Ik doelde meer op adsense, affiliate is inderdaad makkelijker om onderwerpen te vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:09 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ga kijken wat voor affiliate producten er zijn. Pak google keyword tool erbij en bekijk de eerste pagina van google. Ik kan zo in een dag 30 sites bedenken. En dan is het schieten. Sommige verdienen goed en ranken makkelijk. De andere site verkoop je of gebruik je voor linkpartners ofzo om links te dumpen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
Waarom duurt het bij sommige YouTube filmpjes 1-2 dagen voordat inkomsten genereren wordt goedgekeurd en bij sommige binnen 5 minuten? En als je filmpje pas na 1 dag wordt goedgekeurd ontvang je dan alsnog geld over het aantal views wat je reeds hebt gehad? Heb namelijk een filmpje met 800 views inmiddels en nog steeds wordt beoordeeld...
3000 bij weinig concurrentiequote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef jakosi het volgende:
hoe doen jullie keyword research? vanaf hoeveel maandelijkse wereldwijde zoekacties ben je geinteresseerd bij een keyword?
Mijn ervaring is dat het soms niet direct gebeurt, inderdaad. Oplossing: schakel het even uit, en schakel het daarna meteen weer in. Daarna wordt het bij mij vrijwel direct goedgekeurd.quote:
Met een plugin maar afhankelijk van het theme wat je hebt of hij de codes direct pakt etc. Er zijn tig plugins voor namelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef jakosi het volgende:
jongens hoe zetten jullie een adsense code voor een enkel advertentieblok in een wordpress post? al die plugins die ik ervoor download willen het volgens mij gelijk overal neerzetten, ziet er allemaal niet zo gebruiksvriendelijk uit.
ik gebruik twentytwelve..quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Met een plugin maar afhankelijk van het theme wat je hebt of hij de codes direct pakt etc. Er zijn tig plugins voor namelijk.
Waarom zet je de code niet zelf direct in je thema? Scheelt een hoop gedoe en je weet zeker dat alleen jouw code getoond wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:45 schreef jakosi het volgende:
jongens hoe zetten jullie een adsense code voor een enkel advertentieblok in een wordpress post? al die plugins die ik ervoor download willen het volgens mij gelijk overal neerzetten, ziet er allemaal niet zo gebruiksvriendelijk uit.
Dat ligt aan de woorden of naam van de video. Ik had iets met 'bed' er in en dat duurde ook langer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:27 schreef MolFan het volgende:
Waarom duurt het bij sommige YouTube filmpjes 1-2 dagen voordat inkomsten genereren wordt goedgekeurd en bij sommige binnen 5 minuten? En als je filmpje pas na 1 dag wordt goedgekeurd ontvang je dan alsnog geld over het aantal views wat je reeds hebt gehad? Heb namelijk een filmpje met 800 views inmiddels en nog steeds wordt beoordeeld...
Gewoon geluk hebben ook hoor zoals ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef jakosi het volgende:
hoe doen jullie keyword research? vanaf hoeveel maandelijkse wereldwijde zoekacties ben je geinteresseerd bij een keyword?
Doorgaans vanaf 1000. Maar het ligt allemaal aan de CPC en het publiek. Ik heb een ondertitel site gehad met 1500 bezoekers per dag. Adsense erop en ik verdiende hooguit 3 euro per dag. Nu heb ik een site in een niche die pakt zo 20 euro per dag met 600 bezoekers.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:09 schreef jakosi het volgende:
Wanneer is er sprake van het niet kunnen verleggen van de BTW, is dat wanneer bijvoorbeeld Google in Nederland gevestigd zou zijn? Wat ik aan bovenstaande niet echt begrijp, 'dat de dienst in Ierland wordt verricht', wij bieden voornamelijk toch in Nederland de diensten aan of hoe moet ik dit zien?quote:Voor de btw is er sprake van een dienst die door u wordt verricht aan Google Ierland. Hiervoor ontvangt u een vergoeding. De hoofdregel per 1 januari 2010 is dat diensten tussen ondernemers worden verricht in het land van de afnemer. Dit betekent dat de dienst in Ierland wordt verricht. De btw wordt hierbij verlegd naar Google. Google Ierland zal Ierse btw moeten betalen over de vergoeding die u krijgt voor de door u verrichte dienst (het beschikbaar stellen van advertentieruimte). U dient wel een factuur te sturen aan Google Ierland waarop vermeld staat dat de btw is verlegd. Daarnaast dient u de dienst te vermelden in uw btw aangifte.
Er zijn heel veel regels en uitzonderingen voor belastingen buiten Nederland / binnen EU / wereld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Wanneer is er sprake van het niet kunnen verleggen van de BTW, is dat wanneer bijvoorbeeld Google in Nederland gevestigd zou zijn? Wat ik aan bovenstaande niet echt begrijp, 'dat de dienst in Ierland wordt verricht', wij bieden voornamelijk toch in Nederland de diensten aan of hoe moet ik dit zien?
Lekker hoor! Hoe is het trouwens vergaan met die advocaat? Mijn compagnon en ik bouwen deze week nog 8 nieuwe sites in de kleding nichequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:22 schreef Blester het volgende:
Altijd weer leuk, mooi keyword gevonden (en natuurlijk een mooie passende domeinnaam) en dan even het linkprofiel van de top 5 bekijken, de hoogste had 20 backlinksKijk je even verder blijken er 10 vanaf één website te komen en de rest allemaal spamzooi
Dit weekend de website opzetten en binnen een paar weken een top 3 positie dus.
Wij leveren een dienst aan een afnemer in Ierland, dus zo vreemd is het niet. Ja, officieel zou je zelf een factuur aan Google moeten sturen, ipv de creditnota (of nog niet eens, eigenlijk een betalingsoverzichtje, wat niet voldoet aan de eisen van de BD). Maar ik denk niet dat de Belastingdienst daar zo moeilijk over doet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:09 schreef WebBeestje het volgende:
Maar een factuur naar Google sturen doet volgens mij niemand of wel? Toch vind ik het nog wel raar wij eigenlijk een dienst in Nederland aanbieden maar omdat wij een dienst verlenen aan Google (Ierland) dus de btw verlegd kan worden. Sommige dingen moet je niet willen begrijpen denk ik
Niets meer vernomen, niet eens een bevestiging. Vreselijk asociale lui zijn de advocaten toch.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:46 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hoe is het trouwens vergaan met die advocaat? Mijn compagnon en ik bouwen deze week nog 8 nieuwe sites in de kleding nicheIemand interesse in linkruil?
Op .nl wereldwijd of lokaal? Daar kan nogal wat verschil in zitten. Ik heb bijv hier een .nl die lokaal 1.900 [exact] doet, maar wereldwijd 90.500 [exact] bij lage concurrentie.quote:
Ligt er aan of je website Nederlands is of niet, maar ik doelde op Nederlands + lokaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Op .nl wereldwijd of lokaal? Daar kan nogal wat verschil in zitten. Ik heb bijv hier een .nl die lokaal 1.900 [exact] doet, maar wereldwijd 90.500 [exact] bij lage concurrentie.
Heel erg netjes in zo een korte tijd!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:20 schreef Blester het volgende:
Altijd leuk om realtime bezoekers te kijken
[ afbeelding ]
Dat nieuwe project waar ik het een tijdje geleden over had zit tegenwoordig trouwens op +- 2500 unieke bezoekers per dag (vandaag haal ik denk ik de 3000 nog wel). Toch leuk een website met +- 75.000 unieke bezoekers per maand erbij te hebben waar ik eigenlijk nauwelijks wat voor heb gedaan (op de linkbuilding na).
Dan snap ik het beter, de vraag ging om wereldwijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ligt er aan of je website Nederlands is of niet, maar ik doelde op Nederlands + lokaal.
Hoe lang staat'ie er op? Volgens mij maakt in/uit-schakelen weinig uit, kan een dag durenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:03 schreef MolFan het volgende:
Weer een video, gewoon zelf gemaakt niks raars of content gebruikt ofzo met inmiddels 150 views en status wordt beoordeeld.... Al 180x aan en uitgeschakeld gebeurt niets
zie dmquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:57 schreef JK het volgende:
Wat voor titel of tekstinhoud heb je bij de video gezet?
95% uit Googlequote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:45 schreef JDx het volgende:
Damn, dat is echt ziek veel man, allemaal via Google?
Daar moet toch zeker 50 euro uit te halen zijn.
Jup, +- 500 woorden.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:47 schreef Thvd het volgende:
Ongelooflijk! Dit is allemaal met je 500 woorden project?
Damn, ik ben al enorm blij als ik 135 bezoekers per uur heb, laat staan tegelijk...
Dit is overigens wat iedereen verwacht te halen als hij begint met adsense, maar wat weinigen maar echt bereiken. Gefeliciteerd met je succes! Nu hopen dat het blijft aanhouden.
Dan is het duidelijk dat ik meer moet linkbuilden.... Ik heb bijna 200.000 woorden en heb gemiddeld 1000 bezoekers per dag.quote:
Naar mijn mening begint content steeds minder belangrijk te worden voor Google, natuurlijk is het leuk voor de long-tail keywords en voor het langer op de site houden van de bezoeker en wellicht ook het automatisch verkrijgen van natuurlijke backlinks, maar als we puur naar Google kijken op een exact keyword is linkbuilding toch wel erg belangrijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 14:29 schreef Thvd het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk dat ik meer moet linkbuilden.... Ik heb bijna 200.000 woorden en heb gemiddeld 1000 bezoekers per dag.
Jij hebt 400x minder woorden én hebt 15x zoveel bezoekers, een totaal van 6.000x effectiever per woord, enkel door de backlinks.
Same. Ik heb die onzin ook nooit gedaan en was het ook niet van plan.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb het bij geen enkele site toegepast. Kan me wel voorstellen dat enkele webdesigners hier wel wat geld mee verdiend hebben om dit te implementeren bij hun klantenen nu kan het weer weg.
Ik ook niet, onzin is dat.quote:Op maandag 20 mei 2013 11:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb het bij geen enkele site toegepast. Kan me wel voorstellen dat enkele webdesigners hier wel wat geld mee verdiend hebben om dit te implementeren bij hun klantenen nu kan het weer weg.
Wanneer is normaliter de uitbetaling?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad...
¤ 626,38
Afgelopen maand
Had toch liever een stijging gezien maar nu de laatste maanden rond de 600 euro.. ach ja, het is een leuk zakcentje
Gisteren was trouwens een erg drukke dag!
Vandaag, maar zal door pinksteren wel vertraging in zitten, ik gok dat we het donderdag op de rekening hebben staan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Wanneer is normaliter de uitbetaling?
Das mooiquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Vandaag, maar zal door pinksteren wel vertraging in zitten, ik gok dat we het donderdag op de rekening hebben staan.
En de bezoekers lopen lekker door met dit weer, al was zondag klote, mijn site (incl alle subdomeinen) lag er zondagmorgen uit, zie je meteen een daling. Verder nooit gehad bij Flexwebhosting dat de site eruit ligt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Das mooiAankomende week nog kloteweer dus we kunnen weer flink aan de sites werken. Ik ga deze week weer een stuk of 5 adsense sites maken.
Met mooi weer ben je de hele week buiten aan het spelen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:47 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Das mooiAankomende week nog kloteweer dus we kunnen weer flink aan de sites werken. Ik ga deze week weer een stuk of 5 adsense sites maken.
Als het mooi weer is, is het lastiger om aan de slag te gaan voor je websites. Als het mooi weer is ga ik lekker buiten spelen ja. Heerlijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Met mooi weer ben je de hele week buiten aan het spelen?
Ik heb een VPS bij neostrada en die werkt prima. Supersnel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:58 schreef xaban06 het volgende:
Ik zie het al, allemaal klagers. Dus gewoon bij mij komen hosten
heb er meerdere bij hun. Totaal geen last downtime of wat dan ook. Misschien verhuizen van server? Wil wel eens helpen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef WebBeestje het volgende:
Heeft hier iemand nog een website die gehost is bij Antagonist? Die lijken niet in staat om een beetje goede verbinding te kunnen garanderen. De laatste maanden misschien wel tien keer wezen klagen over tijdelijke slechte bereikbaarheid/traagheid van mijn domein en telkens excuses maar geen verbetering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |