SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er niet zoveel zin meer in.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schandalig dat je er niets over hebt gezegd!!
Ik was bezig met editten.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pak dan ook zijn post meteen aan, daar zit een grotere fout in.
Huh wat ?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef DaMook het volgende:
Ik zit gewoon serieus te denken aan het kopen van een elektrische fiets ipv een auto.
quote:
Ik heb er nog 1 te koopquote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef DaMook het volgende:
Ik zit gewoon serieus te denken aan het kopen van een elektrische fiets ipv een auto.
Waarom?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:05 schreef DaMook het volgende:
Dat was te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Kakkerlak: ik gaat je zo wel ff bellen. Wat heb je aan?
Ik: zal ik er een foto van sturen?
Kakkerlak ja doe maar![]()
Ik: sure?
Kakkerlak: JA!
Ik: ok!!
*stuurt foto van mn Ajax-shirt
Kakkerlak: wat een kutwijf ben je ook he!!
Ik ga (bijna) nooit verquote:
Ga dan gewoon fietsenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga (bijna) nooit ver. Werk 3km heen en 3km terug. Vliegclub 15km ofzo heen en 15km terug. Verder ga ik (bijna) nooit
. Van de andere kant is een auto met regen en winter wel lekker
.
Ik wil dan een "stoere" van spikedcyclesquote:
Ja tochquote:
Inderdaad, "stoer". Elektrische fietsen zijn voor bejaardenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil dan een "stoere" van spikedcycles.
Voor de astanden die ik afleg is een fiets goed genoeg en elektrisch wordt ik ook niet moequote:
Ik ben het wel eens met onze pup hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, "stoer". Elektrische fietsen zijn voor bejaarden
Wordt ikquote:Op maandag 6 mei 2013 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor de astanden die ik afleg is een fiets goed genoeg en elektrisch wordt ik ook niet moe. Maar wat ik al zei, winter en regen zijn erg grote minpunten
.
Whoohoeeequote:Op maandag 6 mei 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met onze pup hoor
wordt ikquote:Op maandag 6 mei 2013 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor de astanden die ik afleg is een fiets goed genoeg en elektrisch wordt ik ook niet moe. Maar wat ik al zei, winter en regen zijn erg grote minpunten
.
Correctie, vanaf ingang luchtmachtbasis is het 7km naar het clubhuis, plus 15 dus 22quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |