Deed de GM niet zoiets?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:44 schreef lifeblind het volgende:
Overigens gisteren ook nog iets raars meegemaakt.. een guildy kon op z'n alt eindelijk HoF in, dus ik hobbel mee als tank. Bleek dat de eerste boss gebugged was ofzo, dat gas lag op de vloer, en de boss stond met 90% health op z'n eerste platform, maar niemand kon naar binnenWe stonden dus voor zo'n 'onzichtbare' muur op die trap.
Uiteindelijk contact met een GM gehad, die kon wel de boss laten verdwijnen, maar niet de instance resetten ofzo, enigste optie die hij kon bedenken was dat iedereen gewoon de instance moest verlaten en dat dat hopelijk het probleem zou fixen... Daarna opnieuw gequeued en bij Garalon uitgekomen
mijn blood DK zoekt nog steeds een guildquote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:38 schreef lifeblind het volgende:
En dan besluit de offtank van de guild te willen stoppen met tanken4 weken hem gearen voor niks geweest
![]()
Hopelijk kunnen we 'm nog er van overtuigen dat ie wel gewoon goed kan tanken en dat ie dat ook gewoon blijft doen, want we zijn helaas niet in de luxepositie dat we makkelijk mensen kunnen switchen enzo, we hebben nog niet eens genoeg mensen voor een stabiel raiding team eerlijk gezegd, we missen nog steeds 1 vaste dps.
Oh dat hebben we vandeweek ook een paar uurtjes gedaan, alleen als je t met z'n vieren doet is de kans dat je iets wint als ze droppen nogal laagquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:48 schreef Olment het volgende:
Gister even de 3 Zandalari Warbringer mounts gefarmed
Das het voordeel van onze dooie realm, die warbringers zijn zo goed als altijd up. (Scouts ook). Doe het samen met een kameraad die niks geeft om mountsquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:13 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Oh dat hebben we vandeweek ook een paar uurtjes gedaan, alleen als je t met z'n vieren doet is de kans dat je iets wint als ze droppen nogal laag(plus dat je nog een 't gezeur hebt als er meer mensen zijn die er staan te wachten
)
Wat doe je nou in je "wow tijd"?quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Al bijna een maand zonder game time. Nog altijd mis ik het niet echt! Toch wel lekker even zo'n WoWpauze!
Hm, mja ik zit nu op een alles behalve dooie realm, dus 't is altijd spannendquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:16 schreef Olment het volgende:
[..]
Das het voordeel van onze dooie realm, die warbringers zijn zo goed als altijd up. (Scouts ook). Doe het samen met een kameraad die niks geeft om mounts
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
Onder het motto 'beter laat dan nooit' gaan wij vanavond ook maar eens een raid team proberen op te zetten met onze guild. Eindelijk de eerste MoP raids doen buiten LFR om
Gelukkig wel alleen maar Nederlands sprekende mensen, dat scheelt weer in vent/ts.
Hahaha, thnx.quote:
quote:Ravika, the Darkspear Rebellion Quartermaster can be found in Sen'jin Village before you complete all of the Battle for Razor Hill questline, and outside of Razor Hill once you have retaken the city. She sells various items for the new Barrens resources (Kor'kron Stone, Kor'kron Oil, Kor'kron Lumber, Kor'kron Meat).
The Latent Kor'kron Belt pieces cost 200 of the Barrens resources from the vendor, as well as rarely dropping from Kor'kron NPCs you are killing in the Barrens for the Battlefield: Barrens weekly quest. They can be combined with a Radical Mojo from the weekly quest to create a piece of item level 489 spec appropriate armor.
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kutquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Succes inderdaad. Ik vond MSV ook een erg leuke raid. Het deed mij ook wat meer dan HoF, dat voelde te insectachtig aan. MSV past mooi bij dat hele pandathema van MoP.
Vanavond maar even 5.3 bekijken. Ik zag dat er nieuwe rewards te halen zijn in die Barrens battle. Is dat ook voor Alliance? Vast wel, maar de npc waar je de items kunt halen zit in Razor Hill geloof ik.
Deze:
[..]
Ja vooral kut omdat het saai is. Zitten wel wat lastige gevechten in zoals Amber Shaper en Grand Empress, maar toch een saaie raid waar je maar even doorheen moet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kut
quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Succes inderdaad. Ik vond MSV ook een erg leuke raid. Het deed mij ook wat meer dan HoF, dat voelde te insectachtig aan. MSV past mooi bij dat hele pandathema van MoP.
Vanavond maar even 5.3 bekijken. Ik zag dat er nieuwe rewards te halen zijn in die Barrens battle. Is dat ook voor Alliance? Vast wel, maar de npc waar je de items kunt halen zit in Razor Hill geloof ik.
Deze:
[..]
Ja. Ik voeg me volledig hierbij.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:54 schreef lifeblind het volgende:
[..]
MSV is inderdaad een leuke raid om mee te beginnen. Eerste 2 bosses vergen wel wat tactiek en logisch nadenken van de tanks, dus een mooie wake-up call. HoF is gewoon kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |