PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe eens een poging.
http://wefut.nl/squad/1194
Bajic = Bajequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Ik weet alleen niet wie Janssen,Bajic en die CAM zijn
voornaam van janssenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Bajic is baje denk ik.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Janssen: VDM maar hij wordt dus vervangen door Maierhofer (ook is VDM helemaal niet dik maar hij heeft dat 1x gezegd en dat hebben jullie 1337x herhaald)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:44 schreef BDIL het volgende:
Nu een team met normale posterts.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:52 schreef Thorb het volgende:
Ik zocht een zwaarlijvige speler en ik zag die foto van Theo, maar dat is nu dus Stefan Maierhofer.
Verder klopt alles wat jullie zeiden wel denk ik.
Tis gewoon een mongooltjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:26 schreef Revontulet het volgende:
[..]jij begint ook steeds triester te worden.
Je hebt er inderdaad niks aan, maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
Voor Kevin, Reemi en andere geïnteresseerden, http://www.cito.nl/Onderw(...)2013/vwo_ce_tv1.aspx , staat per examen hoeveel open en gesloten vragen en hoeveel in totaal. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.quote:
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad niks aan, maar toch bedankt.
Heb ik niet,quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.
[..]
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).
Ja, dat is ook een open vraag lijkt me.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verzamelnaam voor al je kloonaccounts.
[..]
Ik vind Nederlands wel vrij veel open vragen hebben. Weet alleen niet als je moet kiezen uit verschillende type functies bijvoorbeeld of dat open is (ook al staan de opties gegeven).
Examen Fries.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:03 schreef Thorb het volgende:
Voor Kevin, Reemi en andere geïnteresseerden, http://www.cito.nl/Onderw(...)2013/vwo_ce_tv1.aspx , staat per examen hoeveel open en gesloten vragen en hoeveel in totaal. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch
Had je die in een pack dan? Die zal op de PC wel duur zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:10 schreef Topiek het volgende:
Ik word er ook al mee geconfronteerd op tenues dat XBOX beter is
[ afbeelding ]
Ja, maar is niks waard.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je die in een pack dan? Die zal op de PC wel duur zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |