PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ik wilde naar MVV - Fortuna Sittard gaan afgelopen week maar omdat het een risico wedstrijd was werd het lastig met meerdere kaarten halen. Waarschijnlijk wel een play-off wedstrijd meepakkenquote:
Oebele Schokkerquote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 2 vleugelspelers van Volendam zijn wel talentjes
En Mark de Vries is vorig jaar gestopt bij Cambuur..nu hebben ze bazen Oebele Schokker en Martijn Barto
Nick Kuipers heeft een jaartje bij mij in de klas gezeten, hij brak toen door bij jong MVV en is maar gestopt met zijn opleiding.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik wilde naar MVV - Fortuna Sittard gaan afgelopen week maar omdat het een risico wedstrijd was werd het lastig met meerdere kaarten halen. Waarschijnlijk wel een play-off wedstrijd meepakken
Kuipers heeft tochbij twente gespeeldquote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nick Kuipers heeft een jaartje bij mij in de klas gezeten, hij brak toen door bij jong MVV en is maar gestopt met zijn opleiding.
Weet niet of je hem kent? Speelde begin van het seizoen vaak links back.
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMPquote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zal Jack altijd blijven herinneren om zijn commentaar bij de goal van Bergkamp tegen Argentinië en ook van het commentaar op het EK 2008 en het WK 2010
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Kuipers heeft tochbij twente gespeeld
Er zullen in ieder geval genoeg kleine kinderen rondlopen, kan jij weer lekker je ding doen. Ik weet dat je een troll 1e klasse bent en er alles aan doet om jou zielige leventje weer wat kleur te geven maar ik blijf me af te vragen hoe diep je kan zakken.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik ga lekker 12 uur richting stadhuisplein denk ik, in m'n AZ shirt uit 1993
Kijken of het daar iets is. Anders maar richting de kuip, schijnt al wat entertainment te zijn voor de wedstrijd. Al vrees ik het niveau van entertainment en de bierprijzen
Er zijn heel veel Nick Kuipersenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee ik volg de jupiler league daar niet goed genoeg voorquote:Op zondag 5 mei 2013 20:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nick Kuipers heeft een jaartje bij mij in de klas gezeten, hij brak toen door bij jong MVV en is maar gestopt met zijn opleiding.
Weet niet of je hem kent? Speelde begin van het seizoen vaak links back.
Wat ben jij voor een rare snoeshaan dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja Belgjequote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
OWHWHOOOOquote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP
Zelfde naam dus niet zo raar toch dat ik dat vroegquote:Op zondag 5 mei 2013 20:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een rare snoeshaan dan?
Dat is Nicky btw
Wtf is dit manquote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zullen in ieder geval genoeg kleine kinderen rondlopen, kan jij weer lekker je ding doen. Ik weet dat je een troll 1e klasse bent en er alles aan doet om jou zielige leventje weer wat kleur te geven maar ik blijf me af te vragen hoe diep je kan zakken.
Het ging over MVVquote:Op zondag 5 mei 2013 20:42 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Zelfde naam dus niet zo raar toch dat ik dat vroeg
Dit dus, slaat ook nergens op die reactiequote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Haha, Tom zei competietie en toen dacht ik aan hoe ik Oemtietie zeg
Hij vertelt onzin en wanneer ik onzin begin te praten dan mag het opeens niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit dus, slaat ook nergens op die reactie![]()
En Toefjes had gewoon gelijk over dat hij eerst toen Feyenoord richting 2de plek ging over We, dit dat alles.Toen Toefjes er iets over vroeg en zei dat hij niet eens wist dat hij voor Feyenoord was, werd ie leip tegen Toefjes. Nu ze verloren en geen 2de meer kunnen worden distantieert hij zich er weer van Feyenoord, precies wat hij voorspelde
Tom Egbers zei : Vanavond in Studio Voetbal schaart Frank de Boer zich tussen de kampioenen?quote:
Mob of the dead?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef vandermar het volgende:
Ik zou vandaag met school bezig maar heb geen ene kut gedaan. Nu moet ik morgen dus bezig
Nog 5 weken gelukkig.
Ze gaan contact proberen te leggen via telefoon o.i.d.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tom Egbers zei : Vanavond in Studio Voetbal schaart Frank de Boer zich tussen de kampioenen?
Meh, geen zin aan. Donderdag ofzo. Misschien woensdagmiddag.quote:
Doe sissi weg en Singh op de plek van Goossens die dan LW staatquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 in de goede formatie krijgen. Martins Indi net voor 1500 gevonden en Vormer voor 1100 als CM in 433
Oh, Vormer is altijd al CM
3-5-2 samen met Koevermans, IF Grabban CAM, rest Engelsquote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
In welke formatie zou demouge het best passen ?
1100 voor vormer goede dealquote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 2 in de goede formatie krijgen. Martins Indi net voor 1500 gevonden en Vormer voor 1100 als CM in 433
Neequote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Doe sissi weg en Singh op de plek van Goossens die dan LW staat
Geld als waterquote:
Koevermans ? Wat kan hijquote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
3-5-2 samen met Koevermans, IF Grabban CAM, rest Engels
Ook geen CMquote:Op zondag 5 mei 2013 20:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee
Cisse is goed en Goossens is geen LW
Dat beslis ik wel evenquote:
jij grijpt echt elke kans aan om dat lelijke pokkenelftal te posten hequote:Op zondag 5 mei 2013 20:51 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
WIe?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij grijpt echt elke kans aan om dat lelijke pokkenelftal te posten he
Het is gewoon een baas.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vraag wat ie kan omdat ik nognooit met m gespeeld heb
Hij kan koppen en goed schieten. In FUT11 was hij mijn nummer 1 spits in mijn Eredivisie silver teamquote:Op zondag 5 mei 2013 20:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik vraag wat ie kan omdat ik nognooit met m gespeeld heb
Okey ik zal t is proberen maar van wie krijgen ze aanvoer dan ?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij kan koppen en goed schieten. In FUT11 was hij mijn nummer 1 spits in mijn Eredivisie silver team
Had ik fittie?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Thorb het volgende:
is de fittie tussen tobi en toefkes al voorbij
weer te laat
Nee iemand heeft mij wijsgemaakt dat t niet voor echte fans isquote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Toefjes het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen uit deze reeks naar het Ajax feest vandaag geweest?
Wil je die toevallig ruilen voor mijn Nelom +1K coins?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nelom heb ik nog wel in 4-3-3 in mijn club. De Vrij niet meer maar daar heb ik wel winst mee gemaakt een aantal weken geleden.
Haha, viel wel mee. Ik moest gewoon even het bullshit niveau evenaren. Volgens mij zit het nu wel weer goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Thorb het volgende:
weer te laat
Geen idee, welke Engelsen hebben goede crossing?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Okey ik zal t is proberen maar van wie krijgen ze aanvoer dan ?
3 SMLENO-spelers achterinquote:
Staat er geen Nelom 4-3-3 op de markt dan? Ik zit nu wel net op de console.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wil je die toevallig ruilen voor mijn Nelom +1K coins?
Nope, geen één op de marktquote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar
[..]
3 SMLENO-spelers achterin
[..]
Staat er geen Nelom 4-3-3 op de markt dan? Ik zit nu wel net op de console.
Wist niet dat Djeetje daar werkte.quote:
oke, voor dat geld kan je 't risico wel nemenquote:
Ik kwam erachter dat het optreden in Hardenberg was en niet in Zwolle.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Ajacied7 het volgende:
Eindelijk weer thuis.![]()
Jammer genoeg heb ik DS2 zijn kameraad en 'gentlemen' niet gezien.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:40 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zullen in ieder geval genoeg kleine kinderen rondlopen, kan jij weer lekker je ding doen. Ik weet dat je een troll 1e klasse bent en er alles aan doet om jou zielige leventje weer wat kleur te geven maar ik blijf me af te vragen hoe diep je kan zakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel aardig uit volgens mij![]()
Clubs?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:58 schreef Thorb het volgende:
weer te laat
Volgend jaar wel en ook LW lijkt mij met 4* skillsquote:Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Boetius niet zilver is.
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef Topiek het volgende:
Inmiddels aan een 2e team begonnen:Beter dan je vorige teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel aardig uit volgens mijAJ
Stuk beter jaquote:
Je ging onder dat niveau. Dus beter je best gedaan dan je intentie was. Ook knap misschien kwam je ware niveau tevoorschijn?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, viel wel mee. Ik moest gewoon even het bullshit niveau evenaren. Volgens mij zit het nu wel weer goed.
Die bronse is ook baasquote:Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Blijft jammer dat Boetius niet zilver is.
Yo, sentquote:
AZ is een familieclub toch? Wat jou ding is weet ik niet maar het zal wel iets met bier te maken hebben. Twee dingen die niets met elkaar te maken hebben maar even wat "toefjes" water overheen gegooid om het om te dopen tot onzin.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik mis je posts met Feyenoord icm met "we"
Zoals voorspeld. De combi kleine kinderen en bekerfinale snap ik trouwens niet. Verklaar je nader?
Inter begon ook lekkerquote:
*jouwquote:Op zondag 5 mei 2013 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
AZ is een familieclub toch? Wat jou ding is weet ik niet maar het zal wel iets met bier te maken hebben. Twee dingen die niets met elkaar te maken hebben maar even wat "toefjes" water overheen gegooid om het om te dopen tot onzin.
Rare snoeshaan die je er bentquote:Op zondag 5 mei 2013 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
AZ is een familieclub toch? Wat jou ding is weet ik niet maar het zal wel iets met bier te maken hebben. Twee dingen die niets met elkaar te maken hebben maar even wat "toefjes" water overheen gegooid om het om te dopen tot onzin.
Haha, volgens mij heb ik niets verkeerd gezegd hoor, je leest wat je wilt lezen.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je ging onder dat niveau. Dus beter je best gedaan dan je intentie was. Ook knap misschien kwam je ware niveau tevoorschijn?
mickey.jpgquote:Op zondag 5 mei 2013 21:06 schreef Kun-Aguero het volgende:
wel leuk trouwens dat As Monaco is gepromoveerd zei gaan t PSG in te toekomst wel lastig maken
Dat is jouw geheim, dus ik zou zeggen: deel het.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe noem je de rotzooi die je gebruikt om alles wat je schrijft om te toveren in onzin?
Oke topquote:Op zondag 5 mei 2013 21:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, volgens mij heb ik niets verkeerd gezegd hoor, je leest wat je wilt lezen.
Ik neem alleen mensen met een IQ > 100 serieus. Wat er nu een beetje loopt te jengelen vind ik aandoenlijk. Meer niet.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:01 schreef Topiek het volgende:
Inmiddels aan een 2e team begonnen:Teams bij elkaar op de bank zetten scheelt een hoop fitness kosten, goed beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er wel aardig uit volgens mijIk ben ff gestopt ga over een uurtje weer, Crookk en Iwan zijn er nog wel denk ik.quote:
ik heb het nog nooit zo bij het foute eind gehad met mijn voorspellingquote:Op zondag 5 mei 2013 21:10 schreef Ajacied7 het volgende:
SIF Benteke's prijs is gestegen sinds gisteren.Het moet niet gekker worden, de laagste BIN is nu 138k.
Hoe is het met Iwan?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Teams bij elkaar op de bank zetten scheelt een hoop fitness kosten, goed begin
[..]
Ik ben ff gestopt ga over een uurtje weer, Crookk en Iwan zijn er nog wel denk ik.
oh ik dacht een verwijzing naar stoereboii met pedoquote:Op zondag 5 mei 2013 21:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zal 15 k worden tochquote:Op zondag 5 mei 2013 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb het nog nooit zo bij het foute eind gehad met mijn voorspelling
Veel plezier! Mooiste stadion van Nederland! Seizoenskaart zit er helaas nog niet in, als arme student die in het weekend sport is het niet echt een optiequote:Op zondag 5 mei 2013 21:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is jouw geheim, dus ik zou zeggen: deel het.
Maar goed, ik zit donderdag in de kuip. Tenminste nog 1 van ons 2en die daar een prijs op mag gaan halen
Wie is stoereboii?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh ik dacht een verwijzing naar stoereboii met pedo
Aha, ok.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Veel plezier! Mooiste stadion van Nederland! Seizoenskaart zit er helaas nog niet in, als arme student die in het weekend sport is het niet echt een optie.
Staat je nieuwe vid al op YT?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je mag best eens stoppen met je goeie grappen
Nee, want ik dacht ik doe het via de mic van mijn laptop, maar dan moet ik schreeuwen voordat je het goed hoor.quote:
Zet er even bij dat het een grap is. Doet Darksonic ook met zijn 'trolls'. Is wel zo duidelijk.quote:
Nee ik ben een eenzame vriendloze zielepootquote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Op een andere plaats wordt je vast erg gewaardeerd.
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 mei 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zet er even bij dat het een grap is. Doet Darksonic ook met zijn 'trolls'. Is wel zo duidelijk.
open dan ook eenzaam een nieuwe topic en ga daar eenzaam in postenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Nee ik ben een eenzame vriendloze zielepoot
Wil jij dan ook stoppen met je onwijs scherpe grappenquote:Op zondag 5 mei 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
open dan ook eenzaam een nieuwe topic en ga daar eenzaam in posten
zie je iemand lachen ?quote:Op zondag 5 mei 2013 21:16 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wil jij dan ook stoppen met je onwijs scherpe grappen
ik upload hem dinsdag dan kan ik de commentary doen met mijn nieuwe headsetquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 21:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik upload hem dinsdag dan kan ik de commentary doen met mijn nieuwe headset
Ulliquote:
Vergeet Wallyson en gebruik Mauricio en Leandro.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een 3-5-2 skill team maken met Marcio Azevedo op LM met 7 chem. Misschien geef ik Wallyson een 3e kans en Diego Mauricio schijnt heel goed te zijn dus die ga ik dan ook uittesten ook al heeft hij maar 3*. Adryan doe ik op CAM omdat ik hem nog in mijn club heb en Kelvin op RM.
doe dan Leite op RM.quote:Op zondag 5 mei 2013 21:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil eigenlijk nog wel een 3-5-2 skill team maken met Marcio Azevedo op LM met 7 chem. Misschien geef ik Wallyson een 3e kans en Diego Mauricio schijnt heel goed te zijn dus die ga ik dan ook uittesten ook al heeft hij maar 3*. Adryan doe ik op CAM omdat ik hem nog in mijn club heb en Kelvin op RM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |