na, niet nodigquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik heb gewoon altijd gelijk hé.niet altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
kan hamachi niequote:Op zondag 5 mei 2013 21:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb geen gekochte versie![]()
dus zal via lancraft ofzo moeten
Tunngle is fijnquote:
Nat scheren doe ik niet meer, te veel ingroeiende haren bij mijquote:Op zondag 5 mei 2013 21:57 schreef Pastapipos het volgende:
Iemand hier die aan klassiek scheren doet? Als in een kwast en een double edge/straight razor gebruikt?
Of überhaupt aan nat scheren?
pfffffffffffffftquote:Op zondag 5 mei 2013 21:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb geen gekochte versie![]()
dus zal via lancraft ofzo moeten
Ik kan soms heel koppig zijn en ik kan niet autorijden. Bedoel je dat?quote:
watheeftiegedaanquote:Op zondag 5 mei 2013 21:58 schreef LompeHork het volgende:
Wat een humor, EugeneKrabs die de OP heeft verneukt. Lachon hoor.
Vooral dat autorijden, ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan soms heel koppig zijn en ik kan niet autorijden. Bedoel je dat?
Ja omgquote:Op zondag 5 mei 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vooral dat autorijden, ja.En je staat zo ontzettend veel in de keuken.
Heb nu geen 10 euroquote:Op zondag 5 mei 2013 21:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pfffffffffffffft
is 10 euro of zo sloeber
Het was maar een grapje manquote:Op zondag 5 mei 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JNG SC veranderd in DIG SC. Hihaho lachen doe je zoecht heur.
ikziehetnietquote:Op zondag 5 mei 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JNG SC veranderd in DIG SC. Hihaho lachen doe je zoecht heur.
Was een flauwe verwijzing naar je vorige naamtopic.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja omg
Nee maar wat bedoelde je?
Oh die van DVquote:Op zondag 5 mei 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was een flauwe verwijzing naar je vorige naamtopic.
we zullen t zien.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:00 schreef arachide. het volgende:
Ik ben helemaal geen allemansvriend. Je vindt me tof of je vindt me te kut voor woorden.
iets met kontjes en stationquote:Op zondag 5 mei 2013 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb nu geen 10 euro
[..]
Het was maar een grapje man
Haha ik zag wat je daar deed.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik ga niet naar het station fietsen voor 10 eurois dik een uur fietsen met mijn tempo
ik hoop dat de kontjes daar wel squattenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
ik hoop dat de kontjes daar wel squatten
En niet aan de squatchallenge doen..
Dat hoeft niet hoor. Is sowieso al tof als je komt.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je krijgt een vet klein cadeautje van me. Letterlijk.
quote:
quote:
Het ging hier nogal veel over DIG-onderwerpen dus toen zei ik dat het de de DIG sc was en had ik JNG doorgestreept enzoquote:
quote:
Heb ik ooit mijn eerste topic geopendquote:Op zondag 5 mei 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet haten op DIG he?tof forum, met veel plezier gemod daar.
so truequote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik ooit mijn eerste topic geopend
Omdat ze op GoT nazi's zijn
notenotenotenotenotenotenotequote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Het ging hier nogal veel over DIG-onderwerpen dus toen zei ik dat het de de DIG sc was en had ik JNG doorgestreept enzo
Heb jij daar gemod?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet haten op DIG he?tof forum, met veel plezier gemod daar.
Godwins lawquote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op GoT ben ik ook een frequent-flyer, zit daar zelfs langer dan hier.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yes.quote:
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Is sowieso al tof als je komt.
Alhoewel.
Je kan ervoor zorgen dat Ezell, DV en Jordy komen, da's al een cadeau genoeg.
Je mag m'n leasebak wel komen poetsen?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
LompeHork, jij bent volgens Etsu een baas. Heb jij werk voor mij?
Nope, LompeVrouw bestaat alquote:Op zondag 5 mei 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
LompeHork, jij bent volgens Etsu een baas. Heb jij werk voor mij?
Wist ik niet eens.quote:
Is goed. 100 euro per uur!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je mag m'n leasebak wel komen poetsen?
Die werkt toch niet voor hem?quote:
Nee zij doet het gratisquote:Op zondag 5 mei 2013 22:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is goed. 100 euro per uur!
[..]
Die werkt toch niet voor hem?
Ja, volgens mij was dat voordat je hier kwamquote:Op zondag 5 mei 2013 22:10 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wist ik niet eens.
Maar ja, ik zit hier ook nog niet zo heel lang, het was zeker daarvoor nog.
Nee zo werkt dat niet, als je dat gedaan hebt mag je als beloning m'n afwas danquote:
BLIJF HIER.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:13 schreef Ezell het volgende:
Internet is belachelijk traag ineens. Nou ja, mooi moment om maar een eindelijk wat nuttigs te gaan doen dan.![]()
Fijnnnnquote:Op zondag 5 mei 2013 22:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ofcourse. Gaan we samen hele avond + nacht paffen.
Waarschijnlijk ja, al zit ik hier technisch gezien al sinds oktober 2011, volgens mij. Lurken.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was dat voordat je hier kwam
jaaaa jordijquote:
Ja! Doe ik het voorquote:Op zondag 5 mei 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
met biertje erbij en omg ons leven is compleet
jaa beetje welquote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hee vakantieganger!! bruin geworden?
Die vrouw dacht dat ze jezus was. Ze heeft me gezegendquote:Op zondag 5 mei 2013 22:17 schreef Etsu het volgende:
Ara, mag ik vragen waarom een vrouw met jou op de foto staat met dr blote tieten?
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die vrouw dacht dat ze jezus was. Ze heeft me gezegend![]()
En dan met dr blote tieten op FB?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die vrouw dacht dat ze jezus was. Ze heeft me gezegend![]()
Hoe scheer je dan? Ligt wss aan de techniek?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nat scheren doe ik niet meer, te veel ingroeiende haren bij mij
liever niet, denk bijv. aan die man die met jou in le trein zatquote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liepen mannen maar vaker naakt op straat, dan omg.
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
liever niet, denk bijv. aan die man die met jou in le trein zat
Volgens mij deed ik het goedquote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoe scheer je dan? Ligt wss aan de techniek?
Hoe scheer je nu dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij deed ik het goed
Nu iig veel beter
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 22:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
LIMBURG HEEFT WEL DE FRIKANDEL SPECIAAL UITGEVONDEN JA, NIET HATEN DUS!!
quote:
depri as fuck, maar LBquote:
Deed ik allemaal goed, nu een Braun scheerapparaatquote:Op zondag 5 mei 2013 22:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hoe scheer je nu dan?
Als je tegen de richting in gaat bijvoorbeeld kan je ingroeiende haren krijgen, en al helemaal als je niet goed voorbereid en verzorgt achteraf.
Heb laatst ook m'n halve gezicht opengehaald omdat ik haast had omdat er een vriend aan de deur stondAllemaal bloed op de handdoek, zelfs aluin stopte t niet
Ga naar szigetquote:Op zondag 5 mei 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liepen mannen maar vaker naakt op straat, dan omg.
grapje tochquote:Op zondag 5 mei 2013 22:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek en ga reizen kortzichtige smeerpijp
ETSOEquote:
Ik heb t geleerd met scheerapparaat, maar nu ik double edge gebruik.. fijnnnnquote:Op zondag 5 mei 2013 22:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
depri as fuck, maar LBhoud me op de been
[..]
Deed ik allemaal goed, nu een Braun scheerapparaat
Malgrat, dus echt dat toeristische stuk. Maar we zijn het binnenland in gegaan met een huurauto en naar Barcelona geweestquote:
2 dagen achter elkaar in de trein gezeten dusja, jek an wel zeggen van wel jaquote:
Heb je het naar je zin?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar in de trein gezeten dusja, jek an wel zeggen van wel jamaar nu 3 daagjes Rome verkennen
Opzich wel hoor. maar ik was nu zo moe dat ik geen zin had in een hostel met andere mensen op de kamer dus heb ik gewoon hotel geboekt. maar morgen denk ik toch maar een hostel opzoekenquote:
Ja, maar ik weet niet wie jou type is. Ik had zat jongens die ik echt wel zag zitten, maar vriend en zulksquote:
Foto's, we willen ze!quote:Op zondag 5 mei 2013 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Opzich wel hoor. maar ik was nu zo moe dat ik geen zin had in een hostel met andere mensen op de kamer dus heb ik gewoon hotel geboekt. maar morgen denk ik toch maar een hostel opzoeken
Nog niks gemaakt. Was kutweer dusquote:
Je hoeft opzich niks te boeken hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
TRV / Interrailen Europa!! Spanje of oosteuropa
'we gaan morgen!' en nu nog niks geboekt, laat staan dat ze weten hoe en watWHUT.
ok?quote:Op zondag 5 mei 2013 22:44 schreef Trollscience het volgende:
wanneer mijn ouders huilen zal ik een tunnel graven van mijn venster naar het jouwe
Spontaanquote:Op zondag 5 mei 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
TRV / Interrailen Europa!! Spanje of oosteuropa
'we gaan morgen!' en nu nog niks geboekt, laat staan dat ze weten hoe en watWHUT.
Lekker gek, lekker anders. vast pittig kapselquote:
Betaal jijquote:Op zondag 5 mei 2013 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
zullen we ook interrailen als de meet goed is bevallen?![]()
![]()
we kunnen best gaan wanneer jij geld hebtquote:Op zondag 5 mei 2013 22:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Betaal jijik ben blut, anders lijkt het me best tof. Ik stof mijn supermooie backpack vast af.
quote:
niesoboosquote:
Pics or it didnt happen.quote:
Gezelligquote:Op zondag 5 mei 2013 22:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vet derpersief en pijn aan mijn longen denk dat ik doodga :p met jou dan
Nah ik denk dat ik vanavond op een of andere manier gewoon een rooie kop hebquote:
Cashomgquote:
Ik ken dit, zonder het topje dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een topje 2 dagen achter elkaar aan en elke dag erop geknoeid, ik voel me zo incapabel
Voortaan alleen maar zwarte kleren en mezelf plastificeren
MAAR! Ik heb wel uitgevogeld hoe ik de volgende twee jaar van mijn studie ga indelen. Da's wel goed.quote:
Ditquote:Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb een topje 2 dagen achter elkaar aan en elke dag erop geknoeid, ik voel me zo incapabel
hoedanquote:Op zondag 5 mei 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
MAAR! Ik heb wel uitgevogeld hoe ik de volgende twee jaar van mijn studie ga indelen. Da's wel goed.
Er zijn vast mensen die daar op geilen, aparte fetisjquote:Op zondag 5 mei 2013 23:00 schreef Maisnon het volgende:
Minor in het buitenland. Door het voortraject zat ik enorm te kloten met mijn planning, maar ik heb nu dus gekozen voor een half jaar studievertraging. Komt eigenlijk nog goed uit ook.quote:
jij?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn vast mensen die daar op geilen, aparte fetisj
cool, ik bestuursjaar volgend jaar, jij in het buitenland.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Minor in het buitenland. Door het voortraject zat ik enorm te kloten met mijn planning, maar ik heb nu dus gekozen voor een half jaar studievertraging. Komt eigenlijk nog goed uit ook.
Ik dacht vast ook plastificeren/latex n shitquote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef Maisnon het volgende:
ja je hebt zo'n fetisj dat je opgewonden raakt van vrouwen die zich vies maken
Ja onder zo'n zuigmat, volgens mij is dat ook heel Japans ofzoquote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dacht vast ook plastificeren/latex n shit
Ja ik ga mijn internetgeschiedenis hier niet dumpenquote:
gewoon pics van jezelf waar je aan t fappen bent op lesbische seksquote:Op zondag 5 mei 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn internetgeschiedenis hier niet dumpen
Ik ga pas het jaar daarna die minor doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
cool, ik bestuursjaar volgend jaar, jij in het buitenland.
we krijgen hippe cv's
En maar zeggen dat je geen geld had, hoezee.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga pas het jaar daarna die minor doen.Maar hoezee voor hippe cv's.
En voor veel reizen tijdens het studeren door. Heb de volgende twee reizen al gepland terwijl ik echt nog niet een maand terug ben van mijn vorige vakantie.
Raad eens wat ik in die extra half jaar ga doen? Arbeiten, yo.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
En maar zeggen dat je geen geld had, hoezee.
Word je zoals koekjestrommel1?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Raad eens wat ik in die extra half jaar ga doen? Arbeiten, yo.
I wish.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
I wish.Als het kan, ga ik nog een paar maanden reizen voordat ik klaar ben met mijn studie. Maar ja, geld en studievertraging hè.
De volgende twee jaar staan wel vast als het aan mij ligt.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]Teveel plannen in een keer. Gewoon komende jaar bekijken en dan beslissen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
De volgende twee jaar staan wel vast als het aan mij ligt.Dat extra jaartje laat ik nog een beetje open.
Hoe ver ben jij met je P dan? Ik moet nog één toets van het eerste jaar overdoen. Gelukkig heb ik dit jaar nog twee kansen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga bestuursjaar bij doen en ik wil volgend jaar ook mentor worden van eerstejaars, maar eerst die P halen.Dan zie ik wel weer.
Nog 3 tentamens en 1 practicum (practicum heb ik vrijwel zeker gehaald), dus nog 3 tentamens eigenlijk. Heb nu 38 punten.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe ver ben jij met je P dan? Ik moet nog één toets van het eerste jaar overdoen. Gelukkig heb ik dit jaar nog twee kansen.
Puntentelling van andere scholen zeggen mij niets.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nog 3 tentamens en 1 practicum (practicum heb ik vrijwel zeker gehaald), dus nog 3 tentamens eigenlijk. Heb nu 38 punten.
In totaal moet je 60 punten hebben voor je P, en ik heb er nu al 38. Zo werkt het overal.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Puntentelling van andere scholen zeggen mij niets.Hier gaat het steeds per vijf punten en voor die vijf moet je twee aparte toetsen halen.
Dat begrijp ik nog net wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
In totaal moet je 60 punten hebben voor je P, en ik heb er nu al 38. Zo werkt het overal.
Je hebt nu 38 punten en moet nog 4 toetsen maken. Klinkt raar, maar dat is het helemaal niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat snap je dan niet aan de puntentelling van de RuG?
Per tentamen kan je zoveel punten halen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt nu 38 punten en moet nog 4 toetsen maken. Klinkt raar, maar dat is het helemaal niet.
Oh, dan wil ik nog wel opblijven. Ik ga even een tekening makenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef Ezell het volgende:
Hoe gaat Etsoe zijn nieuwe appartement indelen?
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan wil ik nog wel opblijven. Ik ga even een tekening maken
VA moet LB daten.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We gaan mensen koppelen omg.
Etsu moet Rezenia daten
omdat mijn examens eraan komenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:21 schreef Ezell het volgende:
Waarom praten we over school? Wil ik niet over nadenken. Ik wil nog even genieten van de vakantie.
wat is dezequote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu moet Rezenia daten
Denk niet dat dat er in zitquote:Op zondag 5 mei 2013 23:23 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
VA moet LB daten.
Pizza moet AJ daten.
Heppie moet Hypo daten.
Ik vind jou beter bij Etsoe passen.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu moet Rezenia daten
Sorry poepie, maar het wordt hem nietquote:
MAAR IK WIL HETquote:Op zondag 5 mei 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry poepie, maar het wordt hem niet
Dus? Sof ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus? Sof ook.Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat niet lukken, focus je hoop maar ergens anders opquote:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Heppie die Hypo date?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gaat niet lukken, focus je hoop maar ergens anders op
Dat sowiesoquote:Op zondag 5 mei 2013 23:28 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Heppie die Hypo date?zit dat er nog wel in misschien?
ingangseisen?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
jor als je komt op mn housewarming wil ik geen baarden hebben hoor![]()
baard
ik laat m staanquote:Op zondag 5 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
baard
Zit dat bed niet enorm in de weg dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:30 schreef Etsu het volgende:
esellll omgg
[ afbeelding ]
geel is al een kast van het pand zelf, maar met hele kleine plankjes. daar kan ik dus eventueel voorraden en van die shit kwijt zeg maar.
naast mn keukentje wil ik een koel-/vrieskast combi zeg maar.
tegenover komt mn huidige kast, en ernaast het bed.
en dan in de woonkamer heb ik al 2 kasten zeg maar, maar nogmaals van die kleine plankjesernaast schouw, gewoon leuk schilderijtje erboven
en dan tv ernaast, gewoon wat ik nu ook heb op een tvkast
en dan tegenover wil ik een hoekbanken in het midden mn huidige kleine tafel en 2 stoelen
badkamer en wc gewoon zoals het is.
Heb ik niet joh.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
iedereen in pak en vijf flessen prosecco mee hoorde ik
Baardquote:Op zondag 5 mei 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
baard
ik heb een kleine bed. volgens mn ouders past het (ze zijn er vandaag geweest), dus zal wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zit die bed niet enorm in de weg dan?
[..]
Heb ik niet joh.
met een glitterzakje om het te strooien dohquote:Op zondag 5 mei 2013 23:36 schreef Ezell het volgende:
Glitternicht, moet iedereen in het glitter komen?
Lekker schoonmaken.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
met een glitterzakje om het te strooien doh
Nou gelukkig was vriendlief niet uitgenodigd, anders had die nu af kunnen zeggen.quote:
Fancy!quote:Op zondag 5 mei 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een kleine bed. volgens mn ouders past het (ze zijn er vandaag geweest), dus zal wel.of het is juist andersom, weet t even niet meer.
![]()
maar heb dus al sjieke gordijnen gekocht omg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OKE OKE OKE je mag met een baard komen, zolang je maar een vuilniszak om je hoofd doet zodat ik het niet hoef te zienquote:
Stomdronken naar huis gaanquote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik, mocht alles doorgaan, toch die avond nog naar huis.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nou gelukkig was vriendlief niet uitgenodigd, anders had die nu af kunnen zeggen.
Zijn baard
ik sluit je opquote:Op zondag 5 mei 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik, mocht alles doorgaan, toch die avond nog naar huis.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
OKE OKE OKE je mag met een baard komen, zolang je maar een vuilniszak om je hoofd doet zodat ik het niet hoef te zien
Jordy, kom maar bij mij, ik zal lief doen over je baard. Als het een echte mannen baard is dan, anders niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
OKE OKE OKE je mag met een baard komen, zolang je maar een vuilniszak om je hoofd doet zodat ik het niet hoef te zien
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik ooit stomdronken ben.
[..]
Ochtend daarna verplichtingen, ja.
Impliceren dat ik daar niet voor zorgquote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik ooit stomdronken ben.
[..]
Ochtend daarna verplichtingen, ja.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat ik daar niet voor zorg
Pics hommo.quote:
Nee evenquote:
feestgangerskaapquote:Op zondag 5 mei 2013 23:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jordy, kom maar bij mij, ik zal lief doen over je baard. Als het een echte mannen baard is dan, anders niet.
Donsbaarden zijn smerig
Tmi.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jordy, ik weet nu dingen over je die ik niet wil weten.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jordy, ik weet nu dingen over je die ik niet wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
lekkerquote:Op zondag 5 mei 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zal nu beginnen met in een flesje te spugen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en closeupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:51 schreef arachide. het volgende:
Maar mijn gesprekken eindigen altijd bij seks
Ik leer je alleen de chachacha, die kan ik nog!quote:Op zondag 5 mei 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
maar hey, ik ga ara gebarentaal leren en zij gaat mij leren dansen, hoe vet is dat
dansen is dansen. muziekje aan en HOP.quote:Op zondag 5 mei 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik leer je alleen de chachacha, die kan ik nog?
dat niet onthoudenquote:Op zondag 5 mei 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik wist ooit, in een grijs verleden, mijn naam in gebarentaal
jordy en fotogeniek zijn twee woorden die niet samengaanquote:Op zondag 5 mei 2013 23:52 schreef arachide. het volgende:
Jordy, ben je zo fotogeniek of gewoon aangenaam om te zien?
de chachacha?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
dansen is dansen. muziekje aan en HOP.
kunnen jordy en ezell dan van ons overnemen.
En wat is er mis met seks?quote:Op zondag 5 mei 2013 23:51 schreef arachide. het volgende:
Maar mijn gesprekken eindigen altijd bij seks
met je pink maak je de j ofzoquote:Op zondag 5 mei 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat niet onthouden________________ !!!!!!!!!!!!!!!!!
al die moeite voor niks
quote:Op zondag 5 mei 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
met je pink maak je de j ofzo
en dan een rondje is de o
de r....
d.......
en de y is dat metal teken omlaag trekken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |