SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Bagger....quote:Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben al meer dan 10 dagen een soort van ongesteld
Dat denk ik ookquote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vrees dat het donderdag wel druk zou zijn
ik nietquote:
Warm Bodies, the last excorsist, iron man 3 (3D) en olympus has fallenquote:
Cool eerste 2 films ken ik totaal nietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger....
[..]
Dat denk ik ook
[..]
ik niet
[..]
Warm Bodies, the last excorsist, iron man 3 (3D) en olympus has fallen
ik sta nu in rij om kaartjes te halen voor The Last Exorcisme, ben benieuwd.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bagger....
[..]
Dat denk ik ook
[..]
ik niet
[..]
Warm Bodies, the last excorsist, iron man 3 (3D) en olympus has fallen
ik vond die minder eng dan verwachtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ik sta nu in rij om kaartjes te halen voor The Last Exorcisme, ben benieuwd.
dan zal ik wel in slaap vallenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik vond die minder eng dan verwachten dat zegt best wat
Damn dat is kutquote:
Een maand geleden ofzoquote:
Hmm... ik heb er zelf geen ervaring mee..... maar volgens de meiden die ik ken die het hebben wordt minder elke cyclus weer geloof ik ... tot niks in hun geval danquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een maand geleden ofzo
Maar de nare pilbijwerkingen zijn weg dus eigenlijk heb ik het er wel voor over.
Was geen eens als pun bedoeldquote:
Ik heb vannacht al flink geslapen. Ben vandaag hele dag al hyper en kan mijn energie niet kwijtquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... in jouw geval toch fijn? Ff een uurtje bijpitten
Nou ja, ik hoop dat het overgaat maar ik heb er verder geen last van, dus ik zie welquote:Op zondag 5 mei 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... ik heb er zelf geen ervaring mee..... maar volgens de meiden die ik ken die het hebben wordt minder elke cyclus weer geloof ik ... tot niks in hun geval dan
Ow hmmmquote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb vannacht al flink geslapen. Ben vandaag hele dag al hyper en kan mijn energie niet kwijt
In dat geval.... hoogstens in de gaten houdenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat het overgaat maar ik heb er verder geen last van, dus ik zie wel
Natuurlijk ... ik rij ff naar DHquote:Op zondag 5 mei 2013 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja inderdaad hmmmKom jij mij helpen er vanaf te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |