quote:
Vandaag nog wezen squatten?quote:
neequote:
ik heb niks gedaan nu?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
LB, mag ik vragen waarom je steeds loopt te kloten met de TT? Ik vind dat bijzonder vervelend soms.
Ik heb dit gewoon zelf geschreven hoorquote:
Ik verwacht dat je volgende keer aan beide kanten 5 kilo erop hebt liggen.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je volgende keer aan beide kanten 5 kilo erop hebt liggen.
Je mag niet meer tegen mij praten totdat je 20 kilo gesquat hebt, minstens 5 keer.
I know:quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dit gewoon zelf geschreven hoor
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar paar topics geleden wel. Alsof wij niet zelf de TT mogen bepalen oid.
sowieso nietquote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb dit gewoon zelf geschreven hoor
Ik doe het niet zo vaak hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 22:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar paar topics geleden wel. Alsof wij niet zelf de TT mogen bepalen oid.
Alleen tegen jou omdat ik niet weet hoe je er uit zietquote:
vrouwenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
Het gebrek aan vrouwen in dit topic op fok is zeer hoog op het moment
Edit
Niks mis mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
ezell, LB en Etsu ook een beetjequote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef Pastapipos het volgende:
Is niet belangrijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen tegen jou omdat ik niet weet hoe je er uit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet belangrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet belangrijk.
100 kilo? Je overdrijft toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
wat nou als ik nee zegquote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
100 kilo? Je overdrijft toch?
mattiequote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat betekend eigenlijk pal? Op internet vind ik andere dingen over instalattie ofzo maar bijvoorbeeld in deze zin: I have your back, pal. of: Let it go, pal
Geen vet hoop ikquote:
Of ara. Ik weet niet wie, dat staat er niet bij.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar Etsu ik doe toch niet vaak of wel?
Dan is dat verder onbelangrijk en wil ik je gewoon meeten omdat je gewoon supertof bentquote:
Maat.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Wat betekend eigenlijk pal? Op internet vind ik andere dingen over instalattie ofzo maar bijvoorbeeld in deze zin: I have your back, pal. of: Let it go, pal
heh watquote:
Ja ik zou het wel willen leren, maar ik ben eigenlijk niet zo van het oostenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zou wel cool zijn toch maar is echt moeilijk
Talenquote:
Doe je dat?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
VA, als ik je nou uitnodig voor mn housewarming, kan je Ezell zien
wo ai ni is chinees voor luv youquote:Op maandag 6 mei 2013 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heh wat
[..]
Ja ik zou het wel willen leren, maar ik ben eigenlijk niet zo van het oosten
[..]
Talen
Talenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan is dat verder onbelangrijk en wil ik je gewoon meeten omdat je gewoon supertof bent
quote:
Valt ook mee eigenlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Of ara. Ik weet niet wie, dat staat er niet bij.
Je komt toch wel. Ara en DV komen sws. En Jordy en Sander misschien. Dus.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sowieso ook nog een 'als' bij of ik kom of niet.
Welke talen beheers je?quote:
Frans, Duits, Engels en Nederlandsquote:
Weet ik niet. Zit tot 3 uur in Utrecht en moet de volgende dag vroeg op.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je komt toch wel. Ara en DV komen sws. En Jordy en Sander misschien. Dus.
Duitsquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zit tot 3 uur op school en moet de volgende dag vroeg op.
altijd verantwoordelijk dezequote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zit tot 3 uur in Utrecht en moet de volgende dag vroeg op.
Scheikundequote:
Je feestje begint op het tijdstip dat de normale laatste trein naar Utrecht vertrekt.quote:
Verplichtingen. #yoloquote:
Een nederlander die engels zingtquote:
economie is easy, derest kan ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ScheikundeNatuurkunde
Economie
Wiskunde
Biologie
Rekenen
leeellquote:
Franse liedjesquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ScheikundeNatuurkunde
Economie
Wiskunde
Biologie
Rekenen
emohand.gifquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je feestje begint op het tijdstip dat de normale laatste trein naar Utrecht vertrekt.
[..]
Verplichtingen. #yolo
Jaaaquote:
Het is niet verboden om eerder te komen, schat.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je feestje begint op het tijdstip dat de normale laatste trein naar Utrecht vertrekt.
[..]
Verplichtingen. #yolo
kan het niet meer eens met je zijn dan ditquote:Op maandag 6 mei 2013 22:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ScheikundeNatuurkunde
Economie
Wiskunde
Biologie
Rekenen
kleinblauwtjequote:
goed om te wetenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is niet verboden om eerder te komen, schat.
Ja, kan ook. Maar Grunn is zo belachelijk ver.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarna trein pakken, kom je om 7 uur aan in Groningen, en ga je om 10/11 uur weer weg, klaar is kees.
Je glas is trouwens weg.quote:
aan het lurken?quote:
heeeeequote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Maar Grunn is zo belachelijk ver.
[..]
Je glas is trouwens weg.
wat ga je doen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Pastapipos het volgende:
Scheikunde hou ik opzich niet zo van, maar ik weet dat ik t wel nodig ga hebben met mijn toekomstige opleiding. Samen met biologie![]()
![]()
Alsof Utrecht ook niet belachelijk ver is voor mijquote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Maar Grunn is zo belachelijk ver.
[..]
Je glas is trouwens weg.
Een paar huisgenootjes hebben het balkon een beetje opgeknapt. Is juist goed nieuws.quote:
ja snap ik, hou er niet van als jan en alleman komtquote:
Zijn we toch ergens over eens, eindelijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef leeell het volgende:
[..]
ja snap ik, hou er niet van als jan en alleman komt
rustig op de foks hequote:
Jaa leukquote:
inderdaad, zie je danquote:
Jij komt twee keer per week langs Utrecht.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof Utrecht ook niet belachelijk ver is voor mij
Zo komen we nooit aan een meet he, Ezell.
Wil HBO voeding en gezondheid gaan doenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
kan het niet meer eens met je zijn dan dit
geeft zo veel rotzooi hequote:Op maandag 6 mei 2013 22:14 schreef leeell het volgende:
[..]
ja snap ik, hou er niet van als jan en alleman komt
tell me more, tell me morequote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
leeell lurkt hier wel langer dan vandaag heb ik me laten vertellen.
Kusje kroel.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij komt twee keer per week langs Utrecht.Maar ik zal er nog wel even over nadenken.
ja iddquote:
ah nee joh, ik ben niet zo bijzonderquote:
ah oke wel zonde dat je bent blijven zitten danquote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wil HBO voeding en gezondheid gaan doen![]()
Moet eerst een mbo tussendoor doen, vorig jaar blijven zitten op havo en doe nu tl
Ga liever al een beetje op de stof in die ik wil dat het 3 jaar duurt dan dat ik 2 jaar saai havo ga volgen
neequote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
vinden jullie dat als je 16 bent je alleen op vakantie mag?
Meh, vind t meer achtergrondmuziek voor ietsquote:
Ja, maar ligt er aan waar.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
probeer maar een hotel te boeken als je minderjarig bentquote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
hoezo niet dan ben je toch zelfstanding
Yup, maar vind t opzich niet erg. Gewoon een slecht jaar geweest ivm dat mn vader overleed, en had daarna echt totaal geen zin meer in school ;p Enige wat ik daar deed was een beetje mensen trollenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ah oke wel zonde dat je bent blijven zitten dan
ja dat kanquote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
probeer maar een hotel te boeken als je minderjarig bent
buitenland(europa)quote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar ligt er aan waar.
TerschellingCamping Terpstra
Ja, maar het buitenland is iets te veel van het goede.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ah dat snap ik welquote:Op maandag 6 mei 2013 22:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Yup, maar vind t opzich niet erg. Gewoon een slecht jaar geweest ivm dat mn vader overleed, en had daarna echt totaal geen zin meer in school ;p Enige wat ik daar deed was een beetje mensen trollen![]()
Zou ik zelf niet toelaten als ouderquote:
Ja kijk, opzich kamperen is ook wel leuk, maar het leuke vind ik, het buiteland is de lucht frisser en het eten anders, ik denk dat ik me zelf snel verveel in NLquote:Op maandag 6 mei 2013 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar het buitenland is iets te veel van het goede.Alleen jammer dat je als 16-jarige in Nederland alleen kutvakanties heb.
En als je zoon/dochter zelf de verantwoordelijkheid neemt, een plan aan je laat zien, laat zien dat alles goed kan gaan en het geld zelf regelen?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zou ik zelf niet toelaten als ouder
Nope. Een plan en wat geld zijn niet het enige. Als het fout gaat ben je als minderjarige in het buitenland goed de lul.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
En als je zoon/dochter zelf de verantwoordelijkheid neemt, een plan aan je laat zien, laat zien dat alles goed kan gaan en het geld zelf regelen?
nicequote:Op maandag 6 mei 2013 22:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Meh, vind t meer achtergrondmuziek voor iets
Yelle
Madeon![]()
Nathan Barnett!!![]()
![]()
![]()
![]()
ja daarom back up regelenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Een plan en wat geld zijn niet het enige. Als het fout gaat ben je als minderjarige in het buitenland goed de lul.
Hij heeft veel toffe videos, moet je maar op zn kanaal kijkenquote:
Oke doe ik morgen, help me herinneren okequote:Op maandag 6 mei 2013 22:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hij heeft veel toffe videos, moet je maar op zn kanaal kijkenDeze video is opzich wel saai in verhouding tot een aantal
Ne emaar wat zou er precies fout kunnen gaan? als je alles goed voorbereid?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope. Een plan en wat geld zijn niet het enige. Als het fout gaat ben je als minderjarige in het buitenland goed de lul.
Schrijf het op. Of gebruik evernote, synchroniseert notes op pc en mobiel/tablets enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Oke doe ik morgen, help me herinneren oke
Iemand plast in je kont of je wordt anaal misbruikt oid.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ne emaar wat zou er precies fout kunnen gaan? als je alles goed voorbereid?
Ik gebruik Evernote jaquote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Schrijf het op. Of gebruik evernote, synchroniseert notes op pc en mobiel/tablets enzo.
Aanrader voor als je vaak dingen vergeet of nog dingen moet halen enzo
wat troll?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Iemand plast in je kont of je wordt anaal misbruikt oid.
Troll
Oooooh meer mensen met evernote. Deel me je naam eens?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik gebruik Evernote jaalleen niet op mobiel, want mijn mobiel is prut en gebruik ik nauwelijks
Je wordt aangereden, je raakt betrokken bij een misdrijf, je wordt overvallen. Ik noem maar ietsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ne emaar wat zou er precies fout kunnen gaan? als je alles goed voorbereid?
Evernotequote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik gebruik Evernote jaalleen niet op mobiel, want mijn mobiel is prut en gebruik ik nauwelijks
ja maar ik ga niet alleen he? Alleen zonder volwassenenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je wordt aangereden, je raakt betrokken bij een misdrijf, je wordt overvallen. Ik noem maar iets
SOPHIAES staat erquote:Op maandag 6 mei 2013 22:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oooooh meer mensen met evernote. Deel me je naam eens?
Ben benieuwd hoe die "open" notitieboeken werken
MY POINT. Als minderjarige ben je meeverzekerd met je ouders, de dekking in het buitenland (zonder dat ze er ook zijn) is een stuk minder flexibel dacht ikquote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet alleen he? Alleen zonder volwassenen
Je maatje blijft met zijn vuist in je haken tijdens het fisten. Weet ik veel.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar ik ga niet alleen he? Alleen zonder volwassenen
ja 0oke daar heb je wel een punt maar ik ben niet zo 1 die zich dronken zuipt of dingen ik pas wel gewoon op want ik ben al is aangereden door een mongool die door rood reedquote:Op maandag 6 mei 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
MY POINT. Als minderjarige ben je meeverzekerd met je ouders, de dekking in het buitenland (zonder dat ze er ook zijn) is een stuk minder flexibel dacht ik
is pas over 1 jar dan ben ik postitief veranderdquote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je maatje blijft met zijn vuist in je haken tijdens het fisten. Weet ik veel.
srs:
Je komt niet over als iemand die volwassen/ervaren genoeg is om eventuele problemen die op je af komen op te lossen. Blijf maar gewoon met je ouders gaan
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
is pas over 1 jar dan ben ik postitief veranderd
Bediening, elke ochtend tafels netjes zettenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:33 schreef supersof het volgende:
Lijkt me best leuk om in een hotel te werken, gewoon bij de receptie ofzo
Dat soort dingen gebeuren, hoe braaf je ook bent.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja 0oke daar heb je wel een punt maar ik ben niet zo 1 die zich dronken zuipt of dingen ik pas wel gewoon op want ik ben al is aangereden door een mongool die door rood reed
Me aarsquote:Op maandag 6 mei 2013 22:32 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
is pas over 1 jar dan ben ik postitief veranderd
Positief veranderd over een jaarquote:
LB LB LBquote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef Pastapipos het volgende:
Zijn hier nog mensen uit omgeving Apeldoorn/deventer die in zijn voor een keer een longboard/skateboard fok meet? Het wordt weer mooi weer om te rijden
nuldrienul hieroquote:Op maandag 6 mei 2013 22:38 schreef Pastapipos het volgende:
Zijn hier nog mensen uit omgeving Apeldoorn/deventer die in zijn voor een keer een longboard/skateboard fok meet? Het wordt weer mooi weer om te rijden
Daarom noemde ik ze allebeiquote:Op maandag 6 mei 2013 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nuldrienul hiero
maar longboard is kut, liever skateboard
quote:
Je pikt niet meteen de meest voor de hand liggende tracks er uit. Ik mag jouquote:
6:36 versie in flacquote:Op maandag 6 mei 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je pikt niet meteen de meest voor de hand liggende tracks er uit. Ik mag jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op maandag 6 mei 2013 22:54 schreef Pastapipos het volgende:
Dussssss
Wie gaat deze shit een keer met mij doen
omg ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Waar woon je? Ongeveer?quote:
Nijmegen/Arnhemquote:
Nieteens zo heel erg ver weg van apeldoornquote:
Ja valt wel mee iddquote:Op maandag 6 mei 2013 22:59 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nieteens zo heel erg ver weg van apeldoorn
Net afgeluisterd, pulsar is ook gaaf. Gewoon album downloadenquote:
Tijd om gebouwen vol te mossen.quote:
Heb ik ook, ook in .FLACquote:Op maandag 6 mei 2013 23:01 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Net afgeluisterd, pulsar is ook gaaf. Gewoon album downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger...
Zo skinny en dat haar![]()
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Ik winquote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
vroeger...
Zo skinny en dat haar![]()
2 maanden geleden xD:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht hier
Heb nu een stuk korter haar
Edit: afbeelding gefixt
Edit 2: ik post zometeen wel wat nieuws want nou hebben jullie dit beeld van mij
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:03 schreef Pastapipos het volgende:
HUH JOUW GEZICHT >>???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vroeger...
Zo skinny en dat haar
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
dan moet ik helemaal naar mn bed lopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leg hem aan de oplader en zet hem aan
Gooedquote:Op maandag 6 mei 2013 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
dan moet ik helemaal naar mn bed lopen.
OKE VOORUIT VOOR JOU DOE IK HET
toen ik paar weken geleden ziek was, pafte ik gewoon door.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb buik en keelpijn, dus ik sla over
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
2 maanden geleden xD:lol negerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht hier
Edit 2: ik post zometeen wel wat nieuws want nou hebben jullie dit beeld van mijWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RUGZAK RUGZAK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een rugzak foto van mij
[..]
2 maanden geleden xD:xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht hier
Edit 2: ik post zometeen wel wat nieuws want nou hebben jullie dit beeld van mij
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
Je ging toch slapen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog een rugzak foto van mij"If you do what you always did, then you will get what you always got."
jaaajaaaaaaaaquote:
Ik normaal ook, maar zo voor mijn examens wil ik niet weer acute bronchitisquote:Op maandag 6 mei 2013 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik paar weken geleden ziek was, pafte ik gewoon door.nicotine dit dat
goed goed, met jouquote:
Zet rugzakmeisje als ondertitelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kijk hoe schattig ik was vroeger
Ronnie colemanquote:
quote:
quote:
Ik ben serieus, Gquote:
Nee dat was Stuartquote:Op maandag 6 mei 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb je nog een nieuwe gevonden? Dacht dat jij ook zoek was.
NOG 4 ERMAHGERDquote:Op maandag 6 mei 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik steek net een sigaretje op, geef me 5 minuten
Kopen! Hebben! Leuk!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
Meisjes, ik heb jullie hulp nodig.
[ afbeelding ]
Yay or nay? Bloemetjesrok.![]()
girl bonding, you know it![]()
Yay.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Hjis je broek eens opquote:
Ligt eraan of je bruine benen hebt vind ikquote:Op maandag 6 mei 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon ff weten, of je nog iemand hebt aangegeven bij de FA's. Leuk.quote:
O, daar denk ik nooit aan.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ligt eraan of je bruine benen hebt vind ik
Waar zit jij nu dan? Want damn, gister was het lekker!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, daar denk ik nooit aan.Maar in Nederland moet je sowieso wel een panty eronder aan met het weer dat je er hebt.
Ging om het rokje.quote:
Da's een van de weinige dagen.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:22 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Waar zit jij nu dan? Want damn, gister was het lekker!
UIquote:
Oh, niet altijd toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, daar denk ik nooit aan.Maar in Nederland moet je sowieso wel een panty eronder aan met het weer dat je er hebt.
/carequote:Op maandag 6 mei 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ging om het rokje.
[..]
Da's een van de weinige dagen.
rockiejjquote:
ja oke truequote:
wajooooooooowquote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand deze meid even helpen? Ze valt zo van het bankje af.
we hadden zo'n foto kunnen verwachten nu jij er weer bentquote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ben vanavond terug gekomen! Was echt superleuk!quote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef supersof het volgende:
[..]
we hadden zo'n foto kunnen verwachten nu jij er weer bent
hoe was je weekendje weg? of ben je er nog?
Waar zat je? Hoe wat wie?quote:Op maandag 6 mei 2013 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ben vanavond terug gekomen! Was echt superleuk!
[..]
2 maanden geleden xD:ho eens spierboySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gezicht hier
Edit 2: ik post zometeen wel wat nieuws want nou hebben jullie dit beeld van mijLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Het is dat ze er bijna af valt, maar ik zou haar wel duwenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dat ze er bijna af valt, maar ik zou haar wel duwen
In het middenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is dat ze er bijna af valt, maar ik zou haar wel duwen
aaah okequote:
zo slechtquote:
trusten!quote:
Wie is die middelste dude? De anne frank - beiber reference snap ik welquote:
lijkt op die gast uit eurotripquote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie is die middelste dude? De anne frank - beiber reference snap ik wel
geen ideequote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als het spam is, mag je dan Pm's lekken? Van 2 jaar oud? Ik heb hier een pareltje
Van mij welquote:Op maandag 6 mei 2013 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als het spam is, mag je dan Pm's lekken? Van 2 jaar oud? Ik heb hier een pareltje
is moeilijk uit te leggenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wie is die middelste dude? De anne frank - beiber reference snap ik wel
Ok, zonder usernames enzo dan:quote:
quote:Hey Voornaam en Achternaam,
ik zag je bericht hier op fok. Dat je problemen hebt met vrouwen en dat je verstijft van de angst. Een zeer herkenbaar probleem waar ik vroeger ook last van had. En het is prima op te lossen. Ik zwerf hier op het forum een beetje voor potentiele klanten en misschien kunnen wij iets voor jou betekenen. www.cupidoe.nl
Goed forum om dat soort volk te zoeken jaquote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok, zonder usernames enzo dan:
[..]
Oh god, why.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok, zonder usernames enzo dan:
[..]
En ik kreeg er rond die tijd ook 1 van LB, onder haar oude account, nog steeds leukquote:Niet te veel bier, nu je 16 bent, da's niet goed voor je. En ik wens je een leuke verjaardag toe. Ook vind ik je een erg toffe user met toffe posts.
Aan de manier van schrijven zie ik wie dit heeft gestuurdquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
2 jaar geleden toen ik zestien werd kreeg ik dit:
[..]
En ik kreeg er rond die tijd ook 1 van LB, onder haar oude account, nog steeds leuk
Raad eens, in DM, voor de privacyquote:Op maandag 6 mei 2013 23:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Aan de manier van schrijven zie ik wie dit heeft gestuurd
Kusjequote:Op maandag 6 mei 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Raad eens, in DM, voor de privacy
Ware liefde omg.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Door mijn grootste faal heb ik LB leren kennen
Ho eensquote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ware liefde omg.
Hey pummel, kruip uit je schulp en doe iets maaaaang. Laat je niet in de weg zitten door je ex en pak die trein naar LB. Je bent 18, bang zijn voor de wereld doe je later maar!
Leef, lieve jongen!
Ja dat doe je zekerquote:Op maandag 6 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ho eens
En op mijn ex kom te vaak terug, I know
Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 6 mei 2013 23:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja dat doe je zeker
Maar waarom niet. Leven is toch te kort om te kniezen. Carpe that fucking diem! Je gaat meer spijt hebben van de dagen dat je wacht op een wonder dan de dagen dat je hard op je bek ging omdat je een wonder wilde laten gebeuren. Trust me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |