quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef dude1986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kilo of 10?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:36 schreef golfer het volgende:
haha hoezo een NL vlagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
![]()
en volgens mij ben je echt echt zooo in de war en zie je wat je wilt zien. ga maar lekker haten. Ookal is ze weg, alsnog top 9!
[ Bericht 0% gewijzigd door dude1986 op 07-08-2013 00:56:45 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:57 schreef golfer het volgende:
Hoe consequent ben je weer:get a life oudje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat je dat als jonkie dat ook nog eens meemaakt. a life.quote:
dagelijks! soms meerdere malen op een dag.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
wie weet ga je ooit nog eens echt koken?
yep, daar gaat dit topic over idd. maar liever niet met jou ...quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar zullen we het nu weer over Masterchef hebben?
Als ik op je naam klik kom ik weinig culinaire hoogstandjes tegen.quote:[b]Op woensdag 7 augustus 2013 01:13 schreef dude1986 het volgende:[/b
dagelijks! soms meerdere malen op een dag.
haha ja en? ik hou van mn privacy. Moet ik mn eten posten hier?? lolquote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ik op je naam klik kom ik weinig culinaire hoogstandjes tegen.
Vooral studentikoze bla bla
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:24 schreef dude1986 het volgende:
nogmaals, want volgens mij heb je moeite met lezen:
haha ja en? ik hou van mn privacy. Moet ik mn eten posten hier?? lol![]()
en met hier bedoel ik hier op FOK, niet in dit draadje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:47 schreef Selestha het volgende:
Prachtige gerechten kwamen langs bij die eliminiatie zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die sla ik ook altijd over, dat is me te saai, die mogen ze van mij wel schrappen, maar goed, voor de deelnemers zullen dat ongetwijfeld de hoogtepunten zijnquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik sla de masterclasses trouwens standaard over
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:31 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Helemaal met je eens! Van mij was hij ook al een van mijn favorieten en hij kan echt lekker koken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:40 schreef golfer het volgende:
Wat een achterlijk rijke stad/land is dat toch, dat Dubai.
En wat een overvloed die volgens mij allemaal geimporteerd moet worden.
Leuke opdracht wel en vooral...wat een heel erg leuke prijs/beloning voor de winnaars.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
idd lol.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat meelopen met Heston wat ie deed, als zijne rechterhand, ging nergens over trouwens
Nee, maar wel weer en privilege.quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat meelopen met Heston wat ie deed, als zijne rechterhand, ging nergens over trouwens
Die laat ik thuisquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:14 schreef Sorella het volgende:
Als je een tablet/laptop meeneemt kan je ze daar ook op downloaden mits er wifi is
hahaquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef golfer het volgende:
Verrassende ontknoping vandaag. Voelde het al tijdens de service een beetje aankomen door de montage en de complimenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |