andere mensen er af snijden danquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb geen recente eigenlijk. Of heb ze wel, maar die wil ik niet delen, sta er niet alleen op.
JA MAAR IK HEB SCHILDKLIER STOORNIS LOL *EET TAART VERDER OP MET HANDENquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef Panzermaus het volgende:
Moet altijd huilen als ik een meisje zie die opzich een mooie bone structure enzo heeft in haar gezicht, maar een kop zo rond als een aardappel heeft van al het vet.
En dan zijn aardappels nog niet eens rond.
Ik vind dit dus echt niet mooiquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
middelste;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo moet het
Heb jij een camera hier hangen? :$quote:Op maandag 6 mei 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JA MAAR IK HEB SCHILDKLIER STOORNIS LOL *EET TAART VERDER OP MET HANDEN
Ja!quote:Op maandag 6 mei 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
JA MAAR IK HEB SCHILDKLIER STOORNIS LOL *EET TAART VERDER OP MET HANDEN
wist je dat nog niet?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een camera hier hangen? :$
Ik dacht dat jij op wat dunner vielquote:Op maandag 6 mei 2013 14:01 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
middelste;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo moet het
quote:
Ja, je moet die kaarsjes niet op eten.. word je dik vanquote:Op maandag 6 mei 2013 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij een camera hier hangen? :$
fucking rubensvrouwenquote:
It's gonna be a bumpy ridequote:Op maandag 6 mei 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, je moet die kaarsjes niet op eten.. word je dik van
Nee man, ik zie 4EBE als iemand die loopt te bunkeren en een bord weg kan hakken die 2x zo groot is als wat mijn vader opschept.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
Van 4EBE denk ik echt dat ze op een dinnerdate om het kindermenu vraagt en daarna met haar kleine pootjes als een hamster geniet van kip met appelmoes en Samson & Gert cola.
Nee, normaal smeer ik kruidenboter in mijn haar op een dinerdatequote:Op maandag 6 mei 2013 14:07 schreef Panzermaus het volgende:
Van 4EBE denk ik echt dat ze op een dinnerdate om het kindermenu vraagt en daarna met haar kleine pootjes als een hamster geniet van kip met appelmoes en Samson & Gert cola.
En dit komt meer in de goede richtingquote:Op maandag 6 mei 2013 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, ik zie 4EBE als iemand die loopt te bunkeren en een bord weg kan hakken die 2x zo groot is als wat mijn vader opschept.
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dit komt meer in de goede richting
Kijk naar die kleine handjes in Handyman 12 dan, ik denk dat ze twee keer zo snel moet eten om iemand met normale handen bij te houden.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee man, ik zie 4EBE als iemand die loopt te bunkeren en een bord weg kan hakken die 2x zo groot is als wat mijn vader opschept.
Ik hou van bumpy en curvyquote:
Holy shitballs, hoe krijg je dit voor elkaarquote:Op maandag 6 mei 2013 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee serieus... was laatst naar een all you can eat pannenkoekenrestaurant (ja ik weet)
3 pannenkoeken (1 hartig, 1 met fruit en 1 met slagroom ijs en kersen), kipblokjes, gehaktballetjes, stoofpeertjes, patatjes en een ijsje gegeten.
Oh en ik vind 450 gram vlees weinig.
Jij houdt van kaarsjes?quote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
opeens stel ik mij 4ebe voor als 1,60 lang en 1,60m breedquote:Op maandag 6 mei 2013 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee serieus... was laatst naar een all you can eat pannenkoekenrestaurant (ja ik weet)
3 pannenkoeken (1 hartig, 1 met fruit en 1 met slagroom ijs en kersen), kipblokjes, gehaktballetjes, stoofpeertjes, patatjes en een ijsje gegeten.
Ook gewoon de hele dag niet eten.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:11 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Holy shitballs, hoe krijg je dit voor elkaar
HAHAHA, VETDOM!!!11111quote:
Waarom is dat opeens?quote:Op maandag 6 mei 2013 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
opeens stel ik mij 4ebe voor als 1,60 lang en 1,60m breed
4EverBlackEyed, underdog heartthrob candy en vroegoud caviavrouwtje op een boerderij op Vlieland.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
opeens stel ik mij 4ebe voor als 1,60 lang en 1,60m breed
Halve kilo shoarma op met 3 broodjes, sla en knoflooksausquote:Op maandag 6 mei 2013 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja lekker romantischquote:
Nu heb ik honger.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Halve kilo shoarma op met 3 broodjes, sla en knoflooksaus
oke, dat maak ik ook wel eensquote:Op maandag 6 mei 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
4EverBlackEyed, underdog heartthrob candy en vroegoud caviavrouwtje op een boerderij op Vlieland.
Ik wil ooit nog eens 900 gram steak bestellen.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om op te eten?!quote:
Lekker saampjes hete wax verorberenquote:
Ja, ik ook maar schijnt een pijnlijke verwerking te zijnquote:Op maandag 6 mei 2013 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ooit nog eens 900 gram steak bestellen.
Gewoon omdat het kan.![]()
En dan gaat sala mee.
En eet je het dan ook op?quote:
Whehehehequote:
quote:Op maandag 6 mei 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker saampjes hete wax verorberen
[..]
Ja, ik ook maar schijnt een pijnlijke verwerking te zijn
Lekker hequote:
Hoop niet dat het een mannetjescavia is dan.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ooit een muis met een cavia zien paren?
Je lichaam heeft het behoorlijk lastig met 900gram aan vlees te verwerken. Zweten, rode kop en krampjesquote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
En hoezo?
Vertel me meer
Ik hang aan je lippen
die probeer ik er tijdens het bakken al uit te filteren.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lekker hemoet wel zeggen dat ik 2x een pees ofso heb uitgespuugd.. ben geen fan van elastiek.
Misschien ook maar eens doenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die probeer ik er tijdens het bakken al uit te filteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |