Dit inderdaad. Het wordt nu gewoon gepresenteerd als zijnde content die bij MoP hoort, terwijl het lorewise er totaal niet bij hoort.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat alleen jammer is, is dat ze die revamped als nieuwe heroics hebben gedaan. Het zou leuker zijn als het een soort bonus heroics waren. Dus naast de nieuwe content en niet zoals nu in plaats van.
uhuuuuu, epischh was dat altijd.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:22 schreef cherrycoke het volgende:
ik wil liever de oude AV terug, waar je echt iets moest doen. niet rushen naar de baas om hem zo snel mogelijk te downen. dat kon je niet in de oude AV daar moest je resources verzamelen, om zo riders of de icelord te summonnen dat was cool
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:15 schreef cherrycoke het volgende:
panflute of pandaria macroen met death strike godverdomme, mensen worden gek van die fluit
Anal [skill]quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort macro's zijn juist altijd leuk. Lekker irritant.
Heb zelf een tijd in m'n spell/cooldown annouce addon overal "anal" voorgezet. "Anal [Vampiric Blood] activated". Iedereen haten in LFR.
Hahaha, ga ik ook een proberenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:19 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik en een vriend van me hadden vroeger tijdens een dungeon in wotlk allebei op onze retri pallies, /train met Divine Storm gemacro'd... dat werd niet echt gewaardeerd
/ignorequote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:24 schreef Sapstengel het volgende:
Dat soort macro's zijn juist altijd leuk. Lekker irritant.
Heb zelf een tijd in m'n spell/cooldown annouce addon overal "anal" voorgezet. "Anal [Vampiric Blood] activated". Iedereen haten in LFR.
Ik heb door General in Throne of Thunder zo'n grote ignorelijst. Maar op een gegeven moment besefte ik dat /leave 1 toch makkelijker isquote:
'Unieke' items (gear mounts etc) die je krijgt hebben een unieke ID intern op de server (gekoppelt aan de character) en GM's hebben idd niet de 'power' om dat soort items aan te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
weer een normaal kut antwoord van een GM dat het niet kan.
ik vraag jij kan toch items aanmaken? als ik hem dan hier verwijder en jij maakt hem aan op een andere char? nee kon niet vanwege "game machenics" rot op kut service van blizzard had het kunnen weten.
Ik heb lang geleden wel een keer gehad dat we VoA deden en de boss tijdens de loot distributie verdween omdat Wintergrasp begon.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:33 schreef dontcare het volgende:
[..]
'Unieke' items (gear mounts etc) die je krijgt hebben een unieke ID intern op de server (gekoppelt aan de character) en GM's hebben idd niet de 'power' om dat soort items aan te maken.
Het is dus niet een kwestie van even overzetten.
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb lang geleden wel een keer gehad dat we VoA deden en de boss tijdens de loot distributie verdween omdat Wintergrasp begon.
Toen heb ik een ticket aangemaakt met raid-id erbij. De GM kon daarna de drops terug zien en heeft op basis van mijn lijstje winnaars de loot in de mail opgestuurd. Maar dat kan dan wel, omdat ze toen nog niet waren uitgedeeld en dus gekoppeld aan een character?
Tenzij het naar een hoger level is gegaan , bullshit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.
Volgens mij beginnen ze er alleen niet meer aan omdat tegenwoordig iedereen voor elk wissewasje een ticket opent.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Wij (9 man totaal) hebben ooit een mount gehad omdat de raidleader hem ninja'de. Allemaal de mount gekregen. Ze kunnen dus wel degelijk items geven/aanmaken.
Ik weet niet of het een "normale" GM was of een alliance-spelende GM, maar het is alweer jaren geleden.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:50 schreef dontcare het volgende:
[..]
Tenzij het naar een hoger level is gegaan , bullshit.
Een normale GM heeft die rechten niet.
Dunno, ik maak zulke dingen niet dagelijks meequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:51 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze er alleen niet meer aan omdat tegenwoordig iedereen voor elk wissewasje een ticket opent.
ik ga kijkenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:15 schreef richard_prf het volgende:
2.2k+ rbg
http://www.twitch.tv/tashyra
Nu live.
die anderen pushten te vroegquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
gvd wat een geluk, helemaal afgemaakt maar toch gewonnen xD
wat een fouten maken ze in stormquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
gvd wat een geluk, helemaal afgemaakt maar toch gewonnen xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |