SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier vind je de OP.
Wie zeurt er dan?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeuren over fans van andere clubs in je topic als vorig jaar precies hetzelfde door 99% van de Feyenoorders is gedaan. En aangezien je dat uit de SC quote, ga ik er vanuit dat je er een probleem mee hebt. Anders begrijp ik niet waarom je dat doet.
Kapiteintje, tenminste daar lijkt het op. Anders begrijp ik niet waarom hij dat stuk uit de SC quote.quote:
Pik, niemand zeurt hier dat anderen posten hoor. Dat is het hele punt nu juist. Dat ik het quote uit de SC gaat me om GGMM die stelselmatig loopt te zuigen en te trollen gedurende het seizoen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat je niet zo moet zeuren over fans van andere clubs in je topic als vorig jaar precies hetzelfde door 99% van de Feyenoorders is gedaan. En aangezien je dat uit de SC quote, ga ik er vanuit dat je er een probleem mee hebt. Anders begrijp ik niet waarom je dat doet.
Toch heb ik wel een beetje medelijden met Dick Advocaat.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik zag dat PSV vandaag ook onder luid applaus een ereronde gemaakt. Huldigen voor de tweede plaats
Zelfs een momentje waar de spelers gingen wachten op de uitslagquote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Ik zag dat PSV vandaag ook onder luid applaus een ereronde gemaakt. Huldigen voor de tweede plaats
Dat is 1 persoon, al zou dat zo zijn. Je bent nu al een half topic daarover bezig, tijd om het naast je neer te leggen misschien.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kapiteintje, tenminste daar lijkt het op. Anders begrijp ik niet waarom hij dat stuk uit de SC quote.
Jij snapt er echt he-le-maal niks van he.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kapiteintje, tenminste daar lijkt het op. Anders begrijp ik niet waarom hij dat stuk uit de SC quote.
Gekkenhuis.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs een momentje waar de spelers gingen wachten op de uitslag
Feesten als een gek
Een 2de plek thuis met een ereronde afsluiten vergelijken met dit kneuzen gedrag na een uitwedstrijd:quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef Caland het volgende:
Ah, okay. Dan was de hele discussie nergens voor nodigquote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Pik, niemand zeurt hier dat anderen posten hoor. Dat is het hele punt nu juist. Dat ik het quote uit de SC gaat me om GGMM die stelselmatig loopt te zuigen en te trollen gedurende het seizoen.
Plus het gezeik met het contract van Clasie (die in mijn ogen toch wel een terecht punt aankaart).quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef Elan het volgende:
Dit soort gezeik krijg je dus als spelers net na de winterstop al bezig zijn met hun transfers. Kunnen het godverdomme niet eens opbrengen om zich volledig op de club te richten.
Stel je voor dat je kampioen was geworden. Dan waren er wel wat meer mensen geweest. Niet 30.000 man als elders.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een 2de plek thuis met een ereronde afsluiten vergelijken met dit kneuzen gedrag na een uitwedstrijd:
Er staan ongeveer net zoveel man.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Een 2de plek thuis met een ereronde afsluiten vergelijken met dit kneuzen gedrag na een uitwedstrijd:
En terecht. Als je kampioen wordt verdien je dit soort dingenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Stel je voor dat je kampioen was geworden. Dan waren er wel wat meer mensen geweest. Niet 30.000 man als elders.
Spelers hebben een te grote mond.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Plus het gezeik met het contract van Clasie (die in mijn ogen toch wel een terecht punt aankaart).
Niet overdrijven, met een ongelooflijk slecht team afgelopen zomer waren we er nog dicht bij tegen Kiev. Nu heb je tenminste een spits voor de voorrondes.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Niks mis mee voor Feyenoord. Hoger zou toch een blamage worden.
Dat feest was voor de wederopstanding. Halverwege het seizoen daarvoor was Feyenoord financieel en qua spelers op sterven na dood en dreigde zelfs degradatie.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |