quote:Geen makeover, maar makeunder!
Naturel is not done voor de meiden die meedoen aan Lust, Liefde of Laten Lopen. Zij ‘verfraaien’ zichzelf dagelijks met self tanner, nepwimpers, kunstnagels en hair extensions om een betere versie van zichzelf te creëren. Maar worden ze er wel mooier van? Patty Brard denkt dat deze meiden zich beter niet zo kunnen toetakelen en biedt hen, met hulp van computer IRIS (Ideaal Resultaat In Schoonheid), een hoognodige make-under.
Voor het zover is, krijgen enkele mannen op straat een foto van de deelneemster op volle oorlogssterkte te zien. Hij mag kiezen wat hij zo op het eerste gezicht voor haar voelt: lust, liefde of laat hij haar maar liever lopen?
Ik zapte langs.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef MissJ het volgende:
nu bezig! Dit is wel een pareltje volgens mij
ik ook, dus even snel een topic gemaaktquote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef ChatGirl het volgende:
Ik was al aan het zoeken naar het bijbehorende topic
ja Zoetermeer? man man man wat een tokkiedorp is dat toch hequote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
Zoetermeer was het toch? Daar hebben ze ook al een paar kandidaten van HTMD vandaan geplukt![]()
![]()
Dit is echt van dat volk wat je voornamelijk in de regio Den Haag tegenkomtquote:Op maandag 6 mei 2013 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
Zoetermeer was het toch? Daar hebben ze ook al een paar kandidaten van HTMD vandaan geplukt![]()
![]()
ditquote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef OProg het volgende:
Als er iemand niet de aangewezen persoon is om het over uiterlijk en stijl te hebben is dat Patty wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |