Vakantie, daar hebben we het al eens over gehadquote:Op maandag 6 mei 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat voor ervaringen heb jij met Andijk ?
O was jij datquote:Op maandag 6 mei 2013 14:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vakantie, daar hebben we het al eens over gehad
Heb ik een tijdje gewoond toen ons nieuwe huis werd gebouwdquote:Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef Reemi het volgende:
Is dat het echte account van Mbia?
[..]
Correct
Bartonquote:Op maandag 6 mei 2013 14:41 schreef Tim86 het volgende:
M'Bia
En dan nota bene door Barton gecorrigeerd worden
[ afbeelding ]
Ja.quote:
twitter:StephaneMbia twitterde op maandag 06-05-2013 om 14:27:29@Joey7Barton just a joke
#qpr #OM reageer retweet
Dat zou ik ook zeggen om het te redden jaquote:Op maandag 6 mei 2013 14:45 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja.twitter:StephaneMbia twitterde op maandag 06-05-2013 om 14:27:29@Joey7Barton just a joke
#qpr #OM reageer retweet
Hij had moeten zeggen 'this is a troll' #DS2stylequote:Op maandag 6 mei 2013 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen om het te redden ja
Pc gamersquote:Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef Topiek het volgende:
Met 7-3 verloren, weet niet wat ik aan het doen was
Op het laatst ging ik met de tegenstander een beetje overpasen en gingen we met de keeper een beetje solos maken omdat het toch al gedaan was.
Deed hij ook min of meer:quote:Op maandag 6 mei 2013 14:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had moeten zeggen 'this is a troll' #DS2style
twitter:StephaneMbia twitterde op maandag 06-05-2013 om 14:27:29@Joey7Barton There was no period behind the sentence #qpr #OM reageer retweet
Godver.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deed hij ook min of meer:twitter:StephaneMbia twitterde op maandag 06-05-2013 om 14:27:29@Joey7Barton There was no period behind the sentence #qpr #OM reageer retweet
Er komen ieder jaar toch weer nieuwe bij. Vorig jaar kwam je vooral Nilmar en Agbon tegen in gold pace teams, nu zijn het Sturridge, Muriel, Aubemeyang, Remy en volgend jaar zijn er weer anderen.quote:
Die gaat toch wel weg net als (bijna) iedereen die ze dit jaar hebben gehaald en Taarabt gaat ook weg. Dan moeten ze weer helemaal opbouwen. Eerst vond ik QPR nog wel een leuke club maar nu niet echt meer.quote:
Essweinquote:Op maandag 6 mei 2013 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er komen ieder jaar toch weer nieuwe bij. Vorig jaar kwam je vooral Nilmar en Agbon tegen in gold pace teams, nu zijn het Sturridge, Muriel, Aubemeyang, Remy en volgend jaar zijn er weer anderen.
Agbonlahor wordt volgend jaar waarschijnlijk weer goldquote:Op maandag 6 mei 2013 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er komen ieder jaar toch weer nieuwe bij. Vorig jaar kwam je vooral Nilmar en Agbon tegen in gold pace teams, nu zijn het Sturridge, Muriel, Aubemeyang, Remy en volgend jaar zijn er weer anderen.
Wellitonquote:Op maandag 6 mei 2013 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee man.quote:
Julio Cesar, Remy, Taarabt, Cisse (nu verhuurd), Granero, M'Bia, Samba zullen allemaal wel weggaan..kunnen ze ook niet meer betalen lijkt me. Zal wel totale leegloop worden..er is nog een waslijst aan spelers die ook te goed zijn voor Championship of er niet in zullen willen spelen. Blijft wel bizar dat ze met dit elftal zijn gedegradeerd, ook voor al die extra aankopen in de winter.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die gaat toch wel weg net als (bijna) iedereen die ze dit jaar hebben gehaald en Taarabt gaat ook weg. Dan moeten ze weer helemaal opbouwen. Eerst vond ik QPR nog wel een leuke club maar nu niet echt meer.
Sorry ik ben met school bezig.quote:
haha Daar heb ik gesolliciteerdquote:Op maandag 6 mei 2013 14:43 schreef Reemi het volgende:
Is dat het echte account van Mbia?
[..]
Correct
Reus is nog wat duurder en heeft een hogere rating..die valt een beetje buiten die categorie. Welliton en Esswein had ik wel moeten noemen ja, dat zijn eigenlijk de ergstequote:
In dit spel is hij ook niet zo goed..gasten die hem gebruiken missen altijd de makkelijkste kansen tegen mij, maar die pace is wel lastig te verdedigen, zeker omdat ik alleen Eredivisie bronzes heb gebruikt dit jaar. Maar ach, die ene keer dat je eens je best moet doen met bronzesquote:Op maandag 6 mei 2013 14:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat Slew volgend jaar 58-rated is met minder dan 85 pace zodat niemand hem nog gebruikt. Hij is in het echt ook helemaal niet zo goed.
Ze hadden ook nog Park, Fabio (gehuurd) Bosingwa, Jenas, Townsend (gehuurd) Hoilett, Wright-Phillips en nog een aantal. Maar wat ik niet snap is dat ondanks al die aankopen Hill er elke keer in stond en hij was ook nog aanvoerderquote:Op maandag 6 mei 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Julio Cesar, Remy, Taarabt, Cisse (nu verhuurd), Granero, M'Bia, Samba zullen allemaal wel weggaan..kunnen ze ook niet meer betalen lijkt me. Zal wel totale leegloop worden..er is nog een waslijst aan spelers die ook te goed zijn voor Championship of er niet in zullen willen spelen. Blijft wel bizar dat ze met dit elftal zijn gedegradeerd, ook voor al die extra aankopen in de winter.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Julio Cesar, Remy, Taarabt, Cisse (nu verhuurd), Granero, M'Bia, Samba zullen allemaal wel weggaan..kunnen ze ook niet meer betalen lijkt me. Zal wel totale leegloop worden..er is nog een waslijst aan spelers die ook te goed zijn voor Championship of er niet in zullen willen spelen. Blijft wel bizar dat ze met dit elftal zijn gedegradeerd, ook voor al die extra aankopen in de winter.
Welliton en Reus zijn wel de twee die ik echt altijd tegen kom, Welliton vaak in een Pace abuse squad met Pato, Lucas, Santana, Dede, Ramires en Hulk en Reus in een standaard bundesliga squad wat alleen bestaat uit Bayern en Dortmund spelersquote:Op maandag 6 mei 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Reus is nog wat duurder en heeft een hogere rating..die valt een beetje buiten die categorie. Welliton en Esswein had ik wel moeten noemen ja, dat zijn eigenlijk de ergste
Pato is vergelijkbaar met Reus. Inmiddels kan ook iedereen ze betalen natuurlijk, daar niet van.
Slew is niet eens sterk en toch lijkt het alsof hij 80+ strength heeft, ook wint hij vaak kopduels terwijl zijn heading niet eens goed isquote:Op maandag 6 mei 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In dit spel is hij ook niet zo goed..gasten die hem gebruiken missen altijd de makkelijkste kansen tegen mij, maar die pace is wel lastig te verdedigen, zeker omdat ik alleen Eredivisie bronzes heb gebruikt dit jaar. Maar ach, die ene keer dat je eens je best moet doen met bronzes
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:09 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu heb ik dit team wel vaak genoeg gezien![]()
Iwan post 1x een foto van een pik icm een paard en krijgt een IP ban en jij post 100x deze aids en krijgt geen ban. Onbegrijpelijk.quote:
2xquote:Op maandag 6 mei 2013 15:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iwan post 1x een foto van een pik icm een paard en krijgt een IP ban en jij post 100x deze aids en krijgt geen ban. Onbegrijpelijk.
Beste en mooiste team dat er isquote:
Te weinig Singh.quote:
Nu zit je altijd ergens anders op FOK en kan het niet meer thuis ?quote:
Voorlopig wel deze ja, rest van het album schijnt wel minder te zijn.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Wat zou dit jaar de zomerhit worden?
Ik neig zelf naar deze momenteel
kut nummerquote:Op maandag 6 mei 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Die is het toch alquote:Op maandag 6 mei 2013 15:18 schreef Tim86 het volgende:
Wifi van de Macquote:Op maandag 6 mei 2013 15:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nu zit je altijd ergens anders op FOK en kan het niet meer thuis ?
Lekker nieuw ook.quote:
Natuurlijk niet, het is nog niet eens zomerquote:
Nee hoorquote:
Boeiendquote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is nog niet eens zomer
Neequote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef Djeetje het volgende:
Is trouwens Oscar echt zo veel beter dan De Bruyne ?
Toen was hij nog amper uit joh..dat was het nummer van afgelopen winter door het Glazen Huisquote:Op maandag 6 mei 2013 15:24 schreef vandermar het volgende:
Doe deze maar (ook al was het nummer van vorige zomer
Oh, wist ik nietquote:Op maandag 6 mei 2013 15:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen was hij nog amper uit joh..dat was het nummer van afgelopen winter door het Glazen Huis
jij hebt een rare smaakquote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die het een kutnummer vinden hebben geen smaak.
klopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 15:27 schreef Rijst het volgende:
[..]
Mensen die het een kutnummer vinden hebben geen smaak.
Ok en jij begintquote:Op maandag 6 mei 2013 15:29 schreef Rijst het volgende:
Ja laten we allemaal zomerhits van 10 jaar terug posten. ....
quote:Op maandag 6 mei 2013 15:29 schreef Rijst het volgende:
Ja laten we allemaal zomerhits van 10 jaar terug posten. ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |