quote:Op maandag 6 mei 2013 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
ehmmm ik moet even voor aantal weken verdwijnen
i've been compromised
quote:
heyyyyquote:
quote:
mn eerste pilsjequote:Op maandag 6 mei 2013 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
BeterAls je slaagt krijg je een pilsje van me
Naar mexico? Geen 16-jarige die dat doet. En jou kennende snap ik je ouders welquote:Op maandag 6 mei 2013 19:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wat moet je doen om je ouders te overtuigen dat als je 16 bent wel op vakantie kan met vrienden? Mijn moeder denkt dat ik drugs ga smokkelen
Colaatje dan?quote:
Nee griekenlandquote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naar mexico? Geen 16-jarige die dat doet. En jou kennende snap ik je ouders wel
[..]
Colaatje dan?
pilsje mag hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 19:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Naar mexico? Geen 16-jarige die dat doet. En jou kennende snap ik je ouders wel
[..]
Colaatje dan?
Sowieso dat je hem niet lekker gaat vindenquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sowieso dat je hem niet lekker gaat vindenMaar is goed
Ik heb een moeder die het onzin vindquote:
Kan je trouwens dan niet even wat van je spaarrekening halen?quote:
boksquote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een moeder die het onzin vind
hier ookquote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
quote:
of een blikje cassis van 13 cent bij de AHquote:
heheh dat kan ik nog best doen jaquote:
Blikje tomatenpureequote:Op maandag 6 mei 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
of een blikje cassis van 13 cent bij de AH
Ja mijne ook, alleen ze wilt wel cadeautjes whehequote:Op maandag 6 mei 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar was net blij dat ik er zoveel op had staanquote:Op maandag 6 mei 2013 19:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan je trouwens dan niet even wat van je spaarrekening halen?
Profiteurquote:Op maandag 6 mei 2013 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja mijne ook, alleen ze wilt wel cadeautjes whehe
quote:
Ja ik ookquote:Op maandag 6 mei 2013 20:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar was net blij dat ik er zoveel op had staan
Vast niet.quote:
Dat is 1 avondje vulploeg in de weekquote:
nee veel meer juist en het makkelijkste is nog. ik krijg 5 euro zakgeld, en ik ben egstopt met smoken dus hou ik die 5 euro dus eigenlijk heb alleen 2,69 nodig. Maar ikheb egzegd 24uur werken per weekquote:Op maandag 6 mei 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is 1 avondje vulploeg in de weekAls dat het enige is dat je wil werken neemt niemand je aan
Met school erbij? Sowieso dat je dat niet gaat lukken.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee veel meer juist en het makkelijkste is nog. ik krijg 5 euro zakgeld, en ik ben egstopt met smoken dus hou ik die 5 euro dus eigenlijk heb alleen 2,69 nodig. Maar ikheb egzegd 24uur werken per week
3uur per schooldag lukt wel en in het weekend kan ik gewoon 5/6uurquote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met school erbij? Sowieso dat je dat niet gaat lukken.
Ja want ze gaan je elke avond indelenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
3uur per schooldag lukt wel en in het weekend kan ik gewoon 5/6uur
ik heb alleen gezegd dat ik 24uur tijd heb meer niet hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want ze gaan je elke avond indelen[ afbeelding ]
Ga dan ook nergens vanuit. Gewoon je beschikbaarheid opgeven en rustig afwachtenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik heb alleen gezegd dat ik 24uur tijd heb meer niet hoor
nee maar heb 400eu nodig voor die vakantiequote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef Ezell het volgende:
Hoe kom je aan 400 euro schuld? Je studeert toch nog niet?
Op vakantie gaan met geld dat je niet hebt?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee maar heb 400eu nodig voor die vakantie
Dan heb je geen schuldquote:Op maandag 6 mei 2013 20:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee maar heb 400eu nodig voor die vakantie
is toch pas over een jaarquote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op vakantie gaan met geld dat je niet hebt?
Nee hij wil volgend jaar misschien op vakantie en daar heeft ie 400 voor nodig. Noemt ie schuldquote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op vakantie gaan met geld dat je niet hebt?
Dat noem je een streefbedragquote:Op maandag 6 mei 2013 20:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zo zie ik het anders ga ik het geld uitgeven
ja dat bedoel ik danquote:Op maandag 6 mei 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat noem je een streefbedrag
Een schuld is als je leent en achteraf moet gaan betalenquote:
ik weet veel van geld hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 20:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
14-jarig jochie dat niets van geld weet wil naar griekenland op vakantie, waar ze ook vrij weinig van geld af weten.
Ik wil mee en het documenteren
ik hoef maar 2,69 per week te hebben om het te reddenquote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weet ik. Alleen zal het loon niet zo denderend zijn.
Da's gelijk aan een dagloon voor een veertienjarige?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:27 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik hoef maar 2,69 per week te hebben om het te redden
weet ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's gelijk aan een dagloon voor een veertienjarige?
Positively suprised hmmmquote:Op maandag 6 mei 2013 20:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Wat je hebt voor de belasting er is af getrokken
Met toeslagen en alles: 5,50. Als 18-jarigequote:Op maandag 6 mei 2013 20:30 schreef Ezell het volgende:
VA, wat verdien jij eigenlijk per uur bij de AH?
en hoeveel uur werk jequote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met toeslagen en alles: 5,50. Als 18-jarige
Mijn uurloon is 5,30 euro en ik ben een jaar ouder.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met toeslagen en alles: 5,50. Als 18-jarige
Verschilt heel erg, ligt er aan hoeveel uren er beschikbaar zijn. Maar de afgelopen 4 weken (incl deze) zo'n 35/weekquote:
Er zit dan al 17% aan toeslagen bij in, basisuurloon is lager dusquote:Op maandag 6 mei 2013 20:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mijn uurloon is 5,30 euro en ik ben een jaar ouder.![]()
Scheelt dat ik de helft van mijn uren 150% krijg en bijna geen belasting betaal.
"Kinderen gratis t/m 12 jaar"quote:Op maandag 6 mei 2013 20:41 schreef OmgevallenFlat het volgende:
http://www.arke.nl/zonvak(...)belvedere-beach.aspx
hier wil ik heen
ik heb toch zelf al 200 euroquote:Op maandag 6 mei 2013 20:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
"Kinderen gratis t/m 12 jaar"
Oeh, net mis.
Overigens heb je meer dan 400 euro nodig als je daar acht dagen blijft.
kerel, als je op vakantie gaat, neem een ruim budgetquote:
Neequote:Op maandag 6 mei 2013 20:43 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ja maar over 1 jaar zou het er vast ook nog wel zijn
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, je hebt dus een schuld van 600 euro nodig?
met 200 euro red ik 8 dagen welquote:Op maandag 6 mei 2013 20:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, je hebt dus een schuld van 600 euro nodig?
nee geen 18+ dat is te outquote:Op maandag 6 mei 2013 20:44 schreef Ezell het volgende:
Je gaat toch wel met iemand mee van 18+? Anders gaat het ook mooi niet door.
Gast, je weet dat je in de meeste gevallen zonder volwassene niet zomaar een hotel of vakantie kan boeken?quote:
Hotel wel toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gast, je weet dat je in de meeste gevallen zonder volwassene niet zomaar een hotel of vakantie kan boeken?
hostel?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gast, je weet dat je in de meeste gevallen zonder volwassene niet zomaar een hotel of vakantie kan boeken?
quote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
ezell ik wil dit
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29875133/#/S09875129
MOOI HE?
ja, want de huidige is veel te klein voor een veel te grote muurquote:
Een 1-persoonsbank...quote:Op maandag 6 mei 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja, want de huidige is veel te klein voor een veel te grote muur![]()
![]()
en sowieso is het meer 1 persoons bank, kan amper mezelf kwijt.
schat, die bank had ik al op mn kamer staan bij mn ouders. heb ik meegenomen naar grunn.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een 1-persoonsbank...Belachelijk dat je die sowieso had gekocht. Gewoon je bed gebruiken als bank á la Ezell.
Waarom herinner ik mij dan dat jij die bank had gekocht bij de Leen Bakker?quote:Op maandag 6 mei 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
schat, die bank had ik al op mn kamer staan bij mn ouders. heb ik meegenomen naar grunn.
Dat was de bijpassende poef. Die had ik pas gekocht toen ik in Grunn ging wonen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom herinner ik mij dan dat jij die bank had gekocht bij de Leen Bakker?
Bijna goed.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was de bijpassende poef. Die had ik pas gekocht toen ik in Grunn ging wonen.
En het was geen Leen Bakker, volgens mij. Dacht Woonexpress.
Nee. Eerst antwoord dan wassen.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:55 schreef Ezell het volgende:
Even een shitload aan kleding in de wasmachine gooien.![]()
Hierna volgt mijn antwoord.
Moooi!quote:Op maandag 6 mei 2013 20:49 schreef Etsu het volgende:
ezell ik wil dit
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29875133/#/S09875129
MOOI HE?
Araaaaquote:Op maandag 6 mei 2013 20:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Moooi!
Mijn bank is gewoon goedkoper dan de jouwe, en ik ga samenwonen.
You make me feel poooor
Hoi Etsu
quote:
Ik wil niet dat ie vies wordt met housewarming.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is mooi. Beetje prijzig, maar ach... Als je het ervoor over hebt.
Gooi dan gewoon een picknickkleed op de grond.quote:Op maandag 6 mei 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil niet dat ie vies wordt met housewarming.
Straks als ik thuis ben! Via whatsapp.quote:
Hoiquote:
je komt mn huis gewoon niet in, ik zie jou wel voor aan om op alles te knoeienquote:Op maandag 6 mei 2013 21:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gooi dan gewoon een picknickkleed op de grond.
okidokiquote:Op maandag 6 mei 2013 21:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
Straks als ik thuis ben! Via whatsapp.
Heb trouwens echt heerlijk gegeten in Nijmegen
Ik neem wel een fles rode wijn mee.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
je komt mn huis gewoon niet in, ik zie jou wel voor aan om op alles te knoeien
Kan ook je badkamer slopen, natuurlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
dan sluit ik je op in mn badkamer en kom je er niet uit zodat je je verplichtingen mist.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:06 schreef Ezell het volgende:
Door jou zit op de IKEA-website te kijken.![]()
Heb niet eens wat nodig.
lekkah. ik heb broodjes vissticks op.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zalm! Met salade en friet. En nu zit ik macarons te eten.
die duurdere bedoel je?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:10 schreef Ezell het volgende:
Die andere bank is qua materiaal echt veel mooier.
Neem tegelijk een gele draaistoel mee:quote:
blquote:
iewlquote:Op maandag 6 mei 2013 21:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neem tegelijk een gele draaistoel mee:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00239681/#/50239669
Met dit bed:quote:
mn ogen wat doe jequote:Op maandag 6 mei 2013 21:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met dit bed:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69903134/
En dit nachtkastje:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00222628/
Ik wil deze:quote:
Niks ophangen? Lekker overdreven van de huurbaas.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:18 schreef Etsu het volgende:
ik heb echt zin om mn appartement in te richten zoals ik het wil, en dingen ophangen etc.dat kan/mag ik hier allemaal niet.
Ja.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niks ophangen? Lekker overdreven van de huurbaas.
Gokje: ook niks met de vloer.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.Mag hier ook niks verven enzo. Dus eigenlijk vind ik mn studio best saai nu.
M'n nieuwe app wordt gewoon een hotel
Jep.quote:
Zonde.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jep.
De huisbaas heeft verzuimd om de vloer te lakken, dus nu zie je overal krassen en vlekken.
Eigen schuld
Aha, oké. Ik wist het even niet meer.quote:
gewoon doen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Aha, oké. Ik wist het even niet meer.Het is dat mijn kamer nu een enorme puinhoop is, anders had ik even snel een fotootje gemaakt.
Doe dat.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wil je niet.Ik kan je wel de keuken laten zien.
sofquote:Op maandag 6 mei 2013 21:33 schreef supersof het volgende:
Here I am waiting, I have to leave soon, why am IIIIIII holding on?
TUDUDUDUDUUDUDUUDUDUUDDDDUU
totoquote:
sup?quote:
Beetje moeilijk zitten doen met mijn laptop vanwege het formaat van de keuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje moeilijk zitten doen met mijn laptop vanwege het formaat van de keuken.
Ik verwachtte niet veel meer moet ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
aah whats up?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje moeilijk zitten doen met mijn laptop vanwege het formaat van de keuken.
Wat een teringrotzooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I've lost myself along with everyone else
And now the safest place is here in my head
But I've been left on my own to survive
But I'm wishing I was dead
Whats up VAquote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I've lost myself along with everyone else
And now the safest place is here in my head
But I've been left on my own to survive
But I'm wishing I was dead
Heel tof nummer enzo, maarja. Hits close to homequote:
Hebben ook nog een klein bijkeukentje met eettafel en koelkast.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik verwachtte niet veel meer moet ik zeggen
Is wel eens erger geweest.quote:
Maar wel beter dan mijn keukentjequote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hebben ook nog een klein bijkeukentje met eettafel en koelkast.![]()
[..]
Is wel eens erger geweest.
nee je mag niet doodquote:Op maandag 6 mei 2013 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heel tof nummer enzo, maarja. Hits close to home
Oh gewoon, vrouwen dingen whehequote:
Oh dat heb je niet meegekregen, maar mensen uit mijn oude klas (ik ga het geen vrienden meer noemen) hebben me zaterdagavond prive gebeld en een beetje zitten lullen over een feestje waar ik zou kunnen draaien. Heel bullshit verhaal en vervolgens gezeik over mijn moeder en orale sex en weet ik het allemaal.quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar wel beter dan mijn keukentjeHeb je gezien wat een kleintje
Teringjantje.
Ja, meer kan ik er ook niet van maken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
Serieus Ezell, ik zou echt niet kunnen leven met zo'n keuken. Dat blauw.
Verdomme man ik verdien dit nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verdomme man ik verdien dit niet![]()
![]()
Heul welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VA-fanpage maken?[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Ik dacht er zaterdagavond vrij serieus over na als ik eerlijk ben. Er is een kans dat je mijn leven hebt geredquote:
Tja, dat is wel een nadeel idd. Gelukkig heb ik hem voor m'n eentje, maar als ik kijk naar m'n huisgenoten daar in dat pand. 2/3x zo groter.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef Ezell het volgende:
[..]Ik woon wel met vier andere mensen hè. Gelukkig lopen we elkaar met het koken mis.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verdomme man ik verdien dit niet![]()
![]()
Jij verdient respect. Die "vrienden" van je moeten een eind op pleuren. Respect voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht er zaterdagavond vrij serieus over na als ik eerlijk ben. Er is een kans dat je mijn leven hebt gered
Maar waarom verdien ik dat dan? What did I do?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij verdient respect. Die "vrienden" van je moeten een eind op pleuren. Respect voor jou.
Ehm oke, dat is wel heel kut wat ze doen dan. Maar waarom zou je je daar zo mee bezig houden dan. Snap dat het naar is enzo, maar je kunt beter aan andere dingen denken. Zij zijn het niet eens waard om aan te denken.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat heb je niet meegekregen, maar mensen uit mijn oude klas (ik ga het geen vrienden meer noemen) hebben me zaterdagavond prive gebeld en een beetje zitten lullen over een feestje waar ik zou kunnen draaien. Heel bullshit verhaal en vervolgens gezeik over mijn moeder en orale sex en weet ik het allemaal.
Het feit dat een groep mensen waarvan ik dacht dat ze vrienden waren mij enorm in de zeik gaan nemen gebeurt veel te vaak, 3e jaar op rij, rond mei ergens___
So yeah, licht suicidale gedachten, maar LB is een schat en maakt me vrolijk
Daarom alle liefde in de wereld voor jouquote:
Elk TOF mens verdient respect. Nuff said.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar waarom verdien ik dat dan? What did I do?
Da's minder. Maar je hebt het alsnog voor een student vrij luxe.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tja, dat is wel een nadeel idd. Gelukkig heb ik hem voor m'n eentje, maar als ik kijk naar m'n huisgenoten daar in dat pand. 2/3x zo groter.
Een bad! Hoezo luxe?quote:Op maandag 6 mei 2013 21:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Da's minder. Maar je hebt het alsnog voor een student vrij luxe.
oh bedankt manquote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Elk TOF mens verdient respect. Nuff said.
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom alle liefde in de wereld voor jou
Meer het feit dat iedereen die ik ken me uiteindelijk keihard laat vallen. Zet je aan het denkenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ehm oke, dat is wel heel kut wat ze doen dan. Maar waarom zou je je daar zo mee bezig houden dan. Snap dat het naar is enzo, maar je kunt beter aan andere dingen denken. Zij zijn het niet eens waard om aan te denken.
Hoezo is bio kut?quote:
Herbariumquote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoezo is bio kut?
Fysiologie, anatomie
Planten zijn stom
Begrijpelijk kerel. Echt. Maar zo zie je wel aan wie je wel/niet iets hebt. Je komt nog zat goede mensen tegen, geloof me. Vecht, je bent het waard, dat is ieder normaal mens dus ook jij!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer het feit dat iedereen die ik ken me uiteindelijk keihard laat vallen. Zet je aan het denken
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meer het feit dat iedereen die ik ken me uiteindelijk keihard laat vallen. Zet je aan het denken
Iedereen? Alleen de rotte appels waar je anders toch wel vanaf was gekomen.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goedquote:
GMTA.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Iedereen? Alleen de rotte appels waar je anders toch wel vanaf was gekomen.
Ik vind Darwin en genetische shit interessant, de rest is mehquote:Op maandag 6 mei 2013 21:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoezo is bio kut?
Fysiologie, anatomie
Planten zijn stom
Dat is dan wel weer gaaf. Heb allemaal munt gehaald enzo(en andere kruiden), en leeuwenstaart in de tuin gezet. En 3 nog wat groenere plantjes.quote:
Ja dat van thee is wel leuk enzo.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer gaaf. Heb allemaal munt gehaald enzo(en andere kruiden), en leeuwenstaart in de tuin gezet. En 3 nog wat groenere plantjes.
Planten waar je thee van kan zetten, op/door je eten kan doen en kan roken
Nah hoeft niet hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is goed
En ik moet echt nog wat voor je terugdoen
Ja en waar zijn gvd die verse danquote:Op maandag 6 mei 2013 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Iedereen? Alleen de rotte appels waar je anders toch wel vanaf was gekomen.
op FOK!quote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en waar zijn gvd die verse dan
quote:
Planten zijn (meestal) saai. Anatomie isquote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat van thee is wel leuk enzo.
Maar wij moesten 30 planten drogen en beschrijven en shit
Gets me everytimequote:
Ik kan geen biologiequote:Op maandag 6 mei 2013 21:53 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Planten zijn (meestal) saai. Anatomie is![]()
Teveel tijd besteed om de meeste (grotere) spiergroepen te leren, qua naam en functie
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 6 mei 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja en waar zijn gvd die verse dan
quote:
Nee wil ik wel hoezo.quote:
Iig 2. 1 vriend hoor ik vrij weinig meer van sinds hij een vriendin heeft. Wat ook nog geheel door mij komtquote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet
Je hebt er vast wel een paar toch?
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan geen biologie![]()
ben sowieso meer van de talen
quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Talenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ga dan vrienden makenquote:Op maandag 6 mei 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iig 2. 1 vriend hoor ik vrij weinig meer van sinds hij een vriendin heeft. Wat ook nog geheel door mij komt
Met wat doorzettingsvermogen gewoon te doen hoor.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
zou wel cool zijn toch maar is echt moeilijk
Ja maar dat schrijven is niet echt makkelijkquote:Op maandag 6 mei 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met wat doorzettingsvermogen gewoon te doen hoor.
bamiquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar dat schrijven is niet echt makkelijk
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten?quote:
daar maak je geen vrienden meequote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten?
whutquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker in je bek schijten?
Ik ben die domme reacties even zatquote:
ik heb wel gehoord van dat fetish gebeuren maar is raarquote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jongen, je wil niet weten wat er tegenwoordig allemaal bestaat.
Sommige tekens zijn echt vet lelijk. Mijn naam ziet er vet lelijk uit in Chinese karakters. Maar ja, Westerse namen hè.quote:
ah maar wel normaal blijven doen hoorquote:Op maandag 6 mei 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben die domme reacties even zat
Daar ik je naam niet weet kan ik niet oordelenquote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sommige tekens zijn echt vet lelijk. Mijn naam ziet er vet lelijk uit. Maar ja, Westerse namen hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |