Ben nu 18. Ik denk na mijn eerste studiejaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
TT Zegt het al, op welke leeftijd zou jij (het liefst) uit huis willen en waarom precies? Voor je studie, of omdat het thuis niet zo goed loopt?
Ik zelf zit te denken aan een jaar of 22, na m'n studie dus...
Tip: ga tijdens je studie op kamers, anders mis je toch een leuk deel van het studentenleven.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Toto69 het volgende:
Ik zelf zit te denken aan een jaar of 22, na m'n studie dus.
Ik denk er wel over na, maar het is qua afstand niet echt nodig...quote:Op zondag 5 mei 2013 21:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tip: ga tijdens je studie op kamers, anders mis je toch een leuk deel van het studentenleven.
Boks ouwe. Hier hetzelfde.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik was 19 toen ik uit huis ging ivm studie. Het bevalt me prima.
het zelf koken / huur betalen e.d.? kan later ook nog welquote:Op zondag 5 mei 2013 21:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Tip: ga tijdens je studie op kamers, anders mis je toch een leuk deel van het studentenleven.
Maar dat kan misschien financieel beter uitkomen als je gewoon thuis blijft wonen, als je op 1 km van de universiteit woontquote:Op zondag 5 mei 2013 21:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij verschillend zijn in vele opzichten: jij bent je portemonnee al eens kwijtgeraakt of je vindt het op een onlogische plek en je hebt totaal geen discipline.quote:
Het zijn maar details.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vergeet niet dat wij verschillend zijn in vele opzichten: jij bent je portemonnee al eens kwijtgeraakt of je vindt het op een onlogische plek en je hebt totaal geen discipline.
Wat.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef RoW_0 het volgende:
Laats 22 geworden en ik zit rustig te kijken naar een appartementje.
[...]
Ik werd nu 24 in de week en ga 2 avonden naar school. Ik hou best veel cash over dan ik eigenlijk wel alles kan kopen waar ik zin in heb. Tot nu toe nog the good life.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |