ik ben ook allergisch voor langdurig contact met gras, en krijg dikke grote bulten en plakkaten ervan vandaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Ow ja, die was nog niet in me opgekomenSchrijven we op de optielijst. Hij heeft volgens mij alleen op het kleed gelegen en met zijn voetjes gestaan in het gras. Maar heb er niet heel erg op gelet, heb hem niet de hele dag zelf vast gehad.
Jij bent overal allergisch voor.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben ook allergisch voor langdurig contact met gras, en krijg dikke grote bulten en plakkaten ervan vandaar.
Oh dat klinkt wel heftiger dan het hier is. Ik zet zelf voorlopig in op de zonnebrandcreme, en hoop vooral op geen eczeem of allergische reactie op het nieuwe fruit.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ben ook allergisch voor langdurig contact met gras, en krijg dikke grote bulten en plakkaten ervan vandaar.
ja bestquote:
Hier kwam rond de zes maanden opeens eczeem opzetten. Alle mogelijke uitlsuitingen waren het niet.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heftiger dan het hier is. Ik zet zelf voorlopig in op de zonnebrandcreme, en hoop vooral op geen eczeem of allergische reactie op het nieuwe fruit.
En kreeg je daar dan zalf voor? Of moest je het gewoon vet houden met Vaseline o.i.d.? Ik heb zelf ook af en toe (elke paar jaar een paar maanden last van) eczeem op mijn elleboogholten en/of knieholten. Dus wie weet een erfelijkheidsfactortje. Vond het alleen wel erg plotseling en veel, maar misschien is dat ook wel typisch. We houden het maar even goed in de gaten en gebruiken Neutral in bad en Vaseline om in te smeren om parfum e.d. als oorzaak uit te sluiten.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef laziness het volgende:
[..]
Hier kwam rond de zes maanden opeens eczeem opzetten. Alle mogelijke uitlsuitingen waren het niet.
Met 14 maanden was het net zo plotseling weer weg.
Dus zomaar zonder reactie op kan ook nog.
Mijn mini krijgt wat uitslag in zijn gezicht als er tanden doorkomen. Maar niets dat op plakkaten lijkt.. Hopelijk trekt het snel weg!quote:Op zondag 5 mei 2013 20:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel heftiger dan het hier is. Ik zet zelf voorlopig in op de zonnebrandcreme, en hoop vooral op geen eczeem of allergische reactie op het nieuwe fruit.
Hier ookquote:Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef laziness het volgende:
Na dat we bij de dokter geweest zijn kregen we een receptje voor cetomacrogol en vaseline lanette creme gebruikten we ook. Maar het ging, kwam etc. De zalf leek niet veel te doen hier in maar vet houden is altijd goed.
Serieus? Voor uitslag die al wegtrekt naar de huisarts?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:46 schreef Sam1993 het volgende:
Uitslag check.. Hier nog geen zoonebrand enzo gebruikt maar mijn mini staat van nek tot teen onder de uitslag. ik heb niks verranderd maar ik twijfel of ze afgelopen week niet af en toe wat van zus toegestopt heeft gekregen met melk erin ook enorm luieruitslag met kleine zweertjes erin die zijn gelukkig al weg maar morgen toch maar langs de dokter met dr denk ik.
Berg hebben we hier makkelijk (en definitief) weggekregen met goed inwrijven met babyolie en na een uurtje of wat met een kam konden we het er zo uithalen. Of heb je dat al geprobeerd/kan ze niet tegen babyolie?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hier ookvet houden doen we maar echt helpen
... . Hydrocortisonzalf helpt wel maar ook maar tijdelijk en dat smeren we liever niet te vaak. Ze heeft ook echt een hele lichte en gevoelige huid. Ook veel berg op haar hoofdje. Helaas... Volgens de artsen (huis en CB) groeit ze er wel overheen.
Hebben we al een paar x gedaan maar het blijft terugkomen helaas. De CB arts gaf aan dat we het dan maar beter gewoon konden laten zitten. Wel houden we het vet en pulk ik af en toe het ergste weg (quote:Op zondag 5 mei 2013 20:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Berg hebben we hier makkelijk (en definitief) weggekregen met goed inwrijven met babyolie en na een uurtje of wat met een kam konden we het er zo uithalen. Of heb je dat al geprobeerd/kan ze niet tegen babyolie?
Jen is 5 en heeft het nog. Ik denk dat ik het 1x per jaar doe. Helemaal invetten en uitkammen.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hebben we al een paar x gedaan maar het blijft terugkomen helaas. De CB arts gaf aan dat we het dan maar beter gewoon konden laten zitten. Wel houden we het vet en pulk ik af en toe het ergste weg (). Het sneue is dat er dan ook altijd wat haartjes meekomen en ze heeft al zo weinig
![]()
Ik had het zelfs op m'n 21e nogquote:Op zondag 5 mei 2013 20:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jen is 5 en heeft het nog. Ik denk dat ik het 1x per jaar doe. Helemaal invetten en uitkammen.
Oh wow, nee zo erg heeft Silvijn 't nooit gehad dus dat zal echt niet vergelijkbaar zijn. Balen, maar gelukkig kan 't geen kwaad!quote:Op zondag 5 mei 2013 21:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik had het zelfs op m'n 21e nog![]()
Het is alleen bij mijn dame met haar lichte en weinige haar heul goed zichtbaar. Niet de leukste foto maar hier kun je het wel zien:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |