Parasolquote:Op maandag 6 mei 2013 15:22 schreef KataStrofe het volgende:
ik probeer het wel eens, maar meestal is het maar van korte duur omdat ik geen kut zie op mn scherm als mn pc buiten staat..
Ik vond het buiten roken altijd opwegen tegen het verminderde beeldquote:Op maandag 6 mei 2013 15:33 schreef lifeblind het volgende:
Mja vroeger bij m'n ouders ook af en toe wel eens geprobeerd om op m'n laptop buiten te spelen onder de luifel, maar dat was nooit een succes, en na 5 minuten ging ik maar weer naar m'n zolderkamer
Of een stuk zijl ofzo xDquote:Op maandag 6 mei 2013 15:38 schreef KataStrofe het volgende:
Ah ja, een partytent past helaas niet op mn balkon.. een parasol is idd wel een oplossing. eens kijken!
Moet je ook mounten manquote:Op maandag 6 mei 2013 16:31 schreef Skillstorm het volgende:
Heel veel gelopen vandaag, pff, mijn kleine teen heeft nu een blaar.
peuk vergeten af te tikken en dan helemaal je keyboard onderquote:Op maandag 6 mei 2013 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
Buiten spelen
Laptop - stoel - tafel - peuken - drinken = GOGO WOOOW
Kameraad had dat met een stukje hasj.. Knop "c" na de klote xDquote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
peuk vergeten af te tikken en dan helemaal je keyboard onder
Als ik achter de PC zit heb ik een bakje water in plaats van een normale asbak, mocht er ineens stront aan de knikker zijn weet ik zo ten minste dat mn peuk uit is en niet nog een half uur ligt na te smeulen ofzoquote:Op maandag 6 mei 2013 16:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
peuk vergeten af te tikken en dan helemaal je keyboard onder
"Well done on [Explore Durotar], you're really wearing out my add-one here!"quote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Haha iemand uit mijn guild heeft dat ook, zo'n addon. Die staat wel uit voor levelups, maar wel inderdaad voor achievements. En dan met van die standaard boodschappen die soms enorm sarcastisch over komen.
"Grats ... with [Shave and a Haircut], I bet that was a lot of work!"
Laptop keyboard hier. ff uit lappy halen en met de compressor schoon blazenquote:Op maandag 6 mei 2013 17:07 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn keyboard is gaaf.Gelukkig kan ik die van mij schoonmaken met gemak. Het is een mechanisch keyboard, de toetsen gaan er met gemak van af.
Ik dacht dat jij in een raid-team zat. Of loop ik alweer ongelofelijk achter?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn "vakantie" weekje is al weer voorbij, maar eigenlijk nog helemaal geen behoefte aan nieuwe game time. Dus ik wacht nog maar, tot ik weer zin krijg ofsow!
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:42 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij in een raid-team zat. Of loop ik alweer ongelofelijk achter?
Da's normaal toch!quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:03 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zie net op NL3 een jongen die zo WoW verslaafd is, dat hij in flessen pist omdat hij geen tijd of zin heeft om naar de wc te gaan.
Hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |