Klopt als een bus, ik heb echter niet het gevoel dat ik 'te lang' heb gewacht. 1500-1700 is hoe dan ook te laag; zelfs voor de 8GB versie. Minimaal 1900 euro moet zeker lukken.quote:Op zondag 12 mei 2013 21:36 schreef RY5PRM4x het volgende:
Nu loop je het risico dat zometeen de biedingen dalen naar 1500-1700. Binnen een paar weken komen worden de nieuwe macbooks aangekondigd met nieuwe Haswell processoren. snellere prestaties dus voor cpu en gpu (x2). Soms moet je gewoon tevreden zijn met wat je krijgt gozer, don't be too greedy
Danke schön! Koffie staat klaar hoor, hahaquote:Op maandag 13 mei 2013 20:11 schreef Housekeeper het volgende:
Goed, geruimd. Ga anders eens op de koffie bij elkaar
Hahaha, dat is inderdaad heel wat anders!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 18:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Voordat je zo reageert is het handig om je eens te verdiepen in computers. Ik bedoel met 16GB namelijk niet opslaggeheugen maar werkgeheugen.
Jazeker, en dat beschouw ik als een koopje voor deze computerquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
Geweldig.. Een 2e hands laptop.. NEGENTIENHONDERD EURO.
Ik heb hier een Alienware met 16GB Ram, laatst geupgrade omdat 8gb toch te weinig was. Cinema 4D, After Effects en Realflow willen nog wel eens een " out of memory " error geven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:24 schreef JoPiDo het volgende:
Kan iemand uitleggen wat je met 16gb werkgeheugen moet? Tenzij je bijzondere applicaties gebruikt lijkt het mij compleet zinloos...
Ik heb hier een lenovo w530 liggen deze heeft er gewoon 32 in zitten, en waarom, Joost mag het weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb hier een Alienware met 16GB Ram, laatst geupgrade omdat 8gb toch te weinig was. Cinema 4D, After Effects en Realflow willen nog wel eens een " out of memory " error geven.
Met video-editing in Premiere ben ik eigenlijk nooit over de 6GB ram gegaan. 3D/2D animatie wil nog wel eens tegen de 16 aanlopen.
Hangt er gewoon vanaf wat je ermee wilt doen. Er zijn workstations met 128GB, en waarschijnlijk nog wel meer. Een preview in After Effects gaat over je RAM, als je 20 minuten wilt RAM previewen omdat dat gewoon stukken sneller is dan een normale preview, dan kom je wel aan die 128GBquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef G15 het volgende:
[..]
Ik heb hier een lenovo w530 liggen deze heeft er gewoon 32 in zitten, en waarom, Joost mag het weten.
16 is meer dan genoeg.
Kijk mensen, deze discussie wordt in elk "[TK] Random Apple product" topic gevoerd en ik heb er nu wel genoeg van.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:14 schreef Good_Luck het volgende:
Je moet een echte Apple-fanboy zien te vinden. Zo een die 3 maanden van tevoren voor een Apple-store gaat kamperen om als eerste een nieuw model te kunnen kopen. Die betaalt waarschijnlijk nog de dubbele nieuwwaarde.
Enorm bedankt. In het vervolg zal ik je direct inlichtenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef Housekeeper het volgende:
Wederom geruimd. Vanaf hier:
Heb je interesse: doe dan een realistisch bod. Heb je een normale vraag? Stel hem gerust. Maar dat gemekker of het het geld waard is of niet, met ellenlange discussie daarbij ben ik wel een beetje beu nu. Punt.![]()
TS: ik begrijp dat je inhoudelijk op dergelijke dingen wilt reageren, maar laat dergelijke posts even links liggen, plaats een TR en we kieperen ze overboord.
TR werkt het best: dan zien alle V&A mods hetquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Enorm bedankt. In het vervolg zal ik je direct inlichten
Dat bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:46 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
TR werkt het best: dan zien alle V&A mods het
Kijk dat is een mooi bod, die zou ik zeker nemen ik ben reeds al voorzien zelfde laptop als deze gekocht die 2 maanden oud is kan je zegen dat het een beest is.quote:
Mooi bod, zeker, maar toch nog iets te laag als je bekijkt dat voor dat geld (en zelfs meer) ook de 8GB versies weggaan en de upgrade bij Apple 200 euro kostquote:Op zondag 19 mei 2013 14:40 schreef G15 het volgende:
[..]
Kijk dat is een mooi bod, die zou ik zeker nemen ik ben reeds al voorzien zelfde laptop als deze gekocht die 2 maanden oud is kan je zegen dat het een beest is.
Ik betaalde 1500 voor dezelfde dus die 1700 is zeker niet slecht, maar succes met je verkoop.quote:Op zondag 19 mei 2013 16:43 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Mooi bod, zeker, maar toch nog iets te laag als je bekijkt dat voor dat geld (en zelfs meer) ook de 8GB versies weggaan en de upgrade bij Apple 200 euro kost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |