Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Voordelen van Steam • Makkelijk toegang tot al je games • Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd • Vaak voordelige aanbiedingen • Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam • Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt • Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt • Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden. Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstarten
Ik twijfel. Psychonauts heb ik al en eigenlijk spreekt alleen het BTA-spel me acht aan. Kunnen al die linux en mac-hipsters niet wat minder gul zijn zodat het gemiddelde omlaag gaat?
Ik heb maar zuinig gedaan en iets meer gegeven dan het minimum voor de steam-sleutels
Misschien nog noemenswaardig dat de losse sleutels even passé zijn. Je krijgt de drie non-BTA als één sleutel (anders had ik pyschonauts kunnen weggeven).
Desura is trouwens ook druk bezig met aanbiedingen de laatste dagen. Hopelijk komt Project Zomboid nog aan de beurt.
[ Bericht 8% gewijzigd door JimmyJames op 07-05-2013 22:11:37 ]
Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef JimmyJames het volgende: Ik heb maar zuinig gedaan en iets meer gegeven dan het minimum voor de steam-sleutels
Misschien nog noemenswaardig dat de losse sleutels even passé zijn. Je krijgt de drie non-BTA als één sleutel (anders had ik pyschonauts kunnen weggeven).
Desura is trouwens ook druk bezig met aanbiedingen de laatste dagen. Hopelijk komt Project Zomboid nog aan de beurt.
Project Zomboid is normale prijs wel waard. Hoop wel dat ze er op een gegeven moment coop in gooien zodat je met paar vrienden kunt surviven.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Op dinsdag 7 mei 2013 22:54 schreef Metonae het volgende: BTA hoog? $8.22 nu en dat is volgens de wisselkoers ¤6.28. Voor alleen Brutal Legend is het al een enorm koopje.
t.o.v. de andere HB's is $8,22 hoog, erg hoog zelfs (hoogst ooit betaald was net 6 dollar ofzo)
Op woensdag 8 mei 2013 20:40 schreef JimmyJames het volgende: Ik zie net dat de officiele prijs van Dishonored op steam is gedaald naar 30¤. De volgende keer dat ie -50% is, ga ik hem gelijk halen.
Heeft iemand hier verder een mening over Stacking en Costume Quest? Welke van de twee is beter?
stacking heb ik uitgespeeld: erg leuk gedaan costume quest heb ik even gespeeld en vond ik leuk, maar of ik hem beter vind durf ik niet te zeggen (een paar uur spelen van stacking t.o.v. 11 minuten spelen van costume quest )