PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Ah, nice.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vriend van me had het gekocht, prima allemaal. veel goedkoper idd. Wil het zelf niet doen omdat ik dan alle playlists enzo kwijt ben en te lui om dat allemaal opnieuw te gaan doenBinnenkort ff kijken of je dat kan overzetten naar een ander account
als dat kan ga ik het ook wel doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
hahah dat moet wel lukken toch, gewoon iemand kiezen die een hoop positieve reacties heeft ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, nice.Maar er zijn meerdere aanbieders, ik zal dan wel weer een scammer uitkiezen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 18:01 schreef vandermar het volgende:
Met de subsidie die PSV krijgt zou je CL winnaar moeten zijn.Tjah je ziet gewoon dat als een tegenstander niet moet verliezen voor eigen gewin dat het Feyenoord dan niet luktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Vandaag helaas wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah je ziet gewoon dat als een tegenstander niet moet verliezen voor eigen gewin dat het Feyenoord dan niet lukt
Ah, er is toch iemand met 180 positieve reviews, dus dat zal wel goed zitten jaquote:Op zondag 5 mei 2013 18:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah dat moet wel lukken toch, gewoon iemand kiezen die een hoop positieve reacties heeft ofzo.
oh wow nicequote:Op zondag 5 mei 2013 18:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ah, er is toch iemand met 180 positieve reviews, dus dat zal wel goed zitten jaPlaylists kun je inderdaad overzetten.
Betaal je nu elke maand een tientje oid?quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh wow nicegaat een hoop geld schelen dan
Omdat het toch alleen maar rellen is nu. Lekker in de tuin met een biertje is ook veel chiller.quote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zijn er nog ajacieden hier niet in Amsterdam?
Ik ben in Amsterdam hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom zijn er nog ajacieden hier niet in Amsterdam?
Ik heb een maat die gewoon elke keer neppe FB accounts maakt en dan dat maandje neemt, gelijk stopzet en zo een maand kan genieten. Daarna gaat hij weer door met een nieuw account etc..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee had een jaar gratis via provider maar die loopt volgende maand ofzo afquote:
Is er nergens fatsoenlijk feestquote:Op zondag 5 mei 2013 18:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Omdat het toch alleen maar rellen is nu. Lekker in de tuin met een biertje is ook veel chiller.
Lekker Fok!ken ipv vieren, leuk manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |