Maar jij woont bijna in Frieslandquote:
Meer dat ik in m'n eentje zit.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij woont bijna in Friesland
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naast bestel aids heeft Mss nu ook wasaids
Ruikt het zurig / is het bruin?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
Rundvlees wat twee dagen over de datum is kan ik maar beter weggooien he?
Het is nog niet bruin, en geen idee of het zuur ruikt, het zit nog in de verpakking. Die staat niet bol trouwens.quote:
Dan is er niks aan de handquote:Op maandag 6 mei 2013 14:45 schreef Mss het volgende:
Sowieso goed doorbakken. Alleen tartaar eet ik soms wat rauwig. Dit is zo'n quarter pounder ding.
het ergste wat er kan gebeuren is dat je een halve dag ziek bent. Maar dan moet het wel aardig bedorven zijn en dat merk je wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Ik ga hem voor de zekerheid nog eens goed besnuffelen, maar anders waag ik het er gewoon op.
welkom terug! Waar was je?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:52 schreef Molo het volgende:
Ola trouwens, vakantie zit er weer op. Elke dag 31 graden vol zon, woeiii. Toffe dingen gedaan, de idioot uit gehangen, ben gewoon weer aan vakantie toe
Lissabon, met vriendinnen waaronder een Portugese dus dat was extra tof.quote:
Negersquote:Op maandag 6 mei 2013 15:01 schreef Molo het volgende:
Wel velen Koloniën negers, en ik als fatty ben dan uiteraard zo'n negermagneet dus dat was wat minder. Gelukkig hebben we een mooie 'blik des doods' en hebben we succesvol The Face op ze uitgeprobeerd
Ik ga nu lekker babyknuffelen, leuk leuk leuk
Spannonddd!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:11 schreef Mss het volgende:
Ik ben een heel verhaal op de facebook aan het tikken. En het wordt steeds langer
Ja want straks ben je dunner dan ik en dan voel ik me een dikke koe en dat kun je mij gewoon niet aandoen!!!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die roepen "Je moet echt niet meer afvallen hoor!!" tegen mensen die zijn afgevallen
Ja ik vind het werkelijk verwonderlijk. Maar in het dieettopic zegt men dat het meestal als compliment bedoeld is? Vooruit...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja want straks ben je dunner dan ik en dan voel ik me een dikke koe en dat kun je mij gewoon niet aandoen!!!!!!!
Of nee, ik bedoel, je ziet er nu ook al goed uit joh!
Misschien als mensen het idee hebben dat iemand echt een flink crashdieet heeft gevolgd, dat ze hopen dat wanneer ze zoiets zeggen dat mensen weer 'normaal' gaan eten of zo?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vind het werkelijk verwonderlijk. Maar in het dieettopic zegt men dat het meestal als compliment bedoeld is? Vooruit...
Volgens mij heeft het lijdend voorwerp al wel eens zulke aantijgingen gehad ja, laatst postte ze ook al een foto dat ze een hamburger in d'r hoofd propte met onderschrift "als bewijs dat ik heus wel eet"quote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien als mensen het idee hebben dat iemand echt een flink crashdieet heeft gevolgd, dat ze hopen dat wanneer ze zoiets zeggen dat mensen weer 'normaal' gaan eten of zo?
Of wellicht als iemand al tig kilo kwijt is en er vele malen slanker/beter uitziet dan eerst, dat men het inderdaad als compliment bedoelt
Maar ik zou het zelf denk ik niet zo opvatten en me afvragen waarom ze zoiets zeggen
Ai, dat is wel erg jaquote:Op maandag 6 mei 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het lijdend voorwerp al wel eens zulke aantijgingen gehad ja, laatst postte ze ook al een foto dat ze een hamburger in d'r hoofd propte met onderschrift "als bewijs dat ik heus wel eet"
Ik kreeg ooit te horen, met 67 kilo, dat ik zo'n ingevallen bek had. Ja, als je me alleen maar kent als enorme Jabba, lijkt mijn bek wel ingevallen ja, godverdommequote:Op maandag 6 mei 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het idee dat het meestal jaloezie is hoor skjoe... Mijn schoonmoeder kan daar ook behoorlijk wat vanMijn kapster is ook 23 kilo afgevallen en ziet er goed uit (kan nu in maatje 40) en eerste wat mijn schoonmoeder zei: "Ziet er toch niet uit... al dat vel"
Ik heb vreselijk op mijn tanden moeten bijten en heb enkel geantwoord: "Ze ziet er net keigoed uit! Veel beter dan eerst!!"
En toen zweeg ze maar.
Fijnnnnn dat soort opmerkingenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ja mijn schoonmoeder is nu ook niet het kenmerk van subtiliteit met haar "wordt tijd dat jullie eens gezond eten/keer iets in huis doen/poetsen jullie eigenlijk ooit wel?" opmerkingen
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die roepen "Je moet echt niet meer afvallen hoor!!" tegen mensen die zijn afgevallen
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ja mijn schoonmoeder is nu ook niet het kenmerk van subtiliteit met haar "wordt tijd dat jullie eens gezond eten/keer iets in huis doen/poetsen jullie eigenlijk ooit wel?" opmerkingen
HOOOEEEEE?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloop m'n schoenen bij het in de trein stappen
Ja dat zei ik dus ook meteen: Ja maar jij kende haar ook alleen maar dik....quote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit te horen, met 67 kilo, dat ik zo'n ingevallen bek had. Ja, als je me alleen maar kent als enorme Jabba, lijkt mijn bek wel ingevallen ja, godverdomme
dafuqquote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
Voor je fashion management? Congratz!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:26 schreef megamandy het volgende:
ERMAHGERD IK MAG OP GESPREK KOMEN BIJ HET AMFI!
En nu zit ik te trillen![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:26 schreef megamandy het volgende:
Jepquote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voor je fashion management? Congratz!
Mag ik een scherpe vraag stellen?
Owjah.. het negeren gaat steeds beterquote:
Yayyyyyquote:Op maandag 6 mei 2013 15:26 schreef megamandy het volgende:
Het klinkt echt heel goorquote:Op maandag 6 mei 2013 15:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil slippers aan doen, maar m'n teennagels zijn inmiddels zo lang niet gelakt dat ze uitgegroeid zijn tot groene french manicure
Vraagt ze al eens wanneer de kleinkinderen komen?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah.. het negeren gaat steeds beter![]()
En bij andere dingen is ze dan wel weer keilief en super bezorgd; maar af en toe... gmrpfl
[..]
Yayyyyy
Yeh zo'n sandaal met houten kralen. De houten kralen eraf gesloopt bij instappenquote:
Jawel, is toch heel breed, en het is niet persee een kunstzinnige opleidingquote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Yeh zo'n sandaal met houten kralen. De houten kralen eraf gesloopt bij instappenff naar schoenmaker van de week
Okee, nou tof! Hopelijk is het iets!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jawel, is toch heel breed, en het is niet persee een kunstzinnige opleiding
En principe gewoon een management opleiding maar sterk gefocust op de mode kant dus krijg je bijvoorbeeld ook les in textiel en die dingen.
Daarnaast kun je met zo'n baan ook makkelijk naar het buitenland.
Valt mee hoor.quote:
Ik had dat ook maar gewoon met een gelijke kleur overheen gelakt. CAREquote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Groene nagellak opdoen en dan te lam zijn om eraf te halen. Nagels groeien door, die knip ik braaf bij. Maar ik heb nu dus alleen nog op mijn grote tenen een groene rand aan de bovenkant, de rest van de nagels is kaalgegroeid..
Wel goeden manier om remover te besparen
HIJ IS ER!!!!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zeer benieuwd naar de roman van Mss!
ERMAGERD HIJ IS ECHT HEEL LANG!quote:
GODVERDOMME MSS ZO WIL IK HELEMAAL NIET OVER MIJN OUDERS NADENKEN!quote:
Ik had dus meteen een mi van groene schimmelende veuls te lange teennagelsquote:Op maandag 6 mei 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Groene nagellak opdoen en dan te lam zijn om eraf te halen. Nagels groeien door, die knip ik braaf bij. Maar ik heb nu dus alleen nog op mijn grote tenen een groene rand aan de bovenkant, de rest van de nagels is kaalgegroeid..
Wel goeden manier om remover te besparen
"Als jullie straks ook een kleine hebben; mag die ook wel hier komen hoor! Net als Hugo!"quote:Op maandag 6 mei 2013 15:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vraagt ze al eens wanneer de kleinkinderen komen?
dit soort moedersquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Als jullie straks ook een kleine hebben; mag die ook wel hier komen hoor! Net als Hugo!"
Cif: Nee moeder; er komen nog geen kinderen. We weten nog niet of we dat wel willen
zij: "Ahhh dat is toch tof zo'n kleintje? Waarom niet?"
Cif: "We hebben een hond. Doe die maar uitlaten"
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
"Als jullie straks ook een kleine hebben; mag die ook wel hier komen hoor! Net als Hugo!"
Cif: Nee moeder; er komen nog geen kinderen. We weten nog niet of we dat wel willen
Cifquote:Op maandag 6 mei 2013 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Toen ik Co in huis haalde heb ik gelijk mijn moeder laten weten dat dit waarschijnlijk het dichtste bij een kleinkind komt dat ze vanuit mij kan verwachten.
Dus zo ziet ze hem nu ook
Als je goed wil trollen moet je als er uiteindelijk een kind is het haar niet vertellen tot het kind 15 en emo isquote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh mijn eigen moeder zegt: Je moet pas aan kinderen beginnen als jullie dat willen; en als dat nooit is; dan is dat zo.
Schoonmoeder hoopt iets anders; maar vindt het verder ook wel best aangezien er nu toch een kleinkind isDie rotverwend zal worden
![]()
Ik weet dat mijn schoonouders het ook heel leuk zouden vinden als er kleinkinderen komen. Schoonmoeder heeft dat ooit 1x laten weten (via zo'n 'Mam! Vertel es!' boek bij 'wensen voor de toekomst'quote:Op maandag 6 mei 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh mijn eigen moeder zegt: Je moet pas aan kinderen beginnen als jullie dat willen; en als dat nooit is; dan is dat zo.
Schoonmoeder hoopt iets anders; maar vindt het verder ook wel best aangezien er nu toch een kleinkind isDie rotverwend zal worden
![]()
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Incantrix het volgende:
Hullo
Goed onderwerp welmijn moeder begon al te zeiken dat 'ze er écht aan toe was om oma te worden' drie jaar voor Stef kwam
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:57 schreef Incantrix het volgende:
Hullo
Goed onderwerp welmijn moeder begon al te zeiken dat 'ze er écht aan toe was om oma te worden' drie jaar voor Stef kwam
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat m'n moeder zich doodlacht als ik met een kind aan zou komen.
Wacht maar, als je ooit samen gaat wonen komen die opmerkingen al vrij snelquote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk dat m'n moeder zich doodlacht als ik met een kind aan zou komen.
Vanaf m'n moeder verwacht ik die echt niet.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar, als je ooit samen gaat wonen komen die opmerkingen al vrij snel
Mwehehehehequote:Op maandag 6 mei 2013 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
Tot mijn vader met VUT ging wilden mijn ouders niets weten van het woord "kleinkinderen". Want ze waren nog heul niet oud
Sinds mijn pa niet meer werkt is dat 180 graden de andere kant op
Die opmerking krijg ik al als ik een keer geen bier drinkquote:Op maandag 6 mei 2013 16:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Irritante is alleen wel dat een aantal bovenburen bij ons kleine kinderen hebben en hun kinderwagens tegenwoordig bij ons naast de voordeur zetten om niet continu de trappen op en af te hoeven met die dingen. En elke keer als er bij ons iemand langs komt, volgt dezelfde oh-zo-grappige opmerking 'OH HE MOETEN JULLIE ONS IETS VERTELLEN![]()
'
Nee
Wacht maar tot je getrouwd bent en niet binnen 3 maanden ligt te papzakkenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wacht maar, als je ooit samen gaat wonen komen die opmerkingen al vrij snel
twee is toch zat?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent en niet binnen 3 maanden ligt te papzakken
En nu is iedereen bij ons verbaasd dat we niet nog een baby willen, ook zoiets.
wtf, met jullie achtergrond??quote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wacht maar tot je getrouwd bent en niet binnen 3 maanden ligt te papzakken
En nu is iedereen bij ons verbaasd dat we niet nog een baby willen, ook zoiets.
Moet je voor de grap eens een broodje zalm weigerenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die opmerking krijg ik al als ik een keer geen bier drink
Er zit er bij ons in de vriendengroep eentje die dat soort dingen ook heel erg in de gaten houdt. Wie waarheen bobt, en wat wel en niet drinkt, wat das schijnbaar toch zo interessant. Niemand die op dit moment een kind heeft of zwanger is, of zelfs maar bezig om er een te krijgen, maar toch houdt ze alles in de gaten. Ik snap het gewoon nietquote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die opmerking krijg ik al als ik een keer geen bier drink
Dat doe ik altijdquote:Op maandag 6 mei 2013 16:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens een broodje zalm weigeren
wat erg eigenlijkquote:Op maandag 6 mei 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb gisteren expres 1 biertje gedronken en de rest cola (voetbal van cif); omdat ik zo niet zat te wachten op de 'heeee moet je iets vertellen' opmerkingen
Datte! Ik vind het wel mooi geweest zeg!quote:
En vooral dat ook, echt, geef me 1 goede reden om onszelf nog eens in dat gedoe te stortenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
wtf, met jullie achtergrond??
misschien wil ze zelf heel graag?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er zit er bij ons in de vriendengroep eentje die dat soort dingen ook heel erg in de gaten houdt. Wie waarheen bobt, en wat wel en niet drinkt, wat das schijnbaar toch zo interessant. Niemand die op dit moment een kind heeft of zwanger is, of zelfs maar bezig om er een te krijgen, maar toch houdt ze alles in de gaten. Ik snap het gewoon niet
Bemoeiziekquote:Op maandag 6 mei 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Er zit er bij ons in de vriendengroep eentje die dat soort dingen ook heel erg in de gaten houdt. Wie waarheen bobt, en wat wel en niet drinkt, wat das schijnbaar toch zo interessant. Niemand die op dit moment een kind heeft of zwanger is, of zelfs maar bezig om er een te krijgen, maar toch houdt ze alles in de gaten. Ik snap het gewoon niet
Ja en dat weiger ik dus echt he... Als ik geen zin heb in alcohol, dan pak ik het dus niet. En als ze te veel bezig zijn met 'heeee.....' dan word ik serieus boosquote:Op maandag 6 mei 2013 16:04 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb gisteren expres 1 biertje gedronken en de rest cola (voetbal van cif); omdat ik zo niet zat te wachten op de 'heeee moet je iets vertellen' opmerkingen
Geen idee. Ze houdt zich altijd heeeeel erg op de vlakte over wat zij wel en niet wil. Maar ze wil het altijd heel graag van een ander weten. En doorkleppen.quote:
Ik heb zelden geen zin in alcoholquote:Op maandag 6 mei 2013 16:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja en dat weiger ik dus echt he... Als ik geen zin heb in alcohol, dan pak ik het dus niet. En als ze te veel bezig zijn met 'heeee.....' dan word ik serieus boos![]()
Ik vind dat gewoon aso eigenlijk, dan geef je mensen ook niet de kans om zelf uit te maken wanneer ze zoiets willen vertellen enzo. Bah!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja de mijne ook, nog steeds. Lek in de bloedtoevoer oid? Dus het was gewoon een perfect gezond kindje ookquote:Op maandag 6 mei 2013 16:07 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon aso eigenlijk, dan geef je mensen ook niet de kans om zelf uit te maken wanneer ze zoiets willen vertellen enzo. Bah!
En SQ, wat vreselijk, mijn maag draait er echt van om
Een collega van mij heeft uiteindelijk ook 2 kinderen uit 5 zwangerschappen, waarvan een kindje ook een week voor de uitgerekende datum overleden is... Bij haar laatste zwangerschap heeft ze ook nooit blij kunnen zijn, altijd afwachtend, pas op het allerlaatste moment de babykamer in orde gemaakt voor het geval het weer niet zo zou mogen zijn. Dat kindje hebben ze ook expres 2 weken eerder gehaald om te voorkomen dat het weer in week 39 fout zou gaan...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoorde trouwens echt een afschuwelijk verhaal via bb van de bijna-overbuurvrouw, die was 38,5 week zwanger toen 't kindje overleed en die hebben ze afgelopen woensdag gecremeerd![]()
Door dat soort verhalen durf ik niet meerVerschrikkelijk....
Brrrrquote:Op maandag 6 mei 2013 16:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft uiteindelijk ook 2 kinderen uit 5 zwangerschappen, waarvan een kindje ook een week voor de uitgerekende datum overleden is... Bij haar laatste zwangerschap heeft ze ook nooit blij kunnen zijn, altijd afwachtend, pas op het allerlaatste moment de babykamer in orde gemaakt voor het geval het weer niet zo zou mogen zijn. Dat kindje hebben ze ook expres 2 weken eerder gehaald om te voorkomen dat het weer in week 39 fout zou gaan...
Bij ons in de groep heeft dus nog niemand kinderen... Iedereen is wel tussen de 26 en 33 jaar oud, dus het zou elk moment kunnen gebeuren dat er ergens iemand zwanger is. Ik weet van een aantal koppels dat ze het op termijn wel zouden willen, maar voor zover ik weet is er nog niemand actief aan het proberen. Momenteel heerst het trouwvirus, elk jaar trouwt er een koppelquote:Op maandag 6 mei 2013 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb zelden geen zin in alcoholMaar ik was bob dusjah
En ik kan prima stoppen na 1 biertje; maar met zo'n grote mannengroep (die allemaal op de leeftijd zijn van net een kind; 2de komt er aan etc etc); krijgen wij wel vaker de opmerkingen omdat we praktisch de enige zijn die nog geen koters hebben lopen
Bij onze vriendengroep vermoed ik dat het dit jaar de laatste isquote:Op maandag 6 mei 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij ons in de groep heeft dus nog niemand kinderen... Iedereen is wel tussen de 26 en 33 jaar oud, dus het zou elk moment kunnen gebeuren dat er ergens iemand zwanger is. Ik weet van een aantal koppels dat ze het op termijn wel zouden willen, maar voor zover ik weet is er nog niemand actief aan het proberen. Momenteel heerst het trouwvirus, elk jaar trouwt er een koppel
Ja dat idee heb ik ook... Maar uiteindelijk heeft ze wel 2 gezonde kindjes, en daar is ze wel blij meequote:Op maandag 6 mei 2013 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Brrrr
Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Dan kan het maar beter in de eerste 2 maanden fout gaan. Dat is ook erg verdrietig, maar dan heb je je er nog niet zo vreselijk aan gehecht nog...
Ik heb zo het vermoeden dat als er bij ons een paar gaan werpen, dat de rest snel zal volgen.. Maar geen idee wie dan het eerste zou zijn eigenlijk.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij onze vriendengroep vermoed ik dat het dit jaar de laatste isEn wij zijn nog met 2 koppels van de 5 over zonder kinderen
Heb je ook wel weer gelijk in...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Je wil niet weten hoeveel verhalen ik al heb gehoord; sinds het in m'n eigen omgeving is gebeurdDaarvoor hoorde je zelden maar als je het eens vertelt; gaan mensen er toch wel meer open mee om en vertellen ze ook eigen ervaringen/ervaringen van de omgeving.
Je moet maar zo blijven denken dat er ook vaak zat gezonde kindjes zijn en het is en blijft ontzettend kut als zoiets gebeurdMaar niet meteen gaan doemdenken; dat heeft weinig nut namelijk...
Gelukkigquote:Op maandag 6 mei 2013 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook... Maar uiteindelijk heeft ze wel 2 gezonde kindjes, en daar is ze wel blij mee
Er zitten ook wel wat mensen in de groep die net een nieuwe relatie hebben en waarvan ik niet denk dat die snel zullen gaan werpen eigenlijk. En ik vind het ook niet echt een dilemma of zo, wij doen toch wat we zelf willen. Maar het is af en toe vervelend en vermoeiend dat er dus iemand is die alles in de gaten houdt, je bewegingen analyseert, kijkt wat je drinkt, suggestieve vragen stelt...quote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben geen vriendengroep dus deze dillemma's spelen helemaal niet
Wij gaan igg trouwen, dat saat vast
Hij is wel mooiquote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)pink-with-black-trim
Twijfel, twijfel
HOEzo twijfel je daarover. Die is keimooi!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Twijfel, twijfel
Ja!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Twijfel, twijfel
Snap ik!! Ik duim!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor die verhalen steek ik even mijn kop in het zand. Vind mijn 20 weken echo morgen al spannend genoeg
Denk je dat de L gaat passen in de zomer?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
L OF XL???
Ik weet dat dit merk ruim valt...
Groot gelijk!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Voor die verhalen steek ik even mijn kop in het zand. Vind mijn 20 weken echo morgen al spannend genoeg
Ermahgerd, maatkiezen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
L OF XL???
Ik weet dat dit merk ruim valt...
Die gok kun je dan wel nemen jaquote:Op maandag 6 mei 2013 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb die rode in L, die zou volgens de maattabel te klein zijn maar die past prima, dus ik neem de L.
Geen idee ik heb nog niets gehad mehquote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef Diconnected het volgende:
weet iemand trouwens wanneer het belastinggeld wordt gestort? (teruggave)
taille is het belangrijkst.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:25 schreef Mss het volgende:
Lolwhut, de maat klopt wel, maar als ik dan meet dan klopt er weer geen ene flikker van
Gewoon bestellen, het stretcht en als t niet past gewoon terugsturen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:28 schreef Mss het volgende:
Mijn tettenomvang is 140 en mijn taille 125.
Maar de kledingmaat klopt dan weer wel.Dafuq
ik hoop heel erg deze maandquote:Op maandag 6 mei 2013 16:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee ik heb nog niets gehad meh
is dat niet altijd rond juni?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:26 schreef Diconnected het volgende:
weet iemand trouwens wanneer het belastinggeld wordt gestort? (teruggave)
Beetje geduld dames! En ik wil eerst, want 2 maart al aangifte gedaan en ik moet 31 mei een vette rekening betalenquote:De jaarlijkse verrekening naar aanleiding van uw aangifte vindt plaats nadat u deze hebt ingediend. In advertenties zegt de belastingdienst dat u indien u voor 1 april aangifte heeft gedaan, u voor 1 juli bericht krijgt. Het moment waarop u de eventuele teruggave gestort krijgt hangt dus mede af van de datum van indienen. Onze ervaring is dat veel van de mensen die voor 1 april hun aangifte hebben ingediend, tussen half mei en eind juni bericht krijgen. Heeft u uitstel gehad en pas na 1 april uw aangifte ingediend, dan zal het langer duren.
Vorig jaar had ik het 17 april alquote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje geduld dames! En ik wil eerst, want 2 maart al aangifte gedaan en ik moet 31 mei een vette rekening betalen
ermahgerd die is echt zo vet. Ik wil 'm ook maar heb nog nooit een joerk gedragenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Twijfel, twijfel
Goeie joerk om mee te beginnen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd die is echt zo vet. Ik wil 'm ook maar heb nog nooit een joerk gedragen
Ah zat ik toch goed. Vorig jaar was het rond 20 mei ofzo, dus hopelijk nu ookquote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beetje geduld dames! En ik wil eerst, want 2 maart al aangifte gedaan en ik moet 31 mei een vette rekening betalen
You kidding?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd die is echt zo vet. Ik wil 'm ook maar heb nog nooit een joerk gedragen
naar je werk?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Mss het volgende:
Ik zit zwaar te overwegen om die jurk te falen maar ik weet niet wanneer ik hem dan aan moet doen
Ja maar ik duerf het dus ook niet te bestellen enzoquote:
Gewoon, de dag nadat 'ie binnenkomt.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Mss het volgende:
Ik zit zwaar te overwegen om die jurk te falen maar ik weet niet wanneer ik hem dan aan moet doen
IEDERE DAGquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Mss het volgende:
OP MIJN BRUILOFT!quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Mss het volgende:
nOPE. iK EN MIJN DIKKE LIJF, ZOEEN JURK IS DAN EEN VLAG OP EEN MODDERSCHUIT.quote:
Godver, ik zit te gnorken om het mental image.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja maar ik duerf het dus ook niet te bestellen enzo![]()
straks staat het niet/stom/raar/te klein/is het pakje weg/ heeft de bezorger het aan
EN DAN? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Dat je die 4 euro verzendkosten kwijt bent?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
straks staat het niet/stom/raar/te klein/is het pakje weg/ heeft de bezorger het aan
quote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Mss het volgende:
Als je voor 1 april aangifte doen moet je voor 1 juni je doekoes hebben.
Hihaho goeden garp welquote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OP MIJN BRUILOFT!
Oh wacht
Pehehehe dat was vals van mij
Goeden vraag.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
EN DAN? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Dat je die 4 euro verzendkosten kwijt bent?
Nee, want jurken maken curvyquote:Op maandag 6 mei 2013 16:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nOPE. iK EN MIJN DIKKE LIJF, ZOEEN JURK IS DAN EEN VLAG OP EEN MODDERSCHUIT.
DACHT IK ALTIJD. dUS. ZOEITS.
jamaar je besteld toch ook lakjes? dit is alleen een jurk en minder breekbaar ;Dquote:Op maandag 6 mei 2013 16:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben nog eerster, ik was al half februariquote:Op maandag 6 mei 2013 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt twee prachtige kindjes! Eentje is een beetje lomp, maar dat groeit er hopelijk nog wel uitquote:Op maandag 6 mei 2013 16:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben nog eerster, ik was al half februariIk laat wel weten wanneer wij het hebben.
En gave jurkEnge verhalen doe ik maar niet teveel meer over nadenken. Ben heel gelukkig met wat ik heb
Ja maar lakjes hoef ik niet te passenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
jamaar je besteld toch ook lakjes? dit is alleen een jurk en minder breekbaar ;D
Ik heb toevallig een pasdate met barbiehaanquote:Op maandag 6 mei 2013 16:41 schreef Diconnected het volgende:
Mir moet je anders een joerk van mij lenon?
Psssh, zelfs ik kan dingen passen zonder ze te slopen.quote:
En ik zit regelmatig met een klein brandend traantje in mijn ogen naar ze te kijkenquote:Op maandag 6 mei 2013 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt twee prachtige kindjes! Eentje is een beetje lomp, maar dat groeit er hopelijk nog wel uit
Emoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
En ik zit regelmatig met een klein brandend traantje in mijn ogen naar ze te kijkenZelfs naar die lompe
Wie?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een pasdate met barbiehaan
Heb jij dezelfde maat joerk? Want passen is wel
vanwege bedrijf?quote:Op maandag 6 mei 2013 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb in januari al de gezamelijke aangifte gedaan. Maar goed kan er nog wel even op wachten.
Min of meer. Toen ik mijn ouders belde voor de contactgegevens van mijn rechtsbijstand bleek dat zij inderdaad dat geld hebben ontvangen. Zij hebben het naar mij overgemaakt en ik heb wehkamf voor de laatste keer gebeld dat het afgehandeld was. Ze konden me alleen geen zwart op wit bevestiging geven dat ze nu niet gaan proberen om dat geld bij mijn ouders terug te halen, dus ik moet er maar op hopen.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:58 schreef Incantrix het volgende:
Ben je er trouwens al uit met de wehkampf, Mss?
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer gisteren weer op mijn hand gevallen (diegene die al pijn deed).... fuuu
Morgen afspraak maken met huisarts![]()
Ermahgerdquote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)cute-kitty-cat-dress
ermahgerd voor gekke kattenvrouwtjes
Zouden ze dat ook met poedels hebben?quote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En we hebben een goede reputatie in de buurt bereikt.
Er zaten twee meisjes hier op de trap en toen ze mij en Wody zagen renden ze gelijk weg
Wat een baggerschijtquote:Op maandag 6 mei 2013 17:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Min of meer. Toen ik mijn ouders belde voor de contactgegevens van mijn rechtsbijstand bleek dat zij inderdaad dat geld hebben ontvangen. Zij hebben het naar mij overgemaakt en ik heb wehkamf voor de laatste keer gebeld dat het afgehandeld was. Ze konden me alleen geen zwart op wit bevestiging geven dat ze nu niet gaan proberen om dat geld bij mijn ouders terug te halen, dus ik moet er maar op hopen.
quote:Op maandag 6 mei 2013 17:41 schreef Mirjam het volgende:
ffffuuuu
\vanmiddag met mn duimnagel recht vooruit tegen de vaatwasser geklapt, nagel overleefde het yay
Net diezelfde nagel op precies dezelfde manier tegen de salontafel, nu is 'ie wel goed kapot![]()
ja super kut want ik was zaterdag bij ikea en bij de dierenwinkel daar had k echt wle iets goeds kunnen vinden maar omdat t al tijdje weer okay ging was ik het vergeten, en nu kom ik thuis en ligt er weer overal water en denk ik VERDOMMEEEEEquote:
iewlquote:Op maandag 6 mei 2013 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn hal ook, het is helaas wel geel water
past goed bij je Eny tethouderquote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Godsamme wat heb je een heerlijk leven als je je hier zo druk over kan makenquote:Mijn sundae ijsje was mislukt, slechts voor de helft gevuld. Heb verzocht om nog wat ijs bij het sundae ijsje te doen. Desgevraagd wist de medewerkster, tevens de chef naar eigen zeggen, mij te vertellen dat dit de juiste hoeveelheid was, en dat er nooit meer in zit. Ik heb toen mijn geld teruggevraagd, en dat ook gekregen. Ik vroeg naar haar naam, zodat ik een klacht over haar starre houding kon insturen, echter dat gaf zij mij niet, ik ben de chef, dat is voldoende. Staat niet in de regels zegt ze ook nog. Ik wil mijn ongenoegen uiten over de manier waarop ik te woord ben gestaan. Ik zit er niet op te wachten om als een leugenaar behandeld te worden. Ik kom al 25 jaar bij de Mac, wekelijks, en als er iets mis is kun je normaal leunen op de service waar de Mac groot op geworden is. Toen ik zei dat ik nog nooit zo’n kleine sundae gezien had, kreeg ik bijval van een andere jongen, toch bleef de dame met bril, witte stekels en vlek op voorhoofd stug volhouden; ik ben benieuwd of Macdonalds vindt dat ze met zulke chefs echt geholpen zijn. De klant die mij bijviel, werd uitgefoeterd dat hij zich er niet mee mocht bemoeien, terwijl hij niet de enige was hoe zielig het sundae-ijsje eruit zag, alleen hij durfde toevallig er iets van te zeggen.
Gewenste oplossing
Er voor zorgen dat een medewerker van McDonalds zich klantvriendelijk opstelt, en niet de dictator gaat spelen. Gewoon een normaal ijsje maken als een blinde kan zien dat er te weinig ijs en caramel in zit. Klant is koning toch? Waarom een machtsspelletje ervan maken. Snap ik echt niet
quote:Op maandag 6 mei 2013 18:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit weer op klacht.nl
[..]
Godsamme wat heb je een heerlijk leven als je je hier zo druk over kan maken
Dat email-adresquote:beste,
ik ben vandaag 05-05-2013 om 19.40 bij mc donalds in filiaal bussum geweest! ik was de eerst volgende klant!
vlak na mij kwam er een mand en een kindje en die werden eerst geholpen. er liep 6 man rond en 2 kassa’s open!
er waren 3 man personeel met die man en dat kind bezig, en ik stond te wachten! vervolgens word ik nogaL onbeschofd behandeld, met het gevolg dat ik op deze manier niet meer tevreden zal zijn met jullie, en er dus ook voor kies om niet meer te komen. ik denk dat u een goed gesprek zal moeten volgen over hoe het beleid in bussum gaat.
Ik heb zelf jaren in een detailhandel gewerkt opleiding etc ervoor gedaan. en dit is geen manier om met mensen om te gaan
met vriendelijk groet angelique van veen
Gewenste oplossing
u mag bedenken wat een passende oplossing is voor dit probleem. ik hoop dat ik wel een reactie krijg dat kan via lady_shave@live.nl
KOOP HETquote:Op maandag 6 mei 2013 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-pencil-wiggle-dress
Ik twijfel nog steeds over deze jurk maar weet ook niet wanneer ik em dan aan moet eik
Maar goeikooppppppp
O ja ik ga naar de training kijken doeg
Godverdommequote:
Stil jij burgerflippertquote:
VERTEL ALLES!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ouders beginnen ook steeds ergere tokkies te worden zeg!
Zo denk ik ook over mijn familiequote:Op maandag 6 mei 2013 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn ouders beginnen ook steeds ergere tokkies te worden zeg!
ik zoe geen probleem :yquote:Op maandag 6 mei 2013 18:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat email-adres!
![]()
![]()
![]()
(Mir mag dit of krijg ik hier een ban voor? Het is letterlijk geknipt en geplakt)
ERMAHGERD DOEN!quote:Op maandag 6 mei 2013 18:35 schreef PriemGirl het volgende:
http://topvintage.nl/nl/v(...)-pencil-wiggle-dress
Ik twijfel nog steeds over deze jurk maar weet ook niet wanneer ik em dan aan moet eik
Maar goeikooppppppp
O ja ik ga naar de training kijken doeg
Echt, de combinatie mcdonalds en vakantieveilingen is hilarischquote:Op maandag 6 mei 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
Want dan kom ik bij je klagen over sundae ijsjes!
spam moarquote:Op maandag 6 mei 2013 18:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Echt, de combinatie mcdonalds en vakantieveilingen is hilarisch
met z'n allen ook gewoonquote:Op maandag 6 mei 2013 18:45 schreef Mss het volgende:
Want dan kom ik bij je klagen over sundae ijsjes!
Vakantieveilingen doet het ook erg leukquote:
quote:Ook ik erger me al een tijdje aan de nieuwste reclame van Mc. Donalds over die kinderen die samen met hun moeder een man uit staan te lachen die, zo moet het lijken in de reclame, op een aap lijkt.
Wie heeft dit in godsnaam bedacht zeg?! Kinderen moeten toch leren om respect te hebben voor volwassenen?
Ik ben zo niet opgevoed en heb mijn eigen kinderen, inmiddels 22 en 24, zo ook niet opgevoed.
Zij vinden hem zelf ook belachelijk. Ik heb hem al een tijdje niet meer gezien dus misschien is Mc. Donalds al op het idee gekomen om hem niet meer uit te zenden maar mocht dat niet zo zijn is mijn advies: Niet meer uitzenden want dit is anti-reclame voor het bedrijf.
Het enige wat kinderen hiervan onthouden is dat het straks leuk is om te pas en te onpas tegen mensen te roepen: mag jij zomaar los rond lopen??
Ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die hun kinderen aan deze reclame mee laten doen en die man zelf dan???
quote:Vraag aan de desk een kopje koffie met een croisant, actie Euro 1,50. Moeten vanwege ontbreken croisants voor een krentenkoek 2,75 betalen. Koop achteraf nog een flesje Evian. Productieprijs 11 cent, werkelijke prijs 1,125 cent, verkoop schrik niet, Euro 2,70. Het watertje gaat hier 25000 x de productieprijs over de kop, met marge nog steeds 2500 keer.
Het zijn onaangename oplichters bij Mcdonalds, en schaamteloos vanwege hun marktpositie. Alle milieuacties zijn alleen maar commerciële misleiding om de prijzen nog verder op te drijven.
Was de laatste keer ooit dat ik m’n bijdrage heb geleverd aan deze oplichters.
Gewenste oplossing
Teruggave van mijn geld voor de koffieactie en niet meer dan Euro 0,50 voor een flesje water van 0,50 Liter. Voor mijn part kun je met deze prijs ook nog een derde wereld project steunen mbt drinkwater. Dan verdient MD nog voldoende.
Dit soort mensenquote:ik ben niet een 5min binnen met mijn laptop en de manager komt tegen mij zeggen dat ik consumptie verplicht ben ik weet dat al van tevoren. ik wacht op 12:00 zodat ik mijn hamburger kan bestellen. en nu ga ik niet op mijn gemak zoals ik altijd doet kunnen eten want zij heeft dat verpest.
Probeert een medewerker eens wat extra service te verlenen, is het weer niet goedquote:Mijn dochter is gisteren bij de McDonalds geweest in centrum Tilburg.
Ze had net haar eten op en was nog bezig haar milkshake op te drinken.
Een medewerker haalde het dienblad weg terwijl ze nog niet klaar waren? nou dat is toch te belachelijk voor woorden. Er was overigens nog plaats voldoende en mag men zijn eten gewoon opeten alvorens alles weggehaald wordt en je het gevoel hebt weggejaagd te worden! Daarnaast ruimt de klant zijn dienblad zelf meestal op. En mag de klant zijn eten opeten en zijn drinken opdrinken? Of is dit er tegenwoordig ook niet meer bij?
Dit verzin je toch niet?quote:mijn klacht is voor tandenbleek praktijk de witte lach dit bedrijf blijkt niet of nauwlijks te boeken te zijn erg onhygienische en gewoonweg amateurs die graag geld zien heb verschillende mensen gesproken op internet en persoonlijk ze zeggen allemaal dat ik hier weg moet blijven want zelfs als de behandeling wordt gedaan is er na 2 a 4 dagen niets meer van te zien
hier heb ik dus niet op geboden wil graag waar ik op bied ook waar voor mijn geld krijgen het is zeker een pratijk waar je niet moet zijn
Gewenste oplossing
ik hoef zeker geen geld retour maar wil mijn tanden laten bleken bij een professioneel bedrijf waar je vertrouwd naar binnen stapt dit is dan ook het alternatief wat ik vraag
die uitdrukkingen van die kattenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Zaaidenquote:Op de veiling wordt er bij de fotoshoot Hapjes en drankjes, en een fotoshoot op een racemoter geveild, echter was dit niet zo, ze hebben de racemoter alang niet meer. En na 15 minuten fotoshooten zaaiden ze dat ze al klaar met mij waren terwijl er op de veiling 1,5 a 2 uur staat..
Ook staat er dat je 10 fotos krijgt maar dat zijn mini fotos waar je niks mee kan, je moet normale formaat 30 euro per foto bij gaan betalen…
Wij vielen best meequote:Tijdens ons verblijf in vakantiepark zilverstrand hadden wij overlast van naaste vakantiegangers. Zij waren dermate dronken dat zij zorgden voor geluidsoverlast, wildplassen en spelletjes met pistolen. Hiervoor is dan ook de politie ingeschakeld. De pistolen waren Belgische neppistolen maar desondanks erg angstaanjagend op een familiepark.
ik kan je wel link sturen maar ik ehb t afgezet want ik werd er serieus misselijk vanquote:
Oh ik wil wel een linkjequote:Op maandag 6 mei 2013 19:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan je wel link sturen maar ik ehb t afgezet want ik werd er serieus misselijk van!
ik ben een slechte porno kijker blijkbaar
ER MIST IETS IN JE LEVEN!quote:
En zwemmen in het meer en van de glijbaan en nazibalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |