PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
hier.quote:
over 3 weken zomervakantiequote:Op zondag 5 mei 2013 15:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tsja, ik doe het voor mijn groepsgenoten, voor mijzelf hoeft het niet
Nog 8 weken ongeveer en dan kan ik eindelijk de tentamens voor mijn P maken
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
over 3 weken zomervakantie
nog 4 verplichte uren ofzo in totaal
en 1 uur ook echtquote:
Ja jonge M&O tot 16.30quote:Op zondag 5 mei 2013 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en 1 uur ook echtMaar netjes, ook al bijna
voedselvergifting schijnt het te zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja jonge M&O tot 16.30
14 mensen onwel bij ado?
yupquote:Op zondag 5 mei 2013 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
voedselvergifting schijnt het te zijn.
Doe dan normaal, mongool.quote:
Blijft dus gewoon echt een topspits, was heel lang geblesseerd en scoort er weer 3 in 1 helftquote:
Van het slechte spel van Feyenoord denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja jonge M&O tot 16.30
14 mensen onwel bij ado?
90 heading zekerquote:
Als je ze bij de reserves zet wel.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:53 schreef Topiek het volgende:
Herstellen spelers automatisch van een blessure?
Ik zet hem altijd naast reus of Zaratequote:
Caraccioloquote:Op zondag 5 mei 2013 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Klose en IF Caranogwat in 1 week
Dan nog IF Hulk
En Lurling.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
SIF Klose en IF Caranogwat in 1 week
Dan nog IF Hulk
Toivonen denk ikquote:
Dat zou inderdaad mooi zijn, en misschien ook nog 99 jumping, dan is ie echt onverslaanbaar in de lucht.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik hoop op meer strength (en shotpower + curve)
ja.quote:
Vorig jaar wel.quote:
En tegen Psv ?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:57 schreef TBakkert het volgende:
Dan heeft Beerens dus alleen nog tegen Willem II om een IF of iets te krijgen.
Ik hoor net dat dat EA geen meuk uitmaakt.quote:
Vorig jaar welquote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat EA geen meuk uitmaakt.
Tuurlich welquote:Op zondag 5 mei 2013 15:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat EA geen meuk uitmaakt.
Donderdag en Morgenochtendquote:Op zondag 5 mei 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
Wanneer is de beker? Donderdag?
Vanavond nieuwe GoT? Of morgen?
Donderdag ja.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:59 schreef vandermar het volgende:
Wanneer is de beker? Donderdag?
Vanavond nieuwe GoT? Of morgen?
volgens mij wel...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:00 schreef vandermar het volgende:
Zondag om half 3 de wedstrijden eredivisie?
Die van Bayer 04quote:
Je zag dit moment al zo vaak in je dromen...quote:
Ik doe ze allebei, met Gundogan(misschien zijn IF) op CAM.quote:
Sven heeft met betere spelers linkquote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef vandermar het volgende:
Sven Bender is verdedigend wat beter, voor de rest is Lars beter.
Maakt geen kut uit in dat team van Bakkertquote:
Nourdin toch?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:11 schreef Dudeweiser het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)t-voor-boukhari.html
Evert
Had hem bijna gekocht gister, niet dat het veel had uitgemaakt want hij is 20k ofzo.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
van 1 Klose op de bank, naar een SIF Klose in je team
Die was toch van het EK?quote:
ik heb er destijds 30k voor betaaldquote:Op zondag 5 mei 2013 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had hem bijna gekocht gister, niet dat het veel had uitgemaakt want hij is 20k ofzo.
[..]
Die was toch van het EK?
E: Ohnee die waren paars
*als jijquote:Op zondag 5 mei 2013 16:14 schreef TBakkert het volgende:
En dat voor iemand die op dezelfde dag jarig is als ik![]()
Die vind ik niet eens zo verkeerd eigenlijk...quote:
die gaan zeker op de usbquote:Op zondag 5 mei 2013 16:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou het nog bijna gaan kijken door die foto's
Sowieso 1 kopbalquote:Op zondag 5 mei 2013 16:20 schreef TBakkert het volgende:
2 van zijn goals waren sowieso geen kopballen, de andere 2 kan ik nog niet vinden...
Verplichte kapsels bij de Schutzstaffel.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:21 schreef Thorb het volgende:
Die Dortmund spelers hebben wel veel het kapsel. Alleen bij de ene helft staat het naar links en bij de andere helft naar rechts
Reus, Blas, Götze, Pis, Gundogan, Leitner en nog een aantal.
Ook voor de Sturmabteilung en de Gestapo gewoon hoor.quote:
gewoon 1 van je favo artiesten bij radio checken dan krijg je 'radiozender met artiesten als 'je favo artiest' te zien. wel chill.quote:
Gewoon een playlist met de FIFA 10/11 soundtrackquote:Op zondag 5 mei 2013 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
gewoon 1 van je favo artiesten bij radio checken dan krijg je 'radiozender met artiesten als 'je favo artiest' te zien. wel chill.
Sickquote:
Ik hoop op 79 pace, anders wordt hij weer hartstikke duur...quote:
Held is hetquote:
arm ziet er echt eng uit zoquote:
Inbel verbinding is dan ook niet het meest betrouwbaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:30 schreef vandermar het volgende:
Wel lekker dat het internet hier uitviel en ik een goedkope IF Goossens miste
Ik had hem. Heb hem gediscard.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:30 schreef vandermar het volgende:
Wel lekker dat het internet hier uitviel en ik een goedkope IF Goossens miste
Daarom hebben wij ook geen inbelquote:Op zondag 5 mei 2013 16:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Inbel verbinding is dan ook niet het meest betrouwbaar.
get your tits outquote:Op zondag 5 mei 2013 16:32 schreef TBakkert het volgende:
http://www.dailystar.co.u(...)o-I-d-rejoin-United/
Gelukkig staat de Daily Star bekend om zijn betrouwbaarheidquote:Op zondag 5 mei 2013 16:32 schreef TBakkert het volgende:
http://www.dailystar.co.u(...)o-I-d-rejoin-United/
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gelukkig staat de Daily Star bekend om zijn betrouwbaarheid
Neymar is een beetje een hype, een klein beetje maar. Hij heeft nog niks laten zien op echt topniveau en zelfs in Brazilië maakt hij Santos nog geen kampioen...quote:
Robinho 2.0quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neymar is een beetje een hype, een klein beetje maar. Hij heeft nog niks laten zien op echt topniveau en zelfs in Brazilië maakt hij Santos nog geen kampioen...
Alhoewel Brazilië wel de beste competitie ter wereld heeft, want Corinthians is wereldkampioen.![]()
Dat zit er wel in ja...quote:
Olympische Spelen niet gezien?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Neymar is een beetje een hype, een klein beetje maar. Hij heeft nog niks laten zien op echt topniveau en zelfs in Brazilië maakt hij Santos nog geen kampioen...
Alhoewel Brazilië wel de beste competitie ter wereld heeft, want Corinthians is wereldkampioen.![]()
jawel, Mexico won toen van Braziliëquote:
Denilsonquote:Op zondag 5 mei 2013 16:38 schreef Fenomeno het volgende:
Robinho is nog te veel eer voor hem denk ik
Denk dat het een beetje een verhaal wordt als deze man:
[ afbeelding ]
Op wikipedia kan je de skills van Neymar niet zien.quote:
0 rendement, maar hij kon wel 12 scharen achter elkaar zo snel dat je het met het blote oog niet kon zienquote:
Ik heb die wedstrijd gewoon gekeken en wow, de OS, als je daar potten kan breken, moet je haast wel beter zijn dan Ronaldo en Messi...quote:Op zondag 5 mei 2013 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op wikipedia kan je de skills van Neymar niet zien.
Als jij dat zegtquote:Op zondag 5 mei 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gewoon gekeken en wow, de OS, als je daar potten kan breken, moet je haast wel beter zijn dan Ronaldo en Messi...
Candreva op RM en SIF Klose als ST i.p.v Di Natalequote:
quote:
psv vast welquote:
Dat is staatssteun. Daar doen wij niet aan.quote:
quote:
ik ken hem alleen maar door dat programma van Ali B, maar het is dus een rapper. Echt met 0,0 talent. Eng mannetje ook.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik ken hem alleen maar door dat programma van Ali B, maar het is dus een rapper. Echt met 0,0 talent. Eng mannetje ook.
Ik heb die wedstrijd ook gezien. Ik weet alleen niet meer of Torres Nilo meedeed bij Mexicoquote:Op zondag 5 mei 2013 16:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd gewoon gekeken en wow, de OS, als je daar potten kan breken, moet je haast wel beter zijn dan Ronaldo en Messi...
even invullenquote:
ga nou maar naar buitenquote:Op zondag 5 mei 2013 16:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb die wedstrijd ook gezien. Ik weet alleen niet meer of Torres Nilo meedeed bij Mexico
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
even invullen
http://www.eindhoven.nl/gemeente/beleid/subsidies.htm
kom ik morgen je parkeerplaats bekijken
In je broek gescheten toen Ajax kampioen werd?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben al buiten geweest, ik ben al bruin geworden
Nee, ik ben gewoon een negerquote:Op zondag 5 mei 2013 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In je broek gescheten toen Ajax kampioen werd?
Nobody caresquote:Op zondag 5 mei 2013 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
gaan die klootzakken van EA wel Juve feliciteren maar Ajax niet
Nobody caresquote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij wel omdat je erop reageert.
Hopelijk komt er dan woensdag wel een IF Ajax-speler uit.
Dus alle negers luisteren naar 50cent?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk al lang niet meer. Nou ja, nu wel weer maar ik was net te laat. Maar ja, Serero is een neger dus dan is het niet zo raar dat hij daarnaar luistert.
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kijk al lang niet meer. Nou ja, nu wel weer maar ik was net te laat. Maar ja, Serero is een neger dus dan is het niet zo raar dat hij daarnaar luistert.
Nee, zeg ik dat?quote:Op zondag 5 mei 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus alle negers luisteren naar 50cent?
quote:Op zondag 5 mei 2013 16:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Omdat die echt opviel tussen de rest.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel typisch dat jullie niks over de muziek zeggen bij de andere spelers maar alleen bij Serero
zie je zo'n iel mannetje van 1,60 zo stoer lopen met 50 cent op de achtergrondquote:Op zondag 5 mei 2013 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel typisch dat jullie niks over de muziek zeggen bij de andere spelers maar alleen bij Serero
Frank de Boer met het liedje van Mats Liederquote:
Waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heb ik nog steeds niet gezien wat er gebeurde toen Serero het podium opkwam. Gingen ze met zijn allen fluiten ofzo?
Ja en oerwoud geluiden.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nu heb ik nog steeds niet gezien wat er gebeurde toen Serero het podium opkwam. Gingen ze met zijn allen fluiten ofzo?
Er werden bananen op het podium gegooid.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Oh vandaar dat ik vandaag boos werd bij de groentemanquote:Op zondag 5 mei 2013 17:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Er werden bananen op het podium gegooid.
Hij liet zijn blote pielie zien.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Af en toe hoorde je hem zelf heel vals krijsenquote:
Lyon gaat echt niet winnen, zij zijn echt zo slecht.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Benzia speelt nu op het middenveld bij LyonHopen op een IF.
Over Mickey gesproken... die is er niet eens bij he?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:21 schreef Thorb het volgende:
Ik dacht dat hij Mickey ging zeggen maar hij zei de supporters
neequote:Op zondag 5 mei 2013 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Over Mickey gesproken... die is er niet eens bij he?
Die zit nog bij de Mac/KFC.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Over Mickey gesproken... die is er niet eens bij he?
Die heeft zich niet erg populair gemaakt nee. Afgelopen week ook nog een interview van 5 pagina's in de VI waaruit bleek dat het aan iedereen lag behalve aan Mickey zelf dat hij faalde.quote:
Hij was er wel, deed nog een paar dansmovesquote:Op zondag 5 mei 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
Heb ik trouwens paard.gif helemaal gemist bij de presentatie of was hij er niet bij?
ah hij zal wel van het podium af zijn gelazerdquote:Op zondag 5 mei 2013 17:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Hij was er wel, deed nog een paar dansmoves![]()
Hij was zo ongeveer de reden dat Brazil die finale verloor op dat osquote:
HIHIHIHIquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ah hij zal wel van het podium af zijn gelazerd
Dat kan Jeroen Verhoeven ookquote:Op zondag 5 mei 2013 17:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij was zo ongeveer de reden dat Brazil die finale verloor op dat os![]()
vind hem vaak verdedigend best slecht. wel leuk dat ie een chop kan.
watquote:Op zondag 5 mei 2013 17:35 schreef fantasyboy het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je in fifa in de ea KLUIS komt van Fifa waar je tactieken enzow van anderen kan overnemen enzovoorts???
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:36 schreef fantasyboy het volgende:
er schijnt een EA kluis te zijn in Fifa waar the fuck zit dat ding dan
Dat kan met watquote:Op zondag 5 mei 2013 17:36 schreef fantasyboy het volgende:
er schijnt een EA kluis te zijn in Fifa waar the fuck zit dat ding dan
Whut?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:35 schreef fantasyboy het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe je in fifa in de ea KLUIS komt van Fifa waar je tactieken enzow van anderen kan overnemen enzovoorts???
jequote:Op zondag 5 mei 2013 17:38 schreef fantasyboy het volgende:
effe serieus ik zat in snelle tactieken wat aanpassingen te doen...toen stond er in de tekst in fifa zelf ga naar de EA kluis om tactieken van andere te delen ....
what the fuck met je fantasy...
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:38 schreef fantasyboy het volgende:
effe serieus ik zat in snelle tactieken wat aanpassingen te doen...toen stond er in de tekst in fifa zelf ga naar de EA kluis om tactieken van andere te delen ....
what the fuck met je fantasy...
je zit in het verkeerde topicquote:Op zondag 5 mei 2013 17:41 schreef fantasyboy het volgende:
http://forum.ps3life.nl/fifa-09-team-t1374.html
een van de onderste post staat dit
ijk ik heb een tip ga eens naar mijn club klik op elf-1 en ga naar EA kluis, download dan de aangepaste tactiek plus opstelling (door L1 te drukken) en ga dan naar inter bij team coachen kies daar opstelling en pas en kies dan de opstelling die ik gemaakt hebt, je moet wel even de selectie aanpassen maar als je mijn lange verhaal hierboven hebt gelezen, zal je zien dat dat de selectie daarin te vinden is jij hoeft alleen maar de spelers op de juiste plek te zetten en de spelersrollen te doen (1e 2 Quaresma en andere 3 Zlatan), bij aangepaste tactiek laad je ook even mijn tactiek, ik heb al meerdere keren online ermee gespeeld, en heb nu ineens 43 gewonnen in mijn profiel staan.
wat nou fantasy
Je weet dat dit fifa 2013 is ?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:41 schreef fantasyboy het volgende:
ijk ik heb een tip ga eens naar mijn club klik op elf-1 en ga naar EA kluis, download dan de aangepaste tactiek plus opstelling (door L1 te drukken) en ga dan naar inter bij team coachen kies daar opstelling en pas en kies dan de opstelling die ik gemaakt hebt, je moet wel even de selectie aanpassen maar als je mijn lange verhaal hierboven hebt gelezen, zal je zien dat dat de selectie daarin te vinden is jij hoeft alleen maar de spelers op de juiste plek te zetten en de spelersrollen te doen (1e 2 Quaresma en andere 3 Zlatan), bij aangepaste tactiek laad je ook even mijn tactiek, ik heb al meerdere keren online ermee gespeeld, en heb nu ineens 43 gewonnen in mijn profiel staan.
wat nou fantasy
fifa 09quote:Op zondag 5 mei 2013 17:41 schreef fantasyboy het volgende:
wat nou fantasy
werk nou maar aan filmpjequote:Op zondag 5 mei 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
goed dat je dat nu al heb kunnen bepalen
Omdat DS ze pricefixedquote:Op zondag 5 mei 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
waarom koop je die discard spelers niet even in de goede formatie
het hele team dusquote:Op zondag 5 mei 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
waarom koop je die discard spelers niet even in de goede formatie
is goed johquote:Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef fantasyboy het volgende:
IK HEB HET VANMIDDAG NOG IN FIFA ZIEN STAAN ..FIFA13 ...EA KLUIS STOND ER ECHT ...MAAR ZIJN GEEN FIFA SPELERS MAAR FOKKERS DIE HIER HEEL DE DAG LOPEN TE FOKKEN...IK HAD HET KUNNEN WETEN....
oke gr grquote:Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef fantasyboy het volgende:
IK HEB HET VANMIDDAG NOG IN FIFA ZIEN STAAN ..FIFA13 ...EA KLUIS STOND ER ECHT ...MAAR JULLIE ZIJN GEEN FIFA SPELERS MAAR FOKKERS DIE HIER HEEL DE DAG LOPEN TE FOKKEN...IK HAD HET KUNNEN WETEN....
OKEEE JE MOCHT BEST JE CAPSLOCK UIT DOEN HOOR!quote:Op zondag 5 mei 2013 17:49 schreef fantasyboy het volgende:
IK HEB HET VANMIDDAG NOG IN FIFA ZIEN STAAN ..FIFA13 ...EA KLUIS STOND ER ECHT ...MAAR JULLIE ZIJN GEEN FIFA SPELERS MAAR FOKKERS DIE HIER HEEL DE DAG LOPEN TE FOKKEN...IK HAD HET KUNNEN WETEN....
oke kan je weer normaal doen ?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:52 schreef fantasyboy het volgende:
IK GA DIE KLUIS VINDEN EN DAN LAAT IK DIE KLUIS JULLIE ALLEMAAL IN JE REET NEUKEN
DE GROETEN
heb bijna mijn video af ga denk ik alleen mijn spraak openemn via mijn mobielquote:
Jij wist al dat hij 5x ging scoren? Of je bent maar een uur weggeweest?quote:
1,5 uurquote:Op zondag 5 mei 2013 17:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij wist al dat hij 5x ging scoren? Of je bent maar een uur weggeweest?
Lekker deefquote:Op zondag 5 mei 2013 17:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb bijna mijn video af ga denk ik alleen mijn spraak openemn via mijn mobiel
Valbuena al verkocht?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:54 schreef Topiek het volgende:
Die contracten zijn irritant, ik hou gewoon geen munten over
Koop 400 coins packs, verkoop de fitness kaartjes en gebruik de contracten.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:54 schreef Topiek het volgende:
Die contracten zijn irritant, ik hou gewoon geen munten over
Doet d'n Deef toch maar weer goequote:
Ja maar, die geven maar steeds +1 wedstrijd.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Koop 400 coins packs, verkoop de fitness kaartjes en gebruik de contracten.
(en die manager zijn ook handig)
Koemanquote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
KAMPIOENUHHHHHHHHHHHHH
bal
![]()
Feli aan alle ajacieden, uitlachen aan alle Koemanfanaten (Hahaha met je winnaar van Feyenoord-Vitesse)
Klopt maar met die packs kan je nog winst maken ook... en je hebt meteen wat contractenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja maar, die geven maar steeds +1 wedstrijd.
Poker4life dacht ik?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand ervaring met spotify premium via ebay? Die prijzen lijken me te mooi om waar te zijn.
Die opmerking kan wel in het rijtje met die van Mertens van vorig jaar jaquote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
KAMPIOENUHHHHHHHHHHHHH
bal
![]()
Feli aan alle ajacieden, uitlachen aan alle Koemanfanaten (Hahaha met je winnaar van Feyenoord-Vitesse)
quote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Klopt maar met die packs kan je nog winst maken ook... en je hebt meteen wat contracten
[..]
Poker4life dacht ik?
Ik verkoop voor 80quote:Op zondag 5 mei 2013 17:58 schreef ThadCastle het volgende:
75 euro voor 1 miljoen is dat markt conform?
?quote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
KAMPIOENUHHHHHHHHHHHHH
bal
![]()
Ik zou het wel doen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:58 schreef ThadCastle het volgende:
75 euro voor 1 miljoen is dat marktconform?
Koeman zei dat de winnaar van Feyenoord-Vitesse zeker 2de zou wordenquote:
Wat een oen.quote:Op zondag 5 mei 2013 17:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Koeman zei dat de winnaar van Feyenoord-Vitesse zeker 2de zou worden
vriend van me had het gekocht, prima allemaal. veel goedkoper idd. Wil het zelf niet doen omdat ik dan alle playlists enzo kwijt ben en te lui om dat allemaal opnieuw te gaan doenquote:Op zondag 5 mei 2013 17:56 schreef Reemi het volgende:
Iemand ervaring met spotify premium via ebay? Die prijzen lijken me te mooi om waar te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |