SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
![]()
Belangrijke 3 punten
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Koe penis hangoor ouwe vogelzoeker stierenklquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Man United mag blij zijn met het kampioenschap, zou voorlopig wel eens het laatste kunnen zijn als ze geen vers bloed halen. Ik vind het qua creativiteit en scorend vermogen niet denderend allemaal.![]()
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Koe penis hangoor ouwe vogelzoeker stierenkl![]()
![]()
Wat Gijp al zei. Ze moeten een grote naam op het middenveld krijgen. Nu is het niet veelquote:Op zondag 5 mei 2013 18:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Man United mag blij zijn met het kampioenschap, zou voorlopig wel eens het laatste kunnen zijn als ze geen vers bloed halen. Ik vind het qua creativiteit en scorend vermogen niet denderend allemaal.![]()
quote:
Boksquote:Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Komt goed. Spurs thuis is geen probleemquote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Idd![]()
Als jullie van de week nou ook ff winnenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja idd, hoe kwam ik nou op Doreen?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Webb blijft een waardeloze scheidsrechter. Sian Massey daarentegen is een betrouwbare grensrechter.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik vond het ook al raar maar ik dacht dat jij misschien een tweelingzus van haar kende. Zou niet verkeerd zijn op zich.quote:![]()
Nee, ik weet het al, het is een wetenschapper, blijkbaar is er toch nog iets blijven hangen.quote:Op zondag 5 mei 2013 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het ook al raar maar ik dacht dat jij misschien een tweelingzus van haar kende. Zou niet verkeerd zijn op zich.know'm sayin?
word? word.![]()
Diep donker rood voor GardnerPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Sunderland - Stoke kan ik me normaal totaal niet voor interesseren... hoe is die wedstrijd verder? Schoppartijtje zekerall your heroes are whores![]()
Wordt net 1-1.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:20 schreef sylvietjoo het volgende:
Sunderland - Stoke kan ik me normaal totaal niet voor interesseren... hoe is die wedstrijd verder? Schoppartijtje zekersig verwijderd door FA![]()
Wigan moet vanavond winnen dan wordt het echt ongekend spannend. 4 teams op 38 puntenPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
1-0 wiganquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:54 schreef Dos37 het volgende:
Wigan moet vanavond winnen dan wordt het echt ongekend spannend. 4 teams op 38 punten![]()
En ik schakel nu pas in, hopelijk nog wat goals
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Tiendalli scoort
Vorm gaat er intussen met de brancard af na een luchtduel.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Het is wel de wedstrijd van de Nederlanders. Ronnie Stam komt in het veld en na 10 seconden valt ie geblesseerd uit.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vorm moest er geblesseerd af, staat hier nét boven.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Chelsea: Cech, Azpicilueta, Ivanovic, Cahill, Cole, Ramires, David Luiz, Oscar, Mata, Hazard, Torres.
Subs: Turnbull, Terry, Lampard, Ake, Moses, Benayoun, Ba.
Tottenham: Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Assou-Ekotto; Lennon, Huddlestone, Parker, Holtby; Adebayor, Bale.
Subs: Friedel, Caulker, Naughton, Carroll, Dempsey, Sigurdsson, Defoe.![]()
Haten op the Hudquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef erkel het volgende:
Waarom speelt HuddlestoneHebben ze echt niets beters op de bank?
![]()
![]()
Dembele geblesseerdquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:03 schreef erkel het volgende:
Waarom speelt HuddlestoneHebben ze echt niets beters op de bank?
sd![]()
Sideshow Bob
OMG wat een goal
Niemand die ook maar een beetje druk zet
Ziek doelpuntOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Fout CahillOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Dat hij hem dan ook maakt
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Boem raak koekoek Goal AtletiOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Brazil lalalalaOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
BREAKING NEWS
BBC Sports Editor David Bond: "David Moyes is set to be appointed as Sir Alex Ferguson's successor at Manchester United. An announcement could be made tomorrow afternoon.![]()
Was 3 uur al bekend.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:32 schreef CaptainObvious39 het volgende:
BREAKING NEWS
BBC Sports Editor David Bond: "David Moyes is set to be appointed as Sir Alex Ferguson's successor at Manchester United. An announcement could be made tomorrow afternoon.
Rust, even naar Real![]()
![]()
Vertonghen ziet eruit als een gingerOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ramires![]()
![]()
Luiz is weer bezig met zijn ellebogen
Breng Defoe eens
Jan is een beetje boosOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
AVB is niet goed bij zijn eikel.quote:Op woensdag 8 mei 2013 22:22 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Zo'n belangrijk wedstrijd en dan Carrol ipv Defoe.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
KLOTEOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Come on Spurs nog éénPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Ik schakel in bij Real en 3 seconden later goal, ik schakel hier in en 10 seconden later goal, ik heb iets![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: