PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Wel jammer voor jou dan dat voorvocht op VWO-niveau les krijgt en jij op vmbo, wees er maar trots op.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen ben je voorvocht en heb je geen recht van spreken
Ik open geen nieuwe.
Zei de voorvochtkoning.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel jammer voor jou dan dat voorvocht op VWO-niveau les krijgt en jij op vmbo, wees er maar trots op.
Ik zit mobiel dus ik zie niet eens wat voor UI hij heeftquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel jammer voor jou dan dat voorvocht op VWO-niveau les krijgt en jij op vmbo, wees er maar trots op.
wat is er, majesteit?quote:
De aandacht van zichzelf naar Pascal willen verplaatsen omdat hij zometeen weer op zijn plek gaat worden gezetquote:
Morgenquote:
wie? wat? Dit heeft te maken met de laatste paar posts van 2 topics terug.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
De aandacht van zichzelf naar Pascal willen verplaatsen omdat hij zometeen weer op zijn plek gaat worden gezet
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
verkapte ik-doe-het-met-de-moeder-van-pascal post
Ik wil wel proberen het niveau weer omhoog te halenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kut TT. Wat een kut niveau ook de laatste tijd. Tbakkert, dat kan beter!
Ik ben gefrustreerd, want ik zit in een emotioneel dal...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef Toefjes het volgende:
Wat een kut TT. Wat een kut niveau ook de laatste tijd. Tbakkert, dat kan beter!
Mijn leven is 1 groot emotioneel dal. Kwestie van wennen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd, want ik zit in een emotioneel dal...
Je hebt pieken en dalen. Jij zit duidelijk in een dalquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben gefrustreerd, want ik zit in een emotioneel dal...
Dit. Accepteren en je tijd verneuken aan FIFA dan maar.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn leven is 1 groot emotioneel dal. Kwestie van wennen.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt pieken en dalen. Jij zit duidelijk in een dal
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit. Accepteren en je tijd verneuken aan FIFA dan maar.
Precies. En op een dag ga je dood.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit. Accepteren en je tijd verneuken aan FIFA dan maar.
Daarom mensen die sparenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. En op een dag ga je dood.
Einde.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom mensen die sparen
Gewoon geld verneuken want morgen ben je dood.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daarom mensen die sparen
Gewoon geld verneuken want morgen ben je dood.
Ja dan heb je er nu plezier van.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga tijdens de TOTS gewoon al mijn geld aan pakjes uitgeven, wat ik nu aan het sparen ben, is dat ook goed?
Meer melk zonder smaakje drinkenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Foggia AS begint zich nu met meerdere SMLENO-spelers te bemoeien. Ik heb het idee dat hij dezelfde speler is als die I Trade 2 Much van een tijdje terug. Niemand koopt zijn kaarten overigens
Zometeen ga ik wat eten, hopelijk gaat er tijdens het eten niet weer een stukje van mijn tand af
Ja wat, je kunt beter nu investeren in FIFA en of je maakt winst daar koop je alcohol van. Of je bent het kwijt maar als je dood gaat ben je toch alles kwijt.quote:
Ja, straal vergeten, maar dat moet een feest geweest zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef DePresident. het volgende:
Terug uit Barcelona.![]()
Die wedstrijd.
Messi
Ik moet altijd lachen om die plotselingen wendingen in jouw postsquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Foggia AS begint zich nu met meerdere SMLENO-spelers te bemoeien. Ik heb het idee dat hij dezelfde speler is als die I Trade 2 Much van een tijdje terug. Niemand koopt zijn kaarten overigens
Zometeen ga ik wat eten, hopelijk gaat er tijdens het eten niet weer een stukje van mijn tand af
Jij bent een humanist/materialist/egoïst of niet?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wat, je kunt beter nu investeren in FIFA en of je maakt winst daar koop je alcohol van. Of je bent het kwijt maar als je dood gaat ben je toch alles kwijt.
Met dit soort dingen op FOK! aankomenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is deze?
Een meisje vraagt mij om samen een film te kijken, maar vervolgens wil ze wel pas na de examens
plas in haar kont.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is deze?
Een meisje vraagt mij om samen een film te kijken, maar vervolgens wil ze wel pas na de examens
Mooi man, ik was er ook, sinds gisteravond terug. Wat een fenomeen inderdaad. Maar oh wat is die man lui als Barca de bal niet heeftquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef DePresident. het volgende:
Terug uit Barcelona.![]()
Die wedstrijd.
Messi
haha maak NU het ex-amen grapjequote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is deze?
Niets raars aan toch, ze wilt jou en ze wilt slagen voor dr examensquote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is deze?
Iedereen werd helemaal leip toen Messi er in kwam en scoorde. Ze zaten allemaal zo:quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, straal vergeten, maar dat moet een feest geweest zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 11:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij bent een humanist/materialist/egoïst of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |