quote:
Deze man weet.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:30 schreef Awesome_ het volgende:
Niet weten dat de user waarop dit topic is gericht nu z'n broekje op zijn enkels heeft en je dit gedrag alleen maar beloond.
Daarom, flikker op.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom denken mensen dat dit topic op mij gericht is? Ik ben niet de enige die dinnetje zegt
quote:
Ga wegquote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef Nikonlover het volgende:
Waarom denken mensen dat dit topic op mij gericht is? Ik ben niet de enige die dinnetje zegt
Kuch kuch... Nee hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef Nikonlover het volgende:
Ga zelf weg!quote:
Denken dat mijn dinnetje denkbeeldig isquote:Op zondag 5 mei 2013 15:31 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Nikonlover's denkbeeldige 'dinnetje'Kutgast.
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Denken dat mijn dinnetje denkbeeldig isJe moest eens weten
quote:
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 5 mei 2013 15:34 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]___________________________________________!
Alsof jij überhaupt weet hoe je je pikkie stijf moet krijgen, sukkel.
Dit dusquote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
Onterechte klacht.
Ik hoor alleen maar mensen op FOK die dinnetje zeggen schrijven.
Nog nooit gehoord eigenlijk.
Dinnetje is trouwens een leuke benaming voor je vriendinnetje.Niks mis mee.
Net zo leuk als jouw schoenen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
Onterechte klacht.
Ik hoor alleen maar mensen op FOK die dinnetje zeggen schrijven.
Nog nooit gehoord eigenlijk.
Dinnetje is trouwens een leuke benaming voor je vriendinnetje.Niks mis mee.
Dit jaquote:
Als mij dat overkomt koop ik wel een nieuwe lensquote:Op zondag 5 mei 2013 15:39 schreef Hollandisch het volgende:
[..]
Das nikonlover's grootste nachtmerrie
Kan dat danquote:Op zondag 5 mei 2013 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Als mij dat overkomt koop ik wel een nieuwe lens
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:43 schreef Nikonlover het volgende:
Mijn dinnetje was met een dude aan het ouwehoeren, dus ik ging dansen met een lekker mokkeltje. Kom ik van de dansvloer af, is mijn dinnnetje laaiend. Niet helemaal duidelijk waarom, maar blijkbaar zag dat mokkeltje er gewoon veels te lekker uit.
Het heeft nog lang geduurd voordat ik mijn dinnetje er van overtuigd had dat zij de enige voor mij is!
Klacht: jaloerse dinnetjes!
Rot eens op met je verkleinwoorden.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:43 schreef Nikonlover het volgende:
Mijn dinnetje was met een dude aan het ouwehoeren, dus ik ging dansen met een lekker mokkeltje. Kom ik van de dansvloer af, is mijn dinnnetje laaiend. Niet helemaal duidelijk waarom, maar blijkbaar zag dat mokkeltje er gewoon veels te lekker uit.
Het heeft nog lang geduurd voordat ik mijn dinnetje er van overtuigd had dat zij de enige voor mij is!
Klacht: jaloerse dinnetjes!
Oh dacht dat de rechterpersoon het meisje was en tot vervelens toe d'r vriendje aan het lastigvallen was.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dacht dat de rechterpersoon het meisje was en tot vervelens toe d'r vriendje aan het lastigvallen was.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |