Ik neem aan de je Lynton bedoelt?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:11 schreef Selestha het volgende:
Tot zo ver is Lington echt mijn absolute favoriet; en Vern, Daniel en Lucy heb ik nog nooit iets echt slechts zien koken.
Ja, vind ik ook. Maar op grond van wat er vandaag gepresteerd werd wel.quote:
Toffe opdracht inderdaad, kaartlezen blijft lastig. Wie zijn voor jou die 2 minsten dan? Voor mijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:44 schreef golfer het volgende:
Wat een gave opdracht vandaag met die Alfa's.
Terechte winnaars.
En nu maar hopen dat morgen 1 van de 2 minsten er eindelijk uitvliegt.
(jammer dat het geen dubbele eliminatie kan zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net gekeken en ik ben blij dat die overdreven jankbal eruit is. Maar de ander mag er ook wel uit van mij. Presteert iedere keer ondermaats. Best knap eigenlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef Sorella het volgende:
Jammer dat de verkeerde eruit is.
Kwam er gisteren achter dat je via je tablet ook torrents kan downloaden dus vanavond in mijn luie stoel masterchef gekeken.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:51 schreef egeltje1985 het volgende:
Toffe opdracht inderdaad, kaartlezen blijft lastig. Wie zijn voor jou die 2 minsten dan? Voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ja want diegene mag met Richie kokenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:11 schreef Sorella het volgende:
Potvolblomme eerst was hetmaar nu is het
, zal je zien komt
weer terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:51 schreef golfer het volgende:
Bah, eigenlijk...Ik wil em wel hoor. Jum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat Liliana terugkomt. Wmb de beste in de competitie. En haar partner Lynton is een mooie Aussie
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Totem ontbrak ook.quote:Op maandag 22 juli 2013 09:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik miste er een trouwens bij de geelimineerden; die vrouw die opera zong?
Maakte hij niet die Salt & Pepper squid gisteren?quote:
Nee, dat was Vern, samen met Nicky:quote:Op maandag 22 juli 2013 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maakte hij niet die Salt & Pepper squid gisteren?
achterbaks?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:47 schreef golfer het volgende:
Ja hoor, laat dat achterbakse wijf, die Samira, er maar snel weer uit gaan.
Het enige wat ze op haar repertoire heeft staan zijn Midden-Oostengerechten. Iets anders kan ze niet.
Rishi redt zich ook zonder immuniteitsspeldje wel.
Ja. In de aflevering van zondag probeerde ze Rishi iets in de schoenen te schuiven terwijl ze zelf een fout had gemaakt.quote:
Nee dat is niet wat er gezegd is hoor. aan het eind bleek dat er dus meer saus op het bord had moeten zitten. Samira zei dat er niet teveel saus op moet zitten, dus is idd haar fout en heeft ze ook toegeven hoor (hoezo achterbaks?) en rishi had dus een fout met die rijst gemaakt omdat hij zei dat er een bepaalde rijst gebruikt moest worden. "one on me and one on him" zei ze nog aan het eind. dus nogmaals hoezo achterbaks?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. In de aflevering van zondag probeerde ze Rishi iets in de schoenen te schuiven terwijl ze zelf een fout had gemaakt.
De manier waarop ze het zei.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:51 schreef dude1986 het volgende:
Nee dat is niet wat er gezegd is hoor. aan het eind bleek dat er dus meer saus op het bord had moeten zitten. Samira zei dat er niet teveel saus op moet zitten, dus is idd haar fout en heeft ze ook toegeven hoor (hoezo achterbaks?) en rishi had dus een fout met die rijst gemaakt omdat hij zei dat er een bepaalde rijst gebruikt moest worden. "one on me and one on him" zei ze nog aan het eind. dus nogmaals hoezo achterbaks?
dat kan en mag, maar ga geen woorden gebruiken die gewoon niet kloppen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:08 schreef golfer het volgende:
[..]
De manier waarop ze het zei.
Maar goed, ik heb sowieso een hekel aan haar en haar beperkte repertoire.
Dat maak ik nog altijd zelf wel uit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:18 schreef dude1986 het volgende:
dat kan en mag, maar ga geen woorden gebruiken die gewoon niet kloppen.
[ Bericht 18% gewijzigd door dude1986 op 23-07-2013 21:23:29 ]
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:29 schreef Sorella het volgende:
Erg moeilijke opdracht vandaag en terechte winnaars.
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |