Maar jij woont bijna in Frieslandquote:
Meer dat ik in m'n eentje zit.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar jij woont bijna in Friesland
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naast bestel aids heeft Mss nu ook wasaids
Ruikt het zurig / is het bruin?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:40 schreef Mss het volgende:
Rundvlees wat twee dagen over de datum is kan ik maar beter weggooien he?
Het is nog niet bruin, en geen idee of het zuur ruikt, het zit nog in de verpakking. Die staat niet bol trouwens.quote:
Dan is er niks aan de handquote:Op maandag 6 mei 2013 14:45 schreef Mss het volgende:
Sowieso goed doorbakken. Alleen tartaar eet ik soms wat rauwig. Dit is zo'n quarter pounder ding.
het ergste wat er kan gebeuren is dat je een halve dag ziek bent. Maar dan moet het wel aardig bedorven zijn en dat merk je wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Ik ga hem voor de zekerheid nog eens goed besnuffelen, maar anders waag ik het er gewoon op.
welkom terug! Waar was je?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:52 schreef Molo het volgende:
Ola trouwens, vakantie zit er weer op. Elke dag 31 graden vol zon, woeiii. Toffe dingen gedaan, de idioot uit gehangen, ben gewoon weer aan vakantie toe
Lissabon, met vriendinnen waaronder een Portugese dus dat was extra tof.quote:
Negersquote:Op maandag 6 mei 2013 15:01 schreef Molo het volgende:
Wel velen Koloniën negers, en ik als fatty ben dan uiteraard zo'n negermagneet dus dat was wat minder. Gelukkig hebben we een mooie 'blik des doods' en hebben we succesvol The Face op ze uitgeprobeerd
Ik ga nu lekker babyknuffelen, leuk leuk leuk
Spannonddd!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:11 schreef Mss het volgende:
Ik ben een heel verhaal op de facebook aan het tikken. En het wordt steeds langer
Ja want straks ben je dunner dan ik en dan voel ik me een dikke koe en dat kun je mij gewoon niet aandoen!!!!!!!quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die roepen "Je moet echt niet meer afvallen hoor!!" tegen mensen die zijn afgevallen
Ja ik vind het werkelijk verwonderlijk. Maar in het dieettopic zegt men dat het meestal als compliment bedoeld is? Vooruit...quote:Op maandag 6 mei 2013 15:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja want straks ben je dunner dan ik en dan voel ik me een dikke koe en dat kun je mij gewoon niet aandoen!!!!!!!
Of nee, ik bedoel, je ziet er nu ook al goed uit joh!
Misschien als mensen het idee hebben dat iemand echt een flink crashdieet heeft gevolgd, dat ze hopen dat wanneer ze zoiets zeggen dat mensen weer 'normaal' gaan eten of zo?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik vind het werkelijk verwonderlijk. Maar in het dieettopic zegt men dat het meestal als compliment bedoeld is? Vooruit...
Volgens mij heeft het lijdend voorwerp al wel eens zulke aantijgingen gehad ja, laatst postte ze ook al een foto dat ze een hamburger in d'r hoofd propte met onderschrift "als bewijs dat ik heus wel eet"quote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Misschien als mensen het idee hebben dat iemand echt een flink crashdieet heeft gevolgd, dat ze hopen dat wanneer ze zoiets zeggen dat mensen weer 'normaal' gaan eten of zo?
Of wellicht als iemand al tig kilo kwijt is en er vele malen slanker/beter uitziet dan eerst, dat men het inderdaad als compliment bedoelt
Maar ik zou het zelf denk ik niet zo opvatten en me afvragen waarom ze zoiets zeggen
Ai, dat is wel erg jaquote:Op maandag 6 mei 2013 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het lijdend voorwerp al wel eens zulke aantijgingen gehad ja, laatst postte ze ook al een foto dat ze een hamburger in d'r hoofd propte met onderschrift "als bewijs dat ik heus wel eet"
Ik kreeg ooit te horen, met 67 kilo, dat ik zo'n ingevallen bek had. Ja, als je me alleen maar kent als enorme Jabba, lijkt mijn bek wel ingevallen ja, godverdommequote:Op maandag 6 mei 2013 15:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb het idee dat het meestal jaloezie is hoor skjoe... Mijn schoonmoeder kan daar ook behoorlijk wat vanMijn kapster is ook 23 kilo afgevallen en ziet er goed uit (kan nu in maatje 40) en eerste wat mijn schoonmoeder zei: "Ziet er toch niet uit... al dat vel"
Ik heb vreselijk op mijn tanden moeten bijten en heb enkel geantwoord: "Ze ziet er net keigoed uit! Veel beter dan eerst!!"
En toen zweeg ze maar.
Fijnnnnn dat soort opmerkingenquote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ja mijn schoonmoeder is nu ook niet het kenmerk van subtiliteit met haar "wordt tijd dat jullie eens gezond eten/keer iets in huis doen/poetsen jullie eigenlijk ooit wel?" opmerkingen
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die roepen "Je moet echt niet meer afvallen hoor!!" tegen mensen die zijn afgevallen
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef PriemGirl het volgende:
Maar ja mijn schoonmoeder is nu ook niet het kenmerk van subtiliteit met haar "wordt tijd dat jullie eens gezond eten/keer iets in huis doen/poetsen jullie eigenlijk ooit wel?" opmerkingen
HOOOEEEEE?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik sloop m'n schoenen bij het in de trein stappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |