PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe eens een poging.
http://wefut.nl/squad/1194
Bajic = Bajequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Ik weet alleen niet wie Janssen,Bajic en die CAM zijn
voornaam van janssenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Bajic is baje denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Janssen: VDM maar hij wordt dus vervangen door Maierhofer (ook is VDM helemaal niet dik maar hij heeft dat 1x gezegd en dat hebben jullie 1337x herhaald)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Nu een team met normale posterts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
Ik zocht een zwaarlijvige speler en ik zag die foto van Theo, maar dat is nu dus Stefan Maierhofer.
Verder klopt alles wat jullie zeiden wel denk ik.
Tis gewoon een mongooltjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]jij begint ook steeds triester te worden.
Je hebt er inderdaad niks aan, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
Voor Kevin, Reemi en andere geïnteresseerden, http://www.cito.nl/Onderw(...)2013/vwo_ce_tv1.aspx , staat per examen hoeveel open en gesloten vragen en hoeveel in totaal. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.quote:
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad niks aan, maar toch bedankt.
Heb ik niet,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.
[..]
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).
Ja, dat is ook een open vraag lijkt me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.
[..]
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).
Examen Fries.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
Voor Kevin, Reemi en andere geïnteresseerden, http://www.cito.nl/Onderw(...)2013/vwo_ce_tv1.aspx , staat per examen hoeveel open en gesloten vragen en hoeveel in totaal. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch
Had je die in een pack dan? Die zal op de PC wel duur zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:10 schreef Topiek het volgende:
Ik word er ook al mee geconfronteerd op tenues dat XBOX beter is
[ afbeelding ]
Ja, maar is niks waard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je die in een pack dan? Die zal op de PC wel duur zijn.
Waarom zoveel dan?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op de Xbox 2k en op de PS3 waarschijnlijk ook minder.
Omdat er Xbox op het shirt staat. In FUT11 was dat nog bijzonder en toen waren de kits veel duurder.quote:
Zou zomaar kunnen ik heb er ook een van Uruguay en Liverpool thuis dit jaar met zijn naam en nummerquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar een Suarez shirtje halen? Zien er goed uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]Ziek lelijk, ik zou het gratis niet eens dragen
Die Adidas kits van Lpool waren mooi.
Zet iemand hem er ineens heel vaak op?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:27 schreef el-blanchito het volgende:
Opeens een hele zooi Kalas'en voor 500c ongeveer, ook in 41212
Jep, hij had een hele zooi met sp 150, buy now 2500quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zet iemand hem er ineens heel vaak op?
Echt 50 jaar terug in de tijdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:26 schreef BDIL het volgende:
[..]Ziek lelijk, ik zou het gratis niet eens dragen
Die Adidas kits van Lpool waren mooi.
Kk lelijk vriend.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
?quote:
Preciesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe het eruit ziet, niet echt modern! Snap je? Beetje oostblok stijl.
Dat filmpje met die beer en aap vond ik om zelf te kijken helemaal niet leuk maar gister ging ik helemaal stukquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat filmpje met die beer en aap vond ik om zelf te kijken helemaal niet leuk maar gister ging ik helemaal stuk
De zon is net weg hier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zit iedereen nu buiten ofzo? Ik wel met de laptop
Zit jij in de zon te smleoppe?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Werkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Is al een weekje of 2 aan de gang, maar morgen begint wel het toppunt ja.quote:
Heb je erop geanticipeerd eigenlijk? Qua verkopen van spelers ofzo?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is al een weekje of 2 aan de gang, maar morgen begint wel het toppunt ja.
Word Messi betaalbaar ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is al een weekje of 2 aan de gang, maar morgen begint wel het toppunt ja.
Volgens mij is hij nog geen coin in waarde afgenomen, nog steeds zo'n 1.3 miljoen als goedkoopste optie.quote:
Neymar word ook alsmaar duurderquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog geen coin in waarde afgenomen, nog steeds zo'n 1.3 miljoen als goedkoopste optie.
Hij is beter en zijn naam speelt ook wel een rolletje ja.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:39 schreef Jorwol het volgende:
Waarom is Balotelli eigenlijk zoveel duurder dan Jovetic? Puur omdat hij iets sneller is en een baas in het echte leven? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik vind het steeds lelijker wordenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Reemi het volgende:
Wel leuk dat futhead inspiratie haalt uit wefut
viel mij ook al op ja..nu kan je je marktaandeel helemaal vergetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:41 schreef Reemi het volgende:
Wel leuk dat futhead inspiratie haalt uit wefut
wacht maar met fifa 14quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
viel mij ook al op ja..nu kan je je marktaandeel helemaal vergeten
Speciale Barton kaart van Barton voor Barton door EA.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet dit voorstellen ?
Staat ie weer te koop? Of ben je gewoon ouwe plaatjes aant bekijken?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dat laatste maar ik vroeg me af waarom fifa dit soort rare kaarten uitbrengtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat ie weer te koop? Of ben je gewoon ouwe plaatjes aant bekijken?
Staat ie weer op de markt?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Toch leuk als beroemdheden Fifa spelen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat laatste maar ik vroeg me af waarom fifa dit soort rare kaarten uitbrengt
Is eenmalig, en alleen voor de speler zelf.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:48 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dat laatste maar ik vroeg me af waarom fifa dit soort rare kaarten uitbrengt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ooh omdat Barton Fifa speelt mag die zon kaart
Is hij nieuwe transfer ofzo ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ferdinand had ook zo'n kaart en Guthrie ook. Vorig jaar hadden o.a. Gary Gardner en Jose Enrique er 1.
Deze kaart is voor jou gereserveerd:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:50 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ooh omdat Barton Fifa speelt mag die zon kaart
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:53 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Deze kaart is voor jou gereserveerd:
[ afbeelding ]
natuurlijk wel even dik afrekenen met EA voor zon speciaal kaartje he.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zijn veel maar dan ook veel meer die fifa spelen alleen vragen die niet om een speciale kaart
Hij is al een tijdje uit. Ik verbaas me erover dat hij zo goedkoop is want zijn stats + traits zijn goedquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is hij nieuwe transfer ofzo ?
[ afbeelding ]
Die stats zijn echt lompquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Pace 104quote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Usain Bolt zou wel leuk zijn in fifa bij manutd
Martina bij Feyenooitquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
Usain Bolt zou wel leuk zijn in fifa bij manutd
In de winkelquote:
Niemand vraagt zicht dat af hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom dat pack winstgevend is: Martins Indi is 4-3-3
Oei, die is wel duurquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen waarom dat pack winstgevend is: Martins Indi is 4-3-3
1 jochiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
Feyenooit zeggen ipv Feyenoord en vervolgens huilen als er met één vinger richting Ajax wordt gewezen
Trieste jochies
Generaliseren is leukerquote:
Vieze gloryhuntersquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:11 schreef over_hedge het volgende:
Ik kom echt bijna alleen nog maar bundesliga teams tegen laatste tijd
Kan je een team verzinnen met hem en Thorgan Hazardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje uit. Ik verbaas me erover dat hij zo goedkoop is want zijn stats + traits zijn goed
Jordan Lukaku drbijquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je een team verzinnen met hem en Thorgan Hazard? UP versie
Wat voor formatie?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je een team verzinnen met hem en Thorgan Hazard? UP versie
Maak me niet uit zolang de spitsen lekker spelenquote:
Is een Martins Indi 433 voor 1500 SMLENO en De Vrij voor 2100 ook SMLENO?quote:
Hier Iwan, het muziekje van gister + filmpje.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maak me niet uit zolang de spitsen lekker spelen
Is het vandaag woensdag?quote:
Ja. Al is De Vrij niet meer zo duur de laatste tijd, er staat ook 1 op in 4-3-2-1 voor 1k die niet verkoopt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is een Martins Indi 433 voor 1500 SMLENO en De Vrij voor 2100 ook SMLENO?
Er is echt iets mis met die gastenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hier Iwan, het muziekje van gister + filmpje.
Zooooo, felle zon heb jij daarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Kerel was nog best goed, maar met zulke teams kan je gewoon nooit winnen als je tegenstander ook maar enigszins kan nadenken. Quit bij 6-2 ofzo
Ik ben zelf het zonnetje in huis.quote:
Maar Balotelli is best goed voor CB. Snel en sterkquote:
Eigenlijk best een geniaal ideequote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar Balotelli is best goed voor CB. Snel en sterk
IF Denisquote:
CDM. Hij had wel keurig alle kaarten om optimale chem te halen met deze spelers en zoals gezegd was hij ook best goed. Met een normaal team had hij best kunnen winnen. Snap echt niet dat mensen hieraan beginnen..zo duur, zo kutquote:
Dan kun je iedere spits die snel en sterk is wel op CB zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Maar Balotelli is best goed voor CB. Snel en sterk
Wil je een potje tegen mij?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
CDM. Hij had wel keurig alle kaarten om optimale chem te halen met deze spelers en zoals gezegd was hij ook best goed. Met een normaal team had hij best kunnen winnen. Snap echt niet dat mensen hieraan beginnen..zo duur, zo kut
Van 5atb merk je ook niets als je deze spelers hebt.
Balo heeft dezelfde workrates als Donkquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan kun je iedere spits die snel en sterk is wel op CB zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |