Een man automatisch druk laten zetten en de andere handmatig besturen(afdekken van de lopende pacewhore). Dan komen ze nauwelijks nog door je verdediging heen.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:37 schreef Topiek het volgende:
Hoe verdedig je je nou goed tegen spelers als Eto'o enzo, die spelers komen er bij mij altijd door heen, en met z'n 2en, en dan eventjes passen, en zo erin tikken. Bij mij komt er nooit iemand mee als ik er langs ben, als ik er al langs kom, want soms willen m'n spelers gewoon niet, lijkt het.
Misschien ben je nog niet rijp om online te gaanquote:Op maandag 6 mei 2013 15:37 schreef Topiek het volgende:
Hoe verdedig je je nou goed tegen spelers als Eto'o enzo, die spelers komen er bij mij altijd door heen, en met z'n 2en, en dan eventjes passen, en zo erin tikken. Bij mij komt er nooit iemand mee als ik er langs ben, als ik er al langs kom, want soms willen m'n spelers gewoon niet, lijkt het.
Rot op.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Misschien ben je nog niet rijp om online te gaan
Waking fucked up in the morningquote:
Hoe laat je iemand automatisch druk zetten?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een man automatisch druk laten zetten en de andere handmatig besturen(afdekken van de lopende pacewhore). Dan komen ze nauwelijks nog door je verdediging heen.
Nadeel hiervan is dat je af en toe gaten laat vallen als je achteruit loopt (je heft buitenspel op).
Staat bij je comtroller uitlegquote:Op maandag 6 mei 2013 15:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoe laat je iemand automatisch druk zetten?
Op de PS3 is het R1 geloof ik. Maar jij speelt op de PC toch?quote:Op maandag 6 mei 2013 15:41 schreef Topiek het volgende:
[..]
Hoe laat je iemand automatisch druk zetten?
quote:
Misschien heb je hier wat aan:quote:Op maandag 6 mei 2013 15:41 schreef Topiek het volgende:
hore). Dan komen ze nauwelijks nog door je verdediging heen.
Nadeel hiervan is dat je af en toe gaten laat vallen als je achteruit loopt (je heft buitenspel op).
Ja,met XBOX controller.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op de PS3 is het R1 geloof ik. Maar jij speelt op de PC toch?
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |