PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ah, nice.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vriend van me had het gekocht, prima allemaal. veel goedkoper idd. Wil het zelf niet doen omdat ik dan alle playlists enzo kwijt ben en te lui om dat allemaal opnieuw te gaan doenBinnenkort ff kijken of je dat kan overzetten naar een ander account
als dat kan ga ik het ook wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
hahah dat moet wel lukken toch, gewoon iemand kiezen die een hoop positieve reacties heeft ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, nice.Maar er zijn meerdere aanbieders, ik zal dan wel weer een scammer uitkiezen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:01 schreef vandermar het volgende:
Met de subsidie die PSV krijgt zou je CL winnaar moeten zijn.Tjah je ziet gewoon dat als een tegenstander niet moet verliezen voor eigen gewin dat het Feyenoord dan niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Vandaag helaas wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah je ziet gewoon dat als een tegenstander niet moet verliezen voor eigen gewin dat het Feyenoord dan niet lukt
Ah, er is toch iemand met 180 positieve reviews, dus dat zal wel goed zitten jaquote:Op zondag 5 mei 2013 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah dat moet wel lukken toch, gewoon iemand kiezen die een hoop positieve reacties heeft ofzo.
oh wow nicequote:Op zondag 5 mei 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, er is toch iemand met 180 positieve reviews, dus dat zal wel goed zitten jaPlaylists kun je inderdaad overzetten.
Betaal je nu elke maand een tientje oid?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh wow nicegaat een hoop geld schelen dan
Omdat het toch alleen maar rellen is nu. Lekker in de tuin met een biertje is ook veel chiller.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zijn er nog ajacieden hier niet in Amsterdam?
Ik ben in Amsterdam hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zijn er nog ajacieden hier niet in Amsterdam?
Ik heb een maat die gewoon elke keer neppe FB accounts maakt en dan dat maandje neemt, gelijk stopzet en zo een maand kan genieten. Daarna gaat hij weer door met een nieuw account etc..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee had een jaar gratis via provider maar die loopt volgende maand ofzo afquote:
Is er nergens fatsoenlijk feestquote:Op zondag 5 mei 2013 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat het toch alleen maar rellen is nu. Lekker in de tuin met een biertje is ook veel chiller.
Lekker Fok!ken ipv vieren, leuk manquote:
Oh, gaat veel schelen dan jaquote:Op zondag 5 mei 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nee had een jaar gratis via provider maar die loopt volgende maand ofzo afen gebruik het wel vaak zowel thuis als onderweg
Jawel, het zal vast een leuk feest zijn, maar om nou met de trein naar Amsterdam te gaan ging mij ook een beetje te ver.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er nergens fatsoenlijk feestLeuke 'supporters' wel
[..]
Lekker Fok!ken ipv vieren, leuk man
Leidseplein. Gezellig met de wouten een robbertje vechten.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is er nergens fatsoenlijk feestLeuke 'supporters' wel
[..]
Lekker Fok!ken ipv vieren, leuk man
Er is geen matchmaking op basis van teams, nooit geweest ook. Als je alleen tegen bronzes wil spelen moet je de bronze cup doen. Wel een gemiste kans mbt seasons, maar ja..dat was bekend.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heren, ik heb een vraag. Is de matchmaking beter geworden? Ik wil namelijk met mijn bronze team spelen, maar ik wil dan niet tegen een gouden team.
Dat kan ik me nou echt niet voorstellenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jawel, het zal vast een leuk feest zijn, maar om nou met de trein naar Amsterdam te gaan ging mij ook een beetje te ver.
Dank u.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er is geen matchmaking op basis van teams, nooit geweest ook. Als je alleen tegen bronzes wil spelen moet je de bronze cup doen. Wel een gemiste kans mbt seasons, maar ja..dat was bekend.
Beter haat dan medelijden.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-niet-afsluiten.html
![]()
Ik heb de afgelopen 2 maanden zo'n haat tegenover deze man ontwikkeld
Er is geen enkele voetballer of trainer waar ik medelijden mee heb. Een club kan wel.quote:
Ik woon hier in een buurt met veel Ajacieden, dus wij hadden gewoon ons eigen feest hier in de tuin. Het feest buiten het stadion is op zich niet zo bijzonder hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan ik me nou echt niet voorstellenMaar miss is dat bij 3 kampioenschappen op rij dan wat minder
Ah okequote:Op zondag 5 mei 2013 18:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik woon hier in een buurt met veel Ajacieden, dus wij hadden gewoon ons eigen feest hier in de tuin. Het feest buiten het stadion is op zich niet zo bijzonder hoor.
Een kampioensfeest is een kampioensfeest. Het zal bij ieder club een feest zijn. Ik heb gewoon lekker genoten voor de buis en daarna in de tuin op het kampioensschap gedronken. Daarvoor hoef ik toch niet naar Amsterdam?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ah oke
Dat is hier wel heel anders. Stadhuisplein en Stratumseind is echt geweldig na het kampioenschap.
Helaas te lang geleden
Klopt, maar de optocht door de stad en de sfeer bij iedereen onderling is toch wel heel apart op zo'n dag. Toch wel heel anders dan het gewoon met wat vrienden thuis vieren imo.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Een kampioensfeest is een kampioensfeest. Het zal bij ieder club een feest zijn. Ik heb gewoon lekker genoten voor de buis en daarna in de tuin op het kampioensschap gedronken. Daarvoor hoef ik toch niet naar Amsterdam?
Ik heb me anders rijkelijk vermaakt hier.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt, maar de optocht door de stad en de sfeer bij iedereen onderling is toch wel heel apart op zo'n dag. Toch wel heel anders dan het gewoon met wat vrienden thuis vieren imo.
Weer een penalty, maar een TOTS zal hij wel krijgen ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Weer Vidal die het vandaag gedaan heeft![]()
Die TOTS wordt echt een must have
quote:
epicquote:
De Jong met 11.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Topscorer Juventus nu ze kampioen zijn....
Vucinic, 9 goals![]()
![]()
Wie is eigenlijk topscorer van Ajax?
Siem, FIscher en Eriksen boven de 10 geëindigd, 12-10-10.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Topscorer Juventus nu ze kampioen zijn....
Vucinic, 9 goals![]()
![]()
Wie is eigenlijk topscorer van Ajax?
Inderdaad, daar moeten we een gifje van hebbenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
Hahah luiz lacht zich kapot na het natrappen van rafael
Bij infostrada heeft hij de goal gekregen.quote:
vreemd, maar oke 12 danquote:Op zondag 5 mei 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij infostrada heeft hij de goal gekregen.
quote:
Ook wel bizar natuurlijk, dat PSV en Ajax beide nog niet in de buurt komen qua topscorers met de andere ploegen bovenin. Maar geen een boven de 10 vind ik wel heel bizar bij Juvequote:Op zondag 5 mei 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Siem, FIscher en Eriksen boven de 10 geëindigd, 12-10-10.
ultimatedb.nlquote:Op zondag 5 mei 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
Hoe duur is MOTM David Luiz eigenlijk op de xbox, helemaal niet meer naar gekeken,
Ja ik had hem ook al gezien, maar vond de GIF alleen leuker eigenlijkquote:Op zondag 5 mei 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier nog het filmpje
http://nos.nl/video/50351(...)igter-struikelt.html
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook al gezien, maar vond de GIF alleen leuker eigenlijk
Ook wel pech voor hem dat hem dit net moet overkomen
Daar zal wel een trollhoofd op gesoept wordenquote:
quote:
Gaat he-le-maal nergens over idd. Paar half belangrijke potjes voor de play-offs en dat is het.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ook wel leuk, dat in plaats van de door iedereen voorspelde super spannende laatste speeldag, de laatste speeldag gewoon compleet voor den keizers baard is![]()
![]()
Tjah en ook daar lijkt het eigenlijk allemaal wel al beslist. Jammer eigenlijk, Ajax- Groningen was als Ajax nog geen kampioen was geweest nog wel spannend geweest, aangezien Grunn nog punten moet pakken. Als PSV nog geen 2de was en Twente er dus ook baat bij had gehad als PSV geen 2de werd was dat ook nog een spannende wedstrijd geweestquote:Op zondag 5 mei 2013 18:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat he-le-maal nergens over idd. Paar half belangrijke potjes voor de play-offs en dat is het.
Ik zag het iddquote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
wtf Barry Copa...duikt VOL zelf tegen de paal aan bij een schot dat naast ging. Echt meteen helemaal knockout gewoon
Ik vind dat totaal niet ergquote:Op zondag 5 mei 2013 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah en ook daar lijkt het eigenlijk allemaal wel al beslist. Jammer eigenlijk, Ajax- Groningen was als Ajax nog geen kampioen was geweest nog wel spannend geweest, aangezien Grunn nog punten moet pakken. Als PSV nog geen 2de was en Twente er dus ook baat bij had gehad als PSV geen 2de werd was dat ook nog een spannende wedstrijd geweest
Welk formaat?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zag het idd
Kan iemand die foto van Luiz voor mij verkleinen? aub
Dat zag er best scary uit. Zware hersenschuddingquote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
wtf Barry Copa...duikt VOL zelf tegen de paal aan bij een schot dat naast ging. Echt meteen helemaal knockout gewoon
Op Cam is hij goed denk ik, als spits vond ik hem niet zo. In de Afwerking wel, maar koppen en snelheid waren gewoon niet prettig in de spitsquote:Op zondag 5 mei 2013 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft iemand IF Jovetic al gebruikt? Ben aan het twijfelen of ik hem ga gebruiken ipv Di Natale
Op UI formaat ga je echt niet zien dat ie lachtquote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
UIof wacht miss als er een gifje komt
Anders is het dubbel werk haha
Uit het PL topic:quote:Op zondag 5 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
UIof wacht miss als er een gifje komt
Anders is het dubbel werk haha
Ik het eerste wel, 2de niet neequote:
Toffe muziek.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha... Vitesse en Feyenoord waren weer top. Gelukkig niet de wedstrijd gezien.
Reden door Den Haag (in een starlet) kwam opeens dit voorbij.
Haha, ik reed niet dus dan mag ik de radio niet aanraken... De muziek viel me ook pas later opquote:
Wat een smiechtquote:
Is zijn passing goed genoeg voor op CAM ik vind types zoals Sneijder en Cazorla namelijk het fijnstquote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Op Cam is hij goed denk ik, als spits vond ik hem niet zo. In de Afwerking wel, maar koppen en snelheid waren gewoon niet prettig in de spits
Bij de meeste spelers zou ik het niet echt tof vinden, maar van hem kan ik het op de een of andere manier ook wel hebben jaquote:
Sneijder heeft echt kutpassing vind ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is zijn passing goed genoeg voor op CAM ik vind types zoals Sneijder en Cazorla namelijk het fijnst
Ja ik denk dat hij daar juist heel goed voor is. Balcontrole en passing is perfect, maar hem diep sturen heeft geen zin. Denk wel dat hij zelf diep kan sturenquote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is zijn passing goed genoeg voor op CAM ik vind types zoals Sneijder en Cazorla namelijk het fijnst
Rijst, ben je al goed met Forza? Was laatst echt niet te stoppen, won 8 van de 10 races (met 8 man).quote:
Dat lachjequote:Op zondag 5 mei 2013 18:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee want het was een overtredingAls het een schwalbe was wel ja
quote:
Zolang de groene en rode pijtljes maar aan staanquote:Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Rijst, ben je al goed met Forza? Was laatst echt niet te stoppen, won 8 van de 10 races (met 8 man).
Ga ik hem daar eens proberen thanks!quote:Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hij daar juist heel goed voor is. Balcontrole en passing is perfect, maar hem diep sturen heeft geen zin. Denk wel dat hij zelf diep kan sturen
Sneijder geeft bij mij zo gigantisch veel assists die stuurt non stop spelers wegquote:Op zondag 5 mei 2013 19:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sneijder heeft echt kutpassing vind ik.
Nasri is dit jaar pas kut
Haha, ja ik heb die lijnen in bochten ook nog aanstaan hoor. Je moet ze niet altijd vertrouwen maar het is makkelijker in te schatten. Wel TCS uit en zelf schakelen! Maakt het spel een stuk leuker.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zolang de groene en rode pijtljes maar aan staan
Koop dan coins van een van onsquote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef Topiek het volgende:
Ik denk dat ik maar voor 7,50¤ wat FIFA punten koop
kan je beter voor 7,50 aan coins kopenquote:Op zondag 5 mei 2013 19:02 schreef Topiek het volgende:
Ik denk dat ik maar voor 7,50¤ wat FIFA punten koop
Scoorde wel veel bij mij maar passing vond ik niet fijn. Alonso zijn passing vind ik ook niet fijn. Die van Rooney en Fabregas vind ik echt wel heel erg goed.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga ik hem daar eens proberen thanks!
[..]
Sneijder geeft bij mij zo gigantisch veel assists die stuurt non stop spelers weg
Tenzij je Ronaldo uit een pakje krijgt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan je beter voor 7,50 aan coins kopen
Das ook als je voor 100k coins koopt en daar dan pakjes mee kooptquote:Op zondag 5 mei 2013 19:04 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tenzij je Ronaldo uit een pakje krijgt.
Daar heb je op zich een punt.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Das ook als je voor 100k coins koopt en daar dan pakjes mee koopt
En als je coins koopt ipv fifa punten kun je meer packs kopenquote:
Dit.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
Hij speelt op de PC dus van wie moet hij coins kopen?
quote:Op zondag 5 mei 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
Hij speelt op de PC dus van wie moet hij coins kopen?
Did not know thatquote:
ah die vriend weet btw nog niet of het allemaal goed zitquote:Op zondag 5 mei 2013 18:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Op UI formaat ga je echt niet zien dat ie lachtBij de stilstaande in ieder geval.
Klopt, de bewering is dat het elke maand vernieuwd wordt, er staat dus altijd 1 maand op je account.quote:Op zondag 5 mei 2013 19:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah die vriend weet btw nog niet of het allemaal goed zitgaat ie pas na een maand merken zegt ie
idd lijkt mij ookquote:Op zondag 5 mei 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Klopt, de bewering is dat het elke maand vernieuwd wordt, er staat dus altijd 1 maand op je account.Maar bij een seller met veel positieve reviews zal het wel snor zitten.
silver upgradequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lulquote:
Tegen mij ?quote:Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1160
Dit maar eens uitproberen dadelijk
Sooooo, orignieeel maaaaanquote:Op zondag 5 mei 2013 19:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1160
Dit maar eens uitproberen dadelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |