SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Begon op level 10 al zo oid.quote:
Dat had ik vorige week ook ja, erg vervelendquote:Op maandag 6 mei 2013 09:09 schreef Olment het volgende:
En tering hé.. Elke keer kom ik bij Lei SHen uit,, nog niet die andere 2 gedaan
Ik tot nu toe elke weekquote:Op maandag 6 mei 2013 09:56 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Dat had ik vorige week ook ja, erg vervelend
Jaa dat ken ik wel.. GRATZquote:Op maandag 6 mei 2013 10:20 schreef KataStrofe het volgende:
Hop, Blood DK naar 90 geschopt en Quintessential Quintet gehaald!![]()
En nog geen tien minuten later mn Enchanting eindelijk gemaxt en Master of All gehaald![]()
Ook grappig om te zien dat op zulke momenten niemand in de guild me ff feliciteert, maar het wel "gz gz gz gz" regent als iemand "Explore Durotar" haalt
Haha thanks!quote:Op maandag 6 mei 2013 10:38 schreef Olment het volgende:
[..]
Jaa dat ken ik wel.. GRATZ![]()
![]()
![]()
![]()
Meestal zeg ik wel gratz, mits iemand bv ulduar/icc aan het doen is en achies aan de lopende band binnen krijgt
Whahahah.. dat gaat wel echt ver. GM's die je dwingen te gratzenquote:Op maandag 6 mei 2013 11:06 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Haha thanks!![]()
Mjah ik gratz alleen als iemand iets haalt wat tijd en moeite kost of moeilijk te halen is. ik hoef zelf ook echt geen lintje als ik voor het eerst maurodon heb gedaan op een altIk heb in guilds gezeten waar mensen echt macro's hadden met "congrats [naam]!!", dan is het toch ook niks meer waard denk ik dan.
Ik ben zelfs een keer ge-/gquit omdat ik weigerde te feliciteren toen iemand zn "loot 100gold" achieve oid had gehaaldde GL vond dat ik geen fatsoen had XD
Ojaaaa die zijn ook erg!!quote:Op maandag 6 mei 2013 11:31 schreef Maureentje het volgende:
Of nog erger, zo'n addon die aangeeft als iemand zelf levelup gaatEn dan zijn ze nog beledigd ook als meerderen vragen of die addon uit kan!
Die wil ikquote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Haha iemand uit mijn guild heeft dat ook, zo'n addon. Die staat wel uit voor levelups, maar wel inderdaad voor achievements. En dan met van die standaard boodschappen die soms enorm sarcastisch over komen.
"Grats ... with [Shave and a Haircut], I bet that was a lot of work!"
loool, hoe mooiquote:Op maandag 6 mei 2013 11:35 schreef Sapstengel het volgende:
Haha iemand uit mijn guild heeft dat ook, zo'n addon. Die staat wel uit voor levelups, maar wel inderdaad voor achievements. En dan met van die standaard boodschappen die soms enorm sarcastisch over komen.
"Grats ... with [Shave and a Haircut], I bet that was a lot of work!"
'quote:Op maandag 6 mei 2013 13:10 schreef lipjes het volgende:
Trouwens even een vraagje.
Kunnen starter accounts ook in een guild ?
Wil in mijn solo guild wel andere char's hebben van mijzelf.
Maar dat is nogal lastig uitnodigen
Damn.quote:Op maandag 6 mei 2013 14:03 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
'
nee kan niet helaas.. enige optie is om iemand die je kent even te laten joinen en je chars uit te nodigen.
Hehe.. Ik heb standaard een alt van een kameraad van me als officer in mijn guild zittenquote:Op maandag 6 mei 2013 14:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Damn.
Dan eventueel maar een 2e versie van WoW kopen daarvoor
Buiten spelenquote:
Pfff.. Kut wowersquote:Op maandag 6 mei 2013 15:16 schreef lifeblind het volgende:
Hm, laat mij maar gewoon lekker binnen achter m'n PC spelen, ik heb geen trek in mn PC op mn balkon sjouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |