschijnlijk. Kan hij een nieuwe poging ondernemen (met andere schoenen).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat Guzan links? Die staat er ongemakkelijk bij
Die Guzan is best breedquote:
wtfquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:51 schreef over_hedge het volgende:
Een gastje van 13 heeft 25 000 000 coins door een scam website
Ik heb vaak genoeg dat ik de goal niet maak terwijl ik genoeg kansen heb en dan valt hij aan de andere kant. Zo gaat het in het echt ook vaak dus dat is wel realistisch maar het is wel vervelend als het gebeurtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit was echt lelijk omdat ik echt veel beter was 4-1 voor stond en toen begon EA me opeens te naaien en konden mijn spelers opeens niet meer verdedigen en ik kon niet meer scoren.
Jaquote:
wtf en dat als 13 jarigequote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jakocht coins va nmensen met een gehacked paypal account. Als hij dan de coins heeft nam hij het geld terug (geen idee hoe dat werkt) En via een site verkoopt hij ze, alleen geeft de coins nooit
Hoe weet jij dat dan? Je bent namelijk wel echt een knuppeltje als hij dit online gooit, als ze 'm pakken is hij echt de lulquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jakocht coins va nmensen met een gehacked paypal account. Als hij dan de coins heeft nam hij het geld terug (geen idee hoe dat werkt) En via een site verkoopt hij ze, alleen geeft de coins nooit
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:10 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Je bent namelijk wel echt een knuppeltje als hij dit online gooit, als ze 'm pakken is hij echt de lul
Geld boete? Zullen zijn ouders niet blij mee zeen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef over_hedge het volgende:
Naja hij is 13, dus kan hoog uit een taakstraf krijgen of zoSlim gedaan dus wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Als zelfs Bob S. uit Westervoort ongestraft met zijn daden wegkomt, wordt deze jongeman zeker niet vervolgd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:18 schreef over_hedge het volgende:
Naja hij is 13, dus kan hoog uit een taakstraf krijgen of zoSlim gedaan dus wel
die kreeg geen ingebrekstellingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als zelfs Bob S. uit Westervoort ongestraft met zijn daden wegkomt, wordt deze jongeman zeker niet vervolgd.
Ben jij Martin van Geel?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:23 schreef BDIL het volgende:
Ze willen dat ik Lurling weer naar Feyenoord haal
netwerk gamequote:
Network games zijn trouwens echt geniaal in FM, heb je tenminste wat tegenstand bij transfers enzoquote:
Alleen jammer dat echt iedereen dan die speler wil halenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:26 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Network games zijn trouwens echt geniaal in FM, heb je tenminste wat tegenstand bij transfers enzo
Haha ja, speel het wel eens met wat vrienden, iedereen jagen op die standaard aankoopjesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alleen jammer dat echt iedereen dan die speler wil halen
Moet je met een nieuwe game doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe dan? Wil gwn met mijn huidige team iwan afslachte
Kan niet, je kan wel bestaande teams tegen elkaar laten spelen, maar dan speel je een enkele wedstrijd tegen elkaar, is niet zo boeiend. Of je kan iemand jouw game laten joinen door als server te draaien als het goed is.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hoe dan? Wil gwn met mijn huidige team iwan afslachte
Laat je stem horen dan.quote:
ow lkkr saai danquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:35 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Kan niet, je kan wel bestaande teams tegen elkaar laten spelen, maar dan speel je een enkele wedstrijd tegen elkaar, is niet zo boeiend. Of je kan iemand jouw game laten joinen door als server te draaien als het goed is.
Hoelang duurt dat?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ben nu filmpje opslaan en dan upload ik hem
MattHDgamerquote:
nu opslaan nog 15 min en daarna uploaden wat meestal lang duurtquote:
Irritante term begint dat SMLENO te wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn De Vrij werd net verkocht voor 1.9k terwijl ik er nog 1 in 4-3-3 op heb staan. MattHDGamer heeft soms wel invloed op de prijzen.
Ik kocht net een random 400c pack en ik kreeg Amsif de SMLENO-speler
Dit ja, maar ik mag er niks over zeggenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Irritante term begint dat SMLENO te worden
Sorry, ik bedoelde: ik kreeg Amsif, de beste Marokkaanse GK van het spelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Irritante term begint dat SMLENO te worden
Ik dacht dat het de nieuwste TheDjeetje video wasquote:
nee die kan ik over 1 minuut uploadenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het de nieuwste TheDjeetje video was
Net als Nederlands. Laatst hoorde ik 'ik wordt' in een filmpje van Djeetjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Weet ikmaar een goede grammatica enzo is wel handig voor engelse filmpjes
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net als Nederlands. Laatst hoorde ik 'ik wordt' in een filmpje van Djeetje
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net als Nederlands. Laatst hoorde ik 'ik wordt' in een filmpje van Djeetje
aaah had het gewoon in het Nederlands gedaan johquote:
Hoezo ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
aaah had het gewoon in het Nederlands gedaan joh
Fissa is feest. Maar dan snap ik hem nog steeds niet.quote:
Oh. Toch maar even mee lachen uit beleefdheid dan maar?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Fissa is feest. Maar dan snap ik hem nog steeds niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind die shirts wel redelijk![]()
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Ze kunnen zo naar het gay caféSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind die shirts wel redelijk
Welkomstcomité van de gayparade?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind die shirts wel redelijkRvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Ik snap het niet, ondanks dat ik weet wat fissa is.quote:
Ik was al bang dat ik de enige was. Dan is het bij deze een grap uit de Tbakkert categoriequote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ondanks dat ik weet wat fissa is.
Dat is ook de clou denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap het niet, ondanks dat ik weet wat fissa is.
Die uitspraakquote:
Ik zou het iemand anders laten inspreken.quote:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind die shirts wel redelijkSmile like you mean it
www.wefut.com
Als een eckte Nederlander, primaquote:
I volenteer!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou het iemand anders laten inspreken.
oke.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou het iemand anders laten inspreken.
ik sta niet voor niks een 6 voor engels he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:36 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou ook proberen de getallen gewoon in het engels uit te spreken
I have drie team of the week playersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:36 schreef el-blanchito het volgende:
Ik zou ook proberen de getallen gewoon in het engels uit te spreken
en terecht, maarja moet het toch lerenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
sorry deef maar ik moest heel hard lachen
wat meer emotie in je stem leggen zou al een hoop schelen denk ik, het klinkt alsof het je geen zak boeitquote:
Ja ik heb sowieso een kut stemquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat meer emotie in je stem leggen zou al een hoop schelen denk ik, het klinkt alsof het je geen zak boeit
Ik ben na 1 minuut afgehaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Schrokken jullie ook toen die muziek begon?
Ik ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind die van hem nog slechter hoor .........
Concept is wel goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ga gewoon deze week weer een nieuwe maken als TOTW uit is.
Ik zou het in het Nederlands doen en het improviseren ipv voorlezen, dan kan het nog best wat worden. Je klinkt in ieder geval een stuk normaler dan JoeydeKoala en GearsofNL.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zou het in het Nederlands doen en het improviseren ipv voorlezen, dan kan het nog best wat worden. Je klinkt in ieder geval een stuk normaler dan JoeydeKoala en GearsofNL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |