PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ah, nice.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vriend van me had het gekocht, prima allemaal. veel goedkoper idd. Wil het zelf niet doen omdat ik dan alle playlists enzo kwijt ben en te lui om dat allemaal opnieuw te gaan doenBinnenkort ff kijken of je dat kan overzetten naar een ander account
als dat kan ga ik het ook wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
hahah dat moet wel lukken toch, gewoon iemand kiezen die een hoop positieve reacties heeft ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, nice.Maar er zijn meerdere aanbieders, ik zal dan wel weer een scammer uitkiezen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:01 schreef vandermar het volgende:
Met de subsidie die PSV krijgt zou je CL winnaar moeten zijn.Tjah je ziet gewoon dat als een tegenstander niet moet verliezen voor eigen gewin dat het Feyenoord dan niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Vandaag helaas wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah je ziet gewoon dat als een tegenstander niet moet verliezen voor eigen gewin dat het Feyenoord dan niet lukt
Ah, er is toch iemand met 180 positieve reviews, dus dat zal wel goed zitten jaquote:Op zondag 5 mei 2013 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah dat moet wel lukken toch, gewoon iemand kiezen die een hoop positieve reacties heeft ofzo.
oh wow nicequote:Op zondag 5 mei 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, er is toch iemand met 180 positieve reviews, dus dat zal wel goed zitten jaPlaylists kun je inderdaad overzetten.
Betaal je nu elke maand een tientje oid?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh wow nicegaat een hoop geld schelen dan
Omdat het toch alleen maar rellen is nu. Lekker in de tuin met een biertje is ook veel chiller.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zijn er nog ajacieden hier niet in Amsterdam?
Ik ben in Amsterdam hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zijn er nog ajacieden hier niet in Amsterdam?
Ik heb een maat die gewoon elke keer neppe FB accounts maakt en dan dat maandje neemt, gelijk stopzet en zo een maand kan genieten. Daarna gaat hij weer door met een nieuw account etc..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee had een jaar gratis via provider maar die loopt volgende maand ofzo afquote:
Is er nergens fatsoenlijk feestquote:Op zondag 5 mei 2013 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat het toch alleen maar rellen is nu. Lekker in de tuin met een biertje is ook veel chiller.
Lekker Fok!ken ipv vieren, leuk manquote:
Oh, gaat veel schelen dan jaquote:Op zondag 5 mei 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee had een jaar gratis via provider maar die loopt volgende maand ofzo afen gebruik het wel vaak zowel thuis als onderweg
Jawel, het zal vast een leuk feest zijn, maar om nou met de trein naar Amsterdam te gaan ging mij ook een beetje te ver.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er nergens fatsoenlijk feestLeuke 'supporters' wel
[..]
Lekker Fok!ken ipv vieren, leuk man
Leidseplein. Gezellig met de wouten een robbertje vechten.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er nergens fatsoenlijk feestLeuke 'supporters' wel
[..]
Lekker Fok!ken ipv vieren, leuk man
Er is geen matchmaking op basis van teams, nooit geweest ook. Als je alleen tegen bronzes wil spelen moet je de bronze cup doen. Wel een gemiste kans mbt seasons, maar ja..dat was bekend.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heren, ik heb een vraag. Is de matchmaking beter geworden? Ik wil namelijk met mijn bronze team spelen, maar ik wil dan niet tegen een gouden team.
Dat kan ik me nou echt niet voorstellenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, het zal vast een leuk feest zijn, maar om nou met de trein naar Amsterdam te gaan ging mij ook een beetje te ver.
Dank u.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is geen matchmaking op basis van teams, nooit geweest ook. Als je alleen tegen bronzes wil spelen moet je de bronze cup doen. Wel een gemiste kans mbt seasons, maar ja..dat was bekend.
Beter haat dan medelijden.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-niet-afsluiten.html
![]()
Ik heb de afgelopen 2 maanden zo'n haat tegenover deze man ontwikkeld
Er is geen enkele voetballer of trainer waar ik medelijden mee heb. Een club kan wel.quote:
Ik woon hier in een buurt met veel Ajacieden, dus wij hadden gewoon ons eigen feest hier in de tuin. Het feest buiten het stadion is op zich niet zo bijzonder hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan ik me nou echt niet voorstellenMaar miss is dat bij 3 kampioenschappen op rij dan wat minder
Ah okequote:Op zondag 5 mei 2013 18:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik woon hier in een buurt met veel Ajacieden, dus wij hadden gewoon ons eigen feest hier in de tuin. Het feest buiten het stadion is op zich niet zo bijzonder hoor.
Een kampioensfeest is een kampioensfeest. Het zal bij ieder club een feest zijn. Ik heb gewoon lekker genoten voor de buis en daarna in de tuin op het kampioensschap gedronken. Daarvoor hoef ik toch niet naar Amsterdam?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke
Dat is hier wel heel anders. Stadhuisplein en Stratumseind is echt geweldig na het kampioenschap.
Helaas te lang geleden
Klopt, maar de optocht door de stad en de sfeer bij iedereen onderling is toch wel heel apart op zo'n dag. Toch wel heel anders dan het gewoon met wat vrienden thuis vieren imo.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een kampioensfeest is een kampioensfeest. Het zal bij ieder club een feest zijn. Ik heb gewoon lekker genoten voor de buis en daarna in de tuin op het kampioensschap gedronken. Daarvoor hoef ik toch niet naar Amsterdam?
Ik heb me anders rijkelijk vermaakt hier.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar de optocht door de stad en de sfeer bij iedereen onderling is toch wel heel apart op zo'n dag. Toch wel heel anders dan het gewoon met wat vrienden thuis vieren imo.
Weer een penalty, maar een TOTS zal hij wel krijgen ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer Vidal die het vandaag gedaan heeft![]()
Die TOTS wordt echt een must have
quote:
epicquote:
De Jong met 11.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Topscorer Juventus nu ze kampioen zijn....
Vucinic, 9 goals![]()
![]()
Wie is eigenlijk topscorer van Ajax?
Siem, FIscher en Eriksen boven de 10 geëindigd, 12-10-10.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Topscorer Juventus nu ze kampioen zijn....
Vucinic, 9 goals![]()
![]()
Wie is eigenlijk topscorer van Ajax?
Inderdaad, daar moeten we een gifje van hebbenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
Hahah luiz lacht zich kapot na het natrappen van rafael
Bij infostrada heeft hij de goal gekregen.quote:
vreemd, maar oke 12 danquote:Op zondag 5 mei 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij infostrada heeft hij de goal gekregen.
quote:
Ook wel bizar natuurlijk, dat PSV en Ajax beide nog niet in de buurt komen qua topscorers met de andere ploegen bovenin. Maar geen een boven de 10 vind ik wel heel bizar bij Juvequote:Op zondag 5 mei 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Siem, FIscher en Eriksen boven de 10 geëindigd, 12-10-10.
ultimatedb.nlquote:Op zondag 5 mei 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur is MOTM David Luiz eigenlijk op de xbox, helemaal niet meer naar gekeken,
Ja ik had hem ook al gezien, maar vond de GIF alleen leuker eigenlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier nog het filmpje
http://nos.nl/video/50351(...)igter-struikelt.html
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook al gezien, maar vond de GIF alleen leuker eigenlijk
Ook wel pech voor hem dat hem dit net moet overkomen
Daar zal wel een trollhoofd op gesoept wordenquote:
quote:
Gaat he-le-maal nergens over idd. Paar half belangrijke potjes voor de play-offs en dat is het.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ook wel leuk, dat in plaats van de door iedereen voorspelde super spannende laatste speeldag, de laatste speeldag gewoon compleet voor den keizers baard is![]()
![]()
Tjah en ook daar lijkt het eigenlijk allemaal wel al beslist. Jammer eigenlijk, Ajax- Groningen was als Ajax nog geen kampioen was geweest nog wel spannend geweest, aangezien Grunn nog punten moet pakken. Als PSV nog geen 2de was en Twente er dus ook baat bij had gehad als PSV geen 2de werd was dat ook nog een spannende wedstrijd geweestquote:Op zondag 5 mei 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat he-le-maal nergens over idd. Paar half belangrijke potjes voor de play-offs en dat is het.
Ik zag het iddquote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
wtf Barry Copa...duikt VOL zelf tegen de paal aan bij een schot dat naast ging. Echt meteen helemaal knockout gewoon
Ik vind dat totaal niet ergquote:Op zondag 5 mei 2013 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah en ook daar lijkt het eigenlijk allemaal wel al beslist. Jammer eigenlijk, Ajax- Groningen was als Ajax nog geen kampioen was geweest nog wel spannend geweest, aangezien Grunn nog punten moet pakken. Als PSV nog geen 2de was en Twente er dus ook baat bij had gehad als PSV geen 2de werd was dat ook nog een spannende wedstrijd geweest
Welk formaat?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zag het idd
Kan iemand die foto van Luiz voor mij verkleinen? aub
Dat zag er best scary uit. Zware hersenschuddingquote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
wtf Barry Copa...duikt VOL zelf tegen de paal aan bij een schot dat naast ging. Echt meteen helemaal knockout gewoon
Op Cam is hij goed denk ik, als spits vond ik hem niet zo. In de Afwerking wel, maar koppen en snelheid waren gewoon niet prettig in de spitsquote:Op zondag 5 mei 2013 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand IF Jovetic al gebruikt? Ben aan het twijfelen of ik hem ga gebruiken ipv Di Natale
Op UI formaat ga je echt niet zien dat ie lachtquote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
UIof wacht miss als er een gifje komt
Anders is het dubbel werk haha
Uit het PL topic:quote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
UIof wacht miss als er een gifje komt
Anders is het dubbel werk haha
Ik het eerste wel, 2de niet neequote:
Toffe muziek.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha... Vitesse en Feyenoord waren weer top. Gelukkig niet de wedstrijd gezien.
Reden door Den Haag (in een starlet) kwam opeens dit voorbij.
Haha, ik reed niet dus dan mag ik de radio niet aanraken... De muziek viel me ook pas later opquote:
Wat een smiechtquote:
Is zijn passing goed genoeg voor op CAM ik vind types zoals Sneijder en Cazorla namelijk het fijnstquote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op Cam is hij goed denk ik, als spits vond ik hem niet zo. In de Afwerking wel, maar koppen en snelheid waren gewoon niet prettig in de spits
Bij de meeste spelers zou ik het niet echt tof vinden, maar van hem kan ik het op de een of andere manier ook wel hebben jaquote:
Sneijder heeft echt kutpassing vind ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is zijn passing goed genoeg voor op CAM ik vind types zoals Sneijder en Cazorla namelijk het fijnst
Ja ik denk dat hij daar juist heel goed voor is. Balcontrole en passing is perfect, maar hem diep sturen heeft geen zin. Denk wel dat hij zelf diep kan sturenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is zijn passing goed genoeg voor op CAM ik vind types zoals Sneijder en Cazorla namelijk het fijnst
Rijst, ben je al goed met Forza? Was laatst echt niet te stoppen, won 8 van de 10 races (met 8 man).quote:
Dat lachjequote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee want het was een overtredingAls het een schwalbe was wel ja
quote:
Zolang de groene en rode pijtljes maar aan staanquote:Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Rijst, ben je al goed met Forza? Was laatst echt niet te stoppen, won 8 van de 10 races (met 8 man).
Ga ik hem daar eens proberen thanks!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hij daar juist heel goed voor is. Balcontrole en passing is perfect, maar hem diep sturen heeft geen zin. Denk wel dat hij zelf diep kan sturen
Sneijder geeft bij mij zo gigantisch veel assists die stuurt non stop spelers wegquote:Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sneijder heeft echt kutpassing vind ik.
Nasri is dit jaar pas kut
Haha, ja ik heb die lijnen in bochten ook nog aanstaan hoor. Je moet ze niet altijd vertrouwen maar het is makkelijker in te schatten. Wel TCS uit en zelf schakelen! Maakt het spel een stuk leuker.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zolang de groene en rode pijtljes maar aan staan
Koop dan coins van een van onsquote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef Topiek het volgende:
Ik denk dat ik maar voor 7,50¤ wat FIFA punten koop
kan je beter voor 7,50 aan coins kopenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef Topiek het volgende:
Ik denk dat ik maar voor 7,50¤ wat FIFA punten koop
Scoorde wel veel bij mij maar passing vond ik niet fijn. Alonso zijn passing vind ik ook niet fijn. Die van Rooney en Fabregas vind ik echt wel heel erg goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga ik hem daar eens proberen thanks!
[..]
Sneijder geeft bij mij zo gigantisch veel assists die stuurt non stop spelers weg
Tenzij je Ronaldo uit een pakje krijgt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je beter voor 7,50 aan coins kopen
Das ook als je voor 100k coins koopt en daar dan pakjes mee kooptquote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tenzij je Ronaldo uit een pakje krijgt.
Daar heb je op zich een punt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das ook als je voor 100k coins koopt en daar dan pakjes mee koopt
En als je coins koopt ipv fifa punten kun je meer packs kopenquote:
Dit.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
Hij speelt op de PC dus van wie moet hij coins kopen?
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
Hij speelt op de PC dus van wie moet hij coins kopen?
Did not know thatquote:
ah die vriend weet btw nog niet of het allemaal goed zitquote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op UI formaat ga je echt niet zien dat ie lachtBij de stilstaande in ieder geval.
Klopt, de bewering is dat het elke maand vernieuwd wordt, er staat dus altijd 1 maand op je account.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah die vriend weet btw nog niet of het allemaal goed zitgaat ie pas na een maand merken zegt ie
idd lijkt mij ookquote:Op zondag 5 mei 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, de bewering is dat het elke maand vernieuwd wordt, er staat dus altijd 1 maand op je account.Maar bij een seller met veel positieve reviews zal het wel snor zitten.
silver upgradequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lulquote:
Tegen mij ?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1160
Dit maar eens uitproberen dadelijk
Sooooo, orignieeel maaaaanquote:Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1160
Dit maar eens uitproberen dadelijk
Jaquote:Op zondag 5 mei 2013 19:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet dat dan? Sta je dan automatisch met 1-0 voor aan het begin van de wedstrijd?
*misbruikenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh...
Ik heb nooit originele teams ik gebruik de spelers die ik wil gebruiken
Weet ik veelquote:
Ik heb dit jaar duizenden pakjes gehaald en geen ene kut gekregen.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef Topiek het volgende:
Pff, 12 van die pakjes, heb een shitload aan contracten nu, en geen goede spelers
Welke packs, de 400c packs?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef Topiek het volgende:
Pff, 12 van die pakjes, heb een shitload aan contracten nu, en geen goede spelers
Koop dan nog een keer fifa points.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef Topiek het volgende:
Ik had net Kompany en Muller in mijn packs, Kompany is mijn duurste speler ooit in een pack en die is nog maar 28kquote:Op zondag 5 mei 2013 19:45 schreef Topiek het volgende:
Mijn duurste is Ibra en daarna Robbenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had net Kompany en Muller in mijn packs, Kompany is mijn duurste speler ooit in een pack en die is nog maar 28k
Mijn duurste speler dit jaar is nog niet eens de helft van datquote:Op zondag 5 mei 2013 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had net Kompany en Muller in mijn packs, Kompany is mijn duurste speler ooit in een pack en die is nog maar 28k
Mariappa toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn duurste speler dit jaar is nog niet eens de helft van dat
Volgens mij hebben wij wel de slechtste packluck van iedereenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn duurste speler dit jaar is nog niet eens de helft van dat
Oh, die was ik vergetenquote:
Te veelquote:Op zondag 5 mei 2013 19:49 schreef Topiek het volgende:
Is bieden vanaf 750 voor een 4-3-1-2 te veel of te weinig?
Dan geef je al antwoord op je eigen vraag hequote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Op PC liggen de prijzen dubbel zo hoog als 750
En zo nemen de zelfbenoemde Feyenoorders weer langzaam aan afstand van hun club, zoals voorspeldquote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha... Vitesse en Feyenoord waren weer top. Gelukkig niet de wedstrijd gezien.
Reden door Den Haag (in een starlet) kwam opeens dit voorbij.
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En zo nemen de zelfbenoemde Feyenoorders weer langzaam aan afstand van hun club, zoals voorspeld
Mijn duurste was IF Busquets van 24kquote:Op zondag 5 mei 2013 19:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij wel de slechtste packluck van iedereen
Feli met Europeesquote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En zo nemen de zelfbenoemde Feyenoorders weer langzaam aan afstand van hun club, zoals voorspeld
Je kan beter je speler verkopen en in de goede formatie terugkopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:51 schreef Topiek het volgende:
[..]
Op PC liggen de prijzen dubbel zo hoog als 750
Ja, Tobi werd zo woedend op mij, omdat ik het eigenaardig vond dat hij opeens over "we" begonnen als het om Feyenoord ging. Ik voorspelde dat dat wel voorbij zou zijn bij een 5e plek. Maar het is dus al bij een 3e plek gebeurdquote:Op zondag 5 mei 2013 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Feli met EuropeesEn hier had je idd gelijk in
Dat Spring Classic toernooitjeNog maar even proberen te winnen
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Tobi werd zo woedend op mij, omdat ik het eigenaardig vond dat hij opeens over "we" begonnen als het om Feyenoord ging. Ik voorspelde dat dat wel voorbij zou zijn bij een 5e plek. Maar het is dus al bij een 3e plek gebeurd
Jaquote:Op zondag 5 mei 2013 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die goal van Twente
[..]
Jij probeert die Ajax badge nu de hele tijd te verkopen
Ja ineens is het weer overal huilen over Feyenoordquote:Op zondag 5 mei 2013 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, Tobi werd zo woedend op mij, omdat ik het eigenaardig vond dat hij opeens over "we" begonnen als het om Feyenoord ging. Ik voorspelde dat dat wel voorbij zou zijn bij een 5e plek. Maar het is dus al bij een 3e plek gebeurd
Ikke toch, vandaag door mijn oom aangeboden gekregen mee te gaan, dat sla ik maar niet afquote:Op zondag 5 mei 2013 20:00 schreef Toefjes het volgende:
Maar wie gaan er nu donderdag naar de kuip uit dit topic?
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ikke toch, vandaag door mijn oom aangeboden gekregen mee te gaan, dat sla ik maar niet af
Eigen vervoer dus, dat is ook wel chill
Ik heb er best wel schijt aan of we hem winnen of nietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ik ga lekker 12 uur richting stadhuisplein denk ik, in m'n AZ shirt uit 1993
Kijken of het daar iets is. Anders maar richting de kuip, schijnt al wat entertainment te zijn voor de wedstrijd. Al vrees ik het niveau van entertainment en de bierprijzen
Alles wat nu gebeurt is toch om des keizers baard. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant wel fijn dat iedereen nu 100% van het feest kan gaan genieten. Ik hoop ook dat AZ- en PSV supporters er iets moois van gaan maken.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er best wel schijt aan of we hem winnen of nietGun het AZ ook wel, en we hebben er toch helemaal niks aan
Wat een brakke tijd zeg.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles wat nu gebeurt is toch om des keizers baard. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant wel fijn dat iedereen nu 100% van het feest kan gaan genieten. Ik hoop ook dat AZ- en PSV supporters er iets moois van gaan maken.
@Vdm 18:00 is de finale
De bal is rond.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:09 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat PSV met 36-0 gaat verliezen van Twente en dat wij 1-0 thuis winnen van NAC door een buitenspel goal.
Homooooquote:
Ja maar de beker an sich boeit me ook gewoon geen reetquote:Op zondag 5 mei 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alles wat nu gebeurt is toch om des keizers baard. Aan de ene kant wel jammer, aan de andere kant wel fijn dat iedereen nu 100% van het feest kan gaan genieten. Ik hoop ook dat AZ- en PSV supporters er iets moois van gaan maken.
@Vdm 18:00 is de finale
bakje snertquote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, beter dat we een warme maaltijd krijgen daar. Ga ik eigenlijk wel van uit.
Koek en sopie in de rustquote:
Dan heeft psv 2 prijzen de beker en de supercupquote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar de beker an sich boeit me ook gewoon geen reet
Ja, mij dan weer wel. Zo vaak gaan we geen prijzen meer winnen denk ik, dus dit is er dan toch weer 1tje. Plus, we maken dan automatisch kans op de Johan Cruijff schaal aan het begin van volgend seizoen. Gun Verbeek ook wel een echte prijsquote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De beker is alleen leuk als je kampioen wordt, anders heeft het geen waardequote:Op zondag 5 mei 2013 20:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan heeft psv 2 prijzen de beker en de supercup
De fruitschaal is helemaal flutprijs. Heeft ons ook nog zand in de ogen gestrooid dit seizoenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, mij dan weer wel. Zo vaak gaan we geen prijzen meer winnen denk ik, dus dit is er dan toch weer 1tje. Plus, we maken dan automatisch kans op de Johan Cruijff schaal aan het begin van volgend seizoen. Gun Verbeek ook wel een echte prijs
Knap om zoveel fouten te maken in zo'n klein stukje tekst.quote:
Jawel joh, dat is mooi zo'n knock-out toernooi en dan aan het einde de finale spelen. Elke ronde winnen of verliezen, alles of niets. Ik heb er zin inquote:Op zondag 5 mei 2013 20:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In welk vak zit jij?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jawel joh, dat is mooi zo'n knock-out toernooi en dan aan het einde de finale spelen. Elke ronde winnen of verliezen, alles of niets. Ik heb er zin in
En de 2e plaats, dat mag ook gevierd wordenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dan heeft psv 2 prijzen de beker en de supercup
Tuurlijk is dat het welquote:Op zondag 5 mei 2013 20:13 schreef StijnDa het volgende:
2e geworden en nog kans op de beker (donderdag Toefjes). Gelukkig geen compleet gefaald seizoen.
Proficiat Ajacieden hier
Ja zo zit een beker nou eenmaal in elkaar. Het is gewoon een prijs die niets inhoudt, je hebt een paar wedstrijdjes gewonnen maar je bent niks. Voor niet kampioenskandidaten is het leuk, verder heb je er gewoon niks aanquote:Op zondag 5 mei 2013 20:15 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jawel joh, dat is mooi zo'n knock-out toernooi en dan aan het einde de finale spelen. Elke ronde winnen of verliezen, alles of niets. Ik heb er zin in
Ja bij ons iets minder uitbunding als bij jullie vorig jaarquote:Op zondag 5 mei 2013 20:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de 2e plaats, dat mag ook gevierd worden
Roda en VVV weg.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef Reemi het volgende:
Wie hopen jullie dat nog meer degradeert/nieuw komt?
ES PEE AAH ERRR TEEE AAAHquote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef Reemi het volgende:
Beide Limburgse teams eruit, Volendam en Sparta erbij.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef Reemi het volgende:
Dansje van Pieters was wel grappig toenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat het welWe zijn ook nog lang niet in de CL
[..]
Ja zo zit een beker nou eenmaal in elkaar. Het is gewoon een prijs die niets inhoudt, je hebt een paar wedstrijdjes gewonnen maar je bent niks. Voor niet kampioenskandidaten is het leuk, verder heb je er gewoon niks aan
Leuk feestje misschien, maar het zegt genoeg dat we de beker van vorig seizoen nooit meer gezien hebben
Vvv degradeert en Sparta promoveertquote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef Reemi het volgende:
Sluit ik me bij aan denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beide Limburgse teams eruit, Volendam en Sparta erbij.
Goed voor PSV qua sponsorsquote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja ik kan toch niet kiezen ofwel?quote:
Die moeten zich wel druk over geld maken jaquote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed voor PSV qua sponsors
[..]
Ja ik kan toch niet kiezen ofwel?Moeten er 2 uit dan
Ja nvmquote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goed voor PSV qua sponsors
[..]
Ja ik kan toch niet kiezen ofwel?Moeten er 2 uit dan
Roda en VVV voor altijd weg. En dan Sparta sowieso er in. De 2e plek gun ik de Graafschap en Go Ahead Eagles wel. De sfeer in die stadionsquote:Op zondag 5 mei 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik las vandaag van Feyenoorders dat PSV in de problemen zit als ze de CL niet halenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die moeten zich wel druk over geld maken ja
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik las vandaag van Feyenoorders dat PSV in de problemen zit als ze de CL niet halenZelden zo gelachen
Ik vind dat Helmond Sport het ook weleens verdiendquote:Op zondag 5 mei 2013 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Roda en VVV voor altijd weg. En dan Sparta sowieso er in. De 2e plek gun ik de Graafschap en Go Ahead Eagles wel. De sfeer in die stadions
AZ. Just like the guy who's in charge here.quote:
geel heet dat en ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef Topiek het volgende:
Ik ga nu een 2e team maken, en heb als eerste spits, Milito aangeschaft, die speelt bij Inter, dus als ik bijv. een spits van AC Milan erbij doe, zal het lijntje tussen de twee, gewoon goud zijn?
Donderdag in de bus krijgen we pas stadion kaartjesquote:
Ik deel je mening niet dus zo 'natuurlijk' is het nietquote:Op zondag 5 mei 2013 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat het welWe zijn ook nog lang niet in de CL
[..]
Ja zo zit een beker nou eenmaal in elkaar. Het is gewoon een prijs die niets inhoudt, je hebt een paar wedstrijdjes gewonnen maar je bent niks. Voor niet kampioenskandidaten is het leuk, verder heb je er gewoon niks aan
Leuk feestje misschien, maar het zegt genoeg dat we de beker van vorig seizoen nooit meer gezien hebben
Als ze uit t zelfde land komenquote:Op zondag 5 mei 2013 20:25 schreef Topiek het volgende:
Ik ga nu een 2e team maken, en heb als eerste spits, Milito aangeschaft, die speelt bij Inter, dus als ik bijv. een spits van AC Milan erbij doe, zal het lijntje tussen de twee, gewoon goud zijn?
Zoveel uitgegeven, hiernaartoe gewerkt. Advocaat gehaald en van Bommel om ons hierdoor heen te slepen.100 jarig jubileum. Zoveel jaar achter elkaar ook geen kampioen geworden.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Donderdag in de bus krijgen we pas stadion kaartjesDus weet nog niet.
[..]
Ik deel je mening niet dus zo 'natuurlijk' is het nietJe kan nou eenmaal niet uitgaan van een kampioenschap, er zijn nog 3 kandidaten, met wat prijzen en een 2e plaats had het dus nog een stuk slechter gekund > wmb niet compleet gefaald.
Ag ik vind dat mooiNiet zo belangrijk als de competitie natuurlijk maar zo'n wedstrijd laat in de beker heeft wel iets bijzonders.
De beker winnen is zeker een leuk feestje
Whut?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat Helmond Sport het ook weleens verdiendDie doen al jaren mee aan de top daar, meest consistent
Maar noem het nou gewoon geel, want je hebt groen, geel en rood.quote:
Dan tweeten we er nog overquote:Op zondag 5 mei 2013 20:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Donderdag in de bus krijgen we pas stadion kaartjesDus weet nog niet.
[..]
Ik deel je mening niet dus zo 'natuurlijk' is het nietJe kan nou eenmaal niet uitgaan van een kampioenschap, er zijn nog 3 kandidaten, met wat prijzen en een 2e plaats had het dus nog een stuk slechter gekund > wmb niet compleet gefaald.
Ag ik vind dat mooiNiet zo belangrijk als de competitie natuurlijk maar zo'n wedstrijd laat in de beker heeft wel iets bijzonders.
De beker winnen is zeker een leuk feestje
Ja dat is best hoog tochquote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Whut?
2x 4e en een keer 3e..alleen dit seizoen even meegedaan in de titelstrijd. Verder echt een kutclubje..moet er niet aan denken dat zoiets promoveert. Al heb ik sowieso een hekel aan dat tuigdorp, maar dat is weer iets anders.
quote:Op zondag 5 mei 2013 20:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het had dit jaar moeten gebeuren, volgend jaar gebeurt het sowieso niet en ben heel benieuwd of er het jaar erna wel echt een team dat kampioen kan worden staat. Helaas.
Ja, maar steeds wel ruim achter de echte top..ieder jaar een beetje in de rol van Utrecht dit seizoen met 1 uitschietertje..verder ook niet al teveel potentieel in die club en geen boeiende selectie.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is best hoog toch? Cambuur Volendam Go Ahead enz kunnen ze dat niet nazeggen.
Ik vind Helmond zelf ook kut hoor, daar niet van
Er gaan er een hoop weg, en weet niet waar we de vervangers daarvoor moeten halen. En in de verdediging moet sowieso iets gaan gebeuren.quote:
Ook dat is bij de meeste teams in de Eerste Divisie welquote:Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar steeds wel ruim achter de echte top..ieder jaar een beetje in de rol van Utrecht dit seizoen met 1 uitschietertje..verder ook niet al teveel potentieel in die club en geen boeiende selectie.
Haha ga je ook geregeld kijken?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:27 schreef StijnDa het volgende:
Voor promotie hoop ik MVV Maastricht, woon op 500 meter van het stadion, maar ja![]()
De kans dat dat gebeurt...
de Vries was toch ontslagen?quote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook dat is bij de meeste teams in de Eerste Divisie welDe echt goede promoveren en de rest blijft hangen.
En dat laatste is echt bij iedere JL ploeg, daar speelt op dit moment echt geen een fatsoenlijke voetballer. Wat moeten we nou met Cambuur en Volendam. Mark de Vries en Jack Tuyp?
Haha wat ben jij een zielig persoon.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als topspelers van PSV verkocht worden haal je daar veel geld uit, je kan doorselecteren en wat nieuwe spelers halen voor achterin. We doen wel weer mee hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 20:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er gaan er een hoop weg, en weet niet waar we de vervangers daarvoor moeten halen. En in de verdediging moet sowieso iets gaan gebeuren.
Die 2 vleugelspelers van Volendam zijn wel talentjesquote:Op zondag 5 mei 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook dat is bij de meeste teams in de Eerste Divisie welDe echt goede promoveren en de rest blijft hangen.
En dat laatste is echt bij iedere JL ploeg, daar speelt op dit moment echt geen een fatsoenlijke voetballer. Wat moeten we nou met Cambuur en Volendam. Mark de Vries en Jack Tuyp?
Ohja toen ie zo moest huilenquote:
Hopelijk zit Tighadouini dan volgend jaar in FUT maar hij gaat terug naar Vitesse.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die 2 vleugelspelers van Volendam zijn wel talentjes
En Mark de Vries is vorig jaar gestopt bij Cambuur..nu hebben ze bazen Oebele Schokker en Martijn Barto
Net als Van Peperstratenquote:
Hij heeft wel gelijk hoorquote:
Maar Ajax had die niet en die waren veel beter dan wijquote:Op zondag 5 mei 2013 20:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als topspelers van PSV verkocht worden haal je daar veel geld uit, je kan doorselecteren en wat nieuwe spelers halen voor achterin. We doen wel weer mee hoorAls het maar gaat lopen als team. Onze selectie is vele malen beter dan die van Feyenoord en Vitesse naar mijn mening maar zij hebben een topspits.
Van Gelder is een commentator..maar voor de radio.quote:Op zondag 5 mei 2013 20:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Net als Van PeperstratenDan merk je toch wel het verschil tussen een echte commentator en een gewone presentator.
Geen contract verlengingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |