PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dit is gewoon net zo waardevol als een 3e plekquote:Op zondag 5 mei 2013 14:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Toefjes, toch nog iets moois na zo'n troosteloos seizoen voor AZ.
En beter dan Vitesse.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is gewoon net zo waardevol als een 3e plekWat dat betreft hebben Feyenoord en AZ het dus even goed gedaan.
Al stroomt Feyenoord pas veel later inquote:Op zondag 5 mei 2013 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is gewoon net zo waardevol als een 3e plekWat dat betreft hebben Feyenoord en AZ het dus even goed gedaan.
quote:
Het gaat er niet om wanneer je instroomt, maar wanneer je er weer uitvliegt. En daar is Feyenoord de laatste jaren erg constant in. Maar goed, zorgen voor morgen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Al stroomt Feyenoord pas veel later in
1e voorronde moet AZ al instromen en Feyenoord bij de laatste.
Eind Juni moeten ze al wedstrijden spelen.
Geen kampioen met meer dan 100 gescoorde goals bestknapquote:Op zondag 5 mei 2013 14:32 schreef Kun-Aguero het volgende:
Psv 2e met deze konko verdediging bestknap
Het gebeurde Ajax 3 jaar geledenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen kampioen met meer dan 100 gescoorde goals bestknap
ook best knap dat iemand die zegt bij de huldiging aanwezig te zijn gewoon fokt. Bij 10.000 man bij elkaar op een feest kun je niet eens meer sms'enquote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WIe? Je kan überhaupt niet op 3G in die kut Arena joh..al dat beton blokt die shitquote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ook best knap dat iemand die zegt bij de huldiging aanwezig te zijn gewoon fokt. Bij 10.000 man bij elkaar op een feest kun je niet eens meer sms'en
Minimaal 3 scoren tegen nec om niet gelijk te spelenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ach... faal. Na vorig jaar is er met hele beperkte middelen een uitstekend seizoen gedraaid, plus het einde van de schulden is in zicht. Dat laatste is voor Feyenoord de mooiste prijs denkbaar.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Fuszy het volgende:
Gefeliciteerd Ajacieden. Verdiend kampioen geworden. Feli aan de psv'ers met de 2de plek
RKC is gelukkig nog een jaartje verzekerd van de eredivisie.
Feyenoord faalde hard vandaag. Gelukkig nog een derde plek als ze volgende week winnen.
2G werkt prima in stadions.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WIe? Je kan überhaupt niet op 3G in die kut Arena joh..al dat beton blokt die shit
Kun met zn grote waffel dat hij bij de huldiging zou zijn.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
WIe? Je kan überhaupt niet op 3G in die kut Arena joh..al dat beton blokt die shit
Dit vind ik dus altijd zo ontzettend triest.quote:
Arena is qua bereik slechter dan een gemiddeld stadion hoorquote:
Jazeker, de doelstelling was ook 4de en die haal je natuurlijk. Er zat alleen zoveel meer in en je laat het zo kinderlijk liggen. Echt jammer.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach... faal. Na vorig jaar is er met hele beperkte middelen een uitstekend seizoen gedraaid, plus het einde van de schulden is in zicht. Dat laatste is voor Feyenoord de mooiste prijs denkbaar.
Bij de huldiging van Anderlecht wellicht.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun met zn grote waffel dat hij bij de huldiging zou zijn.
En waarom ?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit vind ik dus altijd zo ontzettend triest.
amaiquote:
Er zaten Feyenoord supporters in het thuis vak en die hebben gevochten met ADO supporters.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
Wat was er nou met vechtpartijen ofzo in Den Haag?
Ja, ook zo'n uitwedstrijd bij Zwolle zullen de spelers nog wel eens aan terug denken. Maar goed, het gaat om de lange termijn. En dat zit wel goed op Zuid als ze zo doorgaanquote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Jazeker, de doelstelling was ook 4de en die haal je natuurlijk. Er zat alleen zoveel meer in en je laat het zo kinderlijk liggen. Echt jammer.
Wel mooi dat AZ europa in gaat.
Er komen meer Feyenoorders naar uitwedstrijden dan dat in het uitvak mogen. Ze kunnen gewoon aan kaarten komen omdat de kaartverkoop alleen maar geld wil. In de eerste helft liepen ze al te knokken en op de parkeerplaats buiten gingen ze toen verder.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
Wat was er nou met vechtpartijen ofzo in Den Haag?
Frank is veel beter dan die ouwe zeikerd johquote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef Djeetje het volgende:
Frank de SAF van Ajax
Laten we hem maar meteen vergelijken met een van de beste trainer zoniet de beste van de wereld
Kromme vergelijking ja..SAF had nog geen 3 titels na 3 jaar als hoofdtrainer. Die kan daar alleen maar van dromen. Met zijn bakkes.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef Djeetje het volgende:
Frank de SAF van Ajax
Laten we hem maar meteen vergelijken met een van de beste trainer zoniet de beste van de wereld
Iedereen weet wel dat je een troll bent.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Frank is veel beter dan die ouwe zeikerd joh
Dan nog, dan is het ook nog gewoon een optie om je te gedragen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er komen meer Feyenoorders naar uitwedstrijden dan dat in het uitvak mogen. Ze kunnen gewoon aan kaarten komen omdat de kaartverkoop alleen maar geld wil. In de eerste helft liepen ze al te knokken en op de parkeerplaats buiten gingen ze toen verder.
Zwolle, RKC en nu Ado. Ik snap het gewoon nietquote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ook zo'n uitwedstrijd bij Zwolle zullen de spelers nog wel eens aan terug denken. Maar goed, het gaat om de lange termijn. En dat zit wel goed op Zuid als ze zo doorgaan
goeie trollquote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Je bent sowieso een held als je uberhaupt bereik in een stadion hebtquote:Op zondag 5 mei 2013 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arena is qua bereik slechter dan een gemiddeld stadion hoor
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kromme vergelijking ja..SAF had nog geen 3 titels na 3 jaar als hoofdtrainer. Die kan daar alleen maar van dromen. Met zijn bakkes.
Zit je pc ook aan de drugs?quote:
Zodra iemand anders zegt dat Ajacieden gewoon kutjoden zijn, dan komt de KNVB het wel even oplossen voor ze. Maar die Ajacieden zelf mogen alles, want ze bedoelen het zo goed. Ooit eraan gedacht dat er werkelijk waar bijna geen enkele jood in dat stadion zit en dat er amper joden zijn die het kunnen waarderen?quote:
Iedereen weet dat niet Feyenoord maar Ajax kampioen isquote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen weet wel dat je een troll bent.
Tuurlijk, maar dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen hen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan nog, dan is het ook nog gewoon een optie om je te gedragen.
Bakkert doe niet stoer anders kom ik je stompen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zodra iemand anders zegt dat Ajacieden gewoon kutjoden zijn, dan komt de KNVB het wel even oplossen voor ze. Maar die Ajacieden zelf mogen alles, want ze bedoelen het zo goed. Ooit eraan gedacht dat er werkelijk waar bijna geen enkele jood in dat stadion zit en dat er amper joden zijn die het kunnen waarderen?Nee dat dacht ik al.
ja, dag, dat durf ik nietquote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat moet je niet tegen mij zeggen maar tegen hen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ja? ik heb het wel gezien dat ze in het stadion aan het knokken waren. Diep triest, maar goed. Ze zijn nog verder gegaan dus?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er komen meer Feyenoorders naar uitwedstrijden dan dat in het uitvak mogen. Ze kunnen gewoon aan kaarten komen omdat de kaartverkoop alleen maar geld wil. In de eerste helft liepen ze al te knokken en op de parkeerplaats buiten gingen ze toen verder.
Thanks for stating the obvious.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Iedereen weet dat niet Feyenoord maar Ajax kampioen is
Ajax heeft gewoon heelveel joden gehad vroeger dat is niet racistisch bedoeltquote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zodra iemand anders zegt dat Ajacieden gewoon kutjoden zijn, dan komt de KNVB het wel even oplossen voor ze. Maar die Ajacieden zelf mogen alles, want ze bedoelen het zo goed. Ooit eraan gedacht dat er werkelijk waar bijna geen enkele jood in dat stadion zit en dat er amper joden zijn die het kunnen waarderen?Nee dat dacht ik al.
quote:
Idd. Ik heb al zo vaak als uitsupporter in een thuisvak gezeten..nooit problemen. Alleen 1x bij NAC, maar toen vielen ze iedereen aan.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan nog, dan is het ook nog gewoon een optie om je te gedragen.
ok.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bakkert doe niet stoer anders kom ik je stompen.
Gr gr je favorieten jood
Vind het vooral lullig voor de mensen die gewoon een leuke voetbalwedstrijd willen zien. Zullen ook vrouwen en kinderen in dat vak gezeten hebben.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja? ik heb het wel gezien dat ze in het stadion aan het knokken waren. Diep triest, maar goed. Ze zijn nog verder gegaan dus?
Leuk dat je op het thuisvak zit en dat je je club steunt, maar gedraag je en ga niet lopen knokken of uit lopen dagen.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef quer het volgende:
Ajax kampioen olé olé
http://tweakers.net/nieuw(...)t-op-10-mei-uit.html
Carmageddon voor android olé olé
Ja inderdaadquote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon heelveel joden gehad vroeger dat is niet racistisch bedoelt
Daar heb je het al. Maar het schiet (bijna) alle joden gewoon in het verkeerde keelgat en dus vind ik dat als je het zo goed bedoelt, dat je er ook mee op moet kunnen houden om de groep te verdedigen voor wie het bedoeld was in eerste instantie.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon heelveel joden gehad vroeger dat is niet racistisch bedoelt
Met het materiaal van Man Utd zou Frank elk jaar kampioen worden. Hij zou wel De Jong meenemen en aanvoerder maken omdat het zijn zoon is.quote:
hebbuhhhquote:Op zondag 5 mei 2013 14:40 schreef quer het volgende:
Ajax kampioen olé olé
http://tweakers.net/nieuw(...)t-op-10-mei-uit.html
Carmageddon voor android olé olé
Ben je zelf ook joodsquote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Maar het schiet (bijna) alle joden gewoon in het verkeerde keelgat en dus vind ik dat als je het zo goed bedoelt, dat je er ook mee op moet kunnen houden om de groep te verdedigen voor wie het bedoeld was in eerste instantie.
Europees voetbal. Geniet er van. Dit is allemaal negatieve energie.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Maar het schiet (bijna) alle joden gewoon in het verkeerde keelgat en dus vind ik dat als je het zo goed bedoelt, dat je er ook mee op moet kunnen houden om de groep te verdedigen voor wie het bedoeld was in eerste instantie.
Dit gaat weer problemen opleveren, net als met dat standbeeld van Coen Moulijn.quote:
even doorgestuurd naar de popoquote:
Nee, hij is een troll.quote:
obvious troll is obvious. De Boer is een poppetje van Cruijff, Sir Alex heeft heel United gemaakt hoe het nu is.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Met het materiaal van Man Utd zou Frank elk jaar kampioen worden. Hij zou wel De Jong meenemen en aanvoerder maken omdat het zijn zoon is.
je bent ook wel een gigantische debiel als je dat doet hoorquote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit gaat weer problemen opleveren, net als met dat standbeeld van Coen Moulijn.
Nee, maar een paar bekenden van me wel en die delen die mening.quote:
SAF is een poppetje van het echte brein, Rene Meulensteun.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
obvious troll is obvious. De Boer is een poppetje van Cruijff, Sir Alex heeft heel United gemaakt hoe het nu is.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Europees voetbal. Geniet er van. Dit is allemaal negatieve energie.
Jij bent Man Utd fan dus je bent niet objectief.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
obvious troll is obvious. De Boer is een poppetje van Cruijff, Sir Alex heeft heel United gemaakt hoe het nu is.
Ze moeten eens niet zo janken gewoon een beetje banter moet kunnenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit gaat weer problemen opleveren, net als met dat standbeeld van Coen Moulijn.
en Van Gaal is gewoon een poppetje van Andries Jonker, maar dat was natuurlijk al langer bekend.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
SAF is een poppetje van het echte brein, Rene Meulensteun.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zeg dat tegen hun en niet tegen mijquote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze moeten eens niet zo janken gewoon een beetje banter moet kunnen
Klopt.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze moeten eens niet zo janken gewoon een beetje banter moet kunnen
Helaas wel jaquote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt.
Helaas zou het andersom precies hetzelfde zijn
Ok Suarezquote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zeg toch ook niet dat jij doet janken mijn neger
Klopt het was weer om te huilen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan armoede lag het niet bij PSV [ afbeelding ]
Ik kan heel goed objectief kijken, maar ik zie dat er bij Ajax sinds de komst van de Boer bijna niks naar zijn eigen visie is veranderd, maar alleen naar die van Cruijff. Ik weet niet of jij weet hoe United er sportief gezien aan toe was voordat/op het moment dat Ferguson kwam? Die hadden dus al een tijdje niks gewonnen. Tevens heeft Ferguson ook bij Aberdeen een vrij (korte) succesvolle periode gehad.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij bent Man Utd fan dus je bent niet objectief.
Oh nee, daar is het mij niet om te doen. het gaat er meer om dat als Ajacieden het zeggen, dat het gewoon moet kunnen, maar zodra een andere (voetbal)club iets zegt, dan is het meteen afgelopen. Voorbeeld is Lex Immers 2 of 1 jaar terug met ADO tegen Ajax. "We gaan op jodenjacht."quote:Op zondag 5 mei 2013 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik word het een beetje zat de Joden voor alles beschermd moeten worden en er niks over hun gezegd mag worden.
CIDI![]()
Er word altijd van alles gezegd over diverse groeperingen/rassen maar owee als je iets over de Joden zegt dan staat het CIDI weer op de stoep.
Barca kan geen kampioen worden vanavond.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Djeetje het volgende:
Vanavond nog even Barca kampioen.
Daarna stopt tito met barca coachen word Bielsa de nieuwe coach en winnen ze weer de cl
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh nee, daar is het mij niet om te doen. het gaat er meer om dat als Ajacieden het zeggen, dat het gewoon moet kunnen, maar zodra een andere (voetbal)club iets zegt, dan is het meteen afgelopen. Voorbeeld is Lex Immers 2 of 1 jaar terug met ADO tegen Ajax. "We gaan op jodenjacht."
AZ plays it cool, you know.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:46 schreef Toefjes het volgende:
Ajax kampioen van de armoede. PSV tweede omdat AZ ze punten gaf. LOL@ Feyenoord en Vitesse. AZ: Het hele seizoen een beetje chillen en het maximale er uit halen
ja zie het nu was vergeten dat ze gelijk speelde vorige weekquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wilde ook even trollen. Twente niet genoemd, omdat hier geen Twente aanhangers zitten
Bedankt, was echt superspannend, ook omdat Roda nog voor stond bij NAC.quote:
De geuzennaam "Joden" heeft niets met de Tweede Wereldoorlog te maken. Dat mensen dan op jodenjacht willen en gasgeluiden moeten nadoen is toch gewoon achterlijk. Dit is nou eenmaal onderdeel van de club en dat is het al heel lang. Dat soort dingen over WO2 liggen nou eenmaal gevoelig in dit land.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh nee, daar is het mij niet om te doen. het gaat er meer om dat als Ajacieden het zeggen, dat het gewoon moet kunnen, maar zodra een andere (voetbal)club iets zegt, dan is het meteen afgelopen. Voorbeeld is Lex Immers 2 of 1 jaar terug met ADO tegen Ajax. "We gaan op jodenjacht."
Ja, ik zag het alweer gebeuren dat Roda zich toch zou handhaven. Wat zou het toch mooi zijn als die club van de aardbodem verdweenquote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bedankt, was echt superspannend, ook omdat Roda nog voor stond bij NAC.
De zogenaamde geuzennaam, die door bijna geen enkele jood wordt gesteund, lokt dat soort gedrag ook enigszins uit.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De geuzennaam "Joden" heeft niets met de Tweede Wereldoorlog te maken. Dat mensen dan op jodenjacht willen en gasgeluiden moeten nadoen is toch gewoon achterlijk. Dit is nou eenmaal onderdeel van de club en dat is het al heel lang. Dat soort dingen over WO2 liggen nou eenmaal gevoelig in dit land.
Roda mist iemand als Harm van Veldhoven, waar is die beste man?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik zag het alweer gebeuren dat Roda zich toch zou handhaven. Wat zou het toch mooi zijn als die club van de aardbodem verdween
Ja, maar als wij bij AZ onszelf Marrokanen gaan noemen, dan krijg je toch ook liedjes over criminaliteit?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De geuzennaam "Joden" heeft niets met de Tweede Wereldoorlog te maken. Dat mensen dan op jodenjacht willen en gasgeluiden moeten nadoen is toch gewoon achterlijk. Dit is nou eenmaal onderdeel van de club en dat is het al heel lang. Dat soort dingen over WO2 liggen nou eenmaal gevoelig in dit land.
Bommen op Rotterdam is wel normaalquote:Op zondag 5 mei 2013 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar als wij bij AZ onszelf Marrokanen gaan noemen, dan krijg je toch ook liedjes over criminaliteit?
Echt een triest kind is hij ja.quote:
En negers lokken het uit dat men kruizen gaat verbranden in de tuin. Succes knul. Wat je ook van die geuzennaam vindt, dat gedrag moet je niet eens willen goedpraten.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De zogenaamde geuzennaam, die door bijna geen enkele jood wordt gesteund, lokt dat soort gedrag ook enigszins uit.
Terug naar zijn eigen land.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Roda mist iemand als Harm van Veldhoven, waar is die beste man?
Ik hoop wel dat Roda zich handhaaft want anders zit hij volgend jaar niet in FUTquote:Op zondag 5 mei 2013 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik zag het alweer gebeuren dat Roda zich toch zou handhaven. Wat zou het toch mooi zijn als die club van de aardbodem verdween
Nee, maar ik doe dan ook geen enkele poging om dat soort dingen goed te praten.quote:
Ik praat dat gedrag helemaal niet goed. Dat soort dingen horen gewoon niet in de samenleving thuis, maar een beetje knappe kop bij de KNVB had al die liedjes van de kant van Ajax ook al lang verboden om reacties te voorkomen.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En negers lokken het uit dat men kruizen gaat verbranden in de tuin. Succes knul. Wat je ook van die geuzennaam vindt, dat gedrag moet je niet eens willen goedpraten.
Je maakt jezelf alsmaar belachelijkerquote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef TBakkert het volgende:
André Hazes was toch niet eens voor Ajax of wa?
Lid van de Feyenoord en liep altijd in Feyenoord shirtquote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef TBakkert het volgende:
Duitsland.quote:
Dit is toch gedrag dat vertoond wordt door mensen die ver onder ons intelligentie niveau liggen waar we ons nu druk om maken?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En negers lokken het uit dat men kruizen gaat verbranden in de tuin. Succes knul. Wat je ook van die geuzennaam vindt, dat gedrag moet je niet eens willen goedpraten.
Hij?quote:Op zondag 5 mei 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Roda zich handhaaft want anders zit hij volgend jaar niet in FUTHij gaat toch ook niet terug naar Engeland want Bournemouth speelt volgend jaar in de Championship.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:52 schreef TBakkert het volgende:
quote:Opmerkelijk was het feit dat Hazes van oudsher meer ophad met FC Amsterdam en Feyenoord, en Ajax pas later in zijn leven een rol ging spelen. Zo trad Hazes op bij het afscheid van zijn idool Willem van Hanegem in Feyenoord-shirt.
Nu faal je wel Reemiquote:
Volledig mee eens.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Roda gaat degraderen, net als VVV. Ik hoef Volendam niet in de eredivisie.
Volendam en Sparta promoveren, Limburg eruit.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat Roda gaat degraderen, net als VVV. Ik hoef Volendam niet in de eredivisie.
Ik bedoelde dat het een domme vraag was dan Tbakkert, algemeen bekend dat dat zo was.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het een domme vraag was dan Tbakkert, algemeen bekend dat dat zo was.
Doe Helmond ofzo maar naar de Eredivisie. Sparta hoef ik ook niet terug.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volendam en Sparta promoveren, Limburg eruit.
Herman dan eerder, denk ik zo.quote:
Al last van hooikoorts?quote:
Helmond wil je ook niet in de Eredivisiequote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe Helmond ofzo maar naar de Eredivisie. Sparta hoef ik ook niet terug.
Sinds vandaag wel een beetje ja.quote:
Gratis punten voor Cambuurquote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Helmond wil je ook niet in de Eredivisie
Ik nog nietquote:
Tuigdorp in de Eredivisie, ajb nietquote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spartaquote:Op zondag 5 mei 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jan Joost is wel een eckto Ajaciedquote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Tim86 het volgende:
Lekker spontaan dit..Jan Joost moet eerst 3 kwartier lang alles uit zijn zakken halen voor hij het bad in kan
Spartaquote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SpartaDenk dat ik nog wel naar de play off wedstrijden ga om ze te steunen
Zo hard gelachen toen, maar dit fragment loopt niet helemaal soepelquote:Op zondag 5 mei 2013 14:57 schreef Toefjes het volgende:
Dit is het enige grappige dat Roda heeft gebracht de afgelopen jaren
Staan de namen van die clubs op wikipedia ja?quote:
Oh sorry dat er pas net melding van wordt gemaakt.quote:
wat een joodquote:
Stond hier een uur geleden al joh, gekkie.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh sorry dat er pas net melding van wordt gemaakt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh sorry dat er pas net melding van wordt gemaakt.
Neequote:Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Staan de namen van die clubs op wikipedia ja?
Door die blessure werd hij met zijn neus op de feiten gedrukt.quote:
Like.quote:
Mooie geschiedenis maar van mij mogen ze daar blijven.quote:Op zondag 5 mei 2013 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SpartaDe Sparta mars als de spelers het veld betreden
Ik heb een ex gehad die stopte gewoon zomaar als ik niet oplette een vinger in mn neusquote:Op zondag 5 mei 2013 14:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Door die blessure werd hij met zijn neus op de feiten gedrukt.
Ja, avondwedstrijden kun je beter niet bezoeken idd.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooie geschiedenis maar van mij mogen ze daar blijven.
Junkies van spangen.
Beter in je neus dan in je anus.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad die stopte gewoon zomaar als ik niet oplette een vinger in mn neusGekke shit was dat
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een ex gehad die stopte gewoon zomaar als ik niet oplette een vinger in mn neusGekke shit was dat
Sparta is toch meer de rijkere club qua volk? Nu niet meer? Of rijke junks?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mooie geschiedenis maar van mij mogen ze daar blijven.
Junkies van spangen.
Ik wil Kongolo in de basisquote:
Haha je lette niet op net als sommige mensen:quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sparta is toch meer de rijkere club qua volk? Nu niet meer? Of rijke junks?
BMI + mathijsen is prima.quote:
En Jules Deelder ook nog..dan kom je idd wel bij junks uitquote:
Pelle was ook kut vandaag. En als Pelle kut is dan is heel Feyenoord kut. Zelfde met Bony en Vitesse.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
BMI + mathijsen is prima.
Mathijsen de beste man samen met Pellè van Feyenoord op het moment.
Janmaat normaal ook wel, maar die was me toch een partij aids vandaag
Pelle was vandaag ook slechtquote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
BMI + mathijsen is prima.
Mathijsen de beste man samen met Pellè van Feyenoord op het moment.
Janmaat normaal ook wel, maar die was me toch een partij aids vandaag
In dat gedeelte van Rotterdam zou ik niet graag 's avonds rondlopen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sparta is toch meer de rijkere club qua volk? Nu niet meer? Of rijke junks?
Wel rijkequote:Op zondag 5 mei 2013 15:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En Jules Deelder ook nog..dan kom je idd wel bij junks uit
Oke meneertje vooroordeel.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Wel rijkedie Jules Deelder is echt een mongool
ah die naam ken ik wel ja. Was een eng programma vroegah..Meiden van de Keileweg..met al die heroïnehoerenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In dat gedeelte van Rotterdam zou ik niet graag 's avonds rondlopen.
Vlakbij de Keileweg
Dat gaat zelfs mij te ver.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ah die naam ken ik wel ja. Was een eng programma vroegah..Meiden van de Keileweg..met al die heroïnehoeren
Iedereen was slecht op Mathijsen na idd, maar wat ik bedoel is dat ik Mathijsen samen met Pellè de beste spelers van het seizoen vind.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Pelle was vandaag ook slecht
Alleen Mathijsen een voldoende.
Janmaat en Pellequote:Op zondag 5 mei 2013 15:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Iedereen was slecht op Mathijsen na idd, maar wat ik bedoel is dat ik Mathijsen samen met Pellè de beste spelers van het seizoen vind.
Bloemen bloeien.quote:
En Jan Smit op een bakfiets?quote:Op zondag 5 mei 2013 15:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Allemaal Duitse en Amerikaanse soldaten hier in de buurt.
Flikker eens op met je kutspam.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
Hebben veel mensen interesse in van die neppe beats ?
Anders heb ik echt een goeie handel gevonden
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
Die zijn echt kut.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
neequote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
Toen ik die bestelde kreeg ik 450 euro. Dat was echt fantastisch.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
Ze gaan een soort van demonstratie geven volgens mij.quote:
Lekker dan, al die oudjes liggen nu in paniek onder de bank.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze gaan een soort van demonstratie geven volgens mij.
Hoor ook allemaal "geweerschoten".
ja kloptquote:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lekker dan, al die oudjes liggen nu in paniek onder de bank.
Flikker eens op met je illegale handel, anders heb ik nog wel wat anders in de aanbieding.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja klopt
Maar dat zal mij wat boeien als ik er geld mee verdien
Doe dat lekker bij je bontkraag vriendjes op het schoolplein.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja klopt
Maar dat zal mij wat boeien als ik er geld mee verdien
Blufquote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Flikker eens op met je illegale handel, anders heb ik nog wel wat anders in de aanbieding.
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Flikker eens op met je illegale handel, anders heb ik nog wel wat anders in de aanbieding.
Ik wil daar wel voor betalen.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
hater.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Essweinquote:
Doe het! Help ons van hem afquote:Op zondag 5 mei 2013 15:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Lewaquote:
Volgens mij is dit topic constant geflagged met TR'squote:Op zondag 5 mei 2013 15:10 schreef Tim86 het volgende:
haha, heeft iemand die knul meteen gerapporteerd? Het is 5 mei jongens, kunnen jullie niet 1 dag van die knop afblijven?
Neehoor, ik kwam toevallig binnenlopen, ik lurk hier wel vaker want ik speelde ook veel FUT.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij is dit topic constant geflagged met TR's
Ja nu hebben we nog steeds niet gespeeldquote:Op zondag 5 mei 2013 15:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, ik kwam toevallig binnenlopen, ik lurk hier wel vaker want ik speelde ook veel FUT.
Binnenkort even doen inderdaad, ergens van de week heb ik wel tijd denk ik. Moet sowieso nog eens naar m'n team kijken, want het is op het moment om van te kotsen, ik heb spelers nodig.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja nu hebben we nog steeds niet gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gefeliciteerd kutjoden Ajacieden.dat kutjoden of gefeliciteerd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Waarom was jij er niet bij vandaag?quote:
Die van Ado vond ik van wel. Echt dom hoe Janmaat in kwam.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:19 schreef vandermar het volgende:
Die van Pelle was geen penalty, net als die van Ado.
RKC.quote:
Elke wedstrijd die ik fluit gebeuren dat soort dingen 10 keer. Ik vind het geen penalty, net als die van Pelle.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die van Ado vond ik van wel. Echt dom hoe Janmaat in kwam.
Geen kaartje + kater + Feyenoord willen kijken. Had beter bij RKC kunnen gaan kijkenquote:
Hoe kan je die van ADO nou geen penalty vinden? De bal was weg en dan maar de man omver lopen, is toch duidelijk een overtreding.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke wedstrijd die ik fluit gebeuren dat soort dingen 10 keer. Ik vind het geen penalty, net als die van Pelle.
Nee ik heb seizoenskaart dus kon sowieso. Ga je volgende week wel mee naar NEC? Kost maar 10 met bus.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen kaartje + kater + Feyenoord willen kijken. Had beter bij RKC kunnen gaan kijken
Had je die combi gepakt? Samen uit en samen thuis ofzo?
Het is vandermar.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoe kan je die van ADO nou geen penalty vinden? De bal was weg en dan maar de man omver lopen, is toch duidelijk een overtreding.
Was obstructie, hij had een indirecte vrije trap moeten geven.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoe kan je die van ADO nou geen penalty vinden? De bal was weg en dan maar de man omver lopen, is toch duidelijk een overtreding.
Nopequote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik heb seizoenskaart dus kon sowieso. Ga je volgende week wel mee naar NEC? Kost maar 10 met bus.
Ok Suarezquote:Op zondag 5 mei 2013 15:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Die sliding tussen twee man in het strafschopgebiedquote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Feyenoord was zooooooooooo slecht, echt belachelijk.
Mathijsen speelde wel uiterst degelijk.
Ik ben met school bezigquote:Op zondag 5 mei 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verbaas me erover dat dit topic zo actief is met dit weer. Ik ga weer naar buiten gr gr
Hij is ook een keer buiten hoor, komt hij meteen stoer doenquote:Op zondag 5 mei 2013 15:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verbaas me erover dat dit topic zo actief is met dit weer. Ik ga weer naar buiten gr gr
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die sliding tussen twee man in het strafschopgebied
Ik ben de laatste tijd vaker buiten dan de meeste hier.quote:Op zondag 5 mei 2013 15:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is ook een keer buiten hoor, komt hij meteen stoer doen
quote:Op zondag 5 mei 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd vaker buiten dan de meeste hier.
Tsja, ik doe het voor mijn groepsgenoten, voor mijzelf hoeft het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |