quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Olga het volgende:
toch maar weer eens hier posten als kaaskop. Is al weer hel lang geleden
Hoi kaaskopquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:41 schreef Olga het volgende:
toch maar weer eens hier posten als kaaskop. Is al weer hel lang geleden
Hoi! Mocht je zin en tijd hebben, we hebben binnenkort weer eens een gezellig Alkmaar-meetavondjequote:
Datum nog te bepalen via bovenstaande link.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
Invullen maar
http://www.doodle.com/n6sm3vsepfwhckcv
oh even kijken danquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoi! Mocht je zin en tijd hebben, we hebben binnenkort weer eens een gezellig Alkmaar-meetavondje
[..]
Datum nog te bepalen via bovenstaande link.
zon en regenwater (of demi water)quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:37 schreef douche-eendje het volgende:
Hoe groot zijn ze ongeveer lyn? Want ik heb hier nog wel wat plek maar niet heel veel meerEn moeten ze in zon/schaduw?
Pm lynda daar even overquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:55 schreef Olga het volgende:
Ik weet niet of de kaart uit de OP wordt bijgehouden maar zet mij maar bij Oudorp
En leukquote:
Hahaha, regenwater word wat lastig denk ik... maar daar is wel een oplossing voor te verzinnen. Zie de foto's welquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:57 schreef lynda het volgende:
[..]
zon en regenwater (of demi water)![]()
Ik heb de hele dag zon en daar doen ze het perfect op, in de zomer staan ze ook zonder problemen op het balkon in de volle zon.
Ik zal er zo ff foto's van maken en laptop aanzetten van wat er weg kan.
Heel misschien dat er ook wat venussen vrij komen voor de zomer maar dat hangt af van of ik ze een beetje uit elkaar krijg binnenkort. Dat kunnen er ook zo weer 10 worden zoals ik ook had bij die plakplanten
Zoals nuquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
een bak op het balkon zetten, gaat vast wel een keer regenen.
Preciesquote:
Ga ik zo doenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:55 schreef Olga het volgende:
Ik weet niet of de kaart uit de OP wordt bijgehouden maar zet mij maar bij Oudorp
Thanksquote:
Ik wil miniplantjes!quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:21 schreef lynda het volgende:
Beetje crappy foto's omdat donker en regen.
[ link | afbeelding ]
Links mini, daar heb ik er 2 van
Rechts iets groter, 3.
Vorig jaar waren mijn planten vergelijkbaar met de kleine van boven en hij is nu zo:
[ link | afbeelding ]
(links blijft, rechts kan weg)
Ow je krijgt er wel gratis dode vlieg bij![]()
Ach, vandaar dat hij wegmagquote:
Mag, mooi roze is niet lelijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef lynda het volgende:
* lynda noteert.. 1 mini en 1 niet zo heel erg mini voor Erwin.
Roze stokje erin?
Ik denk dat er geen 1 plant meer is die geen insect heeft gevangen op dit moment.. Voorjaar is ideaal met al die insectenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ach, vandaar dat hij wegmagals er vlees aankomt, dan heb ik het goed gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |