SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben er niet rauwig om. Daarnaast blijft de Stroot of Toivonen echt wel gewoon.quote:
Toivonen wil toch wel weg. En Stroot is ook maar een dienende speler. En PSV kan ook niet veel investeren. Eerst in die verdediging want anders wordt het weer niks. Maher is in elk geval voor Ajaxquote:Op zondag 5 mei 2013 16:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er niet rauwig om. Daarnaast blijft de Stroot of Toivonen echt wel gewoon.
Denken dat Strootman blijftquote:Op zondag 5 mei 2013 16:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er niet rauwig om. Daarnaast blijft de Stroot of Toivonen echt wel gewoon.
Die is toch voor Twente? Zal wel meevallen dan.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Joep Schreuder al een stijve pielemuis trouwens?
Joep Schreuder komt bij mij enorm over als een Twente fan jaquote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch voor Twente? Zal wel meevallen dan.
PSV heeft nog wel wat geld en een groep investeerders. Maher hoef ik hier niet, die is veels te duur, en Toivonen wil helemaal niet per se weg nee.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toivonen wil toch wel weg. En Stroot is ook maar een dienende speler. En PSV kan ook niet veel investeren. Eerst in die verdediging want anders wordt het weer niks. Maher is in elk geval voor Ajax
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die Glennis Grace heeft nog flinke tetten in dat 32 shirt
Lekker wijf hoor.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die Glennis Grace heeft nog flinke tetten in dat 32 shirt
Ik vier mijn feestje in stilte. Ben geen fan van drukte.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
PSV heeft nog wel wat geld en een groep investeerders. Maher hoef ik hier niet, die is veels te duur, en Toivonen wil helemaal niet per se weg nee.
Maargoed, waarom ben je geen feestje vieren man?
Doe dat thuisquote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vier mijn feestje in stilte. Ben geen fan van drukte.
Saai man, pak je shirtje uit de kast en ga naar buiten man. Hier doe je het toch voorquote:Op zondag 5 mei 2013 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vier mijn feestje in stilte. Ben geen fan van drukte.
Hij had een maagband maar vrat gewoon doorquote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow Peter is eng afgevallen. Heeft hij een maagverkleining ondergaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |