In shape. Dat scheelt inderdaad al heel veel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:48 schreef Tinkepink het volgende:
Ze heeft ook een gespierde buik onder het laagje vet. Een goede basis doet veel.
Het is natuurlijk wel een vreemde mening in die zin dat mt. 38 bij 1.50m totaal anders oogt dan bij 1.80m. Dus op basis van alleen de maat kun je niet stellen dat iemand te dik is.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:36 schreef nolamoetblijven het volgende:
Je hebt mij teveel 'verstand' van sportproducten en komt op mij over als iemand die onzeker is, derhalve veel met haar uiterlijk (lees gewicht) bezig is en wil dan jouw mening (38 is slank!!!) op een ander opdringen. Mijn mening verandert niet, in mijn optiek is 38 tegen het dikke aan en dan moet je dus geen bikini aandoen.
Ik kan mij niet voorstellen dat zij maat 40 heeft met haar lengte.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
Deze vrouw heeft bv. maat 40 en een bikini staat haar erg mooi.
[ afbeelding ]
Een hele dag vergeten te eten lijkt me niet echt nastrevenswaardig, maar de kern klopt.quote:Op maandag 6 mei 2013 16:15 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Minder huilen en doe er wat aan.
http://www.returnofkings.com/10209/open-letter-to-fat-girls
Nee klopt, het wordt ook niet aangeraden, slechts als verklaring gegeven.quote:Op woensdag 8 mei 2013 12:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een hele dag vergeten te eten lijkt me niet echt nastrevenswaardig, maar de kern klopt.
er wordt bij gezegd dat ze hartstikke gezond is en over gepraat alsof het iets goeds is andersquote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Nee klopt, het wordt ook niet aangeraden, slechts als verklaring gegeven.
mja, ik vind dat net zo'n slecht voorbeeld als teveel eten en te weinig bewegen.quote:Op woensdag 8 mei 2013 16:27 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Nee klopt, het wordt ook niet aangeraden, slechts als verklaring gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |