PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wel jammer voor jou dan dat voorvocht op VWO-niveau les krijgt en jij op vmbo, wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen ben je voorvocht en heb je geen recht van spreken
Ik open geen nieuwe.
Zei de voorvochtkoning.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel jammer voor jou dan dat voorvocht op VWO-niveau les krijgt en jij op vmbo, wees er maar trots op.
Ik zit mobiel dus ik zie niet eens wat voor UI hij heeftquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel jammer voor jou dan dat voorvocht op VWO-niveau les krijgt en jij op vmbo, wees er maar trots op.
wat is er, majesteit?quote:
De aandacht van zichzelf naar Pascal willen verplaatsen omdat hij zometeen weer op zijn plek gaat worden gezetquote:
Morgenquote:
wie? wat? Dit heeft te maken met de laatste paar posts van 2 topics terug.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
De aandacht van zichzelf naar Pascal willen verplaatsen omdat hij zometeen weer op zijn plek gaat worden gezet
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
verkapte ik-doe-het-met-de-moeder-van-pascal post
Ik wil wel proberen het niveau weer omhoog te halenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kut TT. Wat een kut niveau ook de laatste tijd. Tbakkert, dat kan beter!
Ik ben gefrustreerd, want ik zit in een emotioneel dal...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kut TT. Wat een kut niveau ook de laatste tijd. Tbakkert, dat kan beter!
Mijn leven is 1 groot emotioneel dal. Kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd, want ik zit in een emotioneel dal...
Je hebt pieken en dalen. Jij zit duidelijk in een dalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd, want ik zit in een emotioneel dal...
Dit. Accepteren en je tijd verneuken aan FIFA dan maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn leven is 1 groot emotioneel dal. Kwestie van wennen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt pieken en dalen. Jij zit duidelijk in een dal
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit. Accepteren en je tijd verneuken aan FIFA dan maar.
Precies. En op een dag ga je dood.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit. Accepteren en je tijd verneuken aan FIFA dan maar.
Daarom mensen die sparenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. En op een dag ga je dood.
Einde.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom mensen die sparen
Gewoon geld verneuken want morgen ben je dood.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom mensen die sparen
Gewoon geld verneuken want morgen ben je dood.
Ja dan heb je er nu plezier van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de TOTS gewoon al mijn geld aan pakjes uitgeven, wat ik nu aan het sparen ben, is dat ook goed?
Meer melk zonder smaakje drinkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Foggia AS begint zich nu met meerdere SMLENO-spelers te bemoeien. Ik heb het idee dat hij dezelfde speler is als die I Trade 2 Much van een tijdje terug. Niemand koopt zijn kaarten overigens
Zometeen ga ik wat eten, hopelijk gaat er tijdens het eten niet weer een stukje van mijn tand af
Ja wat, je kunt beter nu investeren in FIFA en of je maakt winst daar koop je alcohol van. Of je bent het kwijt maar als je dood gaat ben je toch alles kwijt.quote:
Ja, straal vergeten, maar dat moet een feest geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef DePresident. het volgende:
Terug uit Barcelona.![]()
Die wedstrijd.
Messi
Ik moet altijd lachen om die plotselingen wendingen in jouw postsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Foggia AS begint zich nu met meerdere SMLENO-spelers te bemoeien. Ik heb het idee dat hij dezelfde speler is als die I Trade 2 Much van een tijdje terug. Niemand koopt zijn kaarten overigens
Zometeen ga ik wat eten, hopelijk gaat er tijdens het eten niet weer een stukje van mijn tand af
Jij bent een humanist/materialist/egoïst of niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wat, je kunt beter nu investeren in FIFA en of je maakt winst daar koop je alcohol van. Of je bent het kwijt maar als je dood gaat ben je toch alles kwijt.
Met dit soort dingen op FOK! aankomenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is deze?
Een meisje vraagt mij om samen een film te kijken, maar vervolgens wil ze wel pas na de examens
plas in haar kont.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is deze?
Een meisje vraagt mij om samen een film te kijken, maar vervolgens wil ze wel pas na de examens
Mooi man, ik was er ook, sinds gisteravond terug. Wat een fenomeen inderdaad. Maar oh wat is die man lui als Barca de bal niet heeftquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef DePresident. het volgende:
Terug uit Barcelona.![]()
Die wedstrijd.
Messi
haha maak NU het ex-amen grapjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is deze?
Niets raars aan toch, ze wilt jou en ze wilt slagen voor dr examensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is deze?
Iedereen werd helemaal leip toen Messi er in kwam en scoorde. Ze zaten allemaal zo:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, straal vergeten, maar dat moet een feest geweest zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent een humanist/materialist/egoïst of niet?
Een realist.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent een humanist/materialist/egoïst of niet?
oh, maar mijnheer, wat dan wel? een levensgenieter?quote:
Ja precies. Ik kwam gisteren ook terug.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Mooi man, ik was er ook, sinds gisteravond terug. Wat een fenomeen inderdaad. Maar oh wat is die man lui als Barca de bal niet heeft, maar hij mag het natuurlijk
De assistent die alleen tandsteen mag verwijderen en schoonmakenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef Toefjes het volgende:
Leuk al die tanden posts. Moet straks naar de tandarts. En preventie assistenteIk weet nu niet voor wie ik banger ben
Bij mij hebben ze vorige week een kies getrokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef Toefjes het volgende:
Leuk al die tanden posts. Moet straks naar de tandarts. En preventie assistenteIk weet nu niet voor wie ik banger ben
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
oh, maar mijnheer, wat dan wel? een levensgenieter?
quote:
gvdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze vorige week een kies getrokken
Hij was er al volop aan aan het trekken, bleek de verdoving nog niet helemaal te werken
Tip: doe zonder verdoving. Anders loop je de halve dag alsof je een beroerte hebt gehad.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef vandermar het volgende:
Ik moet 16 mei voor het eerst in mijn leven een tand laten vullen
Nou met dat hoog zoemende apparaat tussen je tand en tandvlees in. Heb best wel pijnlijke momenten in die stoel beleefdquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
De assistent die alleen tandsteen mag verwijderen en schoonmaken
Daar hoef je toch niet bang voor te zijn.
quote:
Ik schreeuwde het uit. Zegt die tandarts: "ow sorry, duwde ik te hard op je kin?"quote:
Dan doet ze het niet goed (steeds uitschieten ofzo)quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou met dat hoog zoemende apparaat tussen je tand en tandvlees in. Heb best wel pijnlijke momenten in die stoel beleefd
Ik denk dat je de mensen in jouw directe omgeving de vinger moet geven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Altijd als ik zeg dat ik een realist ben, zeggen mensen in mijn directe omgeving: "Jij bent echt een pessimist, doe gewoon yolo swek." Daar is denk ik dat emotionele dalletje begonnen...
Ook eind van de middag gevlogen naar Weeze? Ik zat op de 2e ring bij de cornervlag, eigenlijk wel mooie plek qua overzicht enzo en net niet te hoog om te spelers te zien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:53 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja precies. Ik kwam gisteren ook terug.
Ik zat trouwens bij de cornervlag op de 12e rij.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik schreeuwde het uit. Zegt die tandarts: "ow sorry, duwde ik te hard op je kin?"
Jup, ga ik ook doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tip: doe zonder verdoving. Anders loop je de halve dag alsof je een beroerte hebt gehad.
Ik kon na een verdoving mijn tanden niet meer op elkaar krijgen. Haha, bleek dat dat kwam omdat mijn tong er tussen zat. Voelde ik helemaal nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tip: doe zonder verdoving. Anders loop je de halve dag alsof je een beroerte hebt gehad.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die plotselingen wendingen in jouw posts
Ik sloeg altijd mezelf op mijn bek omdat ik dat niet voelde. Werd ik wakker met een pijn in mijn muilquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kon na een verdoving mijn tanden niet meer op elkaar krijgen. Haha, bleek dat dat kwam omdat mijn tong er tussen zat. Voelde ik helemaal niet1 groot bloedbad
Vervolgens spoot hij nog wat verdoving bij. Het mooie was dat hij niet meer hoefde te prikken daarvoor: hij spoot het gewoon in in de ruimte die intussen was ontstaan tussen mijn kies en het tandvleesquote:
Ik denk dat ik dat voor een groot aantal mensen ook van plan ben.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mensen in jouw directe omgeving de vinger moet geven.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vervolgens spoot hij nog wat verdoving bij. Het mooie was dat hij niet meer hoefde te prikken daarvoor: hij spoot het gewoon in in de ruimte die intussen was ontstaan tussen mijn kies en het tandvlees
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vervolgens spoot hij nog wat verdoving bij. Het mooie was dat hij niet meer hoefde te prikken daarvoor: hij spoot het gewoon in in de ruimte die intussen was ontstaan tussen mijn kies en het tandvlees
Schattig. De bedelfasequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef Topiek het volgende:
Wie van jullie heeft er nog meer een PC account?Maar speelt niet?
Ik overweeg sinds vorige week serieus om over te stappen...slechter kan echt niet toch?quote:
Gewoon alleen ranja in huis halen en mensen met lege handen sowieso weren aan de voordeur.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat voor een groot aantal mensen ook van plan ben.
Zeker van die ventjes die nooit aardig doen tegen iemand, maar vlak voor diegene zijn verjaardag dat dan wel opeens doen, dan uitgenodigd (willen) worden en zichzelf bijna in coma zuipen en waarmee je dan daarna nooit meer praat. Ik ben binnenkort jarig en dat soort parasieten beginnen me nu al op te vallen.
Ik vloog naar Schiphol terug. Trouwens communiceren met Spanjaarden in het Engels.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:55 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ook eind van de middag gevlogen naar Weeze? Ik zat op de 2e ring bij de cornervlag, eigenlijk wel mooie plek qua overzicht enzo en net niet te hoog om te spelers te zien.
Dat had een meisje uit mijn oude klas gedaan. Waren ook heel veel mensen ongenodigd bijgekomen die wel wat hadden meegenomen en die mochten dan wel naar binnen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon alleen ranja in huis halen en mensen met lege handen sowieso weren aan de voordeur.
nope, lijkt mij ook wel het overstappen waard zoiets.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik overweeg sinds vorige week serieus om over te stappen...slechter kan echt niet toch?
Als ik jarig ben verwacht ik niets, ik vraag ook niets en vrienden zijn welkom en krijgen bier. Mensen die ik normaal nooit zie en dan verwachten te kunnen zuipen die komen er gewoon niet in.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat had een meisje uit mijn oude klas gedaan. Waren ook heel veel mensen ongenodigd bijgekomen die wel wat hadden meegenomen en die mochten dan wel naar binnen.
Zuur, was ook echte en chaos voor de wedstrijd in die shop trouwens. Vond overigens nog dat verrassend veel Spanjaarden gewoon Engels konden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:00 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik vloog naar Schiphol terug. Trouwens communiceren met Spanjaarden in het Engels.
Ik liet een shirtje bedrukken met m'n eigen naam, en dat zou na 40 minuten klaar zijn. Ik sta in de rij, geef m'n bonnetje met het nummer erop en sprak m'n naam uit, maar 'ze hadden hem nog niet'. Ik sta vervolgens nog eens 45 minuten in rij te wachten en opeens halen ze uit het rek met shirtjes die nog niet waren opgehaald mijn shirtje tevoorschijn. Voor niks gewacht dus.
Die parasieten gewoon buiten houden, ik heb ook wel mensen geweigerd bij de deur.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zeker van die ventjes die nooit aardig doen tegen iemand, maar vlak voor diegene zijn verjaardag dat dan wel opeens doen, dan uitgenodigd (willen) worden en zichzelf bijna in coma zuipen en waarmee je dan daarna nooit meer praat. Ik ben binnenkort jarig en dat soort parasieten beginnen me nu al op te vallen.
Ja maar dat was ook echt van de zotte. Ik heb veel meegemaakt maar dat sloeg wel allesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die parasieten gewoon buiten houden, ik heb ook wel mensen geweigerd bij de deur.
Dat hadden we wel verwacht, dus we hadden een stadiontourtje gemaakt en toen kwam je uit in de fanshop. Daar maar een shirtje gehaald, want het was natuurlijk te verwachten dat het gekkenhuis zou worden.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zuur, was ook echte en chaos voor de wedstrijd in die shop trouwens. Vond overigens nog dat verrassend veel Spanjaarden gewoon Engels konden.
he bakkert vriend hoe i shet met jequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik jarig ben verwacht ik niets, ik vraag ook niets en vrienden zijn welkom en krijgen bier. Mensen die ik normaal nooit zie en dan verwachten te kunnen zuipen die komen er gewoon niet in.
Precies, ging nergens overquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook echt van de zotte. Ik heb veel meegemaakt maar dat sloeg wel alles
ja heel goed, wil je op mijn geburtstag komen, want ik heb geen echte vrienden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik heb ook geen 10 vrienden hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Waar ik wel een hekel aan heb, zijn die mensen die dan 16 worden en een gigantisch feest willen geven. Ik nodig gewoon een stuk of 10 vrienden(zoveel heb ik er niet eens) uit en wie er zin heeft om spontaan langs te komen, is welkom. Het moet natuurlijk niet te gek worden, maar 15 man moet nog kunnen...
ik was al op je geburtstagquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja heel goed, wil je op mijn geburtstag komen, want ik heb geen echte vrienden.
Ja dat verwacht ik ook wel met zon naamquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die parasieten gewoon buiten houden, ik heb ook wel mensen geweigerd bij de deur.
ja, want jij bent ouder, dus jij was toen al geboren haha ik snap hem denk ik.quote:
Beetje normaal doen tegen LompeHork.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook wel met zon naam
Geen grapquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja dat verwacht ik ook wel met zon naam
Ja die komen gewoon om ruzie te makenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen grapzo rol ik. Stel idioten laat ik natuurlijk niet binnen, blijven maar buiten staan dan.
soort zoek soortquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bakkert is op gister na met zn robert Mb gewoon een topgozer
Iedereen heeft zo zijn momenten, jij bent gewoon altijd kut.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Bakkert is op gister na met zn robert Mb gewoon een topgozer
Nee, die komen om te profiteren en te teren op andermans zak. Zelf dan ook verder nooit iets aanbieden, dan ben ik snel klaar. Of iemand moet ziekelijk arm zijn, dan is het een ander verhaal.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:10 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja die komen gewoon om ruzie te maken
Ja klopt maar zo zijn sommige gewoon van jongs af aanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, die komen om te profiteren en te teren op andermans zak. Zelf dan ook verder nooit iets aanbieden, dan ben ik snel klaar. Of iemand moet ziekelijk arm zijn, dan is het een ander verhaal.
90 jumpingquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.nl/player/8279 volgend jaar een CB met 80+ pace en strength gr gr
173quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://wefut.nl/player/8279 volgend jaar een CB met 80+ pace en strength gr gr
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
en Ard van Peppen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ze mogen Frank van Mosselveld wel eens een up geven.
Van Peppen in oranje!quote:
Ok ik zal het noteren dan koop ik hem volgend jaar!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hong Jeong Ho heeft nu al zulke goede stats en volgend jaar is hij waarschijnlijk nog beter: http://wefut.nl/player/8773
Die is inderdaad wel goed, 4* weak foot, low/high. Goede P's, strength en jumping. Hopen op en 74 shiny silver.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hong Jeong Ho heeft nu al zulke goede stats en volgend jaar is hij waarschijnlijk nog beter: http://wefut.nl/player/8773
Heeft er toch niks mee te maken dat je voorvocht bentquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je krijgt hier de titel voorvocht omdat je domme opmerkingen maakt. Als je gewoon doet zoals Reemi of Pascal is er niks aan de hand. Dat ik hier soms domme opmerkingen maak moge duidelijk zijn, maar dat houdt op geen enkele manier verband met het echte leven.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heeft er toch niks mee te maken dat je voorvocht bent
Volgens mij heeft hij in H2H nu ook 80 pace ofzo. Als je dan Kim Kwang Suk ernaast zet die in H2H CB is en 66 rated met 93 pace heb je een OP duoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die is inderdaad wel goed, 4* weak foot, low/high. Goede P's, strength en jumping. Hopen op en 74 shiny silver.
hahahahaahahquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je krijgt hier de titel voorvocht omdat je domme opmerkingen maakt. Als je gewoon doet zoals Reemi of Pascal is er niks aan de hand. Dat ik hier soms domme opmerkingen maak moge duidelijk zijn, maar dat houdt op geen enkele manier verband met het echte leven.
ok.quote:
Wat is er zonde dan?quote:
Ik ga volgend jaar denk ik weer naar Barcaquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:26 schreef DePresident. het volgende:
Eventjes alle samenvattingen teruggekeken.
Feli aan alle Ajacieden, verdiende kampioen. Ik ben tevreden met de tweede plek als je zo'n defensie hebt.
Jij bent ook voorvocht...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je krijgt hier de titel voorvocht omdat je domme opmerkingen maakt. Als je gewoon doet zoals Reemi of Pascal is er niks aan de hand. Dat ik hier soms domme opmerkingen maak moge duidelijk zijn, maar dat houdt op geen enkele manier verband met het echte leven.
Aldus Dominee Bakkertquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En jij een Oostblokker, dat is zowat hetzelfde.quote:
Dan had er wel 'amen' gestaan.quote:
Barca is te gek.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar denk ik weer naar Barca
Leuk verhaalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kroatie zit niet in het oostblokquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En jij een Oostblokker, dat is zowat hetzelfde.
Ik ben al eens vaker geweestquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:30 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Barca is te gek.
Ik wilde nog een karikatuur van Ronaldinho kopen, maar er stonden al veel andere mensen te wachten die een zelfportret wilde maken.
Dat kan heel goed kloppen. Van welk land ook weer?quote:
In de rondtrip door het stadion mochten we niet eens kijken in de kleedkamers van Barcelona, alleen van de tegenstander.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben al eens vaker geweest
In 2006 ofzo hadden ze echt lelijke kleedkamers.
Ik bemiddel alle nichten naar hun plek op dit forum. Thorb is mijn rechterhand.quote:
Joegoslavië hoorde wel bij het Oostblok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kroatie zit niet in het oostblokJe blijft voorvocht
Is wel veel mooier geworden als je het oude had gezien.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:32 schreef DePresident. het volgende:
[..]
In de rondtrip door het stadion mochten we niet eens kijken in de kleedkamers van Barcelona, alleen van de tegenstander.
FM binnen?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik bemiddel alle nichten naar hun plek op dit forum. Thorb is mijn rechterhand.
Apart...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:34 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Is wel veel mooier geworden als je het oude had gezien.
Zaten toen ook gewoon diepe scheuren in die massage banken
Er zou vandaag een pakketje binnenkomen. Tevens staat er een poort voor het kasteel.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
als er iemand met een scooter voor je deur staat zou ik niet open doen
In sommige gevallenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Joegoslavië hoorde wel bij het Oostblok.
Loop zo naar de brievenbusquote:
Dit dus. Want Joegoslavië hoorde bij het voormalige Oostblok, ook wel het Warschaupact genoemd.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
Als Kroatie geen oostblok is dan is Amsterdam de hoofdstad van India
Maar ze waren wel aangesloten bij het Warschaupact en dat is eigenlijk de maatstaf voor het wel/niet deel uitmaken van het Oostblok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
In sommige gevallenEr was geen sprake totalitaire staatsvorm als in het USSR ( Oostblok )
Dat waren ze niet...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar ze waren wel aangesloten bij het Warschaupact en dat is eigenlijk de maatstaf voor het wel/niet deel uitmaken van het Oostblok.
Begrijpend lezen voorvochtquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar ze waren wel aangesloten bij het Warschaupact en dat is eigenlijk de maatstaf voor het wel/niet deel uitmaken van het Oostblok.
Ik sta gewoon een 9 voor Geschiedenis. Dit hoofdstuk had ik best goed gemaakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:44 schreef Reemi het volgende:
Je kunt veel zeggen over Tbakkert, maar hij heeft wel feitenkennis hij weet wel hoe je wikipedia moet raadplegen.
Als je het Oostblok het Warschaupact noemt, noem je Nederland dan het Navo-verdrag?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit dus. Want Joegoslavië hoorde bij het voormalige Oostblok, ook wel het Warschaupact genoemd.
Later is Joegoslavië uiteen gevallen in verschillende deelstaten/landen. Kroatië was er hier 1 van.
En de USA de Verenigde Nazis?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je het Oostblok het Warschaupact noemt, noem je Nederland dan het Navo-verdrag?
aangezien de aarde rond is lijkt me dat geen goede methodequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:47 schreef el-blanchito het volgende:
Kijk hoe het ijzeren gordijn loopt en alles recht daarvan is het oostblok
Beter ga jij je lul in een koe stoppenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:48 schreef BDIL het volgende:
Laten we voorvocht uitzwaaienBeter ga je wefut teams met ronaldo en lewandowski maken bij United
Het was een paardquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:49 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Beter ga jij je lul in een koe stoppen
Hey laten we het leuk houdenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Flikker toch allemaal op met dat kut Oostblok
Kon je dit niet 3 pagina's terug posten?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:50 schreef BDIL het volgende:
Loop van het IJzeren Gordijn (scheidingslijn tussen het Westen (blauw) en het Oostblok (rood)). Joegoslavië en Albanië (gearceerd) behoorden in deze context niet tot het Oostblok.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bestand:EiserneVorhang.png
Iddquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:51 schreef Toefjes het volgende:
Flikker toch allemaal op met dat kut Oostblok
Wel grappig Iwan, je moet eens wat naar beneden scrollen, naar de oudere versies van dat plaatjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:50 schreef BDIL het volgende:
Loop van het IJzeren Gordijn (scheidingslijn tussen het Westen (blauw) en het Oostblok (rood)). Joegoslavië en Albanië (gearceerd) behoorden in deze context niet tot het Oostblok.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bestand:EiserneVorhang.png
Voorvocht moet je langzaam laten doodbloedenquote:
Ze hadden toen minder kennis over het onderwerp blijkbaarquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel grappig Iwan, je moet eens wat naar beneden scrollen, naar de oudere versies van dat plaatje
Voortschrijdend inzicht enzoquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze hadden toen minder kennis over het onderwerp blijkbaar
Helaas nietquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef Topiek het volgende:
Is er een manier om een beetje te trainen met een ultimate team? Als in vrije trappen etc.
Waarom vraag je zoveelquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef Topiek het volgende:
Is er een manier om een beetje te trainen met een ultimate team? Als in vrije trappen etc.
Waarom niet? Staat nergens dat het niet mag.quote:
Nee, je kan dat wel met die skillgames doen maar dat is niet hetzelfde als FUT. Je kan er wel een beetje feeling voor krijgen op die manier.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:55 schreef Topiek het volgende:
Gewoon een blacklist in OP maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
In mijn ogen vallen theo djeetje aguero queer en baje in de categorie voorvocht, zoals ik pas al zei. Gelukkig post baje amper. Tbakkert aguero en queer zijn meest vochtige. Djeetje is gewoon niet zo slim maar scoort de laatste tijd wel punten hehe
Wie is Baje ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
In mijn ogen vallen theo djeetje aguero queer en baje in de categorie voorvocht, zoals ik pas al zei. Gelukkig post baje amper. Tbakkert aguero en queer zijn meest vochtige. Djeetje is gewoon niet zo slim maar scoort de laatste tijd wel punten hehe
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Even m'n fakkel en hooivork zoeken.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Proletariers aller landen verenigt u.
Ik stel te snel vragen ja en domme vragenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef ThadCastle het volgende:
Ik vind dat wel wat schattigs hebbenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik stel te snel vragen ja en domme vragen
Jo, kan wel. Heb toch niets te doenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heuj VDM ff Mob of the dead? Je loopt toch steeds te zeiken dat je niks voor school doet
Toen ik gisteren dat interview van Lurling zag bij VI moest ik denken aan een arme zwangere vrouw die er maar op moest gaan zittenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat schattigs hebben
Hihihihiquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat schattigs hebben
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Toen ik gisteren dat interview van Lurling zag bij VI moest ik denken aan een arme zwangere vrouw die er maar op moest gaan zitten
Ben er met 10 minuutjes, nog eventjes poepenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik vind het wel echt een toffe map, alleen wat te donker
Ik merkte toen wel pas hoe zeer je dat door elkaar gaat halen, die UI's hier en als diegene op de UI dan op TV isquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar hoef je geen medelijden mee te hebben, die van mij is van goud
Ik heb sinds vorige week ook de season passquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:10 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb nog nooit die 1e map pack gedaan op BO 2, maar heb wel de season pass
Daar associeer ik je wel mee. Als ik de naam Timmy Turner zie, denk ik direct aan grindtegels en potjes Clearasilquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik merkte toen wel pas hoe zeer je dat door elkaar gaat halen, die UI's hier en als diegene op de UI dan op TV is
Iedereen denkt hier dat ik een grindbakkus heb
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik merkte toen wel pas hoe zeer je dat door elkaar gaat halen, die UI's hier en als diegene op de UI dan op TV is
Iedereen denkt hier dat ik een grindbakkus heb
En jij bent Lurling.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar associeer ik je wel mee. Als ik de naam Timmy Turner zie, denk ik direct aan grindtegels en potjes Clearasil
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar associeer ik je wel mee. Als ik de naam Timmy Turner zie, denk ik direct aan grindtegels en potjes Clearasil
Ik weet ook gewoon zeker dat jij int echt zulke tieten hebtquote:
Janmaatquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Toch apart, VDM heeft een plaatje van Pelle maar niemand die hem ziet als een adonis
[..]
Ik weet ook gewoon zeker dat jij int echt zulke tieten hebt
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Toch apart, VDM heeft een plaatje van Pelle maar niemand die hem ziet als een adonis
okquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:14 schreef Topiek het volgende:
Wel goed dat ze in FIFA 13 de oefenarena niet bij het opstarten deden. De laatste FIFA die ik gespeeld heb was FIFA 10 waar hij aan het begin zat, als je dan FIFA opstartte, dan zat je eerst 30 minuten daar te kloten, terwijl ik dat eigenlijk niet wilde
Oh je bent veranderd, was me nog niet opgevallenquote:
Fuszy heeft nu Pellequote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh je bent veranderd, was me nog niet opgevallen
Dat doe ik gewoon met mijn laptopquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:15 schreef vandermar het volgende:
Wel relaxed een iPad, kan je internetten tijdens het kakken
Die van mij kan maar 2 minuten zonder stroom dus schiet niet opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:18 schreef Thorb het volgende:
ik vind vdm meer een buffelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
quote:
Schiet nou maar opquote:
Werd geRT door EA PotS!twitter:freekbos1996 twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 13:07:48@EASPORTSFIFA Anthony Lurling, playing for NAC in Holland, scored an absolute stunner against Roda JC reageer retweet
Hoe dan ?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb sinds vorige week ook de season passVoor Gratis
Invite me maarquote:
You made my dayquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:24 schreef Zhano het volgende:
Werd geRT door EA PotS!twitter:freekbos1996 twitterde op dinsdag 07-05-2013 om 13:07:48@EASPORTSFIFA Anthony Lurling, playing for NAC in Holland, scored an absolute stunner against Roda JC reageer retweet
Chickie ontmoet die bij Activision werktquote:
Update downloadenquote:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Toch stel ik me Remi niet voor als formaat Lukaku.
Ik snapte het team pas na deze post..quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta er niet eens bij. Maar ik lijk ook op geen enkele voetballer
Keeper Verhoeven aka VDM.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Thorb het volgende:
ik heb er nu 10 voor patje
[ afbeelding ]
kut 2x dezelfde
Ik wilde nog Serero doen maar wil geen ruzie met jou.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sta er niet eens bij. Maar ik lijk ook op geen enkele voetballer
Hoi Rijstquote:
Was veel minder duidelijk geweest.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:37 schreef Djeetje het volgende:
Jullie hadden ook gewoon een speler kunnen doen met Jong bijvoorbeeld siem de jong ofzo.
Ik lijk ook helemaal niet op Serero en mijn naam lijkt er ook niet op dus dan klopt het ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wilde nog Serero doen maar wil geen ruzie met jou.
Maar je bent wel zijn aller grootste fanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik lijk ook helemaal niet op Serero en mijn naam lijkt er ook niet op dus dan klopt het ook niet.
Sereronic2quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik lijk ook helemaal niet op Serero en mijn naam lijkt er ook niet op dus dan klopt het ook niet.
Ik mis Gert-Jan.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:27 schreef Thorb het volgende:
ik heb er nu 10 voor patje
[ afbeelding ]
kut 2x dezelfde
Dat betwijfel ik ook want op VZ zijn veel mensen ook gek van hem. En Foppe is ook fanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar je bent wel zijn aller grootste fan
Wie is welke speler ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |